معرفی و دانلود کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

عکس جلد کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

راندا برن در کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد، با روایت چندین‌ و چند داستان‌ واقعی و تأثیرگذار از افراد مختلف در سراسر جهان، راز دستیابی به زندگی ایده‌آل و رویایی را افشا می‌کند. آموزه‌های این کتاب تاکنون به شمار قابل‌توجهی از مردم دنیا کمک کرده تا به اهداف خود نزدیک شده و بهترین موقعیت‌ها، روابط، بیشترین ثروت و بهترین کسب‌وکار را برای خود رقم بزنند. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، دیگر هیچ رویایی دست‌نیافتنی نخواهد بود.

درباره‌ی کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

راندا برن (Rhonda Byrne) در کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد (How The Secret changed my life)، خوانندگان را راهنمایی می‌کند تا کنترل زندگی خود را به‌ دست گرفته و بهترین‌ها را تجربه کنند. این کتاب حاصل تحقیق و بررسی گسترده‌ی نویسنده در حوزه‌های ادبیات، تاریخ، ادیان و فلسفه است و از رازی کهنه پرده برمی‌دارد که در تمامی این منابع به چشم می‌خورد اما تاکنون از نگاه همگان مغفول مانده.

کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد در پی انتشار فیلمی مستند به‌ نام «راز» به رشته‌ی تحریر درآمد و جنبشی جهانی به‌ راه انداخت. راندا برن در این کتاب، داستان‌های حقیقی و تأثیرگذاری روایت می‌کند که مسیر زندگی خواننده را تغییر می‌دهند. این داستان‌ها، آموزه‌های فراوانی دربردارند که منجر به کسب موفقیت در مسیرهای گوناگون زندگی می‌شوند. نکته‌های نهفته در این اثر از زمان انتشار آن تاکنون، منبع الهام شمار قابل‌توجهی از مردم سراسر جهان بوده و بارها مورد تحسین و ستایش قرار گرفته‌اند.

راندا برن ثابت می‌کند که هیچ رویایی دست‌نیافتنی نیست و با قرارگیری در مسیر درست می‌توان هر خواسته‌ای را محقق کرد. او سعی دارد از طریق کتاب پیش‌رو، به این مسیر روشنایی ببخشد و خوانندگان را هدایت کند. چراکه باور دارد همه‌ی انسان‌ها، فارغ از هویت و موقعیتی که دارند، قادرند با پیروی از اصول طرح‌شده در کتاب راز، هر چیزی را که آرزو دارند، به دست آورند. او همچنین کسانی را که نحوه‌ی استفاده از اصول راز را بلد نیستند راهنمایی کرده و نکات جامعی را درمورد این رویکرد ارائه می‌دهد. بنابراین، به هر کسی که می‌خواهد مسیر زندگی خود را تغییر دهد، توصیه می‌شود از گنجینه‌ی ارزشمندی که راندا برن در این اثر به اشتراک گذاشته غافل نشود و اصول راز را در زندگی خود به کار بگیرد.

این اثر نخستین بار در سال 2016 وارد بازار کتاب شد و انتشارات لیوسا آن را با ترجمه‌ی نفیسه معتکف منتشر نمود.

کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی اثر حاضر به تمام کسانی که در جست‌وجوی کسب موفقیت‌ در زمینه‌های مختلف زندگی هستند، توصیه می‌شود و بهترین راهنمای ایشان برای دستیابی به رویاها و آرزوهایشان خواهد بود.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن، نویسنده و فیلم‌ساز استرالیایی است که در سال 1951 متولد شده. او به واسطه‌ی ساخت فیلم مستندی تحت‌ عنوان «راز» به شهرت رسید و جنبشی جهانی به‌ پا کرد. آثار او در لیست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های دنیا قرار دارند که در این میان می‌توان از کتاب‌های «قدرت» و «قهرمان» نام برد. شایان ذکر است که مجله‌ی فوربس راندا برن را در لیست 100 سلبریتی برتر قرار داده و مجله‌ی تایم در گزارش سال 2007، این نویسنده را به‌عنوان یکی از 100 چهره‌ی تأثیرگذار دنیا معرفی کرده است.

