معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

مارک فیشر و مارک آلن در کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم، به شما نشان می‌دهند که موفقیت در دسترس همه کسانی‌ست که می‌خواهند خواسته‌های خود را عملی کنند و به جای آنکه منتظر سرنوشت و تقدیر بمانند، با نیروی درونی و ذهن ناخودآگاه‌شان زندگی خود را به سمت تغییرات مثبت می‌برند.

درباره کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم:

همه انسان‌ها در درونی‌ترین خواسته‌ و افکارشان به دنبال رمز موفقیت هستند. پس شما هم باید جرات رویاپردازی کردن را داشته باشید تا بتوانید یک زندگی ایده‌آل و پرسعادت را برای خودتان رقم بزنید. به همین خاطر کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم (How to think like a millionaire) موانع موجود بر سر راهتان را نشان می‌دهد و با ارائه تمرین‌های ساده و خاص، راه رسیدن به موفقیت را برایتان هموار می‌کند.

یکی از محدودیت‌هایی که در این مسیر وجود دارد و کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم به آن اشاره می‌کند، این است که ضمیر ناخوادآگاه ما به خاطر اعتقادات غلط و فشارهای جامعه، تغییر شکل پیدا کرده و تنها با داشتن تفکر مثبت می‌توان از این مشکل رهایی پیدا کرد.

همچنین اگر شما تاکنون کنجکاو شده‌اید که میلیونرها چگونه فکر می‌کنند و ساختار ذهنی‌شان به چه صورت است و چرا در لحظه تصمیم‌گیری، متزلزل نمی‌شوند و گام به گام در جهت عملی کردن اهداف خود حرکت می‌کنند، کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم، پاسخ تمامی این سوالات را به شما می‌گوید و می‌توانید از این به بعد همچون افراد ثروتمند و موفق بر روی اهداف خود تمرکز کنید و تمام موانع ذهنی و عاطفی را از بین ببرید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم:

- نامزد نهایی جایزه تجارت در سال 1998
- نامزد جایزه کتاب ناشر مستقل (Independent Publisher Book Award (IPPY))

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال ثروت فراوان، موفقیت و تفکر مثبت هستید و می‌خواهید زندگی‌تان را زیر و رو کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

مارک فیشر و مارک الن را بیشتر بشناسیم:

نویسندگان کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم، علاوه بر نوشتن این اثر محبوب، کتاب‌های مشهور و پرفروش دیگری را نیز نوشته‌اند. مارک فیشر (Mark Fisher) با نام حقیقی مارک آندره پواسانت یک نویسنده کانادایی‌ست که کتاب‌های انگیزشی مختلفی همچون «حکایت دولت و فرزانگی، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر، حکایت عشق و خوشبختی و میلیونر آنی» را نوشته است.

مارک الن (Marc Allen) نیز نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی‌ست که در سال 1977 شرکتی به نام کتابخانه‌‏ی دنیای نو تأسیس کرد و تا امروز نیز به فعالیت خود ادامه داده است؛ این شرکت یکی از بزرگ‌ترین انتشارات ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. همچنین از کتاب‌های محبوب او می‌توان به «بزرگ‌ترین راز زمانه، راه جادویی، کاهش استرس، زندگی کامل و... » اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم می‌شنویم:

شاید این تنها اندرز کوتاهی باشد که برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارید. برای موفق شدن باید اشتیاقی چنان سوزان داشته باشیم که به ذهن ناهشیارمان نفوذ کند؛ وقتی این اتفاق می‌افتد با چنان قدرت بی‌انتهایی در عالم هستی در ارتباط می‌شویم که ما را در جهت تحقق خواسته‌هایمان رهنمون می‌شود.

