معرفی و دانلود کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

عکس جلد کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر
قیمت:
۵۵۰۰۰ 27500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر به قلم کیم کیوساکی یک فراخوان واقعی برای همه زنان در دنیاست؛ برای زنانی که می‌خواهند به همه آرزوهای خود در زندگی دست پیدا کنند. کیوساکی با استفاده از ابزارها و داستان‌های واقعی زندگی افراد، ترفند‌هایی را به شما ارائه می‌دهد تا در روند رشد مالی خود موفق باشید.

هر آنچه که برای دستیابی به استقلال مالی بدان نیازمند هستید را تقویت کنید. رشد به معنای قدرتمند شدن، بزرگتر شدن، مقاومت، صاف ایستادن و در نهایت حرکت به سمت بالا و صعود است. اکنون زمان رشد فرا رسیده است! تعهد خود را اعلام کنید اما چیزی را رها نکنید. موانع پیش رویتان را حذف کنید و رو به جلو در حرکت باشید، حتی اگر در گام‌هایی که برمی‌دارید پر از شک و تردید هستید. توافق با خودتان است که برای استقلال مالی‌تان هر کاری که دوست دارید انجام دهید یا هیچ کاری نکنید. اکنون زمان رشد است! لازم است با خود صادق باشید و بدانید که چه کسی هستید و از زندگی خود چه می‌خواهید.

برای تمام این کارها به چه چیزهایی نیازمند هستید؟ چه چیزی واقعاً دستگیرتان خواهد شد؟ این کارها همه جسم ذهن افکار احساسات و روح شما را به کار می‌گیرند. اگر بخواهید به دنبال آرزوهای مالی و رؤیاهای پولی خود بروید سفر بسیار فوق‌العاده‌ای پیش روی شماست.

به گفتۀ کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) قدم برداشتن در جهت آزادی مالی برای زنان قدم کوچکی نیست، بلکه بسیار بزرگ و ارزنده است. شاید در ابتدا خیلی از کارها را نتوانید انجام دهید اما از نظر روحی، عاطفی و جسمی هر لحظه پس از کسب تجربه رشد خواهید کرد. این مسئله خیلی با ارزش‌تر از خرید چیزی برای سرمایه‌گذاری، حفظ سرمایه و یا فروش سرمایه‌تان است. این کار به مطالعه و تحقیق بسیار بزرگی نیازمند است. اطلاعات و داده‌ها وقتی کنار هم جمع شوند می‌توانند هر کاری را ممکن کنند. از اطلاعات و داده‌ها می‌توان چیزهای فراوانی آموخت.

بسیاری از زنان تصور می‌کنند که کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر (It's rising time!: what it really takes for the reward of financial freedom) فقط در رابطه با معرفی چالش‌های پیش روی افرادی که به دنبال آزادی مالی هستند نوشته شده است اما باید بدانند که این اثر همانند یک شاه کلید برای تمام قفل‌ها و درهای بسته در پسِ موانع، ترس‌ها، آگاهی‌ها و مسائل ناشناخته و... است.

در حقیقت آزادی مالی چیزی فراتر از پول و سرمایه‌ای است که همه ما انسان‌ها در دسترس خود داریم. آزادی مالی برای زنان بدین صورت است که آن زن یا خانم نیاز به چیزی را درون خود احساس نکند، به ویژه نیازهایی که با صرف پول و سرمایه در وجود افراد فروکش می‌کنند.

کتاب «زمان رشد فرا رسیده است دختر» مناسب برای زنانی‌ست که از رویارویی با چالش‌ها ترس و واهمه‌ای ندارند؛ برای زنانی که مشتاق هستند در تمامی جایگاه‌ها و شغل‌های زندگی خود ایفای نقش کنند؛ برای زنانی که از امروز خود آزادی می‌خواهند و از فردای خود شادی و آرامش. این کتاب برای همه زنان است. اگر شما خود را یکی از این زنان می‌دانید به جمع خوانندگان این کتاب خوش آمدید. اکنون زمان رشد فرا رسیده است!

جملات برگزیده کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر:

- یک دریای آرام هرگز یک دریانورد باتجربه نمی‌سازد.
- ما چیزی را می‌شنویم که دوست داریم.
- دارایی آن است که برای صاحبش گردش مالی ایجاد کند.
- تکان‌ها و فشارها دنیای شما را زیر و رو می‌کنند.
- آنچه که خیلی امن و مطمئن به نظر برسد خطرناک است.

در بخشی از کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر می‌خوانیم:

وارن بافت به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران برتر دنیا فکر می‌کرد که بهترین راه برای زندگی کردن به دست آوردن آسایش در پس از استقلال مالی است. شما نیز بهتر است این سؤال را از خود بپرسید که استقلال مالی من چگونه خواهد بود؟ استقلال مالی برای هر یک از افراد با دیگری متفاوت خواهد بود و بستگی به نیازها و خواسته‌های آن شخص در زندگی دارد. شاید اگر شما نیز به استقلال مالی برسید هرگز نیاز نداشته باشید نگران موضوع یا مسئله‌ای در زندگی خود باشید. از نظر یک نفر آزادی و استقلال مالی ممکن است به معنای صبح زود از خواب بیدار شدن بدون کوک کردن ساعت زنگی باشد. برای کسی دیگر ممکن است مسافرت با یک پرواز درجه یک، هتل مجلل و یا غذا خوردن در رستوران فوق‌العاده لوکس باشد که همه آن را به بهشت در دنیا تعبیر می‌کنند. شما نیز می‌توانید تصمیم بگیرید که از استقلال مالی خود چه می‌خواهید و چگونه آن را برای خود تعبیر می‌کنید.

