معرفی و دانلود کتاب کوه میان ما

عکس جلد کتاب کوه میان ما
قیمت:
94000 تومان - 9.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوه میان ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوه میان ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوه میان ما

کتاب کوه میان ما اثر معروف و پرفروش چارلز مارتین، با روایتی بسیار جذاب داستان دو غریبه به نام‌های بن پین و اشلی ناکس را به تصویر می‌کشد که در یک کولاک بزرگ گرفتار شده، یکدیگر را ملاقات می‌کنند و برای نجات زندگی‌شان، با هم همراه می‌شوند.

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر زندگی‌تان وابسته به یک غریبه شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ شما در آن موقعیت چه خواهید کرد؟ در داستان کتاب کوه میان ما (The mountain between us) زمانی که کولاک، این دو غریبه را در سالت لیک سیتی زمین‌گیر می‌کند، آن‌ها مجبور می‌شوند برای نجات خود با یکدیگر توافق کنند.

بن پین یک جراح ماهر و اشلی ناکس، نویسنده‌ی روزنامه است که در چند روز آینده قرار است ازدواج کند. اما هنگامی که این حادثه‌ی پیش‌بینی نشده اتفاق می‌افتد آن‌ها خود را زخمی و گرفتار در منطقه‌ی یوتاه می‌یابند که کیلومترها از تمدن و آبادی فاصله دارد.

به نظر می‌رسد آن‌ها بدون غذا و سرپناه، در حالی که فقط تجهیزات کوهنوردی در اختیار دارند، شانس چندانی برای زنده ماندن ندارند. اما هر یک با تکیه بر دیگری قوت گرفته و پیوندی را رقم می‌زنند که خیلی زود تبدیل به یک رابطه عمیق می‌شود.

بن پین و اشلی ناکس روزها و هفته‌ها تلاش می‌کنند تا از این گرفتاری رها شوند اما شرایط حاکم باعث می‌شود کم کم امیدشان برای نجات رنگ ببازد. آن‌ها دیگر نمی‌توانند با اطمینان خاطر تصور کنند که از وضعیت فعلی نجات می‌یابند. حتی اگر بتوانند سالم از این کوهستان خارج شوند، این تجربه چه تاثیراتی می‌تواند بر زندگی آن‌ها داشته باشد؟

در اکتبر سال 2017 فیلمی نیز بر اساس ماجراهای این کتاب ساخته شد که با هنرمندی ادریس البا و کیت وینسلت به روی صحنه رفت.

چارلز مارتین رابیشتر بشناسیم:

چارلز مارتین (Charles Martin) نوامبر سال 1969 در ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود. این نویسنده، دانشیار، روزنامه‌نگار، و رمان‌نویس آمریکایی در ژوئن سال 2011 موفق به انتشار بهترین کتاب خود یعنی کوه میان ما شد.

در بخشی از کتاب کوه میان ما می‌خوانیم:

در راه بازگشت وقت داشتم فکر کنم. با اینکه گرم و خشک بودیم و از اثرات آب‌وهوایی در امان بودیم اما به غذا نیاز داشتیم و همچنین راهی برای خروج-حالا بیش از هروقت دیگر. اگر سوپ را رقیق می‌کردم ممکن بود یک روز دیگر سیرمان کند اما بعد از آن، تمام چیزی که داشتیم جایی گرم و خشک برای مردن بود.

برای بازگشت، راهی دیگر را انتخاب کردم که دور از دریاچه بود. چندین مرتبه ردپای گوزن‌های شمالی را قطع کردم. ردپاها نشان می‌دادند بیشتر از یک گوزن آن جا رفت‌ و آمد داشته و کدام بزرگ‌تر از دیگری بوده است. چندین بار به ردپای خرگوش‌ها برخوردم که شناسایی‌شان کار آسانی بود، چون آن‌ها با جهش و پرش راه می‌روند و الگویی معین ایجاد می‌کنند. گوزن‌ها هم به‌ آسانی شناسایی می‌شوند چون بزرگ هستند و ردپایی عمیق در برف ایجاد می‌کنند.

لازم بود تیراندازی با کمان را تمرین کنم، اما اگر تیر به هدف نمی‌خورد، چندین متر در برف فرو می‌رفت و هرگز نمی‌توانستم پیدایش کنم و طولی نمی‌کشید که تمام تیرها را از دست می‌دادم.