در بخشی از کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد می‌خوانیم

حدود یک‌ سال‌ و نیم قبل، مدت چند ماه من با دو دختر کوچکم (پنج ماهه و پنج ساله) در لس‌آنجلس زندگى مى‌کردم درحالى‌که شوهرم در افریقاى جنوبى به سر مى‌برد. ما جدا از هم زندگى مى‌کردیم چون در افریقاى جنوبى از لحاظ مالى در تنگنا بودیم. بنابراین من و شوهرم فکر کردیم بهترین کار این است که من دو دخترم را بردارم و به لس‌آنجلس بروم تا در آن جا مدتى خانواده‌ام ما را زیر پروبال خود بگیرند. جدایى من از شوهرم و جدایى دخترهایم از پدرشان زجرآور بود ولى مى‌دانستم که چاره‌ى کار همین است. سه فرد متفاوت راجع به فیلمى به نام راز و اینکه چطور این فیلم زندگى‌شان را متحول کرد، چیزهایى به من گفتند. از طریق اینترنت فیلم را خریدم، آن را تماشا کردم و فهمیدم که درواقع من طبق اصول راز زندگى مى‌کنم. در دفتر یادداشت روزانه‌ام در مورد نعماتى مى‌نوشتم که از بابت آن‌ها خدا را شاکر بودم. واقعا اعتقاد داشتم که از لحاظ مالى وضع ما خوب مى‌شود، و مى‌دانستم که دوباره شوهرم را خواهم دید.

درضمن، متوجه شدم وقتى من و شوهرم زیر یک سقف زندگى مى‌کردیم یک جاى کار ایراد داشت. یعنى او طبق اصول راز زندگى نمى‌کرد ولى من ناخودآگاه برعکس او بودم. مى‌دانستم هرطور شده باید این فیلم را به دست او برسانم. به لطف خدا، مبلغى کلان به دستم رسید و عازم افریقا شدم. فیلم را به شوهرم دادم و به او گفتم این فیلم زندگى‌اش را عوض مى‌کند. آن‌موقع او دور از فرزندانش و با درآمدى بخور و نمیر زندگى مى‌کرد. نمى‌توانست شغلى گیر بیاورد تا قبض‌هایش را بپردازد. وقتى من به افریقاى جنوبى برگشتم، در آن حد پول داشتم که بدهى تمام قبض‌ها را بپردازم و غذایى درست و حسابى بخرم، و کلیدى را در دست داشتم که زندگى کل خانواده‌ى ما را دگرگون کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه درخواست کردم، باور کردم، و دریافت کردم
گام اول: درخواست
گام دوم: باور
درخواست چیزى پیش‌پاافتاده
چگونه براى کسب شادى از راز استفاده کردم
گذشته را رها کن
آن را ببین، احساس کن، دریافت کن
همین حالا افکار شاد در سر بپروران و شاد باش
چگونه از راز براى کسب ثروت استفاده کردم
جذب همسر دلخواه
ذهنت را عوض کن تا زندگى‌ات عوض شود
رها کن و زندگى کن
هرقدر بیشتر اهدا کنى، بیشتر دریافت مى‌کنى
چگونه از راز براى سلامتى استفاده کردم
ذهنت را تغییر بده تا وضعیت جسمانى‌ات تغییر کند
هر بار یک فکر مثبت کوچولو
هیچ چیز مهم‌تر از احساس خوب نیست
دریافت موهبت زندگى
درمان فرزند
شفابخشى حیوان خانگى
شادى یعنى اکسیر سلامتى
چگونه از راز براى شغل خود استفاده کردم
در هر جایگاهى باشى، همه‌چیز مى‌تواند تغییر کند
هر رویدادى حکمتى دارد
شکرگزارى: متحول‌کننده‌ى زندگى
هرآنچه بخواهى مال تو مى‌شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-340-058-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

برای دریافت کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.