معرفی و دانلود کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی

عکس جلد کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی

هتی هوفمن دختر نوجوان آرامی بود. به‌همین خاطر به قتل رسیدنش همه را غافلگیر کرده است. مایندی مجیا در کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی با پرداختی ماهرانه، بهترین رمان معمایی و رازآلود سال 2017 به انتخاب وال استریت ژورنال را خلق کرده است. در ادامه‌ی این رمان با دو پرسش بزرگ روبه‌رو خواهیم شد: آیا هتی همان کسی بوده که دیگران می‌شناختند؟ و آیا قاتل از نزدیکان هتی بوده است؟

درباره‌ی کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی

هیچ‌کس از دوستان، معلمان و اعضای خانواده‌ی هتی، واقعاً او را نمی‌شناسند. هتی در تمام مدت زندگی‌اش نقش بازی کرده است. اگر معلم از او خواسته دختر آرام و ظریفی باشد همین کار را کرده و اگر از او خواسته‌اند که قوی و جنگجو باشد مدتی را هم در قالب این نقش فرورفته است. مایندی مجیا (Mindy Mejia) در کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی (Everything You Want Me to Be)، ماجرای تلاش برای کشف رازهای زندگی این دختر را روایت می‌کند.

هتی همیشه تلاش کرده به‌عنوان یک دوست خوب، دانش‌آموز خوب و دختر خوب شناخته شود؛ اما چیزی که از اعماق قلبش می‌خواسته فراتر از این‌ها بوده است. او به‌دنبال چیزهای بسیار خطرناکی رفته و حالا که جسد آش‌ولاش‌شده‌ی او را پیدا کرده‌اند، در میان تمام آدم‌های شهر کوچکشان آشوبی به‌پا شده. مایندی مجیا در این مرحله پرده از یکی از رازهای زندگی هتی برمی‌دارد. مشخص می‌شود که او به‌صورت اینترنتی با فرد ناشناسی در ارتباط بوده است که مشکوک به نظر می‌رسد.

همراه با مایندی مجیا در کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی، آرام‌آرام به ابعاد مختلف شخصیت هتی و دیگر کاراکترهای داستان پی خواهیم برد و حدس‌هایی درباره‌ی علت قتل و هویت قاتل خواهیم زد. آیا می‌توان آشفتگی بیش‌ازحد دوست‌پسر هتی را مشکوک ارزیابی کرد یا دلیل این حالت او، علاقه‌ی زیادی است که به هتی داشته؟ یا شاید هم قاتل یک غریبه بوده که از ریسک‌پذیری هتی استفاده کرده و او را به دام انداخته است؟

کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی را نشر صوتی ماه آوا با صدای حمید یزدانی، نوتاش نیک نژاد و حامی قنبرزاده منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات کتاب پارسه با ترجمه‌ی اعظم خرام به چاپ رسانده است و می‌توانید آن را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌‎خواهی

  • بهترین رمان معمایی و رازآلود جدید به انتخاب وال استریت ژورنال
  • بهترین کتاب جدید به انتخاب نشریه‌ی People
  • بهترین داستان سال 2017 به انتخاب نشریه‌ی Bustle

نکوداشت‌های کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی

  • طرفداران کتاب دختر گمشده از گیلیان فلین، این رمان را که ریتم تندی دارد، با ولع به انتها خواهند رساند. (نشریه‌ی InStyle)

  • خوانندگان به شدت مجذوب این تریلر روان‌شناختی خواهند شد. زیرا مایندی مجیا عناصری مشترک را از داستان دختر گمشده اثر گیلیان فلین گرفته و به‌صورت شگفت‌انگیزی آن‌ها را وارد سبک داستانی مستقل و کاملاً متفاوت خودش کرده است. (بوک لیست)

  • تریلری پرتعلیق و تأثربرانگیز درباره‌ی بلندپروازی، درگیری‌های ذهنی و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم و دیگر نمی‌توانیم از واقعیت تفکیکشان کنیم. (رابین وسرمن، نویسنده‌ی کتاب GIRLS ON FIRE)

  • کتابی فوق‌العاده و پر از غافلگیری. خوانندگان وقتی بفهمند که این یکی از آن معدود کتاب‌هایی است که جذب آن خواهند شد و یک‌روزه تمامش خواهند کرد، هیجان‌زده می‌شوند. (Suspense Magazine)

کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی به علاقه‌مندان ژانرهای روان‌شناختی، تریلر و معمایی توصیه می‌شود.

