معرفی و دانلود کتاب صوتی صد سال تنهایی

عکس جلد کتاب صوتی صد سال تنهایی
قیمت:
105500 تومان - 11.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صد سال تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صد سال تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صد سال تنهایی

کتاب صوتی صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکز یکی از شاهکارهای جاویدان ادبیات آمریکای لاتین است که در روستای خیالی ماکوندو می‌گذرد و میلیون‌ها نفر در جهان را شیفته خود کرده است.

صد سال تنهایی (One Hundred Years of Solitude) حاصل 15 ماه تلاش و کار گابریل گارسیا مارکز (Gabriel García Márquez) است که به گفته‌ی خود در تمام این 15 ماه خود را در خانه حبس کرده است.

جذابیت رمان صد سال تنهایی از عنوان‌ آن آغاز می‌شود. عنوانی که مخاطب را به فکر فرو می‌برد. تنهایی آن هم صد سال!

صد سال تنهایی به شرح زندگی شش نسل خانواده بوئندیا می‌پردازد که نسل اول آن‌ها در دهکده‌ای به نام ماکوندو ساکن می‌شود. خاندانی که با خوزه آرکادیو بوئندیا و همسرش اورسلا شروع می‌شود. این خاندان نسل پشت نسل در شهر خیالی ماکوندو -جایی در امریکای لاتین- زیسته‌اند. ماکوندو مکانی فریبنده است که همه چیز را با نرمی به نفرت و انزجار می‌کشاند. جایی که در اغوا کننده‌ترین و جذاب‌ترین حالتش لجن زاری زننده و گزنده است.

داستان صد سال تنهایی از زبان سوم شخص حکایت می‌شود. سبک این رمان رئالیسم جادویی است. مارکز با نوشتن از کولی‌ها از همان ابتدای رمان به شرح کارهای جادویی آن‌ها می‌پردازد و شگفتی‌های مربوط به حضور آن‌ها در دهکده را در خلال داستان کش و قوس می‌دهد تا حوادثی که به واقعیت زندگی در کلمبیا شباهت دارند با جادوهایی که در این داستان رخ می‌دهند ادغام شده و سبک رئالیسم جادویی به وجود آید. ناپدید شدن و مرگ بعضی از شخصیت‌های داستان به جادویی شدن روایت‌ها می‌افزاید. این کتاب در مدتی کوتاه شهرتی جهانی پیدا کرد و به 27 زبان دنیا ترجمه شد.

مارکز قبل از دریافت جایزه نوبل، درباره صد سال تنهایی چنین می‌گوید:

من به جرأت فکر می‌کنم واقعیت خارج از اندازه‌ی این اثر نه فقط بیان ادبی آن است که سزاوار توجه آکادمی ادبی نوبل شده است. واقعیتی که نه تنها روی کاغذ؛ بلکه در بین ما زندگی می‌کند و مسؤل مرگ و میر تعداد بی‌شماری از ماست. و این یک منبع تغذیه کننده‌ی خلاقیت است؛ پر از غم و اندوه و زیبایی، برای غم و نوستالژی یک کلمبیایی و یک رمزنگاری بیشتر از یک ثروت خاص. شاعران و گدایان، نوازندگان و پیامبران، رزمندگان و اراذل، همه‌ی موجودات از آن واقعیت لجام گسیخته؛ همه‌ی ما باید بپرسیم‌، اما اندکی از تخیل برای مشکل حیاتی ما؛ می‌تواند زندگی را به معنای متعارف باورپذیر کند. این؛ دوستان! معمای تنهایی ماست!

ماریو بارگاس یوسا در مورد صد سال تنهایی می‌گوید:

«ظهور ماکوندو، آفریده تخیل بارور گابریل گارسیا مارکز، موجب زمین‌لرزه‌ای ادبی در آمریکای لاتین شد.» دنیای خیالی ماکوندو مکانی است که در آن رویدادهای شگفت‌آور، تراژدی محض و مسخرگی افسار گسیخته، بسان واقعیت‌های مطلق، کنار هم جای می‌گیرند و راوی با لحنی قاطع و کاملا قانع‌کننده بازگویشان می‌کند.

گابریل گارسیا مارکز به عنوان محبوب‌ترین نویسنده ادبیات اسپانیایى‌زبان پس از سروانتس از قرن هفدهم تاکنون شناخته مى‌شود و برنده جایزه نوبل ادبیات سال 1982 میلادى است. مارکز سرخوشانه داستان خود را با ترکیب مضامین قدرگرایى، خیالى، قهرمانى و همه مفاهیم دیگرى که از کودکى در دهکده آرکاتاکا در منطقه سانتامارتا کشورِ کلمبیا با آن رشد کرده بود، درآمیخته است. مارکز با نوشته‌هایش عناصر خیال را وارد زندگى روزانه و عادى مردم نموده است.

گابریل گارسیا مارکز در طول حیات خود به شهرتی بی‌بدیل در سراسر جهان دست یافت که قسمت اعظم آن را مدیون خلق کتاب صد سال تنهایی است. بسیاری از صاحب‌نظران این کتاب را شاهکار مارکز و همچنین دنیای ادبیات می‌دانند. فروش بی‌نظیر این اثر در تمام کشورها گواه این مطلب است.

از جذابیت‌های آثار گابریل گارسیا مارکز درگیر کردن خواننده در روند داستان است. بسیاری از اتفاقات و جزئیات مهم و سرنوشت‌ساز در کتاب نوشته نشده و چگونگی آن‌ها به تخیل نویسنده واگذار شده است. همچنین اینکه وی در طول کتاب به یک سبک خاص بسنده نکرده و سبک‌های مختلف را در موقعیت‌های مقتضی به کار گرفته است. کارهای ابتدایی او به سبک رئالیسم و تاثیرپذیرفته از ویلیام فالکنر بوده است ولی به تدریج سبک رئالیسم جادویی قالب اصلی داستان‌هایش شده است.

بسیاری از آثار گابریل گارسیا مارکز به فارسی ترجمه شده و در ایران با اقبال عمومی مواجه شده‌اند، از جمله: صد سال تنهایی، پاییز پدر سالار، عشق سال‌های وبا، گزارش یک آدم‌ربایی، خاطرات دلبرکان غمگین من، ژنرال در هزارتوی خود و قدیس هستند.

جملات برگزیده کتاب صوتی صد سال تنهایی:

- دقایقی در زندگی هست که دلت برای کسی آن قدر تنگ می‌شود، که می‌خواهی او را از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی.
- در زندگی‌مان از یک جایی به بعد به همه چیز و همه کس بی‌اعتنا می‌شویم دیگر نه از کسی می‌رنجیم و نه به عشق کسی دل می‌بندیم!
- انسان تنها زمانی حق دارد به انسانی دیگر از بالا به پائین بنگرد که ناگزیر است او را یاری رساند تا روی پای خود بایستد.
- دوستت دارم، نه بخاطر شخصیت تو، بلکه بخاطر شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می‌کنم.
- اینکه چند سالت است، سن نیست؛ چند سال را احساس می‌کنی، سنت است.
- مرگ از پیری نمی‌آید، بلکه با فراموشی می‌آید!
- برای عشق مبارزه کن ولی هرگز گدایی نکن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
تقدