معرفی و دانلود کتاب چشمه دل

عکس جلد کتاب چشمه دل
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چشمه دل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چشمه دل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چشمه دل

کتاب چشمه دل نوشته هدیه خدایی و حمیدرضا گودرزی، داستان صخره‌ی بداخلاق کوچکی را روایت می‌کند که آرزو دارد آن‌قدر بزرگ و بلند بشود تا بتواند شهر زیبا و بزرگی که در بالای آسمان است را ببیند.

موضوع کتاب چشمه دل چیست؟

صخره کوچک از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا بتواند بلندتر شود و شهری را که تصور می‌کند بالای ابرهاست ببیند. او در این میان رفتار خوبی با دیگران ندارد. اما آرزوی او آن‌گونه که انتظار می‌رود به نتیجه نمی‌رسد. صخره در پایان به نتیجه‌ای بسیار عمیق‌تر می‌رسد و در‌می‌یابد بدرفتاری با دیگران هیچ فایده‌ای ندارد و باعث تنها ماندن او می‌شود و این محبت است که سبب آبادانی و رونق و حال خوب همه می‌شود.

کتاب چشمه دل مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان، نوجوانان و والدین مفید و آموزنده است. کتاب چشمه دل در قالب داستانی زیبا و آموزنده مفاهیم و ارزش‌های والایی چون دوستی، مهربانی، نیکی کردن را یاد می‌دهد.

در بخشی از کتاب چشمه دل می‌خوانیم:

کوه که نگرانی‌اش بیشتر شده بود سعی کرد پرنده را بیدار کند. ولی هرچه او را تکان داد بیدار نشد. کوه به لرزه افتاد و با ناامیدی فریاد زد: «کمک. کمک. کسی نیست به من کمک کنه؟» نه، کسی نبود که به او کمک کند. او همچنان می‌لرزید، گریه می‌کرد و کمک می‌خواست.

در همین موقع حس کرد چیزی در درونش به جوش می‌آید. گریه و لرزش زیاد او درونش را گرم کرده بود و مثل آتشفشانی بالا می‌آمد. با تعجب به خودش نگاه کرد. تا به حال این حس را نداشته بود. ناگهان با صدای جاری شدن آب متوجه چشمه‌ای شده که از قلبش بیرون می‌زد و از لا به لای سنگ هایش به پرنده می‌رسید. کوه حالا چیزی برای کمک کردن داشت. پس به پرنده کمک کرد از آب بنوشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چشمه دل
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات22
زبانفارسی
شابک978-622-745836-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چشمه دل

Sana Khosravi
۱۴۰۰/۲/۱۴
عالی بود من برای پسرم خریدم. یکی از دلایل انتخاب این کتاب اول موضوع مفید داستان و دوم کیفیت صفحات و تصاویر جذابش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چشمه دل

برای دریافت کتاب چشمه دل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.