معرفی و دانلود کتاب چهار اثر از اسکار وایلد

عکس جلد کتاب چهار اثر از اسکار وایلد
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چهار اثر از اسکار وایلد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چهار اثر از اسکار وایلد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چهار اثر از اسکار وایلد

اثری کلاسیک و مشهور از نویسنده‌ی بزرگ ایرلندی که شیرینی آن تا مدت‌ها پس از تمام شدن بر جانتان خواهد نشست. کتاب چهار اثر از اسکار وایلد شامل چهار داستان کوتاه برای کودکان و نوجوانان است که در یک مجموعه جمع‌آوری شده‌اند؛ افسانه‌هایی بی‌نهایت جذاب که شما را غرق در خود می‌سازند.

درباره کتاب چهار اثر از اسکار وایلد:

بچگی‌هایتان را به‌خاطر دارید؟ بعضی شب‌ها به قدری مجذوب کتاب می‌شدیم که از مادرمان می‌خواستیم یک قصه‌ی دیگر هم قبل از خواب برایمان بخواند. داستان‌ها از کودکی با ما عجین شده‌اند و پناه بردن به دنیای قصه از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی‌ست که در این جهان به ما عطا شده است. باید برویم به سراغ شاعرانگی، خیال و قصه گفتن. گاهی باید از دنیای واقعی فاصله بگیریم و به پیچیدگی‌های زبان، استعاره‌ها و تمثیل‌ها، به امید چنگ بزنیم. هرزگاهی باید دست بکشیم از زبان منطقی. فقط می‌توانیم داستان بگوییم و در دنیای زیبای قصه‌ها غرق شویم.

اغلب ما یک قصه‌ی واحد را چندین و چند بار زندگی می‌کنیم. این‌گونه می‌شود که تا دلتان بخواهد زندگی نزیسته داریم. به بیانی، بسیاری از ما مجموعه‌ای از جهان‌های دم‌به‌دم تازه را زندگی نکرده‌ایم. این‌گونه می‌شود که ما احساس می‌کنیم راویان سرگشته و خسته‌ی یک قصه‌ی کسل‌کننده هستیم. یکی از ابزارهایی که به ما فرصت می‌دهد چیزها را به گونه‌ی متفاوتی تجربه کنیم و بفهمیم، کتاب‌های داستانی هستند. با خواندن آن‌ها گویی چندین و چند بار زندگی ‌می‌کنیم.

اسکار وایلد (Oscar Wilde) در کتاب خیال‌انگیز خود همانند یک دوست دست ما را می‌گیرد، بر سر میزی می‌نشاند و شروع می‌کند به قصه‌گویی. این احتمالا همان حسی خواهد بود که از خواندن داستان‌های او به شما دست خواهد داد: آشنا، صمیمی و لذت بخش. در پس داستان‌های اسکار وایلد اندیشه‌ای ارزشمند نهفته است که شما را به فکر فرو خواهد برد. جالب است بدانید نویسنده در دومین داستان کتاب چهار اثر از اسکار وایلد (The happy prince and other tales) به نام بلبل و رز سرخ، از اشعار حافظ تاثیر فراوانی پذیرفته است.

قصه‌هایی کنایه‌آمیز، هوشمندانه با لحنی شوخ‌آمیز که طرفداران جدی کتاب را راضی خواهد کرد. انسان با داستان‌هایی همچون قصه‌های اسکار وایلد از ملال نجات پیدا می‌کند؛ روایت‌هایی جذاب و دلنشین که در عین سادگی به دانش شما می‌افزایند.

اقتباس براساس کتاب چهار اثر از اسکار وایلد:

از داستا‌ن‌های این کتاب بارها اقتباس‌های گوناگونی صورت گرفته و چندین انیمیشن مختلف ساخته شده است.

کتاب چهار اثر از اسکار وایلد مناسب چه کسانی است؟

مهم نیست چند سال دارید، کودک و بزرگسال از کتاب چهار اثر از اسکار وایلد شگفت‌زده می‌شوند. علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و کلاسیک از مطالعه‌ی این اثر لذت فراوانی خواهند برد.

با اسکار وایلد بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ای که هرگز در زمان خودش فهمیده نشد. اسکار وایلد یکی از بزرگ‌ترین نمایش‌نامه‌نویسان عصر ویکتوریا محسوب می‌شود. این نویسنده، شاعر و منتقدی انگلیسی - ایرلندی در طول زندگی خود 9 نمایش‌نامه، یک رمان، اشعار متعدد، داستان‌های کوتاه و مقالات گوناگونی در کارنامه‌ی هنری خود به جای گذاشت. او با جنبش زیبایی‌پرستی یا هنر برای هنر همدلی بسیار داشت. رمان مشهور او به نام تصویر دوریان گری از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. از دیگر آثار این نویسنده‌ی توانمند می‌توان به سالومه و دوشس پادووا اشاره کرد.

در بخشی از کتاب چهار اثر از اسکار وایلد می‌خوانیم:

دانشجوی جوان با ناله گفت: «او می‌گوید فقط در صورتی حاضر است همدم من شود که برایش رز سرخ ببرم. اما در باغ من یک رز سرخ هم نیست!»

بلبلی ماده از آشیانه‌ی خود روی درخت بلوط صدای مرد جوان را شنید و از لابه‌لای برگ‌ها با تعجب او را تماشا کرد.
مرد جوان با چشمانی پر از اشک ادامه داد: «در تمام باغ من حتی یک رز سرخ هم یافت نمی‌شود! آه، خوشبختی به چه چیزهای کوچکی بند است! من تمام نوشته‌های خردمندان را خوانده‌ام و به همه‌ی اسرار فلسفه واقفم، بااین‌همه، به‌خاطر یک رز سرخ روزگارم سیاه شده است!»
بلبل گفت: «بالاخره یک دلداده‌ی واقعی را به چشم دیدم! چه شب‌ها که از حکایت عشق او برای ماه و ستارگان آواز سرندادم و چه نغمه‌ها که درباره‌ی او نسرودم! و اکنون یک عاشق واقعی پیشِ ‌رویم است. موهایش به تیرگی غنچه‌ی سنبل و لبانش به سرخی گل سرخی است که حسرتش را می‌خورد، اما ببین که عشق چگونه رنگ از رخسارش ربوده است و اندوه چگونه بر پیشانی‌اش چین افکنده!»

دانشجوی جوان زمزمه‌کنان گفت: «فرداشب شاهزاده جشنی برپا کرده است و دلبر من هم در آن حضور دارد. اگر برایش یک رز سرخ ببرم تا صبح با من همگام خواهد شد و سرش را روی شانه‌ام و دستش را در دستم خواهد گذاشت. اما در باغ من هیچ رز سرخی نیست، پس، در جشن فردا باید تنها در یک گوشه بنشینم و حسرت او را بخورم. او بی‌اعتنا از کنارم رد خواهد شد و قلب من را خواهد شکست.»

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
درباره‌ی مترجم
شاهزاده‌ی خوشبخت
بلبل و رز ‌سرخ
رفیق شفیق‌
موشک استثنایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چهار اثر از اسکار وایلد
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-7632-54-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چهار اثر از اسکار وایلد

مجید مهدوی
۱۴۰۰/۹/۱۵
کتاب داستان محور جذابی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چهار اثر از اسکار وایلد

برای دریافت کتاب چهار اثر از اسکار وایلد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.