معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی طرز فکر
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

طرز فکر ما از کجا نشأت می‌گیرد؟ شیوه‌ی نگرش ما به جهان چگونه در زندگی‌مان تأثیر می‌گذارد؟ کارل دوک در خلاصه کتاب صوتی طرز فکر به ابعاد مختلف این مقوله می‌پردازد و از تأثیر آن روی پیشرفت در عرصه‌های گوناگون زندگی سخن می‌گوید. این کتاب در زمره‌ی آثار پرفروش سایت آمازون قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

کتابی شنیدنی از روانشناس مشهور آمریکایی، کارول دوک (Carol S. Dweck)، که در آن می‌کوشد با ارائه دادن بازتعریفی از موفقیت، انعطاف‌پذیری، خودبهبودی و خودیاری، بینش متحول‌کننده‌ای در اختیار شما قرار دهد. در خلاصه کتاب صوتی طرز فکر (Mindset: The New Psychology of Success) از خلال مطالعات تحقیقاتی هوشمندانه و سبک نگارشی جذاب، می‌آموزیم که چگونه باورهای ما درمورد توانایی‌هایمان تأثیر فوق‌العاده‌ای بر نحوه‌ی یادگیری و انتخاب مسیرهای گوناگون زندگی می‌گذارند.

پس از دهه‌ها تحقیق و پژوهش، روانشناس مشهور دانشگاه استنفورد، دکتر کارول دوک، یک ایده‌ی ساده اما پیشگامانه را کشف کرد: قدرت ذهنیت. در این کتاب صوتی او نشان می‌دهد که چگونه موفقیت در مدرسه، کار، ورزش، هنر و تقریباً هر زمینه‌ی دیگری می‌تواند به نحوی چشمگیر تحت تأثیر نحوه‌ی تفکر ما درمورد استعدادها و توانایی‌هایمان باشد. افرادی که ذهنیتی راکد دارند -کسانی که معتقدند توانایی‌ها ثابت هستند- نسبت به افرادی که ذهنیتی پویا و مبتنی بر رشد دارند کمتر شکوفا می‌شوند. گروه دوم کسانی هستند که معتقدند توانایی‌ها را در همه حال می‌توان گسترش و توسعه داد. این خلاصه کتاب نشان می‌دهد که چگونه والدین، معلمان، مدیران، ورزشکاران و... می‌توانند از این ایده برای پرورش دستاوردهای برجسته‌ی خود استفاده کنند.

در این اثر کارول دوک بینش‌های جدیدی را پیرامون مفهوم شیوه‌ی نگرش به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. او همچنین از پدیده‌ای تحت عنوان ذهنیت رشد کاذب حرف می‌زند و در ضمن آن، مردم را به سمت اتخاذ یک رویکرد مبتنی بر رشد عمیق‌تر و واقعی‌تر رهنمون می‌سازد. کارول دوک مفهوم ذهنیت را گسترش می‌دهد و آن را در بستر فرهنگ گروه‌ها و سازمان‌ها بررسی می‌کند. فراموش نکنید: با یک طرز فکر صحیح می‌توانید به کسانی که تحت رهبری و مدیریت شما هستند، و یا افرادی که دوستشان دارید، انگیزه دهید و زندگی آن‌ها و خود را متحول سازید.

این کتاب گویا را که به همت نشر صوتی رادیو مثبت تهیه و منتشر شده است، با صدای حجت یوسفی و صدیقه مرادی بشنوید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

  • کتاب خوب کتابی است که به کارگشایی نصیحت‌هایش ایمان داشته باشید. کتاب عالی کتابی است که توصیه‌هایش را رعایت کنید. این کتابی است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد، همان‌طور که زندگی مرا تغییر داد. (رابرت جی. استرنبرگ)
  • شنیدن این کتاب صوتی برای والدین، معلمان، مربیان و... ضروری است. همچنین برای کسانی که دوست دارند احساس موفقیت و رضایت خود را افزایش دهند. (Library Journal)
  • همه باید این کتاب را بخوانند. (چیپ هیث و دن هیث)
  • یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌هایی که تاکنون درمورد انگیزه نوشته شده است. (پو برونسون)
  • اگر افرادی را مدیریت می‌کنید یا پدر و مادر فرزند یا فرزاندنی هستید (که آن هم نوعی مدیریت افراد است)، همه‌چیز را رها کنید و این کتاب را بخوانید. (گای کاوازاکی)

