معرفی و دانلود کتاب عادت‌های اتمی

عکس جلد کتاب عادت‌های اتمی
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادت‌های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی نوشته جیمز کلیر، به روشی جالب و روان، به ما آموزش می‌دهد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آن‌ها، هر روز یک درصد بهتر شویم. هر روز یک درصد بهتر شدن، معادل سالی 37 برابر بهتر شدن است!

به قول نویسنده کتاب، جیمز کلیر (James Clear)، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند پس از 5 سال کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم!

اساس کتاب عادت‌های اتمی (Atomic habits)، مدل چهار مرحله‌ای نویسنده برای عادت‌ها است، سرنخ، تمایل، پاسخگویی و پاداش و چهار قانون تغییر رفتار می‌باشند که این مراحل را تکامل می‌بخشند. امکان دارد مخاطبانی که پیش‌زمینه‌ی روانشناسی دارند، برخی از این اصطلاحات را در شرطی‌‌سازی عامل شنیده باشند که ابتدا با شرح «تحریک، پاسخ، پاداش» توسط اسکینر در دهه‌ی 30 میلادی بیان شد و اخیرا با عبارت «سرنخ، روتین، پاداش» در کتاب «قدرت عادت» نوشته‌ی چارلز داهیگ محبوبیت یافته است.

دانشمندان علوم رفتاری همچون اسکینر دریافتند که اگر پاداش یا تنبیه صحیح را ارائه کنید، می‌توانید افراد را تحریک کنید که به شیوه‌ای معین عمل نمایند. اما در حالی‌ که مدل اسکینر به‌ خوبی شرح داد چگونه یک محرک بیرونی بر عادت‌های ما تاثیر می‌گذارد، اما نتوانست به‌ خوبی درباره‌ی تاثیرگذاری افکار، احساسات و باورهای ما بر رفتارمان توضیح بدهد. در دهه‌های اخیر، دانشمندان شروع به تعیین رابطه‌ی میان افکار، احساسات و رفتارمان کردند.

رفتار انسان پیوسته در حال تغییر می‌باشد: موقعیت به موقعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه. اما کتاب عادت‌های اتمی در مورد چیزهایی است که تغییر نمی‌کند. درباره‌ی اصول رفتار انسانی است. اصول جاودانی که هر سال می‌توانید به آن اتکا کنید. ایده‌هایی که می‌توانید کسب‌وکارتان را پیرامونش بسازید، خانواده را حول آن شکل دهید و زندگی را پیش ببرید.

هیچ راه واحدی برای ایجاد عادت‌های بهتر وجود ندارد، اما کتاب عادت‌های اتمی برترین راه‌هایی که می‌شناسیم را توضیح می‌دهد، رویکردی که صرف نظر از نقطه‌ی شروع یا موردی که در تلاش برای تغییر آن هستید، موثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که این اثر پوشش می‌دهد، برای هر کسی که به دنبال سیستمی گام‌ به‌ گام برای بهبود است مفید خواهد بود، چه اهداف‌تان متمرکز بر سلامتی، پول، بهره‌وری و روابط باشند و چه مجموعه‌ای از این‌ها را شامل شود. تا زمانی که رفتار انسانی مطرح باشد، این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

در کتاب عادت‌های اتمی یاد می‌گیریم چگونه:

- سیستمی طراحی کنیم که هر روز 1 درصد بهتر شویم.
- عادت‌های بد را بشکنیم و به عادت‌های خوب بچسبیم!
- از اشتباهاتی دوری کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات‌شان مرتکب می‌شوند.
- بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنیم.
- هویت قوی‌تری را توسعه دهیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم.
- برای عادت‌های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد).
- محیط‌مان را طوری طراحی کنیم که در آن موفقیت آسان‌تر باشد.
- تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنیم که نتایج بزرگی به همراه دارند.
- چطور وقتی در مسیر اشتباهی قرار می‌گیریم، مجددا به مسیر درست برگردیم.
- و مهم‌تر از همه، چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی‌مان به اجرا در آوریم.

در بخشی از کتاب عادت‌های اتمی می‌خوانیم:

ژن‌های ما به‌ گونه‌ای نیستند که نیاز به سخت‌کوشی را از بین ببرند. آن‌ها شفاف‌سازی می‌کنند. آن‌ها به ما می‌گویند باید در این حوزه‌ها تلاش کنی. وقتی نقاط قوت‌مان را متوجه شدیم، دیگر می‌دانیم باید زمان و انرژی خود را در کجا صرف کنیم. می‌دانیم که باید به دنبال کدام فرصت‌ها بگردیم و باید از کدام چالش‌ها اجتناب کنیم. هر قدر ماهیت‌مان را به شکل بهتری درک کنیم، استراتژی ما بهتر خواهد شد.

