معرفی و دانلود کتاب تمرین قدرت حال

عکس جلد کتاب تمرین قدرت حال
قیمت:
۱۸۰۰۰ 9000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرین قدرت حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرین قدرت حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرین قدرت حال

کتاب تمرین قدرت حال نوشته اکهارت تله با تمریناتی که ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا از درد و رنج رها شوید. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه نیروی حال خود را تقویت و بیشتر در لحظه زندگی کنید.

کتاب قدرت حال در زمانی کوتاه، جایگاه خود را در بین بزرگ‌ترین کتاب‌های معنوی معاصر یافته است. قدرت این کتاب فراتر از واژگان است و قادر است شما را به مکانی بسیار آرام در فراسوی اندیشه‌هایتان ببرد، مکانی که مسائل ساخته ذهن از بین می‌روند و ما مفهوم خلق یک زندگی آزاد را درمی‌یابیم. قدرت حال در دستان شماست، آن را کشف کنید.

اکهارت تله (Eckhart Tolle) بیان می‌کند: «‌من از تحولی ژرف در آگاهی بشر سخن می‌گویم، نه به عنوان امکانی در آینده‌ای دور بلکه آنگونه که اکنون برای هر کس و در هر کجا مقدور است. به شما نشان داده می‌شود که چگونه خود را از اسارت ذهن رها کنید، به وضعیت روشن‌بینی وارد شوید و این حالت را در زندگی روزمره خود تثبیت کنید.»

در سراسر کتاب تمرین قدرت حال (Practising the Power of Now)، تمرین‌های خاص و راه‌حل‌های روشنی ارائه می‌شود که به شما نشان می‌دهد چگونه وقار، راحتی و سبکی برخاسته از آرام‌سازی افکارتان را تجربه کنید و جهان پیرامونتان را در حال حاضر ببینید.

این کتاب را آهسته یا حتی بدون ترتیب بخوانید و بر کلمات و حتی فضای بین آن‌ها تعمق کنید تا در طول زمان یا بی‌درنگ به موردی مهم و دگرگون کننده برخورد نمایید. آنگاه این توانایی را خواهید یافت که نه تنها زندگی، بلکه جهان‌تان را متحول کنید.

علاوه بر تمارین، کتاب حاضر دربردارنده بعضی بخش‌های کوتاه‌تر از کتاب قدرت حال است که می‌توانند به عنوان یادآوری بعضی ایده‌ها و مفاهیم عمل کنند و آغازگر یکپارچه‌سازی آن مفاهیم به طور روزانه باشند. برای آن دسته از کسانی که با کتاب قدرت حال نتوانستند ارتباط برقرار کنند، این کتاب می‌تواند به عنوان یک مقدمه عمل کند.

افتخارات کتاب تمرین قدرت حال:

اکهارت تله در سال 2011 به دلیل نگاشتن کتاب تمرین نیروی حال به عنوان تأثیرگذارترین شخصیت معنوی دنیا توسط Watkins Review شناخته شد. همچنین نیویورک‌تایمز در سال 2008 او را به عنوان محبوب‌ترین نویسنده کتاب‌های معنوی انتخاب کرد.

این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر دنیا است و تا سال 2009 بیش از سه میلیون نسخه تنها در آمریکای شمالی از آن به فروش رفت. کتاب تمرین قدرت حال برای اولین بار در سال 1997 منتشر شد و تاکنون به 33 زبان ترجمه شده است.

درباره اکهارت تله بیشتر بدانیم:

شاید برایتان جالب باشد بدانید اکهارت تله که امروزه یکی از معروف‌ترین نویسندگان معنوی دنیا به شمار می‌رود، تا سن 29 سالگی به بیماری افسردگی دچار بوده. به گفته اکهارت رخ دادن یک اتفاق باعث دگرگونی در زندگی او شده، به طوری که بعد از آن آرامش و شادی او را دربرگرفته است.