سال‌ها پیش در اواخر دهه 1980 زمانی که من و همسرم رابرت ورشکسته شده بودیم و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردیم، برای ما بسیار سخت بود که تصور کنیم تبدیل زندگی‌مان به بهشت و دسترسی به آزادی و استقلال مالی چه شکل و شمایلی خواهد داشت. احساس می‌کردم که زندگی‌مان جهنمی بیش نیست و حتی درصدی احتمال ندارد که روزی به بهشت تبدیل شود. ما در آن روزها تازه پایه و اساس تجارت خود را بنا نهاده بودیم و از تجارت قبلی رابرت حدود هزاران دلار در قرض و بدهی بودیم و باید عرض مدت زمان کوتاهی همه را به صاحبانشان بازمی‌گردانیم. ما حتی ذره‌ای از آن همه قرض و بدهی هم در بساط نداشتیم و سعی می‌کردیم نفس عمیقی بکشیم و بیشتر منتظر بمانیم تا با حفظ روحیه خود شاهد اتفاقات بهتری باشیم. آیا می‌دانید آن روزها استقلال مالی برای من چه معنا و مفهومی داشت؟

فهرست مطالب کتاب

انجام دهید
پیشگفتار: زمان رشد فرا رسیده است
مقدمه
بخش 1: اشتیاق
فصل 1: پول شما را ثروتمند نمی‌کند
فصل 2: قابل مشاهده ساختن مفاهیم نامرئی و مخفی
فصل 3: شجاعت و نتایج منطقی و دستاوردهای آن
فصل 4: همه چیز اکنون آغاز ‌می‌شود
فصل 5: سؤالی در مورد پول که هیچ‌کس نمی‌پرسد
فصل 6: دو کلمه سرنوشت‌ساز
فصل 7: تمرکز خود را تغییر دهید
فصل 8: همه چیز درباره شما
بخش 2: کسب
فصل 9: سؤالی که کارشناسان از شما می‌پرسند و توصیه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند
فصل 10: یافتن یک مشاور مالی واقعی
فصل 11: امدادرسانی و کمک
فصل 12: اتفاقات و آشفتگی‌های غیرمنتظره را پیش‌بینی کنید
فصل 13: سخاوتمندانه صحبت کنیم
فصل 14: از دل اعداد، مطالب مهم بیرون بیاورید
فصل 15: بدهی یک کلمه چهار حرفی نیست
فصل 16: جایزۀ سرمایه‌گذاران
فصل 17: یک طرز فکر جدید
فصل 18: دستورالعمل افزایش سرمایه
فصل 19: شرکای خوب مساوی است با معاملات خوب
بخش 3: اجرا
فصل 20: چهار دارایی بهتر از یک دارایی است
فصل 21: از معامله خوب تا معامله عالی و پرسود
فصل 22: آغاز تجارت
فصل 23: از فقر تا ثروت
فصل 24: انتخاب‌ها و سفرها
فصل 25: رسالت شخصی فراموش نشدنی
فصل 26: الهام لذ‌ت‌بخش
فصل 27: آغاز کار با املاک و مستغلات
فصل 28: تبدیل مشکلات به موقعیت‌های پرسود
فصل 29: پذیرفتن ریسک‌های حساب شده
فصل 30: شریک زندگی، شریک تجاری
فصل 31: تمرین کنید تا عملکردتان بهتر شود
فصل 32: آغاز کار با سرمایه‌های کاغذی
فصل 33: تمرکز روی اصول پایه‌ای
فصل 34: بازگشت موفقیت‌آمیز از دنیای ورشکستگی
فصل 35: خرید سهام زندگی
فصل 36: آغاز سرمایه‌گذاری در خرید کالا و اجناس
فصل 37: سرمایه‌گذاری در خرید و فروش نقره
بخش 4: کسب آموزش
فصل 38: سرمایه‌ها بهترین دوستِ دختران هستند
فصل 39: هم‌تراز کردن همۀ پارامترها
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات464
زبانفارسی
شابک978-622-95620-6-2
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ 27500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

shiva salarian
۱۳۹۸/۹/۲۳
اطلاعات مفیدی درمورد سرمایه گذاری و کسب و کار توی این کتاب هست
فقط‌ای کاش ترجمه ش هم خوب بود
80درصد متن نیاز به ویرایش داره

امتیاز خود کتاب و مفاهیمش 5 هست
امتیاز برای ترجمه ش 2 هست
میانگینش میشه 3. 5 که باز بخاطر ترجمه، به پایین گرد شد
محبوبه دریاباری
۱۴۰۰/۴/۱۷
هوش مالی برای بانوان را توضیح داده و تشویق کرده تاخانم‌ها به اصطلاحات و روشهای رشد دید مالی و تجاری روی بیاورند.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر

برای دریافت کتاب زمان رشد فرا رسیده است دختر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.