معرفی و دانلود خلاصه کتاب زن پولدار: موفقیت مالی برای خانم‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب زن پولدار: موفقیت مالی برای خانم‌ها
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب زن پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب زن پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب زن پولدار: موفقیت مالی برای خانم‌ها

بعضی افراد عقیده دارند که زن‌ها در دنیای سرمایه‌گذاری نمی‌توانند مانند مردها موفق باشند. این طرز تفکر از کجا ریشه گرفته و برای مقابله با آن چه‌کار باید کرد؟ خلاصه کتاب زن پولدار یک کتاب آموزشی - انگیزشی است که توسط کیم کیوساکی نوشته شده و به خانم‌هایی که به دنبال کسب درآمد هستند آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانند آزادی‌های فردی را که با ثروت همراه است به دست بیاورند.

درباره‌ی خلاصه کتاب زن پولدار

اکثر ما می‌دانیم، نسخه‌ای از زندگی که برای مادران و مادربزرگ‌های ما مفید بوده به کار زندگی امروز ما نمی‌آید. حالا زمان این رسیده که زنان در حوزه‌های مالی تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند و کتاب زن پولدار نوشته شده تا آن‌ها را برای ایجاد امنیت مالی و آرامش ذهنی در زندگی تشویق کند.

کیم کیوساکی نویسنده‌ی کتاب قرار است به خانم‌ها یاد بدهد که چگونه به موفقیت و استقلال مالی برسند و ارزش پول را کشف کنند. همان‌طور که خود نویسنده در بخشی از کتاب می‌گوید: «استقلال مالی چیز شگفت‌انگیزی است و این مأموریت من است که نه تنها آگاهی جامعه را بالا ببرم بلکه به شما کمک کنم، چگونه یک زن ثروتمند باشید!»

سواد مالی به ما امکان می‌دهد رؤیاهای خود را دنبال کنیم. شاید خیلی از ما دوست داشته باشیم کمتر کار کنیم و پول بیشتری در بیاوریم، اصلا شاید بعضی از ما یک شغل خوب با درآمد عالی داریم؛ اما نمیدانیم اگر وضعیت مالی‌مان تغییر کند باید چه کار کنیم؟ اگر دچار بیماری شویم، شغل‌مان را از دست بدهیم و یا هر بحران دیگری گریبان‌گیر ما و خانواده‌مان بشود چه؟ در این کتاب سعی شده با تقویت هوش مالی افراد بتوانند بهترین برنامه ریزی را برای آینده و موقعیت‌های بحرانی این‌چنینی داشته باشند.

در واقع این میکرو کتاب درباره‌ی پولدار شدن نیست، بلکه درباره‌ی ارزش پول در زندگی است. در این اثر یاد می‌گیریم که پول به خودی خود خوب یا بد نیست؛ بلکه این نوع نگهداری و استفاده از آن است که می‌تواند شما را به فرد راضی و ثروتمند یا ناراضی و کم‌درآمد تبدیل کند. نویسنده در این کتاب به زنان راه‌های ورود به بازارهای مالی را و بیرون آمدن از پیله‌ی‌ قدیمی «زن خانه‌دار سنتی» را می‌آموزد.

خلاصه کتاب زن پولدار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از خواندن کتاب‌های انگیزشی و خودیاری لذت می‌برید و از آن دسته زن‌هایی نیستید که منتظر شاهزاده‌‌ی جذاب و ثروتمندشان نشسته باشند، این کتاب مناسب شما است. خواندن این میکرو کتاب یکی از اولین قدم‌ها برای رسیدن به استقلال مالی است.

با کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم

کیم کیوساکی، همسر رابرت کیوساکی، مربی آموزش امور مالی و از بنیان‌گذاران شرکت The Rich Dad است. او در چند سال اخیر به همراه همسرش به عنوان نویسنده‌ی کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی فعالیت می‌کند. ایده نوشتن این کتاب از آنجا شروع شد که او فهمید، وقتی نوبت به آموزش امور مالی می‌رسد، خلأ بزرگی برای زنان وجود دارد. او تصمیم گرفت با نوشتن این کتاب به خانم‌ها کمک کند در راه رسیدن به استقلال مالی اولین قدم‌های خود را بردارند.

در بخشی از کتاب زن پولدار می‌خوانیم

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که دقیقا استقلال مالی چه معنایی می‌تواند داشته باشد. در هر جامعه‌ای معنای استقلال مالی متفاوت است. برای اینکه به این مفهوم عمیقا پی ببرید به شما توصیه می‌کنم که برای یک بار هم که شده میکروکتاب «پدرپولدار، پدر فقیر» را مطالعه کنید. این کتاب به شما یاد می‌دهد که باید نظر خود را در مورد پول، حقوق و سرمایه تغییر دهید. رابرت در این میکروکتاب به معنای پدرپولدار و پدر‌ بی‌پول می‌پردازد. پدر بی‌پول، پدر خودش است که مدرک دکتری دارد و پدرپولدار هم پدر دوستش بود که با کمک او توانست به معنای واقعی با پول آشنا شود.

