معرفی و دانلود کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

عکس جلد کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

استوارت ایوری گلد، نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی، در کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید روایت‌کننده‌ی داستانی تمثیلی از سفر قورباغه‌ای به نام پینگ است. پینگ برای دستیابی به اهداف خود سفری را آغاز می‌کند، اما این مسیر به سفری معنوی برای کشف معنای حقیقی زندگی تبدیل می‌شود.

درباره‌ی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

افراد زیادی در جهان حاضرند برای رسیدن به رؤیاهایشان مسیر زندگی خود را تغییر دهند و با چالش‌های آن نیز روبرو شوند. شما چقدر در زندگی قدرت ریسک‌پذیری دارید؟ آیا حاضرید برای رسیدن به آرزوهایتان با سختی‌های پیش‌ رو مواجه شوید؟ در کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید (Ping: A Frog in Search of a New Pond) تألیف استوارت ایوری گلد (Stuart Avery Gold) با داستان قورباغه‌ای به نام پینگ آشنا می‌شویم که برای رسیدن به آرزوهایش سفری را آغاز می‌کند. او در این سفر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در مقابل سختی‌ها و چالش‌ها مقاومت کرد، در زندگی ریسک‌پذیرتر بود و به زندگی خود معنا بخشید.

پینگ و دوستانش سالیان طولانی از زندگی در کنار برکه خوشحال و خشنود بودند؛ اما خبر بد این بود که هر روز از آب برکه کم‌تر می‌شد و در حال کوچک شدن بود. بااین‌وجود، اغلب موجودات از وضع موجود رضایت داشتند و سعی می‌کردند با شرایط جدید سازگار شوند. پینگ، یک قورباغه جهنده‌ی باشکوه و قدرتمند، همیشه آرزو داشت که در جهان به‌خاطر پرش‌های بلندش معروف شود؛ بنابراین او برای رسیدن به آرزویش سفری را آغاز کرد تا یک حوض بزرگ جدید پیدا کند که بتواند مهارت‌های جهش خود را تقویت کند. در این سفر او با جغد در جنگل ملاقات می‌کند و این پرنده به‌عنوان یک معلم با دانش راهنمای او می‌شود، اما این سفر به یک سفر درونی و معنوی بدل می‌گردد. جغد درس‌هایی در زندگی به پینگ می‌آموزد که همه‌ی آن‌ها در نهایت باعث می‌شود که او در رسیدن به هدف زندگی بسیار عاقلانه‌تر رفتار کند. این دو در کنار هم در این مسیر با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شوند.

انتشارات شادن پژواک پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید اثر استوارت ایوری گلد با ترجمه‌ی هنگامه خدابنده را برای علاقه‌مندان به آثار این نویسنده به چاپ رسانده است.

در نکوداشت کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

  • سبک نوشتن استوارت گلد شوخ‌طبعانه است. افراد بسیاری در جهان به‌راحتی با داستان ارتباط برقرار می‌کنند. (نیویورک پست)

کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام افرادی که به داستان‌های انگیزشی و روان‌شناسانه علاقه‌مند هستند مناسب است.

با استوارت ایوری گلد بیشتر آشنا شویم

استوارت ایوری گلد یکی از محبوب‌ترین نویسنده‌ها در جهان است که به‌عنوان مشاور شرکت‌ها و متخصص در زمینه‌ی مد نیز فعالیت می کند. آثار او توسط بسیاری از افراد موفق جهان و نشریه‌های معتبر جهان تحسین شده است. کتاب‌های این نویسنده‌ی پرفروش به بیش از چهل زبان در سراسر جهان ترجمه شده‌اند. از آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «روح اژدها: چگونه رؤیای خود را بازاریابی کنید»، «راه پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ»، پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی یک برکه جدید، «موفقیت در زندگی: راهنمای یک کارآفرین: چگونه رؤیای خود را به دست آورید و زندگی کنید» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

  • همیشه نسبت به مسیر هوشیار باشید و به دیده و نادیده توجه کنید.
  • پرمعناترین سفری که می‌توان در پیش گرفت، سفر به درون خویشتن است.
  • انسان دانا، یگانگی را در آغوش می‌گیرد و تبدیل به الگویی برای همه می‌شود.
  • مسیر راستین، اشتیاقی سوزان است، زیرا خالص‌ترین فلزات، نتیجه‌ی داغ‌ترین آتش‌هاست.
  • وقتی هیچ بادی برنمی‌خیزد، به صدای درختان سدر گوش بده. آنجاست که خودت را خواهی یافت.

در بخشی از کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید می‌خوانیم

پینگ به هیچ عنوان استعداد خود را چیز خاصی در نظر نمی‌گرفت. او تنها این را می‌دانست که توانایی پریدن به فواصل بسیار بلند، تفریح بزرگی است و حالا، متاسفانه، دیگر امکان این کار در برکه وجود نداشت. چون آب برکه تقریبا به تمامی خشک شده بود.

به این ترتیب، می‌رسیم به این نکته که برای زیستن زندگی‌ای با ظرافت که فراتر از حیات عادی باشد، نیازمند دو چیز هستید. اول، باید اشتیاقی عمیق برایِ زیستن در بهترین زندگی ممکن را داشته باشید، و دوم، باید هر روز اراده و میل برای زیستن در چنین زندگی‌ای را در خود پرورش بدهید.

پینگ هر دوی این‌ها را داشت.

چیزی که نداشت آب بود. او برای پریدن داخل برکه نیاز به آب داشت.

البته باید اضافه کنم برکه‌ای که پینگ و بقیه در آن زندگی می‌کردند همواره از آب چشمه تغذیه می‌شد. در طی تحقیقاتم هیچ نشانه‌ای مبنی بر چرایی تغییر مسیر آن چشمه پیدا نکردم. چیزی که متوجه شدم این بود که هر چند دیگران بگی نگی به ماندن در همان مکان قدیمی راضی بودند، ولی از نظر پینگ اوضاع اصلا جالب نبود.

پینگ شانه‌ای بالا انداخت و آه کشید. او مشتاق طول و عرض برکه‌ای بود که سابق بر این آب داشت و عمیق بود. از رنگ‌های بهشتی و عطرهای مست کننده‌ی گل‌های نیلوفر و شکوفه‌های زنبق که سابق بر این سطح آب را پر می‌کردند، غرق لذت شده بود. به علاوه، چه کسی می‌توانست نوای آرامش‌بخش نی‌هایی را که با نسیم بامبو به این سو و آن سو خم می‌شدند انکار کند. همین دورنمای آبی، چنان شادی‌ای را برای ذهن او به ارمغان می‌آورد که توصیفش مشکل بود.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: جهشی از سر ایمان
فصل دوم: چشمان خردمند
فصل سوم: ذهن یک مبتدی
فصل چهارم: آزمون
فصل پنجم: جستجوی بصیرت
فصل ششم: رخداد جریان
فصل هفتم: جریان
سخن پایانی
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات54
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

برای دریافت کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.