معرفی و دانلود کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم

عکس جلد کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم

حدیث لزرغلامی در کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم داستان روبان‌خانم و دو پسرش را برای‌تان تعریف می‌کند. روبان خانم کارگر قصه‌هاست. به این معنا که از نویسنده‌ها پول می‌گیرد تا در قصه‌هاشان ایفای نقش کند. آشنایی روبان خانم و نویسنده‌ی این کتاب اتفاق مهمی را رقم می‌زند که در کتاب نامبرده آن‌ را می‌خوانید. اگر به کتاب‌های مصور علاقه‌مند هستید، تعلل نکنید؛ چراکه روبان خانم، دو پسر و نویسنده‌اش منتظرند تا داستان‌شان را برای‌تان تعریف کنند!

درباره‌ی کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم

در زندگی هر نویسنده‌ای یک لحظه وجود دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است. همان لحظه‌ی ویژه است که شما را نویسنده می‌کند. همان لحظه است که داستان نوشته می‌شود. کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم حاصل یکی از همین لحظه‌ها در زندگی حدیث خانمِ لزرغلامی است!

شما در کتاب نامبرده شاهد ماجراهای سه روباه هستید: رابی، روبی و روبان‌خانم. رابی، پسر اول روبان خانم است. عاشق فوتبال است و دلش می‌خواهد از صبح تا شب یک توپ فوتبال بیندازد جلوی پایش و تا شب بازی کند. رابی همه‌ی خصوصیت‌های یک پسر نوجوان را دارد! تنهاست، زبل و شوخ است و گاهی در مدرسه کم‌حرف می‌شود.

روبی پسر دوم است. دیوانه‌ی گیتارش است و بعضی‌ها می‌گویند کمی خودشیفته هم هست. یک گیمر درست‌وحسابی به شمار می‌آید و کمی لوس، اما در عوض تا دلتان بخواهد شیرین و بانمک است.

روبان خانم مادر این دو پسر است. می‌گویند یک وقتی خیلی خوشگل بوده. این سرکار خانم حسابی زودجوش است و در عین حال صبور. از پدر بچه‌ها طلاق گرفته و از زندگی‌اش راضی است. دلش می‌خواسته جهانگرد شود، اما نشده. (کی در این عالم چیزی می‌شود که دلش می‌خواهد؟) از شغل الانش هم ناراضی نیست. می‌دانید او چه‌کاره است؟ او «کارگر قصه‌ها» است.

شاید برای‌تان سؤال شده باشد که کارگر قصه دیگر چطور آدمی است. داستان از این قرار است که روبان خانم با چند نویسنده قرارداد بسته است و در قبال پول در قصه‌های آن‌ها نقش ایفا می‌کند. در واقع به دستور این نویسنده‌ها در قصه‌ها کار می‌کند و حقوق می‌گیرد. کارگری قصه شغل سختی است، راستش را بخواهید، احتمالاً سخت‌ترین شغل ممکن. اما روبان خانم واقعاً در آن ماهرانه عمل می‌کند. او چنان کاربلد است که آوازه‌اش به گوش نویسنده‌ی همین قصه‌ای که قرار است بخوانیدف یعنی خانم لزرغلامی هم رسیده. برای همین خانم نویسنده تصمیم گرفته که داستانی بنویسد که روباه‌ها در آن نقش اصلی را داشته باشند و از خانم روبان هم دعوت کند تا در قصه‌اش به ایفای نقش بپردازد!

معرفی و دانلود کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم

«شما باید شب‌ها بیایید سر کار. هر شب تقریباً بعد از ساعت نُه تا سه‌ی نصفه‌شب!» این جمله‌ای است که خانم نویسنده به کارگر قصه‌ها گفته و بعد قراردادی میان‌شان بسته شده. درست در همین لحظه است که لحظه‌ی خاصی در زندگی خانم نویسنده رقم می‌خورد. همین‌جاست که همه‌چیز تغییر می‌کند و از این رو به آن رو می‌شود. حتماً تعجب کرده‌اید. با خودتان می‌گویید این همه شلوغ‌کاری دیگر چیست؟ خانم نویسنده، روبان خانم را دیده و بعد هم قراردادی بسته شده. نه، شما از هیچ چیز خبر ندارید. دست‌کم هنوز چیز زیادی نمی‌دانید. برای همین است که باید بدون تعلل به سراغ کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم بروید و ببینید چرا ما فکر می‌کنیم لحظه‌ی دیدار خانم نویسنده و روبان خانم، این‌چنین مهم و حیاتی و سرنوشت‌ساز و خفن و معرکه بوده!

کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم نوشته‌ی حدیث لزرغلامی را انتشارات پرتقال -ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوانان- به دست کودکان رسانده است. اگر بالای نُه سال دارید، از کتاب خواندن خوش‌تان می‌آید و طرفدار داستان‌های مصورید، کتاب حاضر حسابی به مذاق‌تان خوش خواهد آمد! باور نمی‌کنید؟ از روبان خانم بپرسید...

درباره‌ی مجموعه‌ی روبان خانم و نویسنده‌اش

«روبان خانم و نویسنده‌اش» نام یک مجموعه کتاب کودکانه به قلم حدیث لزرغلامی است. در این مجموعه مخاطبِ داستانِ خانم نویسنده‌ای قرار می‌گیرید که در کتاب‌هایش ماجراهای سه شخصیت، رابی، روبی و روبان خانم، را روایت می‌کند.

رابی، پسر اول روبان خانم است. کم حرف می‌زند و در مدرسه گوشه‌گیر است؛ البته در خانه کاملاً متفاوت است و گاه و بی‌گاه حسابی زبل و شوخ می‌شود. خلاصه این‌که رابی با همه‌ی خشم‌ها، خستگی‌ها و سردرگمی‌های یک نوجوان دست‌وپنجه نرم می‌کند. همچنین رابی عاشق فوتبال بازی کردن است. روبی، دومین فرزند خانواده است. دیوانه‌ی خوانندگی و عاشق گیتار و خوانندگی است. زیادی خودش را دوست دارد و زبل و بانمک است. به بازی‌های ویدئویی عشق می‌ورزد و شخصیتی جست‌وجوگر دارد.

راستی، داشت یادمان می‌رفت بگوییم! شخصیت‌هایی که برای‌تان معرفی کردیم، البته به جز خانم نویسنده، همگی روباه‌اند و حدیث لزرغلامی در مجموعه‌ کتاب‌های روبان خانم و نویسنده‌اش داستان‌های آن‌ها را برای‌تان روایت کرده است.

«روبان‌ خانم و نویسنده‌اش: به کارگر قصه نیازمندیم» و «روبان خانم و نویسنده‌اش: رابی فوتبالیست می‌شود» به‌ترتیب جلد اول و دوم این مجموعه هستند. هر دو مجلد را می‌توانید از اپلیکیشن یا وب‌سایت کتابراه دانلود کنید.

کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم برای چه کسانی مناسب است؟

حدیث لزرغلامی کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم را برای کودکان متعلق به رده‌ی سنی 9 سال و بالاتر به رشته‌ی تحریر درآورده است. همچنین علاقه‌مندان به کمیک‌بوک مطالعه‌ی کتاب حاضر را لذت‌بخش خواهند یافت.

در بخشی از کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم می‌خوانیم

روبان‌خانم با چند نویسنده قرارداد بسته بود و در قصه‌هایشان نقش بازی می‌کرد و پول می‌گرفت. کارگرهای قصه‌ها، کارگرهایی هستند که به دستور نویسنده‌ها در قصه‌ها کار می‌کنند و از آن‌ها حقوق می‌گیرند. روبان‌خانم برای اینکه خرج دوتا پسرش را دربیاورد، مجبور بود همزمان توی چندتا قصه کار کند. او کار واقعا سختی داشت، اما آن را خوب انجام می‌داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-274-222-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم

برای دریافت کتاب روبان خانم و نویسنده‌اش 1: به کارگر قصه نیازمندیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.