معرفی و دانلود کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها

عکس جلد کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها
قیمت:
۶۹۰۰۰ ۳۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها راهنمایی است برای زنانی که به برابری میان زن و مرد اعتقاد دارند و در تلاشند تا جهان را نیز به این باور برسانند. تریشیا کاگرر ابتدا مسائل و مشکلاتی را که سد راه هر زنی در محیط کار است، بررسی می‌کند و سپس راهکارهایی را برای کنار زدن موانع و بازشناسایی مسیر موفقیت ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها

زندگی روزمره و کار کردن در یک سمت شغلی، همیشه و در همه‌ی دوران‌ها برای زنان با چالش‌های بیشتری نسبت به مردان همراه بوده است. زنان در طول ادوار برای رسیدن به جایگاهی برابر با مردان- چیزی که حق طبیعی‌شان است- مشقت‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند و حتی در همین قرن حاضر و عصر مدرنیته و تکنولوژی نیز بر سر ساده‌ترین حق‌ها می‌جنگند. این نابرابری وقتی که در ابعاد گسترده‌تر و در مشاغل حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد، مسئله به‌مراتب پیچیده‌تر می‌شود. زنان بسیاری در سراسر دنیا هر روزِ کاری خود را با فشارهای روانیِ غیرقابل‌تحملی می‌گذرانند، فشارهایی که فارغ از مسئله‌ی کار، مستقیماً با زن بودن در ارتباط است. کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها (The B Words) اثری ارزشمند از تریشیا کاگرر (Tricia Kagerer)، راهکارهای حل این مشکلات را ارائه می‌دهد.

هر فصل از این کتاب استراتژی‌هایی را برای مدیریت بهتر چالش‌ها در مراحل مختلف زندگی یک زن ارائه می‌کند که منجر به تغییر و تحول در مسیر زندگی شخصی و شغلی او می‌شود. فرقی نمی‌کند شغلتان را تازه شروع کرده‌اید، قصد ترک آن یا بازگشت به آن را دارید، کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها، کمک خواهد کرد که با اعتمادبه‌نفس بیشتری قدم بردارید و ادامه‌ی مسیر را به نفع خود طراحی کنید.

معرفی و دانلود کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها

تریشیا کاگرر قبل از ارائه‌ی هر پیشنهادی و قبل از تدوین فهرستی از باید و نبایدها، روی باورهای محدودکننده‌ی هر شخص که او را از حرکت در مسیر موفقیت باز داشته است، تمرکز می‌کند. او زنان را به ابزارها و تکنیک‌هایی مسلط می‌کند که بتوانند این باورهای بازدارنده را بشناسند و برای رفع آن‌ها اقدام کنند. قدم بعدی که تریشیا در رسیدن به آن زنان را یاری می‌رساند، دست یافتن به تعادل است. به نظر این نویسنده، اگر زنی بتواند تعهدات خانوادگی، شخصی و حرفه‌ای را متعادل کند، به نیروانا می‌رسد. اما ازآنجاکه نگه داشتن زندگی در حالت تعادل کاری سخت و گاه ناممکن است، تریشیا کاگرر یک فصل از کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها را به آموزش آن اختصاص داده است.

این کتاب به زنان جوان، میان‌سال و در آستانه‌ی بازنشستگی، کمک می‌کند تا استقلال خود را حفظ کرده، مصمم باشند و به قدرت درونی خود اتکا کنند. نشر کهکشان دانش این اثر را با ترجمه‌ی شراره صالحیان روانه‌ی بازار کرده است.

نکوداشت‌های کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها

  • کتاب کلمات جادویی طرحی باورنکردنی را برای تبدیل ‌شدن به شخصی که قرار است باشید، ارائه می‌دهد. (شارون اور لوپ)
  • تریشیا کاگرر به تمام مسائلی که زنان سر کار با آن‌ها مواجه هستند، توجه نشان می‌دهد و برای هرکدام، راه‌حلی کاربردی ارائه می‌کند. (ماریا گای)
  • زندگی به‌عنوان یک زن در جامعه‌ی امروزی مملو از انتظاراتی است که بسیاری از آن‌ها اغلب غیرواقعی هستند. اما تریشیا کاگرر اینجاست تا به خوانندگان اعتمادبه‌نفس لازم را بدهد تا خود واقعی‌شان باشند. (گیل واریر سوشی)
  • کاش خودِ جوان‌ترم می‌توانست کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها‌ را بخواند تا از بسیاری ناامیدی‌ها و آشفتگی‌هایی که در شغلم به‌عنوان یک کارآفرین احساس کردم، اجتناب کنم. (آدرین پالمر)

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها‌ برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای تمام زنانی که می‌خواهند به برابری جنسیتی برسند و جایگاه خود را در جامعه پیدا کنند، ضروری است.

در بخشی از کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها می‌خوانیم

همان‌طورکه دختران تبدیل به زنان می‌شوند، بسیاری از آن‌ها مرحله‌ی سختی را پشت سر می‌گذارند که در طی آن دردهای رشدی مانند آکنه، جهش رشد و ارتودنسی برای دنیا قابل ‌مشاهده است. دختر بی‌دست‌وپا در مدرسه‌ی راهنمایی متوجه می‌شود که دوستان دوران کودکی دیگر با هم دوست نیستند. مدرسه از یک زمین‌بازی به یک منطقه‌ی جنگی تغییر می‌کند. بهترین دوست او از مدرسه‌ی ابتدایی به ملکه‌ی کلاس ششم تبدیل می‌شود و حتی یک «بارگاه» از سه دختر دیگر دارد که او را می‌پرستند و دنبالش می‌کنند. آن‌ها با پوشاندن موهایشان به‌صورت نیمه‌بلند و دم‌اسبی با ژاکت‌هایی که با تی‌شرت‌های رنگین‌کمانی‌شان هم‌خوانی دارد لباس می‌پوشند. دختر بی‌دست‌وپا همیشه زود به کلاس می‌آید تا صندلی پشت اتاق را بگیرد به این امید که در میز کوچکش محو شود. ملکه و درباریان او به کلاس می‌روند. ملکه محبوبیت خود را مانند تاج بر سر می‌گذارد. وقتی وارد کلاس می‌شوند، تمام بدن دختر چشمک می‌زند. ملکه با لحنی تلخ به دختر بی‌دست‌وپا می‌گوید: «امروز خیلی خوشگل شده‌ای!» همان‌طور که همراهان او پوزخند می‌زنند و می‌خندند، معلم مداخله می‌کند و دستور می‌دهد: «بس کن! ساکت باش!» ملکه پاسخ می‌دهد: «چرا؟ از او تعریف کردم!» این باعث خنده‌ی بلندتر می‌شود. دختر بی‌دست‌وپا می‌پرسد، من تابه‌حال با او چه کردم که سزاوار این کار باشم؟ چرا او این‌قدر بدجنس است؟ این چه زمانی متوقف خواهد شد؟

فهرست مطالب کتاب

تحسین کتاب کلمات جادویی
مقدمه
فصل 1: موفقیت خودتعریف‌شده
فصل 2: باورها
فصل 3: تعادل
فصل 4: عزیزان
فصل 5: نوزادان
فصل 6: بودجه‌ها
فصل 7: ورشکستگی
فصل 8: تعصب
فصل 9: قلدرها
فصل 10: عوضی‌ها
فصل 11: رابطه‌ها
فصل 12: سرسخت‌ها
فصل 13: پل‌ها
فصل 14: شجاعت
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها
نویسنده
مترجمشراره صالحیان
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات148
زبانفارسی
شابک978-622-7402-99-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۰۰۰ ۳۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها

برای دریافت کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.