معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد شانس و تأثیر آن را در زندگی غیرمنطقی و خرافی می‌دانید، کافی است همین حالا سری به کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم، اثر آلبرت اچ زد کار بزنید تا ببینید که اتفاقاً تک‌تک موفقیت‌ها و شکست‌هایتان با دخالت خوش‌شانسی و بدشانسی رقم خورده. این کتاب راهنمایی است که شما را به خوش‌شانسی و خوشبختی می‌رساند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم

هر کتاب روانشناسی یا انگیزشی که تاکنون خوانده‌ایم معمولاً با رد پدیده‌ای به اسم «شانس» به ما توصیه کرده‌اند که به جای انتظار برای خوش‌شانسی، خودمان آستین‌ها را بالا بزنیم و فکری به حال اوضاعمان بکنیم. آلبرت اچ زد کار (Albert H. Z Carr) در کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم (How to attract good luck) به شما ثابت می‌کند که نه‌تنها شانس در زندگی روزمره‌ی ما حضور دارد، بلکه بسیاری از رخدادهای زندگی ما را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. البته نویسنده به این نکته هم اشاره می‌کند که هر آنچه درمورد چیستی شانس خوانده و شنیده‌ایم نادرست بوده. در حقیقت ما اصلاً شانس و ماهیت آن را نشناخته‌ایم! آلبرت اچ زد کار قبل از هر توصیه‌ای برای خودشانسی، ابتدا شما را با معنای دقیق این مفهوم آشنا می‌کند.

حتما شما هم تابه‌حال به افرادی برخورده‌اید که انگار همیشه خوش‌شانسی سر راهشان قرار می‌گیرد تا به هرچه که می‌خواهند برسند و برعکس این گروه، افرادی هم هستند که گویا تمام اتفاقاتشان با بدشانسی گره خورده است. به اعتقاد نویسنده‌ی کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم همه چیز به ذهن ما برمی‌گردد. درست است که شانس نه توهم، بلکه بخشی از واقعیت‌های زندگی ماست اما این ماییم که تصمیم می‌گیریم به صورت خوش‌شانسی آن را تجربه کنیم یا رنگ بدشانسی به آن بدهیم. یادتان باشد که هیچ شانسی بی‌دلیل نیست!

آلبرت اچ زد کار به شما می‌آموزد که با تغییر دیدگاه و ذهنیت خود درمورد اتفاقات، خوش‌شانسی را به زندگیتان دعوت کرده و بدشانسی را از زندگی خود بیرون کنید. پس راهکارهای کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم پیش از آنکه برای افزایش شانس شما به کار بروند، در حقیقت قرار است نحوه‌ی اندیشیدن و تفکرات شما را بهبود ببخشند. اینجاست که با ذهن باز و مثبت‌اندیشی می‌توانید تمام اتفاقات زندگی را به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنید؛ و این یعنی نهایت خوش‌شانسی!

اگر هنوز فکر می‌کنید که آلبرت اچ زد کار می‌خواهد در کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم به باورهای خرافی و غیرعلمی دامن بزند، باید بگوییم که نویسنده تمامی ادعاهایش را بر مبنای دلایل علمی مطرح کرده و هدفش کمک به موفقیت شخصی شماست. ایمان، اعتماد به نفس، قدرت تشخیص بالا و... همان ویژگی‌هایی هستند که با راهنمایی‌های آلبرت اچ زد کار در خود تقویت خواهید کرد.

کتاب چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم را نفیسه تنکابنی به فارسی روان برگردانده و انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسانده است. نشر صوتی ماه آوا نیز آن را با صدای مجتبی کارآزموده منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم

  • این کتاب مملو از راهبردهای عملی برای تغییر رفتارهای دفع‌کننده‌ی شانس و همچنین افزایش شرایط خوش‌شانسی همراه با بهبود توانایی استفاده از موقعیت‌هاست. (مجله‌ی خرده‌فروشی بینش)
  • کتاب حاضر مجموعه‌ای از روش‌هاست که برای جذب و ایجاد اتفاقات تصادفی در زندگی روزمره‌ی ما به کار می‌روند. آلبرت اچ زد کار معتقد است که اخلاق خوب با خود شانس خوب را به همراه می‌آورد. (مجله‌ی تایم)

کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را به هر کسی که می‌خواهد با افزایش شانس در زندگی به موفقیت شخصی برسد، پیشنهاد می‌کنیم. اگر به کتاب‌های روانشناسی و خودسازی هم علاقمند هستید، هرگز شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

با آلبرت اچ زد کار بیشتر آشنا شویم

آلبرت اچ زد کار (1971- 1902) در طول حیات خود به‌عنوان مشاور اقتصادی برجسته در چندین شرکت بزرگ اقتصادی مشغول فعالیت بود و در دوره‌ی ریاست‌جمهوری روزوِلت و هری ترومن نیز نقش مشاور را بر عهده داشت. او همچنین مؤلف چندین کتاب ارزشمند نیز بوده و آثارش در چند مجله‌ی مشهور منتشر شده است.

جملات برگزیده کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌شانسی را به روی خود بگشاییم

  • تخیل ماهیت ناشناخته‌ها را به تصویر می‌کشد.
  • قدرت داوری افراد است که بخشی از تقدیرشان را شکل می‌دهد.
  • چه حس خوشایندی است! از کنار افراد غریبه رد شدن و از مهر آن‌ها لبریز شدن.
  • ناامیدی‌ها قلب انسان را بیمار می‌کنند، اما آرزوها به درخت زندگی جان می‌بخشند.
  • هر کس نداند که چگونه درهای شانس را به روی خود بگشاید، حق این را ندارد که از بداقبالی‌های خود گله‌مند باشد.
  • وقتی تقدیر اتفاق می‌افتد، برای خوش‌اقبالی خود شادی نکنید و برای بداقبالی خود آه و ناله سر ندهید، همه جا را تغییر فرا گرفته و سرنوشت شما نیز همواره دستخوش تغییر است.
  • حقایقی را که به‌طور ذاتی در درون خود کشف می‌کنیم درواقع الهام‌هایی هستند که از ذات الهی سرچشمه گرفته و قابل‌پیش‌گویی‌اند.

در بخش از کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌‌شانسی را به روی خود بگشاییم می‌شنویم

بنابراین این‌گونه توصیف می‌کنیم که بین ما و افرادی که در مسیر حرکت ما قرار می‌گیرند، ریسمانی نامرئی از جنس هشیاری تنیده می‌شود که ما آن را از این پس برای سهولت «زنجیرۀ شانس» نامگذاری می‌کنیم. البته نباید این‌گونه برداشت شود که زنجیره‌های شانس یقیناً در آینده به یک خوش‌شانسی قطعی منجر می‌شوند. به‌علاوه نمی‌توان گفت که همه‌ی زنجیره‌های شانس حامل جریان زنده و پویای خوش‌شانسی‌اند. درواقع از هر صد نفری که با آن‌ها آشنا و هم‌کلام می‌شویم شاید فقط یک نفر حامل پیام شانس برای ما باشد. اما سرانجام دیر یا زود آن یک نفر خواهد آمد و زندگی ما ر ا دگرگون خواهد کرد.

عبارت «خود را در معرض شانس قرار دادن» در اصل یعنی با افراد پیرامون خود روابط انسانی سالم برقرار کردن. هرچقدر افراد زنجیره‌های بیشتری را تولید کنند، احتمال دستیابی به شانس مطلوب را بیشتر افزایش می‌دهند. به‌طور غریزی هر یک از ما تمایل داریم تا شبکه‌ای از زنجیره‌های شانس را پیرامون خود تشکیل دهیم تا از طریق این شبکه، پیام‌های حامل شانس را به یکدیگر منتقل کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
57 دقیقه
مقدمه
69 دقیقه
فصل 1
76 دقیقه
فصل 2
71 دقیقه
فصل 3
75 دقیقه
فصل 4
69 دقیقه
فصل 5
78 دقیقه
فصل 6
46 دقیقه
فصل 7

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
راویمجتبی کارآزموده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه درهای خوش‌ شانسی را به روی خود بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.