معرفی و دانلود کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب

عکس جلد کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب

کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب اثر پرفروش کال نیوپورت، مجموعه‌ای از نقدهای فرهنگی و توصیه‌های کاربردی را در اختیار تمام کسانی قرار می‌دهد که قصد دارند در دنیایی پر از هیاهو و حواس‌پرتی با حفظ تمرکز به موفقیت برسند.

کار عمیق به این معناست که بتوانید بدون حواس‌پرتی و با تمرکز بالا بر روی عملی شناختی که نیازمند توجه کامل است کار کنید. با دستیابی به چنین مهارتی، شما قادر خواهید بود مطالب پیچیده را با سرعتی بیش از پیش فرا گرفته و در زمان کم‌تر به نتایج بهتر برسید.

مهارت کار عمیق کیفیت کار شما را به میزان قابل توجهی بالا خواهد برد و همچنین باعث می‌شود تا از توانایی‌هایتان احساس رضایت داشته باشید. به طور خلاصه می‌توان گفت در اقتصاد رقابتی قرن بیست و یکم، کار عمیق مانند قدرتی فراطبیعی عمل می‌کند. با این وجود بسیاری از انسان‌های امروزی زمان‌شان را با سر زدن‌ به ایمیل و حساب‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی گوناگون هدر می‌دهند و حتی به فکرشان هم نمی‌رسد که روش‌های مناسب‌تری برای سپری کردن زمان با ارزش‌شان وجود دارد.

کال نیوپورت (Cal Newport) در کتاب کار عمیق (Deep work: rules for focused success in a distracted world) عواقب چنین ضربه‌هایی را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهد، آن هم در دورانی که همه چیز بر روی هم تأثیر گذاشته است. نیوپورت به جای استدلال حواس‌پرتی، قدرت تمرکز را مورد ستایش قرار داده و فواید بی‌شمار آن را معرفی می‌کند.

این کتاب به دو بخش کلی تقسیم‌بندی می‌شود. نویسنده در بخش نخست اثبات می‌کند که ترویج اخلاق کار عمیق در هر حرفه‌ای سود و منفعت بسیاری را به دنبال دارد، سپس در دومین بخش برنامه‌ی تمرینی دقیقی را در قالب چهار قانون ارائه می‌دهد که مطالعه‌ی دقیق و عمل کردن به آن، ذهن و عادات شما را دگرگون کرده و سپس شما را برای دستیابی به مهارت کار عمیق آماده می‌کند.

نویسنده در کتاب کار عمیق داستان‌های مهم و جالب بسیاری را برای شما معرفی می‌کند، مانند داستان کارل یونگ، که برای تقویت تمرکز ذهنی‌اش مشغول ساختن خانه‌ای سنگی در میان جنگل شد، یا داستان یکی از پیشگامان شبکه‌های اجتماعی که یک بلیت رفت و برگشتی آمریکا به ژاپن خرید تا به دور از هیاهو بتواند کتابش را آن بالا در هواپیما بنویسد.

در این کتاب، از توصیه‌های بی‌معنایی مانند این که اشخاص حرفه‌ای نباید در شبکه‌های اجتماعی باشند یا نباید اجازه بدهند حوصله‌شان سر برود، پرهیز شده و در عوض یک راهنمایی ضروری برای دستیابی به موفقیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

جملات برگزیده‌ی کتاب کار عمیق:

- کار عمیق‌ کردن کمکتان می‌کند محصولی سطح بالا تولید کنید.
- کار عمیق کمکتان می‌کند چیزهای دشوار را به‌ سرعت بیاموزید.
- کار عمیق کردن تنها شکلِ کار‌کردن است که عملکردتان را به حد مطلوب می‌رساند.

کال نیوپورت را بیشتر بشناسیم:

کال نیوپورت استاد علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون، بر روی تئوری الگوریتم‌های توزیعی‌ تحقیق و بررسی انجام می‌دهد. او همچنین به آن دسته از فعالیت‌های دانشگاهی که در زمینه تعامل میان فرهنگ و تکنولوژی پژوهش می‌کنند، عاقه‌ی بسیاری دارد.

