معرفی و دانلود کتاب شاهراه کارآفرینی

عکس جلد کتاب شاهراه کارآفرینی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهراه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهراه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهراه کارآفرینی

اگر می‌خواهید به عنوان یک کارآفرین در کسب و کار خود موفق شوید، کتاب شاهراه کارآفرینی را مطالعه کنید. رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در این اثر با آموزش ترفندها و نکاتی طلایی به شما کمک می‌کنند تا در روند رشد مالی خود پیشرفت کنید و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگر طی نمایید.

درباره‌ی کتاب شاهراه کارآفرینی:

وقتی از اکثر مردم می‌پرسید که آیا می‌خواهند ثروتمند شوند، آن‌ها فوری می‌گویند بله؟ اما واقعیت این است که ثروتمند شدن کار زیاد راحتی هم نیست. چیزی به نام سریع ثروتمند شدن وجود ندارد. با مواجه شدن با این موانع، آن‌ها منصرف می‌شوند و مسیر آسان را انتخاب می‌کنند. برای مثال شغل حقوق بگیری پیدا می‌کنند و سرمایه‌گذاری را به یک کارگزار تحویل می‌دهند. با این حال به وضوح کسانی در زندگی هستند که مسیر آسان را طی نمی‌کنند و کسانی هستند که به طرز فوق‌العاده‌ای موفق هستند در جایی که دیگران موفق نیستند. چه چیزی موفق و ناموفق را از هم جدا می‌کند؟ پاسخ در یک دلیل پیدا شده است.

دنیای کارآفرینی را می‌توان عرصۀ چالش‌های تمام نشدنی دانست که ساکنان آن کسانی هستند که به معنای واقعی دنیا دیده و باتجربه بوده و به سادگی در زندگی شکست نمی‌خورند. به طوریکه اتفاقات و مشکلاتی که در نظر عموم مردم یک فاجعه است برای آن‌ها یک اتفاق روزمره به حساب می‌آید.

شما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین واقعی باید از مسیری سنگلاخ و سخت عبور کنید و سختی‌ها و مشکلات را بهترین معلمان خود بدانید و همیشه در این مسیر تشنۀ یادگیری باشید.

کتاب شاهراه کارآفرینی نکاتی تازه و جدید در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری و کسب و کار به شما ارائه‌ می‌دهد. کیم و رابرت کیوساکی دو نویسنده‌ی موفق در این کتاب قصد دارند ریزه‌کاری‌های تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را به شما ارائه دهند. کارآفرینان را می‌توان افرادی خستگی‌ناپذیر از جنس پولاد دانست که پشتکار و همتی بلند دارند. با خواندن این کتاب شاهد تلاش‌های بی‌وقفه‌ی آنان خواهید بود.

کتاب شاهراه کارآفرینی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افرادی پیشنهاد می‌شود که رویای راه‌اندازی کسب و کار در سر دارند اما نمی‌دانند از کجا و چگونه باید شروع کنند.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده، سرمایه‌گذار، کارآفرین و مربی مالی ژاپنی - آمریکایی است که در هاوایی به دنیا آمد و همانجا نیز بزرگ شد. وی حاصل تجربیات خود در زمینه مالی و درآمدزایی را در کتاب‌های خود با مخاطبینش به اشتراک گذاشته است.

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب او «پدر فقیر، پدر پولدار است» که در دو سال متوالی به عنوان شماره 1 کتاب پول USA Today نامگذاری شد و بیش از 27 نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

رابرت کیوساکی (Robert T. Kiyosaki) در سال 2005 به عنوان یکی از 25 نویسنده برتر کتابفروشی در تالار مشاهیر Amazon. com معرفی شد. او همچنین در سال 2006 با همکاری دونالد ترامپ کتاب «چرا ما می‌خواهیم شما ثروتمند شوید» را نوشت که در صدر لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

از آثار دیگر این نویسنده می‌تون به «کسب ثروت به روش پدر پولدار»، «دسیسه ثروتمندان»، «هوش مالی خود را افزایش دهید!»، «رهایی از کارمندی!»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «دانشکده کسب و کار» اشاره کرد.

با کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم:

وی همسر رابرت کیوساکی مشهور (نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول) است. کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) چند سالی است که در کنار همسر خود به عنوان نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی فعالیت می‌کند. کتاب‌های او با کمک همسرش نوشته می‌شود و همیشه از نام و برند رابرت کیوساکی برای فروش کتاب‌ها سود برده می‌شود. معروف‌ترین اثر او کتاب “زن پولدار” است که در سال 2006 منتشر شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب شاهراه کارآفرینی:

- اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، به سادگی عمر خود را صرف خرید دارایی کنید. اگر می‌خواهید طبقه ضعیف یا متوسطی باشید، عمر خود را صرف خرید بدهی کنید.
- برای داشتن ذهنیت پولدر لازم نیست صاحب پول زیادی باشید. شما به راحتی باید برای گرفتن ابتدا ببخشید.
- اگر پول می‌خواهید پس آن را به دیگران ببخشید.
- بخشیدن پول باعث خوشبختی و سلامتی شما می‌شود.

در بخشی از کتاب شاهراه کارآفرینی می‌خوانیم:

تعجب‌آور نیست که بسیاری از مردم نمی‌خواهند باور کنند که پول حتی بر اساس شواهد علمی نیز می‌تواند شما را خوشحال کند.

از آن جا که امنیت و آسایش عامل اصلی زندگی بیشتر مردم است و آن‌ها از کودکی دیدگاه‌های پیچیده‌ای در مورد پول دارند، غیر معمول نیست که مردم روایت‌هایی درباره پول اختراع می‌کنند که ارزش سرمایه‌گذاری آن‌ها را توجیه می‌کند.

از طرف دیگر، اکثر مردم پول ندارند، بنابراین دوست دارند بگویند پول باعث بدبختی شما می‌شود تا از عدم داشتن آن احساس بهتری داشته باشند.

از نظر برخی، نگاه آن‌ها به پول با آموزه‌هایی که در کودکی داشته‌اند، مانند پول ریشه همه شر است، به گونه‌ای که باید از آن‌ها اجتناب کرد، در مورد آن‌ها صحبت نکرد تا شیطان در ما حلول نکند، افرادی که پول در می‌آورند خبیث هستند. این دیدگاه احمقانه فقرا در برابر ثروتمندان هستند.

برای بعضی از مردم پول همه چیز است. آن‌ها برای بدست آوردن آن دوستان، خانواده و صداقت را فدا می‌کنند. این یک دنیای احمقانه است و کاملاً بی‌شرمانه است، اما باز هم خود پول را بد نمی‌کند.

واقعیت این است که هنوز هم پول صرفاً یک ابزار است.

خوب یا بد، درک ما از پول، اغلب زندگی ما را شکل می‌دهد؛ و درک ما از پول غالباً چیزی است که از کودکی به ما منتقل می‌شود. به همین دلیل، پول غالباً از راه‌هایی که نمی‌توانیم درک کنیم بر ما حاکم می‌شود، زیرا ما به درستی پول و روش کار آن را درک نمی‌کنیم.

اکثر مردم فکر می‌کنند امنیت و راحتی آن‌ها را خوشحال خواهد کرد، اما همه ما کارمندان بدبخت زیادی را می‌شناسیم که دائماً با خطر از دست دادن شغل خود را دست و پنجه نرم می‌کنند. دلیل آن این دلیل است که پول شادی را بسیار مؤثرتر از امنیت و راحتی فراهم می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: ویژگی‌های یک کارآفرین موفق
فصل 2: چگونه از باخت بزرگ در جنون بازار جلوگیری کنیم؟
فصل 3: چگونه از چرخۀ تعطیلات موشوارگی خارج شویم؟
فصل 4: اسکروچ زندگی خود باشید
فصل 5: پتانسیل عظیم انرژی سبز
فصل 6: سه اولویت سرمایه‌گذاری
فصل 7: تجربۀ شخصی من در استفاده از چهار راه پولسازی
فصل 8: کلوپ‌های بازی گردش مالی چیست؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهراه کارآفرینی
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-284-154-6
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهراه کارآفرینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شاهراه کارآفرینی

برای دریافت کتاب شاهراه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.