در بخشی از کتاب تمرین قدرت حال می‌خوانیم:

تمرین کنید که هر زمان که نیازی نیست، دست از توجه به گذشته و آینده بردارید. تا جایی که ممکن است در زندگی روزمره از بعد زمان بیرون بیایید.

اگر برایتان دشوار است که مستقیماً وارد لحظه‌ی اکنون شوید، با مشاهده‌ی تمایل عادی ذهنتان برای خواست فرار از اکنون شروع کنید. شما خواهید دید که آینده معمولاً بهتر یا بدتر از حال تصور می‌شود. اگر آینده‌ی تصور شده بهتر است، به شما امید یا انتظاری خوشایند می‌دهد. اگر بدتر است، اضطراب ایجاد می‌کند. هر دوی این حالات، غیر واقعی هستند.

از طریق مشاهده‌ی خود، به طور خودکار، حضور بیشتری وارد زندگی شما می‌شود. لحظه‌ای که تشخیص می‌دهید که حضور ندارید، حضور پیدا می‌کنید. هر گاه که قادرید ذهنتان را نظاره کنید، دیگر در محاصره‌ی آن نیستید. در این روند عامل دیگر وارد شده است. چیزی که از ذهن نیست: حضور مشاهده‌گر.

به عنوان شاهد ذهن، افکار و عواطفتان و همچنین واکنش‌هایتان در شرایط گوناگون، حضور داشته باشید. دست کم به یک اندازه به واکنش‌هایتان و موقعیت یا شخصی که سبب واکنشتان می‌شود، علاقه نشان دهید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
سرآغاز
بخش یک: دسترسی به قدرت حال
فصل اول: بودن و روشن‌بینی
فصل دو: منشأ ترس
فصل سه: ورود به حال
فصل چهار: زدودن ناآگاهی
فصل پنج: زیبایی، در سکون حضور شما شکل می‌گیرد
بخش دو: رابطه به عنوان تمرین معنوی
فصل شش: زدودن بدن دردناک
فصل هفت: از روابط معتادگونه تا روابط روشن‌بینانه
بخش سه: پذیرش و تسلیم
فصل هشت: پذیرش حال
فصل نه: تبدیل رنج و بیماری به روشن‌بینی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرین قدرت حال
نویسنده
مترجمنیلوفر پورجبار
ناشر چاپیانتشارات سمام
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-8327-14-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ 9000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرین قدرت حال

