معرفی و دانلود کتاب کلید کاربردی قانون جذب

عکس جلد کتاب کلید کاربردی قانون جذب
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید کاربردی قانون جذب

سفر شما درست از همین نقطه آغاز می‌شود! سفری به مقصد خودشناسی و موفقیت در آینده‌. کتاب کلید کاربردی قانون جذب اثر جک کانفیلد، کلیدی است که می‌توانید با آن زندگی بهتری داشته باشید و درهای خوشبختی را یکی پس از دیگری باز کنید. این نویسنده در سال 1997، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌های آمریکا به شهرت رسید.

درباره‌ی کتاب کلید کاربردی قانون جذب

همه‌چیز در ذهن شماست. این جمله، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آموزه‌ی قانون جذب است. اگر شما هم از کسانی هستید که فکر می‌کنند هیچ راهی به خوشبختی، آرامش، ثروت یا عشق در پیش روی خود ندارند، بد نیست لحظه‌ای از قالب خود خارج شده و جهان را به شکلی دیگر نگاه کنید.

استادان قانون جذب بر این باورند که این قانون، همیشه و همه‌جا حاضر است. مردم و افکاری که در ذهن می‌پرورند، از انرژی برخوردار است و انرژی‌هایی که مانند هم هستند، یکدیگر را جذب می‌کنند؛ بنابراین اگر فکر تغییر در ذهن شما باشد، قطعاً در واقعیت نیز رخ خواهد داد. بخواهید تا به شما داده شود!

قانون جذب یا جنبش تفکر نو، شبه‌علمی است که اولین بار در اوایل قرن نوزدهم میلادی ظهور کرد. فینیاس کویمبی فردی بود که در اوایل جوانی دچار بیماری سل شد و همه‌ی روش‌های درمانی روی او ناکارآمد بودند؛ اما زمانی که مشغول اسب‌سواری بود احساس کرد که درد او بهبود یافته است. فینیاس کویمبی نتیجه گرفت که وقتی به کاری لذت‌بخش و مورد علاقه مشغول است‌، از نظر جسمی و روانی وضعیت بهتری دارد. این رخداد، جرقه‌ای بود که بعدها به پدید آمدن و گسترش قانون جذب منجر شد. این پارادایم جدید، آبشخورهای گوناگونی از جمله هندوئیسم و باورهایی چون هیپنوتیسم دارد. در قانون جذب، مفهوم «انرژی» از اهمیت بالایی برخوردار است و در نظر متخصصان این حوزه، همه‌چیز از انرژی تشکیل شده است. بنابراین اگر افکار مثبت داشته باشید، آنچه برای شما رخ می‌دهد مثبت است؛ اما در صورتی که افکار منفی زندگیتان را پر کرده باشند، اتفاقات ناگوار، یکی پس از دیگری، بر سرتان فرود می‌آیند.

کتاب کلید کاربردی قانون جذب (The Key to Living the Law of Attraction: The Secret To Creating the Life of Your Dreams) نوشته‌ی جک کانفیلد (Jack Canfield)، یکی از کتاب‌های مهم در حوزه‌ی قانون جذب به‌شمار می‌رود. کانفیلد در این اثر، قدم به قدم، آموزه‌های این حوزه را به شما می‌آموزد و راهتان را برای رسیدن به خوشبختی و آرامش هموار می‌کند. علاوه بر این موضوع، کتاب کلید کاربردی قانون جذب کاری می‌کند که خود را بهتر بشناسید؛ به عبارت بهتر، به کمک این اثر قادر خواهید شد با آرزوها، اهداف و علایق خود آشنا شوید. خودشناسی به شما این فرصت را خواهد داد که آن آینده‌ای را رقم بزنید که خود می‌خواهید.

این کتاب، قصد دارد با تغییر در افکار و عادات شما، زندگی شما را دچار تحول و دگرگونی کند. توصیه‌های عملی جک کانفیلد که از تجارب متعدد او شکل گرفته‌اند، شما را به تدریج تغییر می‌دهند، به صورتی که پس از آن از زمین تا آسمان با کسی که بوده‌اید، تفاوت دارد؛ بنابراین اگر قصد رسیدن به آرزوهایتان را دارید، مطالعه‌ی اثر حاضر را از دست ندهید.

کتاب کلید کاربردی قانون جذب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی است که قصد دارند تغییری در زندگی خود ایجاد کنند، اما افکار منفی این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهند.

