معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های کله خری

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های کله خری
قیمت:
۵۹۲۸۰ ۴۱,۴۹۶ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های کله خری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های کله خری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های کله خری

جین سینسرو در کتاب صوتی عادت‌های کله خری راهکارهای مفیدی برای گسترش و تعدیل عادت‌ها ارائه می‌دهد. زندگی ما را مجموعه‌ای از عادت‌های کوچک و بزرگ و خوب و بدمان می‌سازد. آگاه شدن به این عادت‌ها و کنترل کردنشان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که برای داشتن یک زندگی بهتر باید انجام دهیم.

درباره‌ی کتاب صوتی عادت‌های کله خری

تا به حال برایتان پیش آمده است که با اشتیاق و انگیزه تصمیم بگیرید عادت جدیدی را وارد زندگی خود کنید، مثلاً هر روز صبح زود به مدت نیم ساعت در پارک نزدیک خانه‌تان بدوید، یا خرج‌های ریزودرشت روزانه‌تان را در دفترچه‌ای یادداشت کنید، اما بعد از گذشت چند روز شور و اشتیاقش از سرتان برود و آن عادت‌ را کنار بگذارید؟ تنبلی و بی‌انگیزگی اینرسی قدرتمندی دارد که با تمام قوا می‌کوشد ما را درون خود نگه دارد و مانع این شود که برای تغییر شرایط تلاش کنیم. کتاب صوتی عادت‌های کله‌خری راهنمایی عملی برای تغییر این وضعیت است.

خبر بد این است که بسیاری از ما به این عارضه دچار می‌شویم: پس از گذشت مدت کوتاهی از شروع یک عادت جدید بی‌انگیزه می‌شویم و از آن دست می‌کشیم. سپس عذاب‌وجدان می‌گیریم و خودمان را سرزنش می‌کنیم. و دست آخر نتیجه می‌گیریم ذاتاً انسان بی‌انگیزه و بی‌اراده‌ای هستیم و با زدن این برچسب‌ها به روی خودمان، گویی این بی‌انگیزگی و تنبلی را به رسمیت می‌شناسیم. بی آن که یک بار هم که شده، به درونمان رجوع و تحلیل کنیم که این عارضه از کجا آب می‌خورد و چرا تبدیل به پدیده‌ای پرتکرار در زندگی ما شده است.

اما خبر خوب این است که با روش‌هایی می‌توانیم این چرخه‌ی معیوب و آسیب‌زا را از بین ببریم. کافی است به خودمان یادآوری کنیم که آن‌ها درواقع فقط عادت هستند، و ما می‌توانیم تغییرشان دهیم؛ برخی را سخت و بعضی را آسان. جین سینسرو (Jen Sincero) در کتاب صوتی عادت‌های کله‌خری (Badass Habits) درباره‌ی این روش‌ها به ما می‌گوید.

این کتاب دربرگیرنده‌ی مصاحبه‌های روشنگرانه با افرادی است که از طریق پرورش عادت‌های مفید و ترک عادت‌های مضر، موفقیت را در زندگی خود به یک اصل اساسی تبدیل کرده‌اند. سینسرو در این اثر دیدگاه جدیدی را درمورد چگونگی آموزش مغز برای تبدیل شدن به بهترین نسخه‌ی خود ارائه می‌دهد و یک راهکار عملی درباره‌ی این موضوع در اختیارتان می‌گذارد؛ یک برنامه‌ی گام‌به‌گام 21 روزه برای کنار گذاشتن عاداتی که شما را از اهدافتان دور می‌کنند و گسترش عادات مفیدی که کمک می‌کنند راه‌های میان‌بر را برای رسیدن به هدفتان طی کنید. سینسرو معتقد است با شناخت خود، آگاهی از جنبه‌های مختلف عادت‌ها و دنبال کردن خواسته‌ها، می‌توانید هر هدف جدید را به یک عادت شادی‌بخش تبدیل کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی عادت‌های کله خری

- سینسرو با لحنی محاوره و شوخ‌طبعانه می‌نویسد. لحنی که سبب شده مطالعه‌ی این کتاب و فرایند خودسازی که در آن گفته شده است، به یک فرآیند سرگرم‌کننده تبدیل شود. (PureWow)

- به محض اینکه این کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز را انتخاب کردیم، رویکرد صادقانه، خنده‌دار و بی‌باکانه‌ی سینسرو در مواجهه با چالش‌های زندگی، مجابمان کرد که آن را ورق بزنیم. (StyleCaster)

- اگر من فقط می‌توانستم یک کتاب را به شما توصیه کنم، آن کتاب عادت‌های کله‌خری بود. خواندن این اثر شما را آماده می‌کند که جهان را بپذیرید و در مسیر موفقیت پاپوش‌هایتان را پاره کنید. (Forbes)

- سینسرو در این کتاب از لحنی مفرح و زنانه‌ بهره می‌گیرد تا با اشتیاق درباره‌ی موضوعات حول محور خودیاری صحبت کند. لحن کتاب بسیار تندتر از لحن آکادمیک است، و در هر صفحه از آن طنز وجود دارد. همه‌ی این‌ها دقیقاً همان چیزی است که مخاطب او به آن نیاز دارد. (Publishers Weekly)

- شما یک کله‌خر هستید! منتقد درونتان شما را ساکت و به شما کمک می‌کند تا زندگی شایسته‌ای بسازید که درخور پست‌های حسادت‌برانگیز فضای مجازی باشد و از شما در ذهن دیگران یک ملکه بسازد. اما بهتر است یک روز از ملکه بودن مرخصی بگیرید و زمانی را به خود واقعی‌تان اختصاص دهید. (Bustle)

کتاب صوتی عادت‌های کله خری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی می‌گردید که به شما آموزش دهد چگونه عادت‌های خوبتان را تقویت کنید و به چه روشی از شرّ عادت‌های مخربتان رها شوید، بی‌درنگ به سراغ کتاب عادت‌های کله‌خری بروید.

با جین سینسرو بیشتر آشن شویم

جین سینسرو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و سخنران انگیزشی، تاکنون به افراد بی‌شماری کمک کرده است تا زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را از طریق سخنرانی‌ها، سمینارها و کتاب‌های او تغییر دهند. پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز او، «تو کله‌خر هستی»، بیش از پنج سال در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز باقی ماند و بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. این کتاب به بیش از چهل زبان ترجمه شده و همچنان محبوبیت خود را در سراسر جهان حفظ کرده است. شوخ‌طبعی بی‌نظیر و لحن بی‌پرده‌ی او در کتاب عادت‌های کله‌خری، این کتاب را به اثری محبوب و جین را به نویسنده‌ای مشهور در دنیای کتاب‌های خودیاری تبدیل کرده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب عادت‌های کله خری

- کمی مکث کن و به زندگی‌هایی فکر کن که با تبدیل شدن به نسخه برتر خودت، آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار خواهی داد.
- عادت‌ها هم روز‌به‌روز و مرحله‌به‌مرحله ظاهر می‌شوند تا اینکه یک روز به‌طور ناگهانی متوجه می‌شویم که «چه خوب! به من نگاه کن! بالاخره به سایز شش رسیدم!»
- چنانچه در پرورش عادت جدید دچار لغزش شوی اما فوراً از نو شروع نکنی، عادت بد قدیمی‌ات به‌سرعت به‌سراغت می‌آید، به‌طوری‌که اصلاً فراموش می‌کنی در تلاش بودی تا عادتی جدید را جایگزین آن کنی.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های کله خری می‌شنویم

بیشتر عادت‌ها لذت و رضایت آنی به دنبال ندارند، به جز استثناهایی مثل دوش گرفتن (چه بدن پاکیزه و شادابی!) مرتب کردن تخت خواب (به‌به چه اتاق تمیز و مرتبی!) یا خوردن صبحانه (گرسنه نیستم!). اما اغلب عادت‌ها به مدتی زمان نیاز دارند تا نتایج مطلوب را نشان دهند و همین موضوع خلق عادت جدید را دشوارتر می‌کند، زیرا ما انسان‌ها همواره به دنبال بازده فوری کارهایمان هستیم.

جایگزین کردن حبوبات به جای بستنی بألاخره به‌طور امیدوارکننده‌ای کلسترول تو را کاهش می‌دهد، تمرین وزنه‌برداری به صورت روزانه سرانجام تا ابد طول نمی‌کشد تا تو را به شکم تخت و عضله برجسته برساند، اگر روزانه سی دقیقه را به مدیتیشن اختصاص دهی بالاخره روزی به جایی می‌رسی که بلافاصله بعد از انجام دادن آن احساس آرامش و تمرکز می‌کنی، هرچند در ابتدا با خود فکر می‌کنی چند سال آزگار باید تلاش کنی تا به نتیجه دلخواه برسی. به همین دلیل است که به‌موقع انجام دادن عادت‌ها بسیار مهم است. همچنین تعقیب قدم به قدم پیشرفت‌هایی که حاصل شده بسیار مفید است، زیرا به تو یادآوری می‌کند چه مسیری را تا اینجا طی کرده‌ای، به علاوه مشاهده موفقیت‌های کوچک دلگرم‌کننده است و به تو امیدواری می‌بخشد. (من قبلاً بعد از سی بار درازونشست از رمق می‌افتادم و حالا بعد از پنجاه بار انرژی‌ام را از دست می‌دهم.)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
مقدمه
57 دقیقه
فصل اول: عادت‌ها هویت تو را شکل می‌دهند
38 دقیقه
فصل دوم: حدو‌مرزهای سالم، قهرمانان ناشناخته عادت‌های موفق - بخش یک
48 دقیقه
فصل دوم: حدو‌مرزهای سالم، قهرمانان ناشناخته عادت‌های موفق - بخش دو
37 دقیقه
فصل سوم: تغییر شکل به نسخه‌ی جدید خودت
38 دقیقه
فصل چهارم: 21 روز با عادت‌های کله‌خری - بخش یک
38 دقیقه
فصل چهارم: 21 روز با عادت‌های کله‌خری - بخش دو
53 دقیقه
فصل چهارم: 21 روز با عادت‌های کله‌خری - بخش سه
56 دقیقه
فصل چهارم: 21 روز با عادت‌های کله‌خری - بخش چهار
15 دقیقه
فصل پنجم: جسارت داشته باش که خودت باشی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های کله خری
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
راوینسرین رضایی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۹۲۸۰ ۴۱,۴۹۶ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های کله خری

عبدالرشید پانگ
۱۴۰۱/۷/۱۷
کتابی بسیارمفید که به عادت‌های بدمون حمله میکنه
محسن استوار
۱۴۰۱/۷/۱۳
واقعا کتاب خوبیه ارزشش رو داره چند بار گوش بدی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های کله خری

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های کله خری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.