معرفی و دانلود کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق)

عکس جلد کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق)
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق)

کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق) نوشته‌ی الهام ابوئی مهریزی و اکبر زارع، به مطالعه‌ی زندگی افراد موفق و انسان‌های بزرگ پرداخته و نکات حائز اهمیت زندگی آن‌ها را به طور مختصر در 39 بخش آموزنده که در زندگی اکثرشان به طور مشترک وجود داشته است، ارائه می‌دهد.

هر انسانى هدایت‌گر زندگی خودش است و زمانى موفق خواهد بود که در مسیر پرتلاطم سفر، به شناسایی مسیر پرداخته، هدف و مقصد مشخصی داشته باشد، خوب فکر کند، درست برنامه‌ریزی کند، با تغییرات یکی شود و خوب حرکت کند. اغلب ناکامی‌های ما در نرسیدن به مقصد به دلیل نادیده گرفتن یکی از این‌هاست.

تعریف هر کسی از موفقیت فرق دارد، بعضی‌ها موفقیت را به داشتن آرامش و خانواده می‌دانند و بعضی دیگر به داشتن همسر و والدین دلسوز. ولی در فکر بیشتر افراد، موفقیت یعنی به دست آوردن ثروت و شهرت. روش‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت در زندگی وجود دارد که با توجه به تجربیات، ثابت شده که یکی از بهترین روش‌ها درس گرفتن از افراد موفق است.

در بخشی از کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق) می‌خوانیم:

وقتی شخصی که در زمینه‌ای ضعف دارد و ‌می‌خواهد با آموزش خود را در آن زمینه شکوفا سازد اقدام به یادگیری و یا انجام هر فعالیتی که در راستای موفقیت در آن رشته خاص است معطوف ‌می‌کند، در اوایل مسیر پیشرفت فرد مورد نظر در آن زمینه بارز و کاملاً محسوس است. برای مثال فرض کنید یک نفر که به شدت آدم خجول و درون‌گرایی است بخواهد در حوزه‌ی فن‌بیان و سخنرانی فعالیت کند، در مراحل اولیه بعد از گذشت مدت کوتاهی از شروع آموزش‌های اولیه، پیشرفت کاملاً محسوس و بارز است.

علت این امر را این گونه بیان ‌می‌کنند که چون در مقدمات یادگیری شوق و اشتیاق برای موفقیت در آن زمینه بسیار زیاد است و نیز قبل از یادگیری درصد آشنایی با آن موضوع خاص تقریباً صفر است، لذا هر گونه پیشرفتی در مقایسه با مراحل ابتدایی چشم‌گیر و محسوس به نظر ‌می‌رسد. فرض کنید فردی که اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی ندارد، شروع به یادگیری آن کرده و در مراحل اولیه چند جمله و یا کلمه یاد گرفته و با شور و اشتیاق آن‌ها را به کار برده و از پیشرفت خود مسرور است.

در ادامه‌ی روند پیشرفت، فرد مورد نظر احساس ‌می‌کند که انگار روند پیشرفت متناسب با میزان سعی و تلاش و انرژی و وقتی که به آن اختصاص ‌می‌دهد نیست. در بعضی از موارد حتی ممکن است این حس به شخص منتقل شود که علی‌رغم مداومت در فراگیری و آموزشی که ‌می‌بیند، حتی در زمینه مورد نظر دچار پسرفت ‌می‌شود و اصلاً هیچ گونه پیشرفتی به چشم نمی‌خورد. این برهه که اصطلاحاً به یکنواختی معروف است، جایی است که اکثریت قریب به اتفاق مردم دچار خستگی شده و از ادامه راه منصرف ‌می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات رهام اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات85
زبانفارسی
شابک978-622-680026-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق)

