معرفی و دانلود کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

عکس جلد کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

مجموعه‌ای از سخنان و گفته‌های آموزنده‌ی رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ به طور چکیده گردآوری شده‌اند که راه و رسم موفقیت در امور مالی و شغلی را آموزش می‌دهند و راهکارهایی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی پیش روی شما می‌گذارند.

درباره‌ی کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

وقت آن رسیده که بشریت به یک حقیقت آزاردهنده اعتراف کند: ما آینده را استعمار کردیم. فاجعه این است که نسل‌های آینده اینجا نیستند تا برای تاراج میراث‌شان مبارزه کنند. آن‌ها نمی‌توانند مثل یک مدافع حقوق زنان جلوی اسب پادشاه بپرند یا مثل یک فعال حقوق مدنی در یک نشست ظاهر بشوند یا مانند ماهاتما گاندی برای مبارزه طلبیدن استعمارگران رژه نمک بروند. آن‌ها هیچ‌گونه حقوق سیاسی و یا نماینده‌ای ندارند؛ آن‌ها هیچ تأثیری در بازار ندارند. اکثریت نسل‌های آینده بدون قدرت تسلیم شده‌اند.

یکی از این ظلم‌های بارز عدم تلاش برای بالا بردن سواد و هوش مالی است که آیندگان و فرزندان ما میراث‌دار آن خواهند بود.

بیایید این نوار ناکامی در امور مالی را در همین لحظه و در همین جا قطع کرده و با کسب مهارت‌های مالی نیاکان خوبی باشید. رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) و کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) در این اثر نکات و مطالبی کاربردی فراوانی را با هدف ارتقاء هوش مالی از منظری تازه بیان کرده‌اند.

کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی شغلی و کسب‌وکارتان به موفقیت دست یابید، این کتاب برای شماست.

با نویسندگان کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ بیشتر آشنا شویم:

نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول که برای شش سال موفق شد در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد، کسی جز رابرت کیوساکی نیست. او که به عنوان مربی، سرمایه‌گذار و کارآفرین فعالیت می‌کند، موفق شده است با دیدگاه‌های خود به ده‌ها میلیون انسان در دنیا کمک کند.

او معتقد است که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با سخنانی همچون پس‌انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و... ثروتمند شد. از این رو باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پررقابت امروز تغییر داد.

کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ست که توانست برای دو سال پی در پی، اثر نخست کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در زمینه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین دلیل کیوساکی در سال 2005 به عنوان یکی از 25 نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

باید گفت کسب‌وکار این سرمایه‌گذار ژاپنی - آمریکایی از سال 1985 با تأسیس یک شرکت آموزش بین‌المللی شروع شد که در آن به ده‌ها هزار دانشجو در سرتاسر دنیا، دروس تجارت و سرمایه‌گذاری را یاد می‌داد. رابرت در سال 1994 شرکت خود را فروخت و از راه سرمایه‌گذاری‌هایش توانست در سن 47 سالگی بازنشسته شود.

کیم کیوساکی یک تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی‌ست که به همراه همسر خود رابرت کیوساکی چندین شرکت را تأسیس کردند. او فعالیت تجاری خود را در زمینه تبلیغات شروع کرد و به‌تدریج به کارآفرینی رو آورد.

او نخستین کار خود را در سال 1984 راه‌اندازی کرد و سپس به همراه شوهرش رابرت، چندین شرکت تجاری را تأسیس کردند. بعد از آن، کیم تجربه‌های متفاوتی را پشت سر گذراند و تلاش بیشتری برای سرمایه‌گذاری و استقلال مالی خود کرد. حتی در این میان کتاب‌های گوناگونی را نوشت تا تجربه‌های خود را به دیگران انتقال دهد. آثاری همچون «زمان رشد فرارسیده است دختر» که با استقبال بسیاری نیز مواجه شد.

در بخشی از کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ می‌خوانیم:

سال‌ها پیش، یکی از کارمندان پدر پولدار من به نام بابی تصمیم گرفت که کارگران هتل پدر پولدار باید اتحادیه داشته باشند. ماه‌ها او بی‌وقفه برای سازماندهی کارمندان و تبلیغ مزایای "حضور در اتحادیه " کار می‌کرد. کار بابی چنان درخشان بود که سرانجام او توانست جلسه‌ای را برای رأی‌گیری در مورد اعتصاب یا عدم اعتصاب کارکنان و اتحادیه تشکیل دهد.

شب رأی‌گیری، من در کنار پدر پولدار بودم، آماده کمک و انجام هر کاری که برای ادامه کار هتل ضروری است. حداقل می‌توان گفت جو متشنج بود.

در پایان، آرا به دست آمد و تعداد نهایی یک شکست برای بابی بود. کارگران تصمیمی به ایجاد اتحادیه نداشتند و روال به صورت عادی - یا به همان اندازه عادی پس از این همه تنش از سر گرفته شد.

فردای رأی‌گیری، پدر پولدار بابی را به دفتر خود احضار کرد.

او گفت: "بابی. من تو را دوست ندارم."

بابی فکر کرد می‌داند چه اتفاقی قرار است رخ دهد. او مطمئن بود که کلمات "شما اخراج شده‌اید"، جمله بعدی از دهان پدر پولدار خواهد بود؛ اما اشتباه می‌کرد.

در عوض، پدر پولدار گفت: "اما حتی اگر من تو را دوست نداشته باشم، من هرگز نمی‌دانستم که اینقدر توانایی رهبری داری. برای سازماندهی همه آن افراد و اینکه آن‌ها شما را این گونه دنبال کنند، تلاش زیادی کردی؛ بنابراین، من شما را تبلیغ می‌کنم. شما اکنون بیش از کل کارکنان هستید."

در آن شب فهمیدم که بابی، با پی‌گیری اتحادیه، وقت خود را تلف کرد در حالی که پدر پولدار من، یک سرمایه‌دار، به وضوح فرصتی را می‌دید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: اسرار ثروت
فصل 2: چرا من یک سرمایه‌دار هستم؟
فصل 3: اشتباه بزرگ نسل هزارۀ پول
فصل 4: سه دلیل برای سخت ماندن روحیۀ کارآفرینی
فصل 5: بیایید کودکان را کارآفرین بار بیاوریم
فصل 6: چگونه کسب و کاری را ایجاد کنیم که 100 سال دوام بیاورد؟
فصل 7: از خود (و پول خود محافظت کنید)
فصل 8: چگونه می‌توان در تجارت موفق بود؟
فصل 9: ثروتمندان می‌دانند چگونه قانونی پول چاپ کنند، شما هم می‌توانید
فصل 10: نیاز به سرعت در عصر اطلاعات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-284-156-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟

برای دریافت کتاب چگونه نیاکان خوبی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.