تفاوت‌های بیولوژیک اهمیت دارند. با این‌ حال بهتر است که بر روی برآورده‌سازی پتانسیل خودتان تمرکز کنید تا اینکه به مقایسه‌ی خودتان با دیگران بپردازید. این حقیقت که هر انسان در هر توانمندی به خصوص دارای محدودیت‌ها و سقف مشخصی است، دلیل نمی‌شود که برای رسیدن به سقف توانمندی‌ها تلاش نکنید. افراد آن‌ قدر به این محدودیت‌ها و سقف‌ها می‌نگرند و اسیرشان می‌شوند که به‌ ندرت تلاش لازم برای نزدیک شدن به آن‌ها را انجام می‌دهند.

همچنین اگر تلاش نکنید، ژن‌ها به‌ تنهایی نمی‌توانند شما را به موفقیت برسانند. بله، امکان دارد آن مربی باشگاه دارای ژن‌های بهتری از شما باشد، اما باید به‌ اندازه‌ی او تمرین کنید تا بتوانید درباره‌ی ژنتیک بهتر یا بدتر اظهار نظر کنید. تا زمانی که به‌ اندازه‌ی آدم‌های مورد ستایش‌تان تلاش نکردید، هیچ‌وقت نمی‌توانید موفقیت‌شان را به شانس و ژنتیک ارتباط دهید.

مخلص کلام اینکه یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ رضایت‌مندی از عادت‌ها در طولانی‌ مدت، انتخاب رفتارهایی است که بیشترین هم‌خوانی را با مهارت‌ها و شخصیت شما دارند. سخت بر روی مسائلی تلاش کنید که به‌ سادگی حاصل می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: داستان من
اصول پایه: چرا تغییرات کوچک، موجب تفاوت‌های بزرگ می‌شوند
1: قدرت غافلگیرکننده‌ی عادت‌های اتمی
2: چگونه عادت‌های شما موجب شکل‌دهی به هویتتان می‌شوند (و بالعکس)
3: چگونه با 4 گام ساده، عادت‌های بهتری بسازیم
قانون اول: آن را شفاف و آشکار کنید
4: مردی که خوب به نظر نمی‌رسید
5: بهترین راه برای شروع یک عادت جدید
6: برای انگیزه اعتبار بیش‌ازحدی قائل شده‌اند؛ غالبا محیط اهمیت بیشتری دارد
7: راز کنترل شخصی
قانون دوم: آن را جذاب کنید
8: چگونه یک عادت را غیرقابل مقاومت کنید
9: نقش خانواده و دوستان در شکل‌دهی به عادت‌ها
10: چگونه علل عادت‌های بد را شناسایی و اصلاح کنید
قانون سوم: آن را ساده کنید
11: آرام جلو بروید، اما هیچ‌گاه عقب‌گرد نکنید
12: قانون کمترین تلاش
13: چگونه اتلاف وقت را با استفاده از قانون دو دقیقه‌ای متوقف کنیم
14: چگونه عادت‌های خوب را ناگزیر و عادت‌های بد را محال کنیم
قانون چهارم: آن را رضایت‌بخش کنید
15: قانون اساسی تغییر رفتار
16: چگونه هر روز به عادت‌های خوب پایبند بمانیم
17: چگونه یک همراه در مسئولیت می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد
تاکتیک‌های پیشرفته: چگونه‌ از کم‌وبیش خوب، به واقعا عالی تبدیل شوید
18: حقیقتِ استعداد (چه وقت ژن‌ها مهمند و چه وقت نیستند)
19: قانون طلایی: چگونه در زندگی و کار، باانگیزه بمانیم
20: نقطه‌ضعف ایجاد عادت‌های خوب
نتیجه‌گیری: راز نتایجی که ماندگار می‌شوند
ضمیمه
در ادامه چه چیزی را باید مطالعه کنید
درس‌های کوچک برگرفته از چهار قانون
نحوه‌ی اعمال این ایده‌ها در کسب‌وکار
نحوه‌ی اعمال این ایده‌ها در پرورش فرزند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادت‌های اتمی
نویسنده
مترجمهادی بهمنی
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات275
زبانفارسی
شابک978-600-8738-82-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عادت‌های اتمی