اگر من در مورد پول به تفکراتی رسیدم همه آن‌ها به خاطر نکات مهمی است که رابرت در این کتاب به آن پرداخته است. البته نباید در این کتاب به دنبال توصیه‌های مالی مشاوران اقتصادی باشید. رابرت هر چیزی را به ساده‌ترین زبان ممکن توضیح داده تا همه منظور او را متوجه شوند. اما اجازه دهید که استقلال مالی را برای شما تعریف کنم. از نظر من دارایی‌هایی که بتوانند جریان نقدی خوبی را با خود به همراه داشته باشند و این جریان نقدی همیشگی باید بتوانند کلیه هزینه‌های شما را پوشش دهد، استقلال مالی گفته می‌شود.

زمانی که کلیه جریان‌های نقدی بتوانند از هزینه‌های ماهیانه من بیشتر باشند، این موضوع نشان می‌دهد که من توانستم به استقلال مالی برسم. به این ترتیب به دلیل جریان داشتن آن، من می‌توانم آزادانه از آن استفاده کنم بدون اینکه تمام شود. از طرفی دیگر آنقدر برای من سود به همراه دارد که نیازی برای کار کردن هرگز به وجود نخواهد آمد.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه. سخنی از رابرت کیوساکی
سخنی از شارون لچتر (Sharon Lechter)
سخنی از نویسنده، از کیم کیوساکی
فصل اول. ناهار با دخترها
درباره دخترها
داستان زندگی من
ویژه، مخصوص خانم‌ها
فصل دوم. روزگاری در هاوایی
در این دنیا چه چیزی بیشتر از پول مهم است؟
چرا زنان باید سرمایه‌گذار شوند؟
من وقت انجام هیچ کاری را ندارم
فصل سوم. استقلال مالی چه معنایی دارد؟
زنان در امور مالی باهوش نیستند
چگونه در مدت کوتاهی هوشمند شویم؟
فصل چهارم. از ترس نمی‌توانم حرف بزنم
چقدر پولدار هستیم؟
من پول لازم را ندارم
فصل پنجم. چه چیزی در مورد پول می‌دانید؟
همسرم تمایلی ندارد
چرا زن‌ها در سرمایه‌گذاری استاد هستند؟
فصل ششم. آیا آماده‌اید؟
90 درصد موفقیت، به عمل کردن بستگی دارد
شروع کن!
فصل هفتم. 3 نوع سرمایه‌گذاری مهم و 3 تیپ مهم مردان
چهار عامل اساسی برای موفقیت در سرمایه‌گذاری
عوامل اساسی دیگر برای موفق شدن در سرمایه‌گذاری
فصل هشتم. برنامه شما چیست؟
یک، دو و شلیک
شام با دخترها
سخن پایانی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب زن پولدار: موفقیت مالی برای خانم‌ها
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات238
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب زن پولدار

زهرا فرجی
۱۴۰۲/۱۰/۲
حتما تمام خانم‌ها بخوانند استراژی در مورد رفتار زنان است واگر روزی درمانده شدید به هرعلتی آیا پشتوانه مالی دارید ‌.... دقیقا از جنس خانم هاست
حتما مطالعه کنید بسیار آموزنده
نجما
۱۴۰۲/۳/۲۷
خلاصه و جمع و جور دوستش داشتم و اینکه مثال زده بود از زنانی که مثل ما در جامعه‌ای زندگی میکنند که هم همسر هستند هم مادر عالی بود
باران بهروزی
۱۴۰۲/۹/۴
نویسنده از بیکاری نشسته یه کتابی نوشته. هیچ راه به درد بخوری رو ارائه نداده و فقط تبلیغ کتاب شوهرشو کرده همین
M.H
۱۴۰۲/۲/۱۶
کتاب جالبی بود، یکبار خوندنش رو توصیه می‌کنم و برای همه زنان این کره خاکی بهترین هارو آرزو دارم🥰
مریم خدایی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
واقعا کتاب خوبی هست بخصوص برای خانم‌هایی که می‌خواهند استقلال مالی داشته باشند‌.
Paris Baei
۱۴۰۱/۸/۲۸
این کتاب صوتی نبود ولی عالی بود من به عنوان اینکه صوتی است خرید کردم ولی پشیمان نیستم
ثریا عسگری حسنوند
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کتاب‌های رابرت کیوساکی و خانم شون عالی اند
مهسا سلطانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
به نظرم کتاب مفیدی بود برای بانوان عزیز
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب زن پولدار

برای دریافت خلاصه کتاب زن پولدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.