معرفی و دانلود کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت)

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت)

کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) اثری بسیار جامع و کاربردی نوشته‌ی نانسی ال ناتر نیکولا است که ورزشکاران حرفه‌ای و افراد عادی را گام به گام، به سمت رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب راهنمایی می‌کند. این کتاب، از آموزش مفاهیم اولیه‌ی آمادگی جسمانی شما را به جایی می‌رساند که بتوانید خود را به طور کامل ارزیابی و برنامه‌ی تمرینی دقیقی را برای خود طراحی کنید.

درباره‌ی کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت)

کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام موفقیت) (Fitness: Steps to Success) نوشته‌ی نانسی ال ناتر نیکولا (Nancy L. Naternicola) یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید به عنوان یک فرد عادی برای رساندن آمادگی جسمانی خود به سطح دلخواه از آن استفاده کنید. این کتاب برای همه است. از افرادی که چیزی درباره آمادگی جسمانی نمی‌دانند، تا ورزشکاران حرفه‌ای، مربیان یا حتی مربیان ورزشکاران حرفه‌ای. اگر یک ورزشکار آماتور یا فردی باشید که می‌خواهد کمی تحرک و ورزش به زندگی خود اضافه کند، این کتاب به شما کمک می‌کند همه چیز را درباره آمادگی جسمانی یاد بگیرید. نویسنده ابتدا مفاهیم پایه را به شما می‌آموزد، سپس یادتان می‌دهد چطور سطح خود را ارزیابی کنید، چطور برای خود هدف تعیین نمایید و چطور با حرکات گوناگون در عرصه‌های مختلف آمادگی جسمانی به سطح دلخواه برسید. برای یک ورزشکار حرفه‌ای نیز، زمانی که می‌خواهد سطح خود را در عرصه‌ای خاص از آمادگی جسمانی ارتقا دهد، کتاب آمادگی جسمانی(گام به گام تا موفقیت) بسیار مناسب است.

معرفی و دانلود کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت)

مربیان نیز می‌توانند از نکات موجود در کتاب کمک بگیرند تا شاگردان خود را ارزیابی کنند و آموزش دهند. نویسنده‌ی کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) نانسی ال ناتر نیکولا، یکی از اعضای هیئت علمی و مربیان ارشد شورای ورزش آمریکاست. او سال‌ها در دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌های مختلف، به مربیان در زمینه‌ی همه ابعاد آمادگی جسمانی آموزش داده است و حالا نیز به نوشتن یکی از کتاب‌های پرارزش مجموعه‌ی کتاب‌های آموزش ورزشی گام به گام تا موفقیت پرداخته است. کتابی که مردم عادی و خوانندگان به آن واکنش‌های مثبت بسیار زیادی داده‌اند.

کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) به همه‌ی بخش‌های آمادگی جسمانی یعنی، آمادگی جسمانی قلبی-ریوی، انعطاف‌پذیری، قدرت و استقامت عضلانی، تعادل و قدرت و پایداری شکم، به یک اندازه می‌پردازد و این یکی از بهترین ویژگی‌های کتاب است. کتاب با عکس‌های رنگی متوالی از حرکات متفاوتی که آموزش می‌دهد، به شما در جهت یاد گرفتن هر چه بهتر حرکات کمک می‌کند. همین‌طور با جداول متعدد، مثال‌های گوناگون و مطرح کردن سوالاتی آخر هر بخش، مطالب را برای خوانندگان بهتر روشن می‌کند و باعث می‌شود که مطالب در ذهن مخاطب کاملا ثبت گردد.

نکته‌ی دیگری که کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) را به کتابی ارزشمند تبدیل می‌کند، این است که علاوه بر آموزش حرکات ورزشی گوناگون، مثل یک مربی حرفه‌ای، بر همه‌ی ابعاد آمادگی جسمانی شما به عنوان یک کل واحد نگاه می‌کند. مسائلی مثل اینکه چگونه هدف‌گذاری کنید، چگونه به اهداف ورزشی خود برسید، چگونه عادت‌های مناسب سلامتی را در خود شکل دهید، چگونه تغذیه سالمی داشته باشید و... مسائل دیگری است که نانسی ال ناتر نیکولا به بهترین شکل در کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) به آن پرداخته است.

کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) را انتشارات حتمی، ناشر مخصوص کتاب‌های ورزش و سلامتی در مجموعه‌ی آمادگی جسمانی خود به چاپ رسانده است و مترجمان کتاب امید ظفرمند، اعظم خلیل‌پور و سمیرا کرمانشاهی هستند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گام به گام تا موفقیت

مجموعه‌ی گام به گام تا موفقیت، که کتاب آمادگی جسمانی آن توسط انتشارات حتمی به چاپ رسیده است، یکی از مجموعه‌های پرفروش و پرطرفدار درباره‌ی رشته‌های مختلف ورزشی است. کتاب‌های مجموعه‌ی گام به گام تا موفقیت، درست مثل کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) به آموزش گام به گام، ساده‌شده و جامع رشته‌های مختلف ورزشی مثل هاکی، فوتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، اسکواش، بسکتبال، وزنه‌برداری، فوتبال آمریکایی، هندبال، والیبال، شنا و... می‌پردازد. هر کتاب را نویسنده یا نویسندگان حرفه‌ای در زمینه‌ی آن ورزش خاص نوشته‌اند و کمابیش همه‌ی کتاب‌ها نیز از دید خوانندگان، مفید و مورد نیاز ورزشکاران مبتدی و حرفه‌ای در آن زمینه بوده است.

در نکوداشت کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت)

  • کتاب آمادگی جسمانی ( گام به گام تا موفقیت) به شما کمک می‌کند که اعتماد به نفس و دانش لازم برای بهبود تناسب اندام و افزایش سطح انرژی خود را برای یک عمر زندگی سالم به دست آورید... از دستورالعمل‌های گام به گام استفاده کنید تا برنامه‌ی تناسب اندام مناسب خود را بر اساس سرعت و شدتی که توان آن را دارید طراحی و اجرا کنید. (آنتونی وال ام‌اس، مدیر ارشد آموزش شورای ورزش آمریکا)

کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی افرادی که به آمادگی جسمانی خود اهمیت می‌دهند، ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای و مربیان ورزشی مناسب است.

در بخشی از کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) می‌خوانیم

تحریک عضلانی (تعادل) توانایی بدن برای فهم و استفاده از اطلاعات مرتبط با موقعیت بدن در فضاست. این عامل به شما اجازه می‌دهد اعضای بدنتان را بدون نگاه کردن به آن‌ها کنترل کنید. سیگنال‌های آمده از کف‌های پاهایتان، ارتباط گوش داخلی‌تان با نیروی جاذبه و آنچه که شما مشاهده می‌کنید بدنتان را برمی‌انگیزد تا عضلات را فعال یا غیرفعال سازد برای اینکه موقعیت ممتاز شما را حفظ کنند. این عمل هر بار که شما می‌ایستید، از پله‌ها پایین می‌روید، وزنه می‌زنید، لباس می‌پوشید، بچه‌ای را در آغوش می‌گیرید، یا روی نوک پنجه‌ی پا می‌ایستید اتفاق می‌افتد. افزایش توانایی تعادل‌تان هماهنگی و وضع اندامی را (همراه با مهارت ورزشی) بهبود می‌بخشد و منجر به افزایش استقامت و کاهش آسیب‌ها خواهد گشت. اشکال زیر سه آزمون تعادل را برای امتحان کردن نشان می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

برداشتن گام‌هایی برای دستیابی به آمادگی جسمانی
سپاسگزاری‌ها
گام 1: نگاهی اجمالی به آمادگی جسمانی
گام 2: آزمون و ارزیابی
گام 3: اهداف
گام 4: تمرین قلبی - ریوی
گام 5: قدرت و استقامت عضلانی
گام 6: انعطاف‌پذیری
گام 7: تعادل
گام 8: قدرت و پایداری شکم
گام 9: تغذیه
گام 10: تغییر رفتار
برگه ارزیابی آمادگی جسمانی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت)
نویسنده
مترجمامید ظفرمند، اعظم خلیل پور، سمیرا کرمانشاهی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-600-355-162-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت)

برای دریافت کتاب آمادگی جسمانی (گام به گام تا موفقیت) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.