Negin PN
۱۴۰۰/۲/۲۷
کتاب خیلی خوب و کاربردی هست. اگر دچار خیلی از عادت‌های بد هستین که میخواین کنار بزارین ولی انگار توانش رو ندارین یا جرات تغییر خودتون رو ندارین و از طرفی یک سری کارها و عادت‌های خوبِ به ظاهر کوچیک شروعش براتون سخت شده راهکارهای ساده و کاربردی رو کتاب بهتون پیشنهاد میکنه. البته این رو بگم که این بخش راهکارها زمانی نتیجه هست که در زندگیتون به کار ببندین، صرف خوندن کتاب مشکلی رو از شما حل نمیکنه شاید فقط بهتون انگیزه بده و بهتر هست که اقدامات رو کم کم به کار ببندین چون یه موقع میبینین خیلی پیش رفتین و هنوز هیچ اقدامی نکردین و اون راهکارهای اول کتاب شاید به مرور یادتون بره چون کتاب به مرور به نظر من سختتر و پیچیده تر میشه. یه خوبی دیگه هم که داره اینه که مثال و چیزهای مهمی رو از کتابهای دیگه که مخصوصا مرتبط با عادت هاست آورده که برای منی که هیچ کتاب دیگه‌ای در مورد عادتها نخونده بودم خوب بود.
در مورد ترجمه هم به نظر من خوب و روان بود من مشکلی باهاش نداشتم البته جاهایی بود که خیلی ملموس نبود به خصوص فصلهای آخر کتاب یعنی 19 و 20 ولی به چشم نمیومد و اذیت کننده نبود.
ALI REZAEI
۱۴۰۱/۱/۳
نقد کتاب: این کتاب جز کتابایی شد که بعد از خوندنش به خودم افتخار کردم که تونستم این کتاب رو بخونم... میشد گفت که الان تبحر کافی در انتخاب کتاب دارم و با تمام اطمینان این کتاب رو به همه شما خوبان پیشنهاد که نه وصیت میکنم...
از ویژگی هاش میتونم بگم.. ‌.
_ فهرست مطالب کاربردی
_ داستان جذاب خوده و
نویسنده
_ قلم بسیار بسیار عالی نویسنده (جیمز کلیر)
_بازی کردن با مغز خواننده به وسیله سوالات اطلاعات
_ داستان‌ها و مثال‌هایی که به شدت کافی و مناسب که درک رو بهتر از هر چیزی میکرد
_ مهمترین و بهترین کار در این کتاب این بود که برای مطالب بسیار خوب و کاربردی‌اش تکنیک و فرمول ارائه کرد
_ جمع بندی خوب و قابل قبول
پیشنهاد میکنم بعد از خوندن این اثر بسیار عالی حتما چاپیش رو هم تهیه کنید و مطالب رو بنویسید... این کتاب نکوداشت‌های مفتخری داره و درکل یک کتابی که میتونه رفیقتون بشه...
z m
۱۴۰۲/۱/۴
سلام به همگی
این کتاب با توجه به اسمی که داره مشخصه، با کار‌های به ظاهر ساده و حتی در نگاه اول بی اهمیت می‌تونه یک زندگی دگرگون بشه، چون انتخاب‌ها در کنار هم و به صورت زنجیر وار هست که نتیجه اون نمود پیدا می‌کنه، هدف این کتاب این نیست که شما فقط بیاید و یک عادت کوچک رو انتخاب کنید و بگید که فقط و
همین یه دونه کافی هست تا مثلاً زندگی من در فلان موضوع دگرگون بشه بلکه همون‌جوری هم که از اسم کتاب مشخصه، شما تعداد زیادی از این عادت‌های کوچک رو اجرا میکنید نتیجه رو دیگه از ذهنت خارج میکنی چون قرار نیست شما رو در عرض مثلاً یک روز یا حتی برای یه سری از اهداف تا چند سال برسونه و اینجا صبر و استقامت شما اولویت داره... ولی نتیجه شگفت انگیزه
