معرفی و دانلود کتاب چه بی‌ادب!

عکس جلد کتاب چه بی‌ادب!
قیمت:
۱۷,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه بی‌ادب! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه بی‌ادب! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه بی‌ادب!

اردک برای مهمانی به خانه‌ی دوستش اُرنا دعوت شده، اما از همان ابتدای ورودش رفتارهای بی‌ادبانه‌ای انجام می‌دهد. کلر هلن والش در کتاب چه بی‌ادب! داستان بی‌ادبی‌های اردک کوچولو را برایتان تعریف می‌کند. باید صبر کنید تا ببینید بالاخره اُرنا به عنوان یک میزبان می‌تواند رفتارهای زشت دوستش را تحمل کند یا این‌‍که قرار است بین آن‌ها یک دعوای حسابی راه بیفتد؟!

درباره‌ی کتاب چه بی‌ادب!

اردک از دوستان اُرناست که یک روز برای مهمانی به خانه‌ی او می‌رود، اما از همان لحظات اول کارهای ناشایستی انجام می‌دهد. رفتارهای او باعث می‌شود اُرنا مدام با خودش بگوید: چه بی‌ادب! اردک اما گوشش بدهکار نیست و تقریباً هرکاری که دلش می‌خواهد در خانه‌ی اُرنا انجام می‌دهد! از سلام نکردن به اُرنا گرفته تا ریختن لباس‌هایش روی زمین و اظهار بدمزگی درباره‌ی خوراکی‌ها...

اردک کوچولوی این قصه از آب گلدان می‌نوشد، هورت می‌کشد، غر می‌زند و موقع خوردن از دهانش صداهای عجیبی در می‌آورد. خلاصه کارهایی می‌کند که اُرنا از این‌که او را به خانه‌شان دعوت کرده حسابی پشیمان شده است. باید دید در نهایت این رفتارها تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟ آیا ممکن است اُرنا اردک را از خانه‌اش بیرون بیندازد؟ آیا اردک سرانجام متوجه کارهای بدش خواهد شد؟

اگر دوست دارید از جزئیات این مهمانی پردردسر باخبر شوید، بهتر است کتاب چه بی‌ادب! (How Rude! (Dot and Duck))، نوشته‌ی کلر هلن والش (Clare Helen Welsh) را بخوانید و از تصاویر بامزه‌ی آن لذت ببرید. تصویرگری این اثر را الیور تالک که خودش نویسنده‌ی برخی آثار پرطرفدار کودکان است طراحی کرده و دیدن موقعیت‌های طنز داستان شما را به خنده خواهد انداخت.

راستی بعد از خواندن کتاب چه بی‌ادب! می‌توانید درباره‌ی رفتار اردک و اُرنا با دوست‌هایتان به گفت‌وگو مشغول شوید و بگویید به نظرتان چه چیزی باعث شده اردک انقدر در رفتارهایش بی‌دقتی کند؟ به نظر شما او واقعاً قصد دارد دوستش را که برای این مهمانی زحمت زیادی کشیده آزار دهد یا فقط رفتار درست را بلد نیست؟

ممکن است شما هم در میان دوستانتان شخصیت‌هایی شبیه به اردک این داستان را دیده باشید یا حتی گاهی اوقات خودتان شبیه به او رفتار کنید. در مجموع بی‌ادبی کردن می‌تواند دلایلی مثل آگاهی نداشتن، لجبازی و خودخواهی داشته باشد. اما همیشه می‌توانیم با بررسی رفتارمان برای جبران و اصلاح آن در آینده تلاش کنیم.

کتاب چه بی‌ادب! ترجمه‌ی سمیه حیدری است که انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

کتاب چه بی‌ادب! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 4 تا 8 ساله کمک می‌کند از رفتارهای نادرست و بی‌ادبانه در جمع پرهیز کنند و با دوستان خود روابط اجتماعی سازنده‌تری داشته باشند.

با کلر هلن والش بیشتر آشنا شویم

کلر هلن والش معلم ابتدایی و نویسنده‌ است. او به نوشتن عشق می‌ورزد و علاوه‌بر نویسندگی به تدریس و تشویق بچه‌ها به نوشتن داستان علاقه دارد. همچنین او دوست دارد داستان‌هایی بنویسد که کودکان با خواندنشان بتوانند با عواطف و مشکلات خود بهتر کنار بیایند. کلر هلن والش هم‌اکنون به همراه همسر و دو فرزندش در جنوب غربی انگلستان سکونت دارد.

در بخشی از کتاب چه بی‌ادب! می‌خوانیم

«آخ جون چای! فنجانم را پُر کن! اَه، چقدر بدمزه! یادت رفته شکر بریزی!»
«چه بی‌ادب!»
«کیک! همه‌اش مال خودم است! فقط مال خودم!
«نه، صبر کن! هنوز نه!»
«یک تکه برایت می‌بُرم.»
«پس چرا این‌قدر طول کشید؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه بی‌ادب!
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-10-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه بی‌ادب!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چه بی‌ادب!

برای دریافت کتاب چه بی‌ادب! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.