معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر: چگونه صدای توی سرمان را آرام کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر: چگونه صدای توی سرمان را آرام کنیم
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر: چگونه صدای توی سرمان را آرام کنیم

خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر نوشته‌ی دن هریس، با رجوع به تحقیقات صورت‌گرفته در علوم اعصاب و روان‌شناسی، نشان می‌دهد هنر باستانی مدیتیشن چگونه بر بدن و ذهن ما تأثیر می‌گذارد. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز، حاصل تجربیات و پژوهش‌های دن هریس برای کم کردن نشخوار فکری و رسیدن به آرامش ذهنی است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر

نویسنده‌ی خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر (10% Happier)، دن هریس (Dan Harris)، یکی از مجریان مشهور و موفق شبکه‌ی ABC بود که در سال 2004 و در یک برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی دچار یک حمله‌ی پانیک شد. این اتفاق باعث شد او به ارزیابی دوباره‌ی زندگی و تصمیماتش بپردازد. دن هریس در این زمان متوجه شد ریشه‌ی مشکلاتی که در زندگی‌اش تجربه می‌کرده و علت حمله‌ی عصبی او، صداهای درونی و نشخوارهای فکری همیشگی‌اش بوده‌اند. این گفتگوهای درونی شاید باعث شده بودند او بتواند در رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی رشد کند و موفق شود، اما آرامش درونی‌اش را نیز تحت‌تأثیر قرار داده بودند و دن هریس همیشه فشار و استرس زیادی را تجربه می‌کرد.

خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر، حاصل تلاش‌های دن هریس برای کنترل صداهای درونی ذهنش است. اصلی‌ترین ابزار و روشی که این مجری خبری توانست از آن بهره ببرد، مدیتیشن یا مراقبه بود. دن هریس که خود پیش از اینکه مجری خبری شود، روزنامه‌نگاری تحقیقی بود، متوجه شد مدیتیشن و مراقبه تأثیرات مثبت زیادی بر ذهن و بدن دارد که از آن جمله می‌توان به کم کردن فشار خون و حتی ایجاد اتصالات عصبی جدید در مغز اشاره کرد.

توصیه‌های دن هریس در خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر، بسیار ساده هستند و همه می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند. این خلاصه کتاب صوتی، توسط نشر کتاب کوچه و با ترجمه‌ی مهرنام سپهری منتشر شده است و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی نوین کتاب گویا، به گویندگی محمد نظری تهیه کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب ده درصد خوشحال‌تر

  • از عناوین پرفروش نیویورک تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی وب‌سایت گودریدز در بخش غیرداستانی (2014)
  • برنده‌ی جایزه The Living Now (2014)
  • یکی از کتاب‌های حاضر در لیست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های کتاب ده درصد خوشحال‌تر

  • دن هریس در این کتاب با زبانی غافلگیرکننده و جذاب، تعریف می‌کند که چرا به این نیاز داشت که صداهای درونی‌اش را رام کند و چگونه این کار را انجام داد. (گریچن رابین، نویسنده‌ی کتاب «پروژه‌ی شادی»)
  • کتاب ده درصد خوشحال‌تر، یک ماجراجویی روحانی‌ست که توسط یک داستان‌گوی قهار نوشته شده است. (جرج استفاناپولوس، مجری خبری شبکه‌ی ABC)
  • هر فرد جاه‌طلب و بلندپرواز باید این کتاب را بخواند. (سم هریس، نویسنده‌ی کتاب «دروغگویی»)
  • کتابی افشاگر. خواندن آن را به همه توصیه می‌کنم. (USA Today)
  • کتابی صمیمی و درعینِ‌حال عملی در رابطه با قدرت ذهن‌آگاهی و روشن‌بینی. (Kirkus Reviews)

خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مدیتیشن و ذهن‌آگاهی علاقه دارید و یا از استرس، اضطراب و نشخوار فکری رنج می‌برید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر: چگونه صدای توی سرمان را آرام کنیم می‌شنویم

مارک اپستین، نویسنده و روان‌درمانگر، داستان بیماران بودایی خود را بازگو می‌کند که خود را در حین رابطه‌ی جنسی انکار می‌کردند؛ یا از دادن سفارش در رستوران خودداری می‌کردند تا ترجیحات شخصی خود را ابراز نکنند. بدیهی است که این نوع رفتار، باعث خوشحالی آن‌ها نمی‌شود. کنترل ایگو یا نفس، به این معنا نیست که نیازهای خود را فراموش کنیم و تبدیل به فردی شویم که خود را به زحمت می‌اندازد.

یک معلم مدیتیشن هندی به نام مونیندرا به همه‌ی شاگردانش توصیه می‌کرد که همه‌چیز را ساده و آسان بگیرند. یک روز، یکی از این شاگردان، استادش را دید که به شدت بر سر یک کیسه‌ی بادام زمینی در بازار دهکده چانه می‌زند. دانش‌آموز از رفتار استادش متعجب شد و فکر کرد این رفتار در تضاد با توصیه‌ی ساده و آسان گرفتن است. مونیندرا پاسخ داد: «گفتم ساده باش؛ نه ساده‌لوح».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
ده درصد خوشحال‌تر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر: چگونه صدای توی سرمان را آرام کنیم
نویسنده
مترجممهرنام سپهری
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.