معرفی و دانلود کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند

عکس جلد کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند

تنها زخمِ عشق است که می‌مانَد... کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند، رمانی پرکشش و خواندنی به قلم سوریا آقاحسینی است. در این اثر مخاطبِ ماجرای عاشقانه‌ی پرسوزوگدازی خواهید بود که شخصیتی دوست‌داشتنی به نام کژال پشت سر می‌گذارد؛ زنی که در سیاه‌ترین شب‌های زندگی نیز، از باور به نور عشق، دست نمی‌شوید...

درباره کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند

یک قصه بیش نیست غم عشق، وین عجب
از هر زبان که می‌شنوم نامکرر است...

کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند رمانی عاشقانه به قلم سوریا آقاحسینی است. قهرمان این اثر کژال نام دارد؛ زنی عاشق‌پیشه، سودایی و رمانتیک که برای دستیابی به معشوق خود و نزدیکی به او، ناگزیر، به مخاطرات بسیاری تن می‌دهد. شخصیت کژال در رمان پیش رو چنان است که گویی مستقیماً از دل اسطوره‌ها و افسانه‌های کهنِ عاشقانه بیرون آمده است. استقامت او در عشق ورزیدن، تزلزل‌ناپذیری‌اش در جاده‌ی پرخطر و طویلِ محبت، و زنانگیِ ناب و زیبایی که در تک‌تک کنش‌ها و گفته‌های او موج می‌زند، بی‌شک برای مخاطب امروز که عشق را افسانه‌ای پوچ و بی‌معنا می‌پندارد، باورپذیر نمی‌نماید. امّا کژال و کژال‌ها واقعی‌اند. آنان پیرامون ما نفس می‌کشند و راه می‌روند. چه بسا خود ما نیز کژالی عاشق‌پیشه در درون خویش داشته باشیم؛ کژالی محزون که ناآگاهانه امیال پاک و انسانی‌اش را سرکوب کرده‌ایم؛ چنان‌که دیگر او را بازنمی‌شناسیم...

وقایع کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند، در شهرهای مختلف ایران، از جمله تهران، کردستان، گیلان و کرمانشاه، رخ می‌دهند. ویژگی بارز و مخاطب‌پسندِ این اثر، سوای داستانِ پرکشش و دراماتیک آن، توصیفات دقیق، ملموس و باورپذیرِ راوی از اشیاء، مکان‌ها و البته، شخصیت‌هاست. در رمان کژال؛ زخم‌هایی که ماندند مخاطب قصه‌ی آدم‌هایی خواهیم بود که نظیرشان را پیرامون خود به وفور می‌بینیم؛ آدم‌هایی که نیکی و بدی در وجودشان چنان درهم‌تنیده است که تفکیکشان از یکدیگر، محال به نظر می‌رسد.

رمان کژال؛ زخم‌هایی که ماندند علی‌رغم رنگ‌وبوی رمانتیکِ بارز، و بار عاطفی پررنگی که دارد، در نهایت روایتی رئالیستی (واقع‌گرا) به شمار می‌رود. به نحوی که با مطالعه‌ی آن خود را نه در جهانی خیالی، بلکه در دنیایی آشنا احساس می‌کنیم. به همین دلیل نیز به سادگی تحت تأثیر فضای اثر قرار می‌گیریم و اندکی پس از آغاز مطالعه‌ی کتاب، شوق به پایان رساندنِ آن را در خود احساس می‌کنیم.

کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند به همت انتشارات مانیان منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه و مخاطبینِ ادبیات امروز ایران، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند، اثر سوریا آقاحسینی، لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند می‌خوانیم

مدتی بعد از اون واقعه، تو یکی از روزهایی که داشته از مردمِ یه ده باج می‌گرفته، کدخدای ده، سینه سپر می‌کنه و میگه چرا باید هر بار به تو باج بدیم، مگه ما چی داریم؟! خودمون نون نداریم بخوریم. غلام هم عصبانی میشه. به سربازهاش دستور میده کدخدا رو جلوی چشم مردمش لخت کنند، بعد شروع به آزار و اذیتش میکنند. مردم اون روستا شورش می‌کنند و این واقعه دردناک، همه جا می‌پیچه. شکایت و نامه به تهرون سرازیر میشه؛ چندین پرونده اتهام به قتل هم داشته. دستگیرش می‌کنند. زندان می‌افته و به اعدام محکوم میشه.

زن دلش آرام‌تر و خنک‌تر شد. اشک‌هایش را با گوشه چادرش پاک کرد و با کمی مکث ادامه داد:

-چهار ماه خونه خواهرم موندم. مادر و برادرم رو هم پیش خودمون آوردیم. اما مادرم بیمار شده بود. ما رو دیگه نمی‌شناخت. فکر می‌کرد پدرم زنده ست. همش منتظر می‌نشست تا بیاد. غذا نمی‌خورد. وقتی نوزادم گریه می‌کرد، او هم به سرش می‌کوبید و زار می‌زد. شوهر خواهرم اونو دکتر برد. گفتند جنون گرفته باید بستری بشه. اما ما راضی نشدیم که مادرمونو به دیوونه‌خونه ببرند. یه شب از خونه بیرون رفت و دیگه نیومد. همه جا رو دنبالش گشتیم اما انگار آب شده و رفته بود توی زمین. عکسش رو همه جا پخش کردیم، اما پیداش نکردیم. آخر هم نفهمیدیم چه بلایی سرش اومد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-622-310-079-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند

Pani malak
۱۴۰۲/۹/۱۶
انقدر برای من جالب نبود خیلی کتاب کلیشه‌ای و مضمون تکرار داشت به هر حال ممنون از نویسنده و کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند

برای دریافت کتاب کژال؛ زخم‌هایی که ماندند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.