معرفی و دانلود کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان

عکس جلد کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان

نقشه‌ی راهی برای هر کسی که در زندگی خود به بن‌بست رسیده! دن وبستر و رندی گراویت در کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان، با بهره‌گیری از داستانی الهام‌بخش به شما کمک می‌کنند، دیدگاهتان را نسبت به زندگی و خودِ حقیقی‌تان تغییر داده و شروعی دوباره را برای زندگی عاطفی، شغلی و شخصی خود رقم بزنید. برای اینکه از منطقه‌ی امن خود خارج شده و به قله‌های موفقیت دست یابید، با این کتاب روان‌شناختی همراه باشید.

درباره‌ی کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان

اگر شما هم مانند صدها و شاید هزاران انسان روی زمین، تصور می‌کنید که به جایگاه حقیقی خود در این زندگی نرسیده‌اید، شغلی فعلی‌تان چندان شما را راضی نمی‌کند و در گیرودار مشکلات ریزودرشت زندگی، تمایلات قلبی و اهداف اصلی خود را فراموش کرده‌اید، خبر خوبی برایتان داریم: کتابی که در حال خواندن معرفی آن هستید، درست همان راهنمایی است که می‌تواند به شما کمک کند از این موقعیت سردرگم‌کننده رها شده و به سوی آرزوهایتان پیش بروید. دن وبستر (Dan Webster) و رندی گراویت (Randy Gravitt) در کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان (UNSTUCK: A Story About Gaining Perspective, Creating Traction, and Pursuing Your Passion) در کنارتان خواهند بود تا با نگاهی واقع‌گرایانه زندگی فعلی خود را بررسی کرده و آن را برای همیشه متحول کنید.

نویسندگان برای انتقال بهتر پیام‌ها و توصیه‌های خود، از ساختار روایی و داستانی بهره گرفته‌اند. آن‌ها در قالب سرگذشت شخصیتی به نام «جورج جانسون»، به شما نشان می‌دهند چگونه می‌توان از حالت پوچی و سردرگمی‌هایی که ممکن است در زندگی همه‌ی انسان‌ها پدیدار شوند، رهایی بیابید و یک بار برای همیشه، تصمیم بگیرید آن‌گونه زندگی کنید که دوست دارید. دن وبستر و رندی گراویت در مرحله‌ی نخست به شما می‌آموزند هدف شخصی خود را در زندگی پیدا کنید. به این معنا که هدف منحصربه‌فرد خود را، فارغ از توصیه‌های دیگر انسان‌ها و صرفاً بر اساس نیازها و تمایلات خود تشخیص داده و به‌طور جدی برای تحقق آن تلاش کنید.

در این حین، با حقیقت خودتان و خواسته‌هایتان در زندگی آشنا می‌شوید و با کنکاش در لایه‌های درونی خودتان، آرزوهایتان را کشف می‌کنید. به عبارت دیگر، به بازشناسی و بازیابی آرزوها و رویاهای خود خواهید پرداخت. سپس، نویسندگان کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان فرمولی را در اختیارتان قرار می‌دهند که کاربرد گام‌به‌گام و اصولی آن شما را به موفقیت‌های چشم‌گیری خواهد رساند. اینجاست که باید از حصار امنی که به دور خود کشیده‌اید، رها شوید و جسورانه به سوی قلمروهای ناشناخته گام بردارید. مطمئن باشید انتهای این سفر شجاعانه، رشد شخصی شما و موفقیت‌های پایدار را برایتان به دنبال خواهد داشت.

چنانچه برای مبارزه با موانع ذهنی خود و رهایی از قیدوبندهای خودساخته آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا مطالعه‌ی این کتاب روان‌شناختی و کاربردی را آغاز کنید. ترجمه‌ی این اثر را ستوده طاهریان به انجام رسانده و نشر شادن پژواک آن را به تمامی دنبال‌کنندگان کتاب‌های خودیاری و خودسازی عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان

  • رندی گراویت و دن وبستر قهرمانان من هستند! آن‌ها به من کمک کردند تا در بسیاری از فرازونشیب‌های زندگی، مسیر خود را به سوی هدفم ادامه دهم. وقتی دیدم قصد دارند دانش خود را از طریق کتاب حاضر با انسان‌های دیگر به اشتراک بگذارند، هیجان‌زده شدم. اگر می‌خواهید به دستاوردهایی فراتر از حد تصور خود برسید، راهنمایی‌های این نویسنده‌ها را دنبال کنید. (مارک میلر، نویسنده‌ی پرفروش)

  • خواندن کتاب رهایی را دوست داشتم. شما نیز مطمئناً به آن علاقه‌مند خواهید شد. (کلینت هاردل، برگزیده به‌عنوان بهترین مدیر سال 2013)

  • دن و رندی اندیشمندان خردمندی هستند که شما را در یک سفر شخصی همراهی می‌کنند تا اشتیاق، قدرت و هدف خود را دوباره در زندگی کشف کنید. آن‌ها دقیقاً همین کار را برای من هم انجام داده‌اند و من تا ابد سپاسگزار آن‌ها خواهم بود. بنابراین، اگر می‌بینید که زنده هستید، اما به‌واقع زندگی نمی‌کنید، اجازه دهید کتاب رهایی، جان تازه‌ای به روح خسته‌ی شما ببخشد. (جیمی پیج، سخنران و نویسنده)

  • یک اثر عملی و الهام‌بخش! این کتاب واقعیتی را با خود به ارمغان می‌آورد که بسیاری از رهبران در همه‌ی جنبه‌های زندگی خود تجربه می‌کنند. این اثر به من کمک کرد تا در زمینه‌ی اولویت‌های زندگی‌ام تجدیدنظری اساسی داشته باشم. توصیه می‌کنم کتاب رهایی را بخوانید و سپس زندگی خود را مرور کنید. قطعاً زندگی شما را تغییر خواهد داد. (خوان اورتیز، معاون فروش ملی BluePay، نویسنده و سخنران)