وقتی این اتفاق می‌افتد آنچه در زندگی می‌خواهیم پیش می‌آید و تصویر ذهنی جدیدی فراهم می‌شود. ایجاد تصویر ذهنی مثبت بدون استثنا باعث کنار رفتن تصویر ذهنی گذشته می‌شود. با این حال همه در برابر این تغییر مقاومت می‌کنند. همین برای خود موانع ذهنی ایجاد کرده‌اند که مانع از تغییر می‌شود؛ حتی تغییری که بسیار مفید و به سود ماست. موانع ذهنی باورهای ناخودآگاهی هستند که تجربه‌های ذهنی ما آن را تقویت کرده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
پیشگفتار
18 دقیقه
از کجا شروع کنم؟
21 دقیقه
انرژی کافی ندارم
14 دقیقه
ثروت حالتی از ذهن است
17 دقیقه
قدرت تایید مثبت، قدرت تلقین مثبت
13 دقیقه
حذف موانع ذهنی
13 دقیقه
نقش مهم اندیشه
21 دقیقه
تصمیم گیری
11 دقیقه
زمان ایده آل همین حالاست
15 دقیقه
کاری را که دوست دارید، انجام دهید
13 دقیقه
در کاری که می‌کنید، بهترین شوید
21 دقیقه
جادوی هدف‌ها
18 دقیقه
برنامه‌ی اقدام
7 دقیقه
نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
راویمحمدمحسن رفیعی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
من کتاب زیاد دارم و خیلی هم با حوصله به مطالب کتابها توجه میکنم - اول احساس کردم مطالب تکراریه ولی نکاتی توی کتاب بود که بعد از خواندن احساس رضایت داشتم و خوشحال بودم که این نکات ظریف رو هم متوجه شدم - از هر نظر عالی بود سپاس🌹
علی جواهری
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
یه سری بهونه‌های الکی مثل من نمیتونم و وقت ندارم و...
میاد جواب میده و خیلی جالب و مختصر، اون زمان هم این بهونه‌ها بوده حالا هم هست احتمالاً بعدا هم باشه، آدمی زاده دیگه....
mojgan taghavi
۱۴۰۰/۴/۹
کتاب فوق العاده غنی و قوی، گوینده گی هم که عالی و شمرده این کلمات بسیار ساده و در عین حال سنگین رو روایت میکرد، عالی بود حسابی کیف کردم مرسی که هستین🌹❤️
سیاوش سعادت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
کتابی عالی که میتواند تعثیر مثبت روی ذهن و افکار بگذارد کتابهای صوتی عالی هستن به این شرط که آنچه نویسنده نوشته ترجمه شده باشه. ممنون از گوینده و کتابراه
شاهی T.h
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
واقعا کتاب خوبیه حتما گوش کنید و به ان عمل کنید راه موفقیت را به شما یاد خواهد داد 😍تشکر از عوامل ترجمه و گویندگی کتاب و اپلیکیشن کتابراه
داود میری
۱۴۰۲/۶/۲۳
کتابی بدی نیست فقط مسایل که بحث شده در اکثر کتاب‌ها صحبت شده و اینکه گوینده تن صدای خوبی داره ولی فراز و فرود یه مقداری زیاده
Mohsen Aghaei
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
مطالب تا حدود زیادی شبیه سایر کتب موفقیت هست و موضوع جدیدی رو بیان نمیکنه البته نمیدونم تو نسخه اصلی هم همینطور هست یا نه
ساجده شاحیدر
۱۴۰۱/۱/۱۵
کسانی که واقعا می‌خواهند ذهن ثروتمندی داشته باشند قطعا از این کتاب لذت خواهند برد نه کسانی صرفا از روی تفنن مطالعه کنند
سیده زینب موسوی اصل
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
عالیه 'اما اگه بشه از همه کتابهای که پی دی اف هستن صوتی هم باشه ممنون میشم
عباس باقری
۱۴۰۲/۱/۱۰
این کتاب نظر و دیدگاه من رو نسبت به خودم و ثروتمندان عوض کرد
Komel Dehghan
۱۴۰۰/۸/۴
کتاب بسیار مفید به شدت کمک کننده برای کسانی که قرار است تغییر کنن
علیرضا رحمان زاده
۱۴۰۰/۲/۱۶
این کتاب عااااالیه
پیشنهاد میکنم بخونید. خیلی روحیه میگیرید.
یوسف قلی پور
۱۴۰۲/۴/۲۵
بهرحال کسی که گوش کنه خودش می‌فهمه
منظور من ازعالی چیه
parham sfv
۱۴۰۱/۶/۲
ممون کتاب خوبی بود میشه چند بار گوش کرد و انگیزه بخشه
اعطم صفری
۱۴۰۱/۵/۳۱
خیلی خوب و کاربردی حتما انجام دهید وگرنه بی فایده
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.