سهیل کربلایی
۱۴۰۲/۲/۲۶
برای درک بهتر این کتاب ابتدا خود کتاب قدرت حال را مطالعه کنید تا به نوعی پیش نیاز رو درک کرده باشید که البته با ذکر کلمه‌ی پیش نیاز گرچه یاد دانشگاه می‌افتیم اما لازمه به شخصه بگم دانشگاه حیاتی برای ما و فرزندانمون درک پیام اصلی این کتاب و پیوسته عمل به آن در جهت پرواز به بی کران عالم ناشناخته مان هست تا صرفا دانشگاه‌های پولی که ارزش علم و دانش رو به قیمت میادین میوه و تره بار پایین آوردن و وقت جوانان رو افرادی بی سواد هدر میدن. کسب علم یعنی همین کتاب
sa za
۱۴۰۱/۸/۱۸
خب راس الرئوس کتب خودیاری هست بنوعی که نیاز نیست حتما از قبل دانش خاص یا آگاهی خاصی رو دنبال کرده باشی بنظرم
و برای همه سطوح مناسب و قابل فهمه و اینکه خب حرف نداره ولی فقط بعنثان بخشی از اگاهی باشه صرفن نمیشه بهش نگاه کرد و تک بعدی باهاش پیش رفت بعنوان یه روش کاربردی و ابزاری ولی باید بلدش باشی یه مهارته دونستنش بنظرم
الهه حریری
۱۴۰۲/۷/۱۳
در لحظه زندگی کردن بهترین دستاوردی که برای زندگی ما داره شادیه. هر لحظه برای اینکه به لحظه حال برسیم باید از خودمون بپرسیم ساعت چنده؟ امروز چندمه؟ و برگردیم به لحظه حال. گذشته تجربه بوده و اینده هنوز وجود نداره و لحظه‌ی حال گرانبها‌ترین سرمایه‌ی ماست.
Somayeh Aminian
۱۴۰۲/۲/۶
بیش از چندین ماه از خواندن کتاب قدرت حال گذشته بود که با این کتاب آشنا شدم. بخشی از شنیدار روزانه من شده و یکی از کارآمدترین کتابهای روانشناسی هست که در طول ۳۰ سال گذشته خوندم. خوش به حال کسانی که به فهم و تعمیق متون این کتاب رسیده باشند.
هومن مصطفی نژاد
۱۳۹۹/۸/۱۹
من این کتابو خوندم محشره توصیه میکنم بخونین ضرر نمیکنین
کساییکه قانون جذبی هستن و هنوز درونشون تناقض داره و یا نمیدونن چرا همیشه نمیتونن حالشون خوب باشه اینجا جواب سوالشونو میگیرن
البته من بیشتر با صوتیش راحتم
محمدطاها کریمی
۱۴۰۱/۵/۲۳
سلام کتاب خوبی هستش درکل ازاکهارت تله هرچی گیرتون اومد بخونید چون از ذهنس نمیان ازجایی عمیق ترمیان صددرصد لااقل به ناخوداگاهتون رسوخ میکنه ودرضمن کتابهای تله باعث میشه کتابهای دیگه روهم بهتر درک کنین باتشکر
حمید ضیایی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بارها این کتاب و خوندم و هربار استنباط جدید وبرداشتی نو از این کتاب داشتم برای افرادی که دنبال راهی برای نجات هستن پیشنهاد میکنم حتما این کتاب و بخوانند و امیدوارم کمکی برای پیدا کردن راه نجات باشه
آزاده مینویی
۱۴۰۱/۷/۴
کتاب‌های اکهارت تله رو دوست دارم و ارامش میگیرم و دوباره میخونمش میدونین اینقد باور‌های اشتباه داربم که فقط با یک بار خوندن این این دست کتاب‌ها مشکل حل نمیشه و بارها باید خوانده شوند
حوا توکلی
۱۴۰۱/۸/۲
قبلا کتاب نیروی حال رو چندین بار مطالعه کرده بودم وبه نظرم این کتاب خلاصه‌ای از کتاب نیروی حال بود، مباحث کوتاهتر و بیشتر کاربردی ارائه شده بود.
در مجموع کتاب خوبی بود.
پروانه رضوانی
۱۳۹۹/۱/۲۳
کتابی بسیار متفاوت با مفهومی جدید. کمی سنگین و تفکر بسیار میطلبد. از نظرمن دوباره و دوباره بایدبخوانمش
حسین میرشکالی
۱۴۰۲/۱۲/۷
این کتاب ما را با لحظه حال آشنا میکنه به نظرم ارزش خوندن داره به ما میگه که چه طور در موقعیت‌ها خودمان را در لحظه حال بیاوریم
Mahdi
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کلا کتاب‌های این نویسنده عالیه. این کتابش هم کاربردی معجزه گری میتواند برای به دست آوردن کنترل ذهن شما توسط خود آگاه شما باشد.
ehsan esini
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کتاب بسیار روشنی بود استفاده از این کتاب آرامش رو به شما هدیه میده تا میتونید تمرینات این کتاب رو بیاموزین ممنون از کتاب راه
هوشنگ حسینی
۱۴۰۰/۹/۱۸
هنوز مطالعه‌اش نکردم ولی اینو می‌دونی کتابهای اکهارت تله به خودسازی انسان خیلی کمک میکنه
سعید مظاهری
۱۴۰۰/۴/۴
بنظر من در مورد این کتاب میشه گفت؛
همینو بخون تا مدت‌ها لازم نیس دیگه چیزی بخونی!
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب تمرین قدرت حال

برای دریافت کتاب تمرین قدرت حال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.