Amir Sand
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
واقعا کتاب مفیدی بود و ویژگی‌های بسیار خوبی داشت
۱- نویسنده کتاب حرف هارو از خودش در نیاورده بود و از منابع دیگه مثل کتاب اثر مرکب کمک گرفته بود اینجوری برای کسانی که وقت زیادی هم ندارن در واقع یک چکیده کامل و مختصر و مفید ارائه میشه.
۲- نکات اشاره شده به نظرم هر چه به آخر کتاب نزدیک تر میشد مهم
تر و کلیدی تر بود به عنوان مثال دو نکته آخر کتاب خیلی مفید و کاربردی بود.
من توی ۳، ۴ روز تمومش کردم البته اگه کتابخون باشید توی یک روز هم میشه کل کتاب رو خوند پیشنهاد میکنم اگه وقت کافی برای خوندن کتاب‌های روانشناسی و موفقیت رو ندارید این می‌تونه به تنهایی جایگزین چند کتاب باشه.
حسین احمدی
۱۳۹۹/۹/۵
سلام سپاس فراوان بابت کتابهای نابتون بسیار عالی و مفید هستن راه درست زندگی کردن و شناخت خود را یادم داد در این زمان که خودمو گم کرده بودم سالها بود دنبال خودشناسی بودم اما راهی پیدا نمیکردم ولی با خواندن این کتابها توانستم خودمو و دنیای حقیقی که در ان زندگی میکنم رو پیدا کنم پیشنهاد میکنم دوستان عزیزم نیز این کتابهای ناب ناب بخونن خیلی خیلی عالی
هدی پوشگان
۱۳۹۹/۹/۳۰
خلاصه و مفید
من کتابهای موفقیت زیادی خوانده بودم، کتاب موارد مهم رو گفته بود به همراه توضیح تاثیرگذار و مناسب از نظر من، شروع کردم موارد ذکر شده رو هر بار بازخوانی میکنم تا ببینم تو کار و موقعیت خودم کدوم موارد رو باید رعایت کنم.
Golsa Abasi
۱۴۰۲/۲/۱۰
مطالب بیان شده نسبت به سایر کتابهای این زمینه با سبک دیگه‌ای نوشته شدن که بنظرم جدید اومد، علاوه بر این به یکسری نکات هم از دید تازه‌ای نگاه شده و درکل متن خوب از آب درومده؛ کتاب کوتاه با محتوای پربار
درسا مشدئی
۱۳۹۹/۹/۱۹
خیلی مزخرفه، هر چی میری جلوتر بیشتر به خودت میگی چرا دارم ادامه میدم خوندش رو
به لطف خدا و همسرش سر نوشتن کتاب اشک‌ها میریخته، احتمالا اونایی که نظر دادن و خوب نوشتن از روی آشنایی و شرمندگی اینطور نظر دادن
سارا سلیمی
۱۳۹۹/۹/۹
با ذکر منابع کتابهای معروف مسیر موفقیت رعایت امانت در حق سایر نویسندگان صورت گرفته.
فهرست درخوری اگر برایش تهیه میشد امکان پیدا کردن بخش‌هایی که نیاز به مرور دارند آسان تر میبود.
خوب بود در کل.
Saied Me
۱۳۹۹/۲/۳
کتابی بسیار عالی برای قدم گذاشتن در راه موفقیت که به زبان ساده با مخاطب ارتباط برقرار میکنه و فهمیدن رو برای همه اسون میکنه پیشنهاد میکنم حتما کتاب رو بخونید چون (موفقیت از ان توست)
kaveh amini
۱۴۰۲/۷/۱۹
کتاب به ساده‌ترین شکل ممکن نوشته شده و هیچ نکته جدیدی در آن ذکر نشده و برای کسانی که در این زمینه مطالعاتی داشتند به شدت پیشنهاد میکنم وقت را هدر ندهید و از مطالعه کتاب منصرف شوید
حامد فیرویان
۱۳۹۹/۹/۱۲
کتاب بسیار خوبی بود. میشه گفت انگار چندین کتاب رو مطالعه کردی. پیداست نویسنده چکیده بسیاری از کتاب‌های ارزشمند رو حمع آوری کرده و زحمت بسیاری کشیده
OmidReza Sahraei
۱۴۰۱/۷/۱
در مجموع برای موفقیت باید راه‌های مختلف را شنبد و خواند تا به بهترین الگو رسید این‌کتاب هم دریچه‌ای از این راه و‌ روش برای رسیدن‌ به سبکی ایده آل است
M hsyny
۱۴۰۰/۲/۲
واقعا الهام بخش بود البته خیلی جاهاش از اثر مرکب و کتابای دیگه بهره گرفته شده بود ولی بازم بعضی از جمله‌ها پر از انرژی مثبت بودن ممنون از کتابراه
saeed sadeghi
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
این کتاب چکیده‌ای بسیار عالی و کاربردی از چندین کتاب موفقیت هست. خواندن این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.
علی زارع
۱۴۰۰/۱/۲۹
باسلام ازکتاب خوبتان ولی یه مشکلی که دارم روی یه صفحه گیر کرده ودیگر صفحات باز نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
الهام سلیمانی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
کتاب خلاصه‌ای که به ادم حس خوب میده و واقعا موارد کاربردی رو ذکر میکنه😊
عظیم ایرانشاهی
۱۳۹۹/۹/۱۷
کتاب خوبی است توصیه میکنم حتما" بخوانید و کتابهای نام برده شده در این کتاب.
مشاهده همه نظرات 70

راهنمای مطالعه کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق)

برای دریافت کتاب چگونه در مسیر موفقیت قرار بگیریم (39 نکته طلایی برگرفته از زندگی افراد موفق) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.