و وقتی این عادت‌های کوچک در کنار هم و در موضوعات مختلف اجرا بشن، با هر بار انجام یک عادت شخصیت اون در وجود شما تثبیت میشه مثلاً اگه بعد از هر درس خوندنت میزت رو مرتب کنی شخصیت یک آدم منظم در وجود شما تثبیت میشه
توصیم اینه که کتاب رو در حین اینکه می‌خونید کاغذ و قلم کنار دستتون باشه و یه سری کار‌ها از شما میخواد که انجام بدید و اونا رو حتما توش بنویسید تا کتاب براتون پربارتر بشه
محمد امین پیشدار
۱۴۰۱/۶/۸
اگر به دنبال چگونگی شکل‌گیری عادت‌های روزمه‌ی خود هستید این کتاب مناسب شماست. استراتژی‌های روشنی که برای ایجاد عادات خوب و شکستن عادات بد با ما به اشتراک گذاشته شده، نقطه قوت این کتاب است. این کتاب از زوایای مختلف به عادات زندگی نگاه کرده است. در بخشی از کتاب در مورد فردی حکایت میکند که سعی کرد را سیزده فضیلت در خود به عادت تبدیل کند. نویسنده معتقد است که عادت‌ها سنگ بنای زندگی انسان‌ها را می‌سازد. و بیان می‌کند که اگر انسان‌ها بخواهند زندگی خود را در ابعاد مختلف تغییر دهند، تنها یک راه قابل اعتماد برای آن وجود دارد و آن چیزی نیست جز ایجاد عادات خوب. جمیز کلیر سعی کرده ایده‌ها و روش‌هایی را برای عادت سازی در جهت مثبت ارایه کند و این کار را به زیبایی تمام انجام داده است. در بخشی از کتاب می‌خوانید که: «هر اقدامی که انجام می‌دهید در واقع امتیاز دادن به شخصیتیست که می‌خواهید به او تبدیل شوید، هیچ چیز عادات شما را تغییر نمی‌دهد مگر با افزایش امتیاز که این باعث می‌شود، هویت جدید شما شکل بگیره و در نهایت عادت ساخته شود.» یکی از تکنیک‌هایی که نویسنده بیان می‌کند این است که «شروع را آسان کنید و به برنامه پایبند باشید. انجام کارهایی را که می‌خواهید از آن‌ها دوری کنید را سخت کنید.» در جای دیگر از کتاب با مثلث سطوح تغییر روبرو می‌شویم که عبارت است از: ۱) نتایج (اهداف ما) ۲) فرایندها (سیستمی که داریم.) ۳) هویت (خود را چه کسی می‌بینیم؟) جمیز ما را تشویق می‌کند که از خود سوالاتی مانند موارد زیر را بپرسیم:
۱) یک فرد سالم چه کاری می‌کند؟
۲) چه چیزی برای شما سرگرم کننده است، و برای دیگران به چه صورت است؟
شما باید بیشتر نگران مسیر فعلی خود باشید تا نتایج فعلی. آخرین مرحله تغییر، مرگ است!
Mahla Lotfinejad
۱۴۰۱/۶/۱۲
کتاب عادت‌های اتمی یکی از بهترین کتابهایی بود که در حوزه‌ی توسعه فردی مطالعه کردم👌🏽✨
کتاب در شروع هر فصل کلی پژوهش و نمونه‌ی حساب پس داده از انتخاب روشی که داشت در طول فصل در موردش صحبت میکرد، ارائه داده بود و این باعث میشد و میتونستین توی زندگیتون اون رو پیاده کنید...
به شخصه از روش ردیاب و و
عادتش استفاده کردم راضی بودم هنوزم رفتار‌هایی که میخوام ایجاد کنم رو به کمکش ردیابی میکنم...
ممکنه همه‌ی روش‌های گفته شده تکنیک‌ها به دردتون نخوره و نیازتون نشه ولی حتی اگر یک روش رو انتخاب کنید و بر اساس اون عادت خوب مورد نظرتون رو ادامه بدید (یا عادت نادرست تون رو حذف کنید) خدمت بزرگی به خودتون کردید...
