معرفی و دانلود کتاب یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه

عکس جلد کتاب یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک سال مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک سال مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه

کتاب یک سال مثبت اندیشی نوشته‌ی سیندی اشپیگل یک راهنمای جذاب و کاربردی برای کسانی است که به‌ دنبال شادی، امیدواری و انگیزه هستند. این کتاب الهام‌بخش با 365 تمرین مثبت‌اندیشی شما را به‌ سوی تحول در زندگی‌تان هدایت می‌کند تا ذهنی مثبت و خلاق داشته باشید. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید بهترین نسخه‌ی خودتان را در زندگی ارائه کنید و از آن لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب یک سال مثبت‌اندیشی

اگر می‌خواهید با تمرین روزانه‌ی تفکر مثبت، زندگی خودتان را پس از یک سال متحول کنید، کتاب یک سال مثبت‌اندیشی (A Year of Positive Thinking) اثر سیندی اشپیگل (Cyndie Spiegel)، بهترین راهنما برای شماست. اشپیگل در این کتاب کاربردی که اولین‌بار در سال 2018 منتشر شد، با استفاده از دیدگاه‌های روان‌شناسی موفقیت و نظریات علوم اعصاب‌ و روان به شما می‌آموزد که مثبت فکر کنید و مثبت‌اندیشی را در تمام بخش‍‌های زندگی‌تان به جریان درآورید.

سیندی اشپیگل در کتاب خواندنی یک سال مثبت‌اندیشی، 365 تمرین را برای شما در نظر گرفته است تا با تمرین روزانه‌ی تفکر مثبت بتوانید پس از یک سال زندگی‌تان را در مسیر رسیدن به موفقیت قرار دهید. نکته‌ی مهم درباره‌ی تمرین‌های سیندی اشپیگل این است که از همان آغازِ همراه‌ شدن با تمرین‌های این کتاب، به‌وضوح تحول را در زندگی‌تان مشاهده خواهید کرد.

تمرین‌های کتاب یک سال مثبت‌اندیشی بر اساس علوم روان‌شناختی طراحی شده‌اند و انجام‌دادن آن‌های برای شما بسیار ساده است. در هنگام انجام این روش‌های موفقیت وارد‌شدنِ نور مثبت‌اندیشی را به تفکر و قلبتان احساس خواهید کرد. تمرین‌های کتاب سیندی اشپیگل ابزار ویژه‌ای نیاز ندارند و مختص زمانی خاص نیستند، بنابراین شما در هر وقت از روز که فراغتی پیدا کنید، می‌توانید به آن‌ها بپردازید.

سیندی اشپیگل در کتاب روان‌شناسی یک سال مثبت‌اندیشی، در کنار تمرین‌های کارآمد، از جملات انرژی‌بخشی استفاده کرده که آن‌ها را از مکاتب مختلف روان‌شناسی، فلسفی و عرفانی وام کرده است. تکرار این جملات در ذهن شما، کمک می‌کند که انرژیِ دریافت‌شده در حین تمرین‌ها را در تمام طول روز درون خودتان تقویت کنید. به این صورت می‌توانید لحظه‌به‌لحظه‌ی روزهایتان را از تفکر مثبت لبریز کنید.

آنچه که کتاب یک سال مثبت‌اندیشی اثر خلاقانه‌ی سیندی اشپیگل را از سایر کتاب‌های روان‌شناسی موفقیت متمایز می‌کند، استفاده از علم دقیق روان‌شناسی و علوم وابسته به آن است. بنابراین این کتاب صرفاً بر اساس تجربیات یک انسان مثبت‌اندیش نوشته نشده و کاملاً مبنای علمی دارد. این کتابِ مفید، الهام‌بخش و کاربردی را ساسان جعفرنیا به فارسی ترجمه کرده و توسط انتشارات زمان تغییر منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب یک سال مثبت‌اندیشی

  • من عمیقاً پیام و سبک نوشتاری سیندی را دوست دارم. او به من آموخت که به‌موقع «بله» و «نه» بگویم تا بتوانم خواسته‌ی قلبی‌ام را به‌راحتی بیان کنم. کتاب جدید او، یعنی یک‌سال مثبت‌اندیشی تمرینی روزانه برای یادآوری این مطلب است که شما برای خودتان کافی‌ هستید. با خواندن این کتاب، به خودتان خواهید گفت: «من واقعاً به این کتاب نیاز داشتم.» (ریچل میلر، سردبیر بخش سبک زندگی در رسانه‌ی اجتماعی بازفید)

  • کتاب یک سال مثبت‌اندیشی، کتابی زیبا و ساده برای مهندسیِ مثبت‌اندیشی است. بیان سیندی در این کتاب، به‌ خاطر صداقتی که دارد، بسیار قدرتمند است. در طول مطالعه‌ی این کتاب او با من گام‌به‌گام همراه شد و هرجا که توقف کردم، ایستاد. این کتاب سرشار از کلمات الهام‌بخش است و می‌تواند روزهای سخت زندگی را برای شما آسان کند. کتاب یک سال مثبت‌اندیشی کل طرز فکر شما را تغییر می‌دهد. (میرا لی، نویسنده‌ی کتاب ساخته‌شده از ستاره‌ها)

  • به‌عنوان پزشکی که روش‌های رفتاردرمانی شناختی را انجام می‌دهد، با مطالعه‌ی این کتاب بسیار هیجان‌زده شدم. این کتاب به‌سادگی تأثیر تفکر ما را بر احساسات و رفتارمان بیان کرده است. نویسنده در این کتاب روش‌هایی بسیار مفید را معرفی کرده که به هر خواننده‌ای کمک می‌کند. کتاب یک سال مثبت‌اندیشی را به هر کسی که می‌خواهد اداره‌ی زندگی‌اش را به دست بگیرد، توصیه می‌کنم. (دکتر لورن هازوری، روان‌شناس)

کتاب یک سال مثبت‌اندیشی برای چه‌کسانی مناسب است؟

کتاب یک سال مثبت‌اندیشی به تمام افرادی که می‌خواهند با مثبت‌اندیشی به زندگی‌ای شاد و موفق دست یابند، توصیه می‌شود.

