معرفی و دانلود کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی)

عکس جلد کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی)
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی)

کلام امیر: حکمت های حضرت علی(ع) با ترجمه انگلیسی مناسب برای دانش آموزان و علاقمندان به فراگرفتن زبان انگلیسی 

کلام امیرالمؤمنین علی (ع) اکنون پس از قرنها هنوز چه در معنی و فحوا و چه در فصاحت و بلاغت بر بلندای عرصه سخن و سخنوری بشریت می‌درخشد. نهج البلاغه، متن گرانقدری که حاصل زحمات و مجاهدات دوستاران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) طی سالیان و قرون متمادی در حفظ و جمع آوری آن بوده، شایسته توجه همیشگی و خوانش دوباره و چند باره است.

نوجوانان و جوانان ایران اسلامی که اشتهار به محبت علی و آل علی دارند و شیعه او محسوب می‌شوند در این میان برای آشنایی و فراگیری تعالیم و دستورات امیرالمؤمنین علی (ع) وظیفه‌ای ویژه دارند. حداقل در مورد منابع سمعی و بصری و کتب و مجلات مناسب باید گفت در این عرصه کمبود جدی دیده نمی‌شود و هرکس فراخور علاقه خود می‌تواند به سهولت به اینگونه منابع دسترسی پیدا کند. اما یکی دیگر از وظایف مهم و تأثیرگذار نوجوانان و جوانان امروز کشورمان آموختن علوم و فنون روز دنیا جهت ارتقاء دانش و فناوری کشور و برخوردار ساختن مردم از مواهبی است که امروز علم و دانش آنرا در اختیار بشر قرار داده است.

همه اندیشمندان تعلیم و آموزش بر این باورند که آموختن زبان خارجی در این دوران که بسیاری از متون علمی به زبانی به جز زبان مادری نوشته و منتشر می‌شود امری ضروری و ناگزیر است. لذا جوانان متعهد و مؤمن ما امروز همان گونه که به راهنمایی‌ها و تعالیم معصومین (ع) نیازمندند به فراگیری زبان‌های زنده دنیا بخصوص زبان انگلیسی که زبان عمده مطالب علمی و تخصصی است نیاز مبرم دارند.

به مصداق «خوش آن زمان که برآید به یک کرشمه دو کار» کتاب حاضر کوشیده متنی ارزشمند یعنی کلام مولای متقیان علی (ع) که موصوف و متصف به تمام خصائص انسانی و دینی است را با ترجمه انگلیسی آن در کنار هم به خواننده محترم تقدیم دارد به این امید که جوانان و نوجوانان و کلیه علاقمندان به زبان انگلیسی ضمن تمرین و یادگیری زبان انگلیسی به آموختن و حفظ سخنان و حکمت‌های علی (ع) امام اول خود بپردازند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی)
مترجمسید علی رضا، محمد دشتی
ناشر چاپینشر وزرا
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-6323-16-9
موضوع کتابکتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی)

فاطمه صفایی
۱۳۹۷/۸/۳۰
سخنان امام علی (ع) بسیار زیبا و شیوا است و کتابه خیلی خوبیه
Ahmad Ahmadi
۱۳۹۹/۵/۱۴
کلام مولا محور مختصات زندگی ماست
Mojir Fallah
۱۴۰۱/۷/۱۱
کتاب رسا وشیوا همچون کلام مولای متقیان
رضا راهچمنی
۱۴۰۰/۲/۱۶
عالی عالی عالی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی)

برای دریافت کتاب کلام امیر (متن دو زبانه فارسی انگلیسی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.