  • کتاب رهایی برای افراد ضعیف نوشته نشده. برای افرادی نگاشته شده که شجاعت نگاه کردن به آینه و پرسیدن دشوارترین سؤالات را از خودشان دارند. اگر به دنبال تغییر زندگی‌تان هستید، این اثر، کتابی است که باید آن را بخوانید. (دان بریتون، معاون بین المللی FCA)

کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید رها از قیدوبندهای دست‌و‌پاگیر، زندگی رویایی خود را آغاز کنید و به هر آنچه که آرزویش را دارید برسید، کتابی که پیش رو دارید، بهترین راهنمای شما خواهد بود. اثری که در مسیر پرفرازونشیب خودسازی و موفقیت شخصی همراهی‌تان خواهد کرد.

با دن وبستر و رندی گراویت بیشتر آشنا شویم

دن وبستر از پیشگامان حوزه‌ی رهبری و توسعه‌ی مهارت‌های زندگی است. او با بسیاری از رهبران ارشد در بخش‌های مختلف مؤسسات انتفاعی، غیرانتفاعی، مذهبی، آموزشی و... فعالیت داشته. همچنین به‌عنوان استاد مدعو در چندین دانشگاه، در سطح کارشناسی ارشد و دکترا به تدریس پرداخته.

وبستر در سال 1995، Authentic Leadership, Inc را تأسیس و از آن زمان زندگی خود را وقف سخنرانی، نویسندگی و راهنمایی رهبران حوزه‌های گوناگون کرد. او همواره در بسیاری از کنفرانس‌ها و رویدادهای سراسر جهان، از آمریکای جنوبی، اروپا و کانادا تا ایالات متحده حضور داشته و به سخنرانی پرداخته. مخاطبان دن وبستر صداقت، اصالت و حس شوخ‌طبعی او را عامل موفقیتش می‌دانند.

رندی گراویت نویسنده، سخنران و مربی مهارت‌های زندگی است که به‌طور حرفه‌ای در زمینه‌ی آموزش به رهبران فعالیت دارد. در سال 2014، رندی شرکت INTEGREAT را تأسیس کرد؛ سازمانی که با هدف پرورش نسلی از رهبران موفق به وجود آمده است. رندی گراویت در عین حال، به آموزش‌های تیمی و برگزاری کارآگاه‌هایی برای یادگیری مهارت‌های رهبری می‌پردازد.

در بخشی از کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان می‌خوانیم

دو واقعیت درباره‌ی مردم از هر قشر جامعه برای ما آشکار شده است. اول اینکه مردم تمایل دارند که اهمیت تمرین‌های رهبری شخصی سالم را تا وقتی که به نقطه‌ای از فروماندگی یا ترس برسند نادیده بگیرند. در این نقطه متوجه می‌شوند که کارهایی که قبلا در زندگیشان انجام داده‌اند، آن‌ها را به زندگی‌ای که آرزویش را دارند نمی‌رساند. دوم اینکه معمولا یک تابلوی ایست آزاردهنده (یک جور فروپاشی درونی یا بیرونی) باید باشد که چشم آن‌ها را به روی این حقیقت باز کند که باید نحوه‌ی انجام دادن کارها را در زندگیشان تغییر دهند.

تقریبا هر شخص در حال رشدی که ما می‌شناسیم در زندگی‌اش به لحظه‌ای رسیده که نیاز بوده دوباره فکر کند یا دوباره کشف کند که در اعماق وجودش کیست و چه چیز باعث می‌شود که بتواند مشارکتش را در طولانی‌مدت ادامه بدهد و چطور تمرین‌های روزمره‌ی شروعِ دوباره را در زندگی‌اش به کار بگیرد تا او را نسبت به کار و زندگی‌اش پرشور نگه دارد و رهایی پیدا کند. اگر آن‌ها بعد از گذشت چند سال از کارشان منحرف شده‌اند، ممکن است بخواهند که دوباره کشف کنند که چه کسی هستند و چرا این شغل را انتخاب کرده‌اند.

اگر شغلی که دارند با شغلی که برایش آمادگی کسب کرده‌اند مغایر است، این مغایرت باید تصحیح شود، حتی اگر معنی‌اش این باشد که شغلشان را عوض کنند. اگر شغلشان با گذشت زمان ب طور قابل ملاحظه‌ای تغییر کرده است، اما خودشان نه، باید خودشان را با آن تطبیق بدهند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
داستان
تابلوی ایست
اعتراف
برگشت به بانک
دلسرد شدن
تماس تلفنی
علامت هشدار
زنده‌ام اما زندگی نمی‌کنم
چشم‌انداز
اتاق اورژانس
دسته‌گل مینا
از دست‌ رفته
همه به کشش نیاز دارند
آسودگی
تفکر
همه‌چیز از کنش آغاز می‌شود
کنش
آغاز دوباره
خوش برگشتی
شش ماه بعد
رهایی
شما، فرمول کشش و مدل 6 دوره‌ای
به کار بردن فرمول کشش در مدل 6 دوره‌ای
دوره‌ی هیجان
دوره‌ی اصول
دوره‌ی مشارکت
تابلوی ایست
دوره‌ی بی‌چارگی
دوره‌ی شروع دوباره
دوره‌ی خردمندی
ایجاد یک بیانیه‌ی شخصی
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان
نویسنده،
مترجمستوده طاهریان
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات157
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان

برای دریافت کتاب رهایی: داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.