نیوپورت تا به امروز 6 کتاب به انتشار رسانده که آخرین اثر او، کتاب پرفروش مینیمالیسم دیجیتال است. کار عمیق، معروف‌ترین اثر وی از سال 2017 است که همواره مورد توجه خوانندگان و منتقدان بوده و استقبال بسیاری از آن شده است.

اغلب آثار کال نیوپورت به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه و مورد توجه نشریات معتبری همچون وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، واشینگتون پست و ... قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب کار عمیق می‌خوانیم:

وقتی بحثِ پذیرشِ رفتارهای حواس‌پرت‌کن در محیط کاری به میان می‌آید، باید جایگاه عمده‌ای را به فرهنگِ متصل‌بودن اختصاص دهیم که این روزها همه‌جا پیدا می‌شود. در این فرهنگ، توقع آن است که فرد ایمیل‌هایش (و دیگر ابزار ارتباطی) را بخواند و فوری به آن‌ها پاسخ بدهد. استاد دانشگاه تجارت هاروارد، لزلی پرلو، در خلال تحقیق درباره‌ی این موضوع، متوجه شد افراد حرفه‌ای که رویشان تحقیق کرده چیزی حول‌و‌حوش 20 تا 25 ساعت در هفته خارج از دفتر به بررسی ایمیل‌هایشان می‌پردازند و به‌خیالِ خودشان جواب‌دادن به هر ایمیلی، آن‌هم ظرف یک ساعت پس‌از رسیدنش، کار مهمی است.

شاید شما هم مثل خیلی‌ها بگویید وجود این خصلت در بسیاری از کسب‌وکارهای سریع‌السیر واجب است؛ هرچند همین‌جاست که قضیه جالب می‌شود. پرلو این ادعا را در بوته‌ی آزمایش قرار داد. او با شرح جزئیاتِ بیشتر، توانست مدیرعاملان گروه مشاوران بوستون را ‌که شرکتی است با فضای رقابتیِ شدید با فرهنگ متصل‌بودن، که این فرهنگ در جان و جهانشان تثبیت شده‌ راضی کند تا بگذارند او عادات کاریِ یکی از تیم‌های این شرکت را به بازی بگیرد.

او قصد داشت یک سؤال ساده و سرراست را آزمایش کند: آیا اینکه مدام به اینترنت وصل باشیم، واقعاً کمکی به کار ما می‌کند؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش، به حرکتی افراطی دست زد: او تک‌تکِ اعضای تیم را وادار کرد تا یک روز در هفته مطلقاً اینترنت نداشته باشند و با هیچ‌کس، چه درون شرکت و چه بیرون شرکت، ارتباط اینترنتی نداشته باشند.

او یکی از آزمایش‌ها را این‌گونه به خاطر می‌آورَد: «اولش اعضای تیم مقاومت کردن.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
بخش اول: ایده
فصل اول: کار عمیق ارزشمند است
فصل دوم: کار عمیق کمیاب است
فصل سوم: کار عمیق کردن ارزشمند است
بخش دوم: قوانین
قانون اول: عمیق کار کنید
قانون دوم: بی‌حوصلگی را با آغوش باز بپذیرید
قانون سوم: بی‌خیالِ شبکه‌های اجتماعی شوید
قانون چهارم: سطحی‌گری را دور بریزید
نتیجه‌گیری
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب
نویسنده
مترجماحسان قراخانی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات222
زبانفارسی
شابک978-622-6573-59-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب

Me_artist_lifestyle M
۱۴۰۰/۶/۱۶
من این کتاب رو میخواستم بخونم ولی بعد از گوش دادن به پادکست بی پلاس که در باره این کتاب در یکی از قسمت هاش صحبت میکنه زودتر توی لیست کتابهام قرارش دادم کتاب خوبی بود تعداد صفحاتش حیلی کمتر از چیزی که نوشته شده چون خیلی منابع و غیره در آخر کتاب هست
و پیشنهاد میکنم بخونید اگر دنبال این هستید که نسبت به خودتون میخواید آگاهانه تر عمل کنید و بازخورد خوبی داشته باشید
Bahareh Behesht ara
۱۴۰۱/۷/۹
"آنقدر خوب باشید، که نتوانند شما را نادیده بگیرند"
جمله‌ای از کتاب که من شدیدا به ان معتقدمم!
کتاب بسیار عالی و روانی بود که از هرلحظه خواندن ان لذت بردم.
کارعمیق= افزایش تمرکز بر روی کارهای مهم و کاهش توجه بر کارهای سطحی روزمره که منجر به بازدهی بالای کار روزانه و نتیجه بسیار خوب می‌شود.
ممنون از کتابراه 🙏
Taha Sharifi
۱۳۹۹/۴/۹
کتاب بسیار عالی
این کتاب فقط تفکرات نویسنده نیست بلکه حاصل تحقیقات بسیار زیاد وی است اگر نسخه را خریداری کنید فقط حدود ۲۵ درصد صفحات منابع میباشد و در کل کتابی کاملا قابل اعتماد با مثال‌های قابل درک میباشد
ghaz ghof
۱۴۰۲/۱/۷
من تعریف این کتاب رو زیاد شنیده بودم. من معجولا کتابی که شروع کنم رو نمیتونم کنار بزارم تا تموم شه ولی این کتاب نزدیک ۳ ماه طول کشید، نمیدونم اشکال از چی بود! شاید یکم ترجمه ش قلمبه سلمبه بود برای من
یونس عشایری
۱۴۰۲/۲/۲۵
کتاب خیلی خوب و عالیی هستش ولی ترجمه به شدت افتضاحه و خیلی جاها نامفهوم. مترجم فقط میخواسته بگه آره منم کلمات قلبمه سلمبه بلدم که همین گند زده به معنی و درک کتاب
اسما دهداری
۱۴۰۲/۶/۲۱
برای انسانهای آشفته حالی که نمی‌توانند تمرکز کنند و کارها و نصفه فرامیگیرند و انرژی و زمان مفید وانگیزه خود را به سبب کار کردن ضعیف از دست میدهند بسیار خوب است
Soheil Salari Telmadarreh
۱۴۰۰/۱/۳
بعد از اینکه کتاب مینیمالیسم دیجیتال را تموم کردم راغب شدم اینو هم بخونم که قبل از مینیمالیسم نوشته شده، واقعا کتاب‌های آقای نیوپورت ارزش خوندن دارن
سارا
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کتاب خوبی است، با کار عمیق میشه هدفهای بزرگ را براحتی بدست آورد.
اصولا کتاب مفید و کاربردی است، من خوندن این کتاب رو توصیه میکنم.
مەرزیە ح
۱۴۰۰/۱/۱۵
همون بیست صفحەی اول اعصابم خورد شد واقعا، ترجمەی کتاب واقعا افتضاحە، ترجمەی خانم ناهید ملکی خیلی خیلی بهترە: |
sepehr fazel
۱۴۰۱/۶/۲۷
هر کسی باید این کتاب رو بخونه، البته اگه قراره عمیق تر کار کنی خلاق تر باشی باهوش تر باشی و عملکرد بهتری داشته باشی
محمدجواد ارغوانی
۱۴۰۰/۷/۱۳
یکی از بهترین کتاب‌های موجود در زمینه رشد شخصی و افزایش بازدهی.
ممنون از ناشر محترم و اپلیکیشن محبوب کتابراه
محمد جدیدی
۱۴۰۰/۱/۳
این کتاب اونقدر فوق‌العاده بود که واقعا نظیر نداره تو زمینه برنامه ریزی و موفقیت به شدت پیشنهاد میکنم
امیرحسین رجبی
۱۳۹۹/۷/۲۶
کتاب محتوایی را هم به مقوله تمرکز اختصاص داده که در دنیای امروز یک مقوله در خور توجه است
سالار صابری
۱۳۹۹/۵/۱۸
موضوع کاملا کاربردی بود ولی ترجمه میتونست بهتر و شیوا تر‌باشه
علی یوسفی
۱۴۰۱/۱۱/۲
کتابی مفید برای انجام کار‌های بزرگ کار عمیق راه افزایش بازده را به خوبی نشان می‌دهد
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب

برای دریافت کتاب کار عمیق: اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.