به ساختمان خودمان برگشتم، آتش را به‌ هم زدم و به اشلی سر زدم که مثل دلفین ورجه‌ وورجه می‌کرد و از من خواست از او دور شوم. به یکی از کلبه‌های دیگر رفتم و یک تخته‌فرش را لوله کردم و به ساختمان خودمان آوردم. سپس یک‌ بار آن را تا کردم، یک تای دیگر و دوباره تایی دیگر. آن را بالای یکی از نیمکت‌ها گذاشتم و یک بشقاب مقوایی را در وسط آن قرار دادم و با میخ سفت کردم. در مرکز بشقاب، یک سوراخ به‌ اندازۀ یک سکۀ ده‌سنتی درست کردم.

اتاق ساختمان ما طولی بیش از سی‌ و پنج متر داشت. من به فضایی پانزده‌ متری نیاز داشتم. قدم‌هایم را شمردم، برگشتم و با انگشت پایم خطی روی گرد و غبار رسم کردم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوه میان ما
نویسنده
مترجمزهرا امین کار سیدانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-600-461-156-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
94000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوه میان ما

نرگس صیادی
۱۴۰۲/۵/۱۰
من قبلا فیلم اقتباس شده از این داستان رو دیدم و بسیار لذت بردم و زیاد مایل نبود این رمان رو بخونم چون هنوز کل داستان رو بخاطر داشتم ولی خوشحالم که تصمیمم رو عوض کردم چون خود داستان بسیار کاملتر و ریز به ریز تر و زیباتر از فیلمش بود بی نظیر بود و پراز احساس و لذت بردم از وجود انسانی مانند بن پین
وجیهه میرنظامی
۱۴۰۲/۱/۲
کوه میان ما داستان خوبی بود، که بعضی قسمتها زیادی داستان کش آمده بود و خستگی را متواتر می‌کرد.. ‌... بعضی قسمتها هم مقداری گنگ بیان شده بود..... و شکل گیری عشق میان دو شخصیت اصلی داستان، خیلی کم رنگ بود....
یاسمین زارع دزفولی
۱۳۹۹/۶/۲۴
سلام.
خیلی خسته کننده بود.
توضیحات اضافی و به درد نخور زیاد داشت.
مترجم به جای کلمات ساده از کلمات صقیل استفاده کرده بود.
بخش‌هایی که مربوط به خاطرات شخصیت اول داستان بود اکثرا نامفهوم بود.
محبوبه صورآبادی
۱۳۹۹/۴/۳
فوق العاده زیبا
از کتابایی هست که بعد از تموم شدن داستان یکی، دو روز تحت تاثیر فضای داستان قرار می‌گیریم... البته یه کم هم غمگین
پروانه اسماعیلیان
۱۴۰۲/۹/۲
عاشقانهٔ آرام و زیبایی بود همراه با سیر منطقی حوادث. جذابیت موضوع وکشش داستان هم بسیار خوب بود با قلمی شیوا و روان و ترجمهٔ عالی
نادیا قاسمی
۱۳۹۹/۷/۱۵
کتاب بسیییارجالب وخواندنی است وطوری صحنه‌ها روبازگو میکند که حس بودن با دو شخصیت داستان راداری
طیبه حسینی
۱۴۰۰/۱/۲۶
از نظر داستان پردازی بسیار جذاب، از وقتی شروع به خوندن کردم زمین نذاشتم، مطالعه این کتابو پیشنهاد می‌کنم.
پردیس جمالی
۱۳۹۹/۷/۱۸
این کتاب عشق به زندگی و حیات، شجاعت و انسان دوستی رو خیلی قشنگ به تصویر کشیده واقعا تاثیر گذار لود
mahdiye H.m
۱۳۹۹/۴/۴
من این کتاب رو نخوندم، اما فیلم رو دیدم واقعا قشنگ بود و بسیار موثرو احساسی.. ارزش دیدن رو داشت!
نگار میرنظامی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
کتاب قشنگی بود. گاهی سختیهای زیادش خیلی ناراحت کننده میشد ولی در نهایت خیلی عالی بود. ممنونم
لیلی علیزاده
۱۴۰۰/۱/۱۲
بسیار عالی بود و کل کتاب رو مثل یه فیلم تونستم لحظه به لحظه تصور کنم
Ali Lak
۱۳۹۹/۴/۴
کتابش رو نخوندم ولی فیلمش رو که دیدم خیلی قشنگ بود
الهام. ت
۱۴۰۰/۱۲/۱
قشنگ بود اما توضیحات زیادی بودن ولی در کل قشنگ بود
م دلجو
۱۴۰۲/۲/۵
کتاب خیلی زیبا و جذابی بود
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب کوه میان ما

برای دریافت کتاب کوه میان ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.