معرفی و دانلود خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

عکس جلد خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته‌ی رابین شارما یک اثر توسعه‌ی فردی است که تاکنون جوایز زیادی را در مجامع جهانی از آن نویسنده‌اش کرده. این کتاب روایتگر داستان وکیل جاه‌طلبی است که از زندگی شخصی‌اش ناراضی‌ست. او در یک ماجراجویی شش‌ماهه‌ کارش را رها می‌کند، به هند سفر می‌کند و تلاش می‌کند خود واقعی‌اش را کشف کند و زندگی رؤیایی‌ای که همیشه به دنبال آن بوده را به دست بیاورد.

درباره‌ی خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

راهبی که فراری‌اش را فروخت (Discover Your Destiny with the Monk Who Sold His Ferrari) یکی از پرخواننده ترین کتاب های خودیاری است. که تا کنون چهار میلیون نسخه از آن به فروش رسیده. عنوان این کتاب طوری انتخاب شده که حتی اگر کسی ژانر خودیاری را دوست نداشته باشد، به سمت کتاب کشیده می‌شود. چه طرفدار این ژانر باشید یا نه،کتاب شما را درگیر خواهد کرد. اما داستان این کتاب چیست که همه را به خود مجذوب می‌کند؟

در این کتاب جولیان مانتل، قهرمان داستان، بعد از یک سکته‌ی قلبی، زنگ بیدارباشی از زندگی دریافت می‌کند؛ ضربه‌ای که به او یادآور می‌شود هنوز چیزهای زیادی در جهان هست که جولیان آن‌ها را تجربه نکرده. او برای درک بهتر معنای زندگی به هند سفر می‌کند و بعد از پرس‌وجوی فراوان به سراغ یک راهب هندی می‌رود. راهب به او هفت فضیلت می‌آموزد که درک این فضایل راه‌ رسیدن به آرامش نهایی در زندگی است.

ما در این کتاب از طریق داستان زندگی جولیان مانتل، قهرمان اصلی داستان، با فضیلت‌های بی‌انتهای زندگی یک راهب شرقی آشنا می‌شویم. شارما در این کتاب توانسته از طریق داستان‌پردازی‌های گوناگون، آموزه‌های اخلاقی و گاهاً کسل‌کننده را به ‌صورت عملی و ملموس آموزش دهد و با هر تجربه جدید قهرمان معنای زنگی را برای خوانندگان آشکار کند. ما در این کتاب می‌آموزیم که هرکدام از رویدادهای زندگی هدفی دارد و سرنوشت فرد بر اساس انتخاب‌هایی که انجام می‌دهد آشکار می‌شود.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • ترجمه به بیش از هفتاد زبان مختلف
  • پرفروش‌ترین کتاب در پورتوریکو به‌مدت دو سال
  • فروش بیش از شش میلیون نسخه در سرتاسر جهان
  • یکی از تأثیرگذارترین آثار ژانر خودسازی به گواهِ‌ خوانندگان
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در هند، لیتوانی، ترکیه، امارات، کانادا، مکزیک و آمریکا
  • و...

نکوداشت‌های خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • داستانی گیرا و جذاب که در عین لذت بخش بودن آموزش دهنده هم هست. (پائولو کوئیلو، نویسنده کتاب کیمیاگر)
  • یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و جذاب... که حاوی گنج‌هایی از خرد است و می‌تواند زندگی هرکسی را تحت‌تأثیر قرار بدهد. (برایان تریسی، نویسنده کتاب حداکثر موفقیت)

خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر یک کتاب جذاب در ژانر خودیاری است که علاقه‌مندان به این ژانر را شیفته‌‌ی خود خواهد کرد.