قیمت این کتاب خیلی کمتر از چیزیه که در پایان کتاب به سرمایه هاتون اضافه میشه و امیدوارم شماهم مثل من از روش‌های این کتاب استفاده کنید💚🌱
امیر حسین کافی
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب از نظم خوبی در ارائه مطالب برخوردار است و از نظر پیچیده و پیشرفته بودن اطلاعات، نه به طرز مؤثری اندک است که خواننده موضوع را متوجه نشود و نه به آن صورت زیاد است که درون فهم مطالب درگیر شود. کتاب با حوصله تمامی مطالب در مورد عادت را از اینکه عادت چیست چگونه تاثیر میگذارد و چگونه شکل می‌گیرد تا و... توضیح میدهد با عادت از نظر نظری آشنا شوید سپس دست به عمل میزند و شروع میکند ارائه دادن روش‌های برای ایجاد عادت‌های مثبت و از بین بردن عادت‌های منفی یکی از نکته‌های مثبت این کتاب این است که تمامی مطالب را توضیح میدهد و بدین موضوع اهمیت می‌دهد که، خواننده با دلیل و منطق و فهم این که چه اتفاقاتی می‌افتد روش‌ها را به کار گیرد و این باعث ارتباط مؤثر و سودمند برای خواننده میشود.
علیرضا جمشیدی
۱۴۰۲/۷/۲۷
کتاب عادت‌های اتمی اثری عمیق در عین حال با نثری ساده و خوشخوان است. نویسنده با رعایت اصول حرفه‌ای نویسندگی در دوران متن‌های کوتاه بسیار موجز و بدون پرگویی به اصل مطلب پرداخته اما این موضوع مانع از آوردن داستانک‌ها و نمونه‌های عینی در ابتدای هر فصل نشده و در ادامه هر فصل دیدگاه نویسنده گسترش یافته و در انتها نتیجه گیری آورده شده است. اگر اهل خلاصه برداری از کتاب باشید این کار هم ساده شده و در انتهای هر فصل خلاصه آن را داریم.
ایجاد شبکه‌ای از عادتهای خوب نیازمند راهکارهای عملی برای ایجاد آنهاست. از این رو به شخصه بسیار مشتاقم که محفلی یا گروهی در شبکه‌های اجتماعی وجود داشته باشد تا با استفاده از راهکارهای شخصی شده که برگرفته از این کتاب است نمونه‌های ایرانی و وطنی این عادتهای خوب را ببینیم.
F S
۱۳۹۹/۱/۳
این کتاب عالیه 👌👌👌👌
توصیه میکنم همه کسانی که تمایل دارند تو زندگی در هر سن و سالی هستند پیشرفت کنند و حس رضایت داشته باشند از این کتاب استفاده کنند و خوبی این کتاب این هست که ابتدا تمام ویژگی‌هایی که ممکنه به عادت تبدیل شده باشند رو بیان میکنه و مثال میزنه و نهایتا راهکارهای عملی برای هر نوع در
تغییر هر فردی رو ارائه میکنه... بخش‌هایی از این کتاب👇
👈تا زمانی که ناخودآگاه را خودآگاه نکنید زندگی شما را هدایت خواهد کرد و اتفاقات رخ داده را سرنوشت قلمداد میکنید.
👈برای اینکه به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید باید دائما اعتقاداتتان را ویرایش کنید و هویت خود را به روز رسانی نمایید و توسعه دهید
Mm
۱۴۰۱/۶/۲
واقعا خودمم تازه فهمیدم ذره ذره جمع گردد وانگهی دریا شود😁😁😁😁
اگر هر هدف با ذات انسان هماهنگ نباشد، محتوم به شکست خواهد بود.
به درد کمالگرایان هم میخورد واقعا بفهمیم قرار نیست یه شب یه ورزشکار یا چیزای دیگه بشیم..
عادت، رفتاری است که به‌اندازه‌ی کافی تکرار شده و به شکل خودکار انجام می‌گیرد.