خلاصه کتاب صوتی طرز فکر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی هستید که زندگی و نگرش شما را متحول کند، این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با کارل دوک بیشتر آشنا شویم

کارول دوک به‌عنوان یکی از محققان برجسته‌ی جهان در زمینه شخصیت‌شناسی، روانشناسی اجتماعی و روانشناسی رشد شناخته می‌شود. او استاد روانشناسی دانشگاه استنفورد است و در آکادمی هنر و علوم آمریکا و آکادمی ملی علوم نیز فعالیت می‌کند. این روانشناس پرآوازه برای تحقیقات خود تا کنون موفق به کسب 9 جایزه شده است. او در آستانه‌ی برنامه توسعه‌ی جهانی جدید سازمان ملل متحد و در حضور نمایندگان دولت‌های جهان به ایراد سخنرانی پیرامون نقد و بررسی سیاست‌های آموزشی و اقتصادی پرداخت. آثار کارول دوک در بسیاری از نشریات مهم و معتبر منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی طرز فکر می‌شنویم

سال 2001 خبری اعلام شد که همه از شنیدنش خیلی تعجب کردند. انرون، شرکت انرژی آمریکایی، نمونه‌ی کامل یه شرکت، شرکتی برای آینده ورشکست شد! چه اتفاقی افتاد؟ چطور اون تصویر زیبا به این فاجعه تبدیل شد؟ دلیلش چی بود؟ بی‌کفایتی؟ فساد؟ دلیلش طرز فکر بود. مالکوم گلادوی توی مجله‌ی نیویورکر نوشته بود شرکت‌های آمریکایی تموم فکر و ذکرشون استعداده. درواقع مدیران شرکت مکنزین کامپرینی بهترین شرکت مشاور مدیریت توی دنیا معتقدند امروزه شرکت‌ها برای موفقیت به طرز فکر استعداد نیاز دارن. درست مثل افراد ذاتاً بااستعداد توی ورزش اون‌ها معتقدند بعضیا توی کسب‌وکار ذاتاً بااستعدادند. مثل ورزش که توش تیم‌هایی مخصوص پیدا کردن استعدادها وجود داره، اینجا هم می‌گن شرکت‌ها باید هزینه کنن تا افراد بااستعداد رو به کار بگیرند.

این اسلحه‌ی مخفی و مهمیه برای این که رقبا رو از میدان به‌در کنیم. طبق مقاله‌ی گلادوی این تعریف طرز فکر استعداد اصل پذیرفته‌شده‌ای بین مدیرهای آمریکاییه. این طرز فکر فرهنگ شرکت انرون شد و بذر نابودیش رو کاشت. این شرکت آدم‌های خیلی بااستعداد رو استخدام کرد که بیشترشون مدارک و درجات عالی داشتند. این خودش چیز بدی نیست. حقوق بالایی به این افراد می‌داد که این هم خودش بد نیست...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
18 دقیقه
قسمت سوم
18 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
18 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
20 دقیقه
قسمت هشتم
15 دقیقه
قسمت نهم
15 دقیقه
قسمت دهم
20 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی طرز فکر
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحجت یوسفی، صدیقه مرادی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

Mikael safarian
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
حتما این کتاب رو‌پیشنهاد می‌کنم واقعا جزو بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم
رضا خسروی مشیزی
۱۴۰۲/۷/۱۲
کتاب مفیدیه طرز فکر رو اصلاح می‌کنه من خیلی اشتباه میکردم
محسن کشتکاران
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
خوب فکرکردن کمک میکنه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی طرز فکر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی طرز فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.