معرفی و دانلود کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟

عکس جلد کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟

کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟ عنوان هفتمین کتاب از مجموعه داستان یک کار خوب است که توسط محمود پوروهاب نوشته شده و افسانه مرادی تصویرگری آن را بر عهده داشته است. داستان‌های این مجموعه مناسب گروه سنی کودکان و نوجوانان به نگارش درآمده و حاوی روایات پندآموز هستند.

درباره‌ی کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ی سکه‌هایم کو؟

کتاب‌های مصور همواره از جذابیت بیشتری برای کودکان و نوجوانان برخوردارند و پرداختن به روایات پندآموزی که منطبق با فرهنگ ایرانی باشد، بسیار مؤثرتر از نمونه‌های بیگانه‌ای‌ست که به واسطه‌ی غلبه‌ی فرهنگ غرب، دنیا را تحت سیطره‌ی خود در آورده‌اند. مجموعه داستان یک کار خوب بر همین اساس شکل گرفته و هر کدام از آثار این مجموعه، به روایتی پندآموز تعلق دارد و در قالب کتاب مصور، برای کودکان و نوجوانان طراحی شده. کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ی سکه‌هایم کو؟ عنوان یکی دیگر از کتب این مجموعه است که توسط محمود پوروهاب نوشته شده و به داستان مردی روستایی می‌پردازد که برای خرید به بازار شهر رفته، اما کیسه‌ی سکه‌هایش را گم کرده است.

کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ی سکه‌هایم کو؟ توسط انتشارات سوره‌ی مهر به چاپ رسیده و در اختیار کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتابخوانی قرار گرفته است.

کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ی سکه‌هایم کو؟ مناسب چه کسانی است؟

کودکان علاقه‌مند به روایات پندآموز و داستان‌های مصور، از خواندن کتاب کیسه‌ی سکه‌هایم کو؟ لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟ می‌خوانیم

امام کاظم (ع) با دوستش از بازار رد می‌شد. مرد روستایی را دید که زیر سایه‌ی دیوار نشسته است. با همان نگاه اوّل، غم را در چهره‌ی مرد روستایی خواند. ایستاد و با خودش گفت: گویا این مرد غریبه به چیزی احتیاج دارد. شاید خجالت می‌کشد از مردم چیزی بخواهد. دوست امام گفت: «آقا، چرا ایستادی؟» امام کاظم (ع) با دست به او اشاره کرد که همان‌جا بمانَد. بعد به طرف مرد روستایی رفت و سلام کرد. مرد روستایی با تعجّب از جا بلند شد. او امام را نمی‌شناخت. امام کاظم (ع) کنار او نشست. دوست امام، متوجه آن‌ها بود. دید که امام با مرد غریبه گرم صحبت است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-600-175-676-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟

برای دریافت کتاب یک کار خوب 7: کیسه‌ سکه‌هایم کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.