با مایندی مجیا بیشتر آشنا شویم

مایندی مجیا یک نویسنده‌ی آمریکایی است که با رمان‌های هیجان‌انگیز و پرتعلیقش شناخته می‌شود. او در داستان‌های خود شخصیت‌هایی پیچیده و جذاب و تعلیق‌هایی خلق می‌کند که جریان داستان را تغییر می‌دهند. مایندی مجیا اغلب، رمان‌های تریلر می‌نویسد؛ البته تعدادی داستان کوتاه را نیز در لیست آثار خود دارد.

«نگهبان اژدها (The Dragon Keeper)»، «هیچ ردی باقی نگذار (Leave No Trace)» و «سوار بر طوفان (To Catch a Storm)» ازجمله کتاب‌های منتشرشده از مایندی مجیا هستند.

در بخشی از کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی می‌شنویم

ازبس تند دویده بودم خیس عرق بودم. حالا آن‌جا ایستاده بودم. دقیقاً همان‌جایی که بارها و بارها در کلاس ریاضی به آن فکر کرده بودم. درست جلوی تابلوی پروازها در فرودگاه مینیاپولیس. همه‌چیز و همه‌ی جزئیات همان‌طور بود که همیشه در ذهنم مجسم می‌کردم. لباس‌های سفر پوشیده بودم، مچ‌بندهای مشکی‌ام را بسته بودم، کتانی‌های باله پایم بود و ژاکت کرم‌رنگی را که کمی به من بزرگ بود تنم کرده بودم. همان ژاکتی که آستین‌هایش تا روی دست‌هایم کشیده شده بود و گردنم را لاغرتر و استخوانی‌تر از آنچه بود نشان می‌داد. در کیف چرمی زیبایم آن‌قدر پول داشتم که بتوانم هرجا که تصورش را بکنم پرواز کنم. حالا هرجایی که دلم می‌خواست می‌توانستم بروم. آزادِ آزاد. اما حالا که آزاد بودم تا هر کاری دلم می‌خواهد بکنم، پس چرا این‌قدر احساس درماندگی می‌کردم؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
88 دقیقه
شناسنامه - قسمت اول
74 دقیقه
قسمت دوم
61 دقیقه
قسمت سوم
62 دقیقه
قسمت چهارم
98 دقیقه
قسمت پنجم
109 دقیقه
قسمت ششم
82 دقیقه
قسمت هفتم
85 دقیقه
قسمت هشتم
77 دقیقه
قسمت نهم
59 دقیقه
قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی
نویسنده
مترجماعظم خرام
راویحمید یزدانی، نوتاش نیک نژاد، حامی قنبرزاده
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی

فرنوش محسن
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
داستان سه راوی دارد که شخصیتهای اصلی هستند و جهت آگاهی مخاطب از همه زوایای ماجرا عمل می‌کنند. همچنین از تمثیل و تشبیه در بستر داستان برای شناخت شخصیتها استفاده شده. شخصیت هتی به مثال بازیگری است که نقش او همان طور که روی صحنه نمایش تغییر می‌کند در هر موقعیتی بر اساس منافعش تغییر می‌کندو به همان شکل اطرافیانش را بازی می‌دهد. دو نمایشنامه‌ای هم که اجرا می‌کند گوشه‌ای از زندگی خودش است، جین ایر که در آن دختری جوان عاشق و در نهایت همسر مردی می‌شود که با او اختلاف سنی‌اش زیاد است و همسرش را از دست داده و نمایش مکبث که در آن لیدی مکبث با وسوسه همسرش زمینه ساز جنگ و کشتار و در آخر سقوط همسرش و مرگ خودش می‌شود. گاهی اوقات توضیحات اضافه کتاب زیاد است و شاید مناسب حوصله مخاطب نباشد ولی داستان از ریتم نمی‌افتد. سه نفر گوینده داستان بسیار عالی اجرا کردند و موسیقی هم به جا و مناسب استفاده شده. شاید بتوان گفت که نقطه ضعف داستان این است که از اواسط کتاب و با شناخت روحیه تمام افراد و به خصوص نظر روانشناس آخر آن را می‌شود حدس زد ولی باز هم بازگویی جزئیات مخاطب را مشتاقانه تا انتها می‌برد.
Fariba
۱۴۰۲/۶/۲۷
کتاب جالب بود. خسته کننده نبود و تا انتها مخاطب رو جذب میکرد و تقریبا نمیشد حدس زد قاتل کیه! من با وجود اینکه این سبک کتابها رو زیاد خوندم ولی ذهنم بین اینکه کدوم شخصیت قاتله واقعا درگیر بود و اخر داستان شوکه شدم. هم داستان و هم اجرا رو دوست داشتم.
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۲/۶/۲۸
هم موضوع جنایی داستان و هم جنبه روانشناختی اون قشنگ بود. درسته کمی داستان دلگیر کننده بود و آدم غصه میخورد و ناراحت میشه اما کشش خوبی داره. برملا شدن راز داستان خیلی جالب نوشته شده و راویان هم بسیار خوب روایت کردن.
علیرضا علیزاده
۱۴۰۲/۷/۲۶
داستان جنایی جذابی بود و کشش خوبی داشت تا آخر مخاطب رو با خودش میکشونه، پیچش‌های داستانی هیجان انگیزی داشت. صدا گذاری و روایت کند داستان اندکی اذیت میکرد ولی کشش داستان باعث میشد خسته کننده نباشه.
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۸/۲
موضوعش خیلی برام جذاب نبود، روایت داستان و راوی‌ها خیلی زیبا اجرا کردن، یک مقدار برای من فاقد هیجان و قابل پیش بینی بود، شاید برای شنونده دیگه‌ای جذاب باشه.
Abolfazl jln
۱۴۰۲/۷/۶
متنی روان جذاب و متنوع با داستانی هرچند تکراری از نظر سوژه ولی قابل تامل که با اجرای صوتی حرفه‌ای توسط صداپیشگان مجرب بسیار گوش نواز است.
Laya
۱۴۰۲/۵/۱۸
خیلی عالی بود به نظرم خیلی خوب تا آخر داستان خواننده رو با خودش میکشونه آخرشم تقریبا میشه گفت به طریقی که انتظارشو ندادی غافلگیرت میکنه
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۲/۹/۲۲
کتاب خوبی بود روند داستانی خوبی داشت فقط به نظر من ایراد داستاان این بود که اواسط داستان می‌شد همه چیز رو حدس زد
پریا باروزه
۱۴۰۲/۸/۱۳
بد نبود، یه جاهایی حوصلمو سر میبرد
پایانش البته بشدت شوکه کننده بود و نمیشد حدسش زد، در کل خوب بود
m salimi
۱۴۰۲/۷/۱
فوق العاده بود. واقعا آدمو میخکوب میکرد
خیلی عالی بود. واقعا لذت بردم. نمیشد از گوش کردن ادامه دااستان دست بر داشت
ملیکا توفیقی
۱۴۰۲/۵/۹
داستانش خوب بود ولی خیلیییی کش میداد همه چیو، حوصله آدمو سر میبرد. جون میکند تا یه موضوع رو تعریف کنه.
سبا داوری
۱۴۰۳/۱/۲۹
اوایل کتاب خیلی کسل کننده بود و من به سختی ادامش دادم ولی از اواسط به شدت جذاب شد.
فرناز عزیز جنتی
۱۴۰۲/۹/۱۴
این کناب نشان دهنده اینه که مرز بین خوبی و بدی و جنون و عقل فاصله به اندازه به تصمیم است
هاله صبوری
۱۴۰۲/۵/۱۸
جذاب بود. تقریبا تا آخرهای داستان، ذهن بین شخصیت‌های مختلف در جستجوی قاتل می‌گشت.
تانی حیدری
۱۴۰۲/۵/۱۱
خیلی عالی، غافلگیر کننده و عبرت آموز بود. از گویندگی و پایان خوب داستان خیلی لذت بردم.
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی

برای دریافت کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می‌خواهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.