با رابین شارما بیشتر آشنا شویم

رابین شارما متولد 1965 یکی از متخصصان برتر جهان در زمینه‌ی رهبری و توسعه‌ی شخصی است. او نویسنده‌ی دوازده کتاب پرفروش بین‌المللی، از جمله کتاب «قهرمان زندگی‌ات باش» و «باشگاه پنج صبحی‌ها» است . او به میلیون‌ها نفر در جهان کمک کرده تا زندگی بهتری داشته باشند. آثار او در بیش از 60 کشور و به نزدیک به 70 زبان منتشر شده‌اند و همین مسئله او را به یکی از پرخواننده‌ترین نویسندگان جهان تبدیل کرده است. او در یک نظرسنجی مستقل، از میان 22000 تاجر، به ‌عنوان یکی از پنج مرشد (راهنما) برتر در جهان شناخته شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت می‌خوانیم

با خودم فکر کردم که حتما جولیان به داروی جاودانگی دست یافته که اینقدر جوان شده است. به شدت می‌خواستم که به راز این تغییر بزرگ پی ببرم. جولیان که متوجه کنجکاوی من شده بود خودش سر حرف را باز کرد و گفت:

«زمانی که وکیل بودم، آسیب‌های زیادی به خودم رساندم. دنیای وکالت، دنیای بسیار رقابتی است و این موضوع به سلامت جسمی و روحی من آسیب زده بود. فشار کاری زیاد باعث شده بود که موهبت انسانی من در هم شکسته شود».

او ادامه داد: «بعد از آن سکته شدید، پزشک معالج به من گفت که باید بین کار و زندگی یکی را انتخاب کنم. من که همیشه کار را انتخاب کرده بودم، تصمیم گرفتم که از این فرصت طلایی برای بهبود وضعیت روحی و جسمی خودم استفاده کنم و زندگی کردن را انتخاب کردم».

جولیان همیشه شیفته فرهنگ رازآلود هندوستان بوده و به همین دلیل آن کشور را انتخاب کرد تا بتواند به معنای واقعی زندگی پی ببرد. شهر به شهر و روستا به روستا سفر کرد. گاهی پیاده بود و گاهی با قطار به مکان‌های جدید می‌رفت تا بتواند به خوبی با رسوم مردم هندوستان آشنا شود و آن را با جان و دل درک کند.

جولیان بعد از سال‌ها دوندگی در شغل وکالت، توانسته بود در هندوستان به آرامش برسد و مانند دوران کودکی‌اش احساس سرزندگی کند. او اشتیاق زندگی کردن را از دست داده بود و با حضور در هندوستان و کسب آرامش، دوباره توانست لبخند بزند و هر روز با شوقی وصف‌نشدنی از خواب برخیزد.

او سفر پیچیده خود را به هندوستان «سیر و سلوک خود» نامگذاری کرد و گفت که می‌خواست بفهمد که واقعا کیست و زندگی برایش چه معنایی دارد.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. زنگ بیداری
فصل دوم. مهمانی اسرارآمیز
فصل سوم. تحول معجزه‌آسای جولیان منتل
فصل چهارم. دیداری جادویی با خردمندان سیوانا
فصل پنجم. دانشجوی معنوی خردمندان
فصل ششم. دانش دگرگونی فردی
فصل هفتم. باغ فوق‌العاده
فصل هشتم. برافروختن آتش درون
فصل نهم. هنر قدیمی هدایت کردن خود
فصل دهم. قدرت انضباط فردی
فصل یازدهم. باارزش‌ترین دارایی
فصل دوازدهم. هدف نهایی زندگی
فصل سیزدهم. راز جاودانه یک عمر شادی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات214
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

Arad Hashemi
۱۴۰۲/۳/۲۳
ممنون از کتابراه بابت میکرو کتاب‌های عالی که در اختیار ما می‌گذارد و خلاصه و نکات مهم هر کتاب را با علاقه و لذت بیشتری می‌توان خواند و درک بهتری از مطالب داشت، حتما توصیه میکنم بخوانید و باید چندبار خوانده شود تا مطالب زیبا وانگیزشی را بتوان در زندگی خود بکار ببریم. بسیار عالی بود.
ناهید صناعی
۱۴۰۲/۲/۳۱
عالی بود برای ایجاد تغییر در ساختار و چارچوب زندگی حتما بخونید در قالب داستان درس‌های راهبردی میده
الهام عباسی
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب فوق العاده ایست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

برای دریافت خلاصه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.