• هدف غایی عادت‌ها، حل مسائل زندگی با صرف کمترین انرژی و تلاش ممکن است
اگر یک عادت ناخودآگاه صورت بگیرد، نمی‌توانید انتظار داشته باشید بهتر شود. همان‌طور که کارل یونگِ26 روانشناس می‌گوید «تا زمانی که ناخودآگاه را خودآگاه
زمانی که ناخودآگاه را خودآگاه نکنید، زندگی شما را هدایت خواهد کرد و اتفاقات رخ‌داده را سرنوشت قلمداد می‌کنید».
Mahdi Baratloo
۱۴۰۰/۴/۵
عجب کتاب باحالیه اما من یه توصیه دارم و اونم اینه که قبل خوندن اینجور کتاب‌ها، ابتدا کتاب شغل دوست داشتنی رو مطالعه کنید تا اول در مسیر درست قرار بگیرید و سپس با کتاب عادت اتمی و کار عمیق و کتاب‌های دیگر، این مسیر درست رو با ثبات کنید. (چون شغل و رشته تحصیلی اشتباه، خیلی خوشایند نیست و با خودن این کتاب، ما حیطه کاری خودمون رو متصور میشیم و شاید خودمون ندونیم ولی حس بدی بهمون منتقل میشه و هم از کتاب‌های موفقیت و هم از زندگی زده میشیم چون نتونستیم تو کارمون پیشرفت کنیم و زندگی به کانون تلخ میشه. پس کتاب شغل دوست داشتنی از بهنام مرادیان رو حتما مطالعه بفرمایید)
سید محمود محسن اصل
۱۴۰۱/۲/۵
کتاب "عادتهای اتمی" از جیمز کلیر، تقریبا کتابی کامل در رابطه با شکل گیری عادتهاست.
از نحوه تا دلیل شکل گیری عادت‌ها به تفصیل صحبت کرده است.
همچنین، برای حذف یا ایجاد عادت‌ها نیز توضیحات و آموزش و راهکار‌هایی ارائه کرده است که کاملا عملی و علمی هستند. و همچنین به زبانی کاملا ساده شیوا بیان شده و
است.
مثالهای خوب واقعی در کتاب به کار برده شده است.
اشخاصی که از عادتهای بد رنج میبرند، میتوانند به کمک این کتاب از عادتهای بدشان خلاص شوند و به جای آن‌ها عادتهای خوبی را درونشان بکارند.
این کتاب، نسبت به کتاب "اثر مرکب" علمی تر است و هضم آن برای همه ساده میباشد.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۴/۳۱
خیلی کتاب خوبی و حتی عالی‌ای بود راه کار‌های بسیار زیاده داده
اومده مشکلات تفکری رو ک باعث میشن یه عادت بد شکل بگیره رو گفته و جدول بندی کرده و راه مقابله باهاشون هم گفته.
از طرفی یه سری راهکار‌های جدید داده ک بتونیم بهشون عمل کنیم راه کار‌ها رو از کم به زیاد چیده یعنی از اسونترین تا سخت‌ترین ک
‌.. خوندن این گونه کتابها هم از مشکل و دلیلش بگن و هم راه کار بده از لذت بخش‌ترین کتاب هاست.
هدف از خوندن کتاب هم دقیقا همینه یه چیزی یاد بگیری دقیقا این از اون نوع کتابهایی هست ک یه چیزی یاد میگیری
mr_parvinii
۱۴۰۲/۱۲/۸
ترجمش خوب و قابل قبول بود روان ترجمه بود ممنون از کتابراه و مترجم اما درباره خود کتاب کتابی پر محتوا بسیار عالی بود نویسنده قشنگ تو رو با خودش همراه میکنه اولش فکر میکردم این کتاب یه کتاب الکیه ولی هر چی امدم جلوتر دیدم نه, انگار واقعا حرف برای گفتن داره اصلا این کتاب و از دست ندید مخصوصا اگر واقعا دنبال راه موفقیت هستید عادت های کوچیک انقلاب به پا میکنن یادتون باشه کسی که کوه و جا به جا میکنه اول از سنگ ریزه‌ها شروع میکنه
mehrdad javadi
۱۴۰۲/۱/۷
من بعد از خواندن کتاب قدرت عادات از چارلز داهیگ در سال ۹۵ گمان می‌کردم دیگر هیچ کتابی به خوبی و جامعیت آن نوشته نخواهد شد و بی نیاز از مطالعه کتابی دیگر در این زمینه شده ام.
کتاب عادت‌های اتمی را به این صورت باهاش آشنا شدم که گزین‌گویه‌هایی بعضاً در تلگرام و تصاویر کارت پستالی از آن میدیدم که را
خیلی جذاب بود. وقتی تصمیم گرفتم کتاب بخوانم متوجه شدم یک سر و گردن از کتاب قدرت عادات بالاتر و کاربردی تر است. بسیار از مطالب کتاب استفاده مفید کردم.
Amin Am
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی بود با راهکار‌های کاربردی کمک میکنه که به تدریج به سمت بهتر شدن برید و برای کار‌های کوچیک و بزرگتون برنامه ریزی کنید. و علاوه بر ان کمک میکنه که فعالیت هاتون رو بشکنید و هر قسمت رو به عنوان عادت در برنامه روزانتون قرار بدید و به راحتی و با صرف تایم و انرژی خیلی کم و به صورت خودکار، کار‌های ک رو بکنید که زمانی هرگز فکر نمیکردید از پسشون بر بیاید. با تشکر از کتابراه این شرایط رو فراهم کرد تا بتونم این کتاب رو مطالعه کنم.
مشاهده همه نظرات 365

راهنمای مطالعه کتاب عادت‌های اتمی

برای دریافت کتاب عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.