با سیندی اشپیگل بیشتر آشنا شویم

سیندی اشپیگل نویسنده و مدرس دوره‌های مثبت‌اندیشی و موفقیت است. او تابه‌حال با برگزاری دوره‌های مختلف روان‌شناسی مثبت، افراد زیادی را در سراسر جهان به‌ سوی زندگی موفق هدایت کرده است. کتاب جدید اشپیگل که در سال 2023 منتشر شده است، شادی‌های کوچک (Microjoys) نام دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب یک سال مثبت اندیشی

  • اگر دلسوزی شما شامل حال خودتان نمی‌شود، ناقص است.
  • از نظر من حقیر، کلمات، پایان ناپذیرترین منبع جادوی ما هستند.
  • زندگی به نسبت شجاعت فرد، بسط داده می‌شود یا کوچک می‌گردد
  • ما باید ظرفیت بخشش را رشد دهیم و حفظ کنیم. کسی که از قدرت بخشش عاری باشد، از قدرت عشق ورزیدن محروم است.
  • همیشه یک طلوع و یک غروب وجود دارد و این به شما بستگی دارد که منتظر کدامشان باشید. خودتان را در مسیر زیبایی قرار دهید.

در بخشی از کتاب یک سال مثبت اندیشی می‌خوانیم

منتقد درونی: آن صدای در سرتان که تصمیمات شما را زیر سؤال می‌برد، منتقد درونی شماست. منتقد درونی شما شرطی شده که یک قلدر باشد، اما شما می‌توانید نحوه عکس العمل خود به آن را تغییر دهید. اول ببینید منتقد درونی چه زمانی افکار و ایده‌های شما را خاموش می‌کند. چه می‌گوید؟ وقتی کلمات انتقادی خود را مطرح می‌کند، چه احساسی دارید؟ سپس به خودتان، کلماتی بر خلاف کلمات منتقد درونی بگویید؛ حتی اگر هنوز آن‌ها را کاملاً باور نکرده‌اید. برای مثال، اگر منتقد درونی شما می‌گوید: «شما به اندازه کافی برای این کار تجربه ندارید»، به خودتان بگویید: «من تجربه لازم برای شروع این کار را دارم.» در نهایت، شما به جای حرف‌های منتقد درونی، به حرف‌های خودتان ایمان خواهید آورد. این تمرینی است که زمان می‌برد، بنابراین صبور باشید تا با باورهای منفی که منتقد درونی‌تان مطرح می‌کند، مقابله کنید. همچنین می‌توانید لیستی از تمام چیزهای منفی بنویسید که منتقد درونی‌تان سعی دارد باورشان کنید. سپس، بنویسید که اگر کسی که دوستش دارید، همین چیزهای منفی را به خودش می‌گفت، شما چه چیزهایی به او می‌گفتید. این چیزهای مثبت را به خودتان بگویید.

آنچه می‌بینید همان چیزی است که منعکس می‌کنید: شما در دیگران همان چیزی را می‌بینید که به جهان عرضه می‌کنید. وقتی واقعی‌ترین خودتان باشید، در دیگران نیز اصالت را پیدا می‌کنید. وقتی بدبین باشید، در دیگران نیز این بدبینی را می‌بینید، و دنیا به مکانی پر از بی اعتمادی تبدیل می‌شود. شما هر روز آگاهانه تصمیم می‌گیرید که چه کسی باشید، و این تصمیم از طریق افرادی که ملاقات می‌کنید و اینکه چگونه وقتتان را می‌گذرانید، به شما منعکس می‌شود. آیا با عشق به استقبال عشق می‌روید، یا با بدبینی به استقبال بدبینی؟ تصمیم دارید چه کسی باشید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-622-94528-3-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک سال مثبت اندیشی

محمد عنایت‌زاده
۱۴۰۳/۱/۲
تا دیر نشده سال نو را با این کتاب شروع کنید. هر روز یک پیام و یک درس کافیه هر روز صبح یکی را بخوانید تا شب مرور کنید. حکمت روز ۲ فروردین را ببینید...... درس بزرگی است برای کل زندگی
منصور مهرانفر
۱۴۰۲/۳/۱۱
جالب بود که هر ماه رو یه برنامه خاصی براش تعریف شده بود که اگه انسان مقداری از این روشها رو در کار خودش اعمال کنه به موفقیت بدونه شک خواهد رسید.......
حسین احمدزاده
۱۴۰۲/۷/۲۲
روزی یک نکته برای موفقیت بهت یاد میده ولی اکثرا مفهومشون یکیه
مهدی
۱۴۰۲/۴/۳۱
پیشنهاد میدم برای یکبار هم شده مطالعه کنید و انجامش بدید ضرر که نداره
فاطمه سلطانی
۱۴۰۲/۳/۱۵
خیای خوبه من که عاشقشم تکیه میکنم شما هم بخونید عاشق میشید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب یک سال مثبت اندیشی

برای دریافت کتاب یک سال مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.