معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ اثری از کیت شرایتر و تام شرایتر، مؤلفان فعال در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکار است. آن‌ها در این کتاب به شما می‌آموزند چگونه انگیزه‌ی خود را تقویت کرده و کنترل زمان و زندگی خود را در دست بگیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

تام شرایتر (Tom Schreiter) و کیت شرایتر (Keith Schreiter) در کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ (?How to Get Motivated in 60 Seconds) بر موضوع انگیزه متمرکز هستند. ما همه‌روزه ملزم هستیم فعالیت‌هایی را انجام دهیم: از رختخواب بلند شده و برای روز آماده شویم، غذا بخوریم، لباس بپوشیم، ورزش کنیم، کار کنیم، درس بخوانیم، مطالعه کنیم، با دوستان و خانواده‌ی خود معاشرت کنیم و... این فهرست گویا تمامی ندارد. کارهای زیادی هستند که باید آن‌ها را به سرانجام برسانیم و این را هم می‌دانیم؛ اما با این وجود، ذهن و جسم ما در برابر آن‌ مقاومت می‌کند و کار را به تعویق می‌اندازیم. چه باید بکنیم؟ آیا راهکارهایی وجود دارند که بتوانند در این خصوص به ما کمک کنند؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

تام شرایتر و کیت شرایتر می‌گویند شما می‌توانید تا پایانِ عمر خود، جدالی سخت و تمام‌نشدنی با احساس خستگی، عذاب‌وجدان، تنبلی و بی‌انگیزگی داشته باشید یا یاد بگیرید از ذهن خود استفاده کنید و به خودتان انرژی و انگیزه دهید. به‌جای اینکه بگذارید ذهنِ شما علیه‌تان کار کند، نیروهای فوق‌العاده‌ی آن را به‌ کار گیرید تا زندگیِ شادمانه‌تر و موفق‌تری را تجربه کنید. آن‌ها در کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم راهکارهایی را ارائه کرده‌اند که این کار را ممکن می‌کند.

تام و کیت شرایتر مباحث خود را با پرداختن به فعل و انفعالات شیمیایی بدن آغاز می‌کنند؛ اینکه می‌توان بدن و مغز را با محرک‌های مناسب، به آزادسازی مواد شیمیایی ترغیب کرد که در نتیجه‌ی ترشح آن مواد در بدن، انگیزه‌ی بیشتری برای شروع کار پیدا خواهیم کرد. آن‌ها همچنین از تکنیک‌هایی صحبت می‌کنند که شروعِ آسانِ کار را برای ما امکان‌پذیر می‌کند چرا که به باور مؤلفان، دشوارترین مرحله‌ی هر کاری، شروع آن است و تمام تفاوت در آغاز کردن یا نکردنِ یک کار به همان 60 ثانیه‌ی اول باز می‌گردد و به‌محض شروع، ادامه‌ی فرآیند ساده‌تر خواهد شد.

کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ مثال‌ها و تجربه‌هایی را در بر دارد که به مخاطب خود کمک می‌کند عمیق‌تر و ملموس‌تر با مفاهیم مطرح‌شده در کتاب ارتباط برقرار کند، انگیزه‌های بیشتری پیدا کرده، برنامه‌ی روزانه‌ی کارآمدتری برای خود تعریف کند یا حتی شب قبل از خواب چه کارهایی را انجام دهد تا تغییراتی که ایجاد می‌کند ماندگارتر و کارآمدتر باشد. تام شرایتر و کیت شرایتر به این نکته اشاره می‌کنند که همه‌ی ما از آنچه باید انجام بدهیم آگاه هستیم؛ با این حال، مدام کار را به تعویق می‌اندازیم و تنها چیزی که می‌تواند باعث شود آن را آغاز کنیم، انگیزه‌ی کافی است و به همین دلیل است که در این کتاب به موضوع انگیزه پرداخته‌اند.

کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ را آرزو خلجی مقیم به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب به خوانش حمیدرضا فراهانی، توسط نشر صوتی رادیو مثبت به انتشار رسیده و در اختیار عموم علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای انجام کارهای خود انگیزه‌ی کافی ندارید، اگر احساس می‌کنید به رکود دچار شده‌اید و نمی‌توانید کاری را آغاز کنید، اگر کوهی از کارهای انجام نشده دارید و با این حال، بی‌انگیزه و تنبل شده‌اید، شنیدنِ کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ می‌شنویم

به نظرتون اولین دلیل شکست‌های شخصی و کاری چیه؟ اینکه ما در شروع کردن یک کار شکست می‌خوریم. پس، با برداشتن یک قدم برای آغاز مسیر می‌تونیم دلیل اون رو از میان برداریم. خبر خوب اینکه ما صرفاً برای برداشتن قدم اول نیاز به قدرت اراده داریم. بعد از برداشتن گام اول، شتاب می‌گیریم و ادامه دادن بسیار آسون می‌شه. می‌خواهید ورزش پیاده‌روی یا دو انجام بدهید؟ سخت‌ترین بخش کار اینه که تصمیم بگیرید انجامش بدید. اما بعد از برداشتنِ گام اول خودبه‌خود شتاب می‌گیرید و به سمت مرحله‌ی بعد می‌روید. اصلی وجود داره که می‌گه اگه اقدام نکنیم صد در صد شکست می‌خوریم پس اقدام کردن همه چیزه. اما چطور باید اقدام کرد؟ فکر کردن راجع به مسیری که به ایجاد انگیزه ختم می‌شه استراتژی مفیدی نیست. اجازه بدید به یکی از راه‌حل‌ها برای مشکل فکر کردن بپردازیم.

قانون پنج ثانیه؛ این یک قانون الزام‌آور دولتی نیست اما باید اون رو لحاظ کرد. سال‌ها پیش مل رابینز کتابی نوشت با عنوان قانون پنج ثانیه که من خوندن اون کتاب رو اکیداً بهتون توصیه می‌کنم. انگیزه گرفتن نیازمند اینه که ما دست به عمل بزنیم و این پروسه فقط پنج ثانیه طول می‌کشه. تصور کنید شما هدفی دارید و می‌خواهید دست به عمل بزنید. مل رابینز می‌گه اگر بلافاصله در عرض پنج ثانیه وارد عمل شدید، مغز شما انگیزه می‌گیره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
پیشگفتار
18 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
17 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
20 دقیقه
قسمت هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟
نویسنده،
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویحمیدرضا فراهانی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه در عرض 60 ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.