معرفی و دانلود کتاب چه خودخواه!

عکس جلد کتاب چه خودخواه!
قیمت:
۱۷,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه خودخواه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه خودخواه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه خودخواه!

اُرنا و اردک با هم مشغول بازی هستند که سر یک تکه‌چوب دعوایشان می‌شود. اُرنا چوب را پیدا کرده و می‌گوید این چوب یک شمشیر است که برای اوست، اما اردک می‌خواهد از آن پرچم بسازد. در کتاب چه خودخواه!، نوشته‌ی کلر هلن والش خواهید دید بالاخره کدام‌یک از آن‌ها یک‌دندگی را کنار می‌گذارد تا از بازی کردن با هم لذت بیشتری ببرند.

درباره‌ی کتاب چه خودخواه!

حتماً تابه‌حال برایتان پیش آمده که اصلاً دلتان نخواهد کسی به اسباب‌بازی‌های شما دست بزند. این ویژگی در خیلی از بچه‌ها وجود دارد، ولی اگر نتوانید به قدر کافی کنترلش کنید، متأسفانه دردسرهایی را برایتان به وجود می‌آورد. درست مثل اُرنای این داستان که به‌هیچ‌وجه دلش نمی‌خواهد اردک با هیچ‌کدام از وسایلش بازی کند. او حتی تکه‌چوبی را که اردک برای ساختن پرچم پیدا کرده از او می‌گیرد. اُرنا مدام می‌گوید «این مال من است، آن مال من است» و با کارهایش حسابی اردک را کلافه کرده...

در کتاب چه خودخواه! (How Selfish (Dot and Duck))، نوشته‌ی کلر هلن والش (Clare Helen Wels) شاهد لجبازی‌های اُرنا و تلاش اردک برای به دست آوردن تکه چوب محبوبش خواهید بود و با خصوصیات اخلاقی هر دوی آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

باید دید بالاخره کدام یک از این دو موفق می‌شوند چوب را به دست بیاورند و با آن شمشیر یا پرچم مورد نظرشان را بسازند. اصلاً آیا سرانجام اُرنا و اردک می‌توانند با همدیگر کنار بیایند و در کنار هم یک بازی بدون دعوا داشته باشند، یا قرار است هرکدام ساز خودشان را بزنند و در نهایت به‌تنهایی به بازی کردن ادامه دهند؟

این کتاب به شما یاد می‌دهد با دوستانتان مهربان‌تر باشید و با لجبازی و ایستادن روی نظر خودتان، خواست آن‌ها را نادیده نگیرید. چراکه اگر خسیس، لجباز یا خودخواه باشید، دیگران از اطرافتان پراکنده می‌شوند و دیگر حاضر نیستند کنارتان بمانند. آن وقت ممکن است مجبور شوید به تنهایی به بازی کردن ادامه دهید.

این کتاب متنی کوتاه تصاویری گویا و ملموس دارد که از این نظر می‌تواند برای نوآموزان و کودکانی که هنور توانایی خواندن و نوشتن ندارد، مناسب باشد. شما می‌توانید کتاب چه خودخواه! را به همراه والدین یا مربی خود بخوانید و درباره‌ی آن با دوستانتان بحث و گفت‌وگو کنید.

راستی تصویرگری این کتاب را الیور تالک، نویسنده‌ و تصویرگر موفق کودک و نوجوان برعهده داشته که به خوبی موقعیت‌های طنزآمیز و خنده‌دار کتاب را به تصویر کشیده است. کتاب چه بی خودخواه! ترجمه‌ی سمیه حیدری است که انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده و در دسترس کودکان دوستدار قصه‌های تصویری و آموزنده قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب چه خودخواه!

  • کتاب «چه خودخواه!» محتوایی احساسی و طنز دارد. (بررسی‌های Kirkus)
  • «چه خودخواه!» نوشته‌ی کلر هلن والش، خوانندگان جوان را عاشق دیالوگ‌های جذاب و نقاشی‌های طنزآمیزش خواهد کرد. (امیلی برن)
  • کتاب چه خودخواه! ساده، خنده‌دار و در نهایت تاثیرگذار است. (بررسی Midwest Book)

کتاب چه خودخواه! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 4 تا 8 ساله یاد می‌دهد در بازی‌های مشارکتی دوستانشان را همراهی کنند و صفاتی چون خودخواهی و لجبازی را کنار بگذارند.

با کلر هلن والش بیشتر آشنا شویم

کلر هلن والش معلم ابتدایی و نویسنده‌‌ی کودکان است. او به نوشتن و تدریس عشق می‌ورزد و دوست دارد داستان‌هایی بنویسد که کودکان با خواندنش بتوانند مشکلات خود را بهتر حل کنند.

در بخشی از کتاب چه خودخواه! می‌خوانیم

«دوست داری دوتایی با آن‌ها بازی کنیم؟»
«باشه! برگ مال تو. بقیه‌ی چیزها هم مال من.»
«اما من پرچم را می‌خواهم...»
«دیر گفتی. الان دیگه نیست.»
«چه خودخواه!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه خودخواه!
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-11-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه خودخواه!

فاطمه سادات یزدان پرست
۱۴۰۲/۷/۱۵
بنظرم خیلی بهتر میتونست باشه. و خیلی قویتر موضوع خودخواهی رو به بچه‌ها یاد بده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چه خودخواه!

برای دریافت کتاب چه خودخواه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.