با جک کانفیلد بیشتر آشنا شویم

او سخنران، مدرس و نویسنده‌ی حوزه‌ی موفقیت و خودسازی است. کانفیلد جوایز زیادی را در کارنامه‌ی خود دارد و 66 عنوان از کتاب‌های او، جزو کتاب‌های پرفروش هستند. آثار او به بیش از 40 زبان ترجمه شده‌اند و به فروش چندصدمیلیونی دست پیدا کرده‌اند. از دیگر نوشته‌های کانفیلد می‌توان به «اصول موفقیت»، «قدرت تمرکز» و همکاری در نگارش مجموعه‌ کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب کلید کاربردی قانون جذب

- آینده‌ی تو را اعمال امروزت شکل می‌دهد، نه کارهایی که فردا خواهی کرد. (رابرت کیوزاکی)

- اگر خود را بابت کاری نبخشی، چطور توقع داری دیگران را ببخشی؟ (دولورس هوارتا)

- هیچ قطعه‌ی اضافه‌ای در کائنات وجود ندارد. هرکسی در این دنیاست تا جا و مکانی را پر کند و هر تکه‌ای باید در پازلی بزرگ جا بگیرد. (دیپاک چوپرا)

- خصلتی وجود دارد که هر فرد باید برای برنده شدن آن را داشته باشد، و آن همان مشخص کردن مقصود، شناسایی خواسته و اشتیاق سوزان برای تملک آن است. (ناپلئون هیل)

در بخشی از کتاب کلید کاربردی قانون جذب می‌خوانیم

از آنجا که حالت ارتعاشی تو باعث جذب موارد دلخواهت می‌شود، لازم است که احساسات خود را حتی‌الامکان مثبت نگه داری. تلاش کن که احساسات خود را در حیطه‌هایی مثبت مثل لذت، عشق، شادی، ذوق و شوق، رضایت، آرامش‌ خاطر، سربلندی، قدردانی، آرامش و وارهیدگی حفظ کنی.

چنین احساساتی باعث بالا رفتن سطح ارتعاشی تو می‌شود و "ارتعاش همانند" را برای به بار نشستن رؤیایت به همان نحوی که انتظارش را داری، خلق می‌کند. به خاطر داشته باش که مشابه، مشابه را جذب می‌کند. بنابراین ما با خلق آگاهانه‌ی حالات احساسی مثبت که با احساساتی همخوانی دارد که در مواقع کامیابی و برآورده شدن اهداف و خواسته‌هایمان داریم، در واقع حوزه‌ای از انرژی خلق می‌کنیم که هر آنچه می‌خواهیم، جذب می‌کند. به همین دلیل است که تو باید یاد بگیری که به جای عکس العمل نشان دادن در برابر هر شرایطی، احساساتت را کنترل کنی.

پس کنترل خلق و خوی تو بسیار مهم است -کارهایی راکه دوست داری انجام بده. در مورد زندگی‌ات پراحساس و سراسر ذوق و شوق باش! وقتی احساسات و عواطفی سرشار و عمیق داری، فرکانس‌های بیشتری به کائنات می‌فرستی. هر قدر احساسات تو قوی‌تر باشد، روند جذب ارتعاشی سریع‌تر می‌شود.

بسیار مهم است که تو برای انجام دادن کارهای مورد علاقه‌ات وقت پیدا کنی و از این طریق به خودت پپردازی - مهم نیست که چقدر سرت شلوغ است.

تحقیقات نشان داده است که احساسات تو به مراتب از هر آنچه فکر می‌کنی و می‌گویی مهم تر است.احساسات تو هرگز دروغ نمی‌گویند. آنها شاخص واقعی افکار تو هستند، حالا چه تو طبق واقعیت وجودی و آرمان‌های خودت عمل کنی یا نکنی. به آنها کم محلی نکن یا با دلیل و برهان آن‌ها را پس نزن. در وهله‌ی اول فقط به آن‌ها توجه کن.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: احساسات
فصل دوم: تو چه هستی
فصل سوم: تو که هستی
فصل چهارم: احساسات
فصل پنجم: تمرکز بر جنبه‌های مثبت
فصل ششم: وفور نعمت
فصل هفتم: مقصود و شور و شوق
فصل هشتم: رؤیاهایت را مشخص کن
فصل نهم: کاربرد قانون جذب
فصل دهم: عبارات تأکیدی
فصل یازدهم: تجسم
فصل دوازدهم: نگرش
فصل سیزدهم: دعا و مراقبه
فصل چهاردهم: اقدام
فصل پانزدهم: باور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید کاربردی قانون جذب
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات157
زبانفارسی
شابک978-600-340108-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید کاربردی قانون جذب

Gh.art
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
برای کسانی که میخوان تازه با کاربرد و مفهوم اساسی قانون جذب و باورهای مثبت و تاثیر اون در زندگی آشنایی پیدا کنند کتاب بسیار عالی و مفیدی هستش
با تشکر از اپلیکیشن کتابراه
فرناز
۱۴۰۲/۷/۱۰
این کتاب استاد جک کنفیلد، روش درست رفتار و تفکر، برای رسیدن به موفقیته. شرط اول موفق شدن تغییر رویه است. حتما بخوانید و عمل کنید.
مهسا فاضلی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
توضیحات کتاب درمورد قانون جذب کامل و جامع بود خواندن این کتاب را پیشنهاد می‌کنم.
ARASH
۱۴۰۱/۱۲/۳
ترجمه عالی
و کتاب کامل کننده‌ی کتاب راز است
محمود
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ارزش دو بار خوندن داره عالیه
سیدامیرربوس
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتابهای جک کنفلید عالیه
Fd
۱۴۰۱/۸/۲۸
جک کنفیلدعالیه همه‌ی کتاب هاش
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب کلید کاربردی قانون جذب

برای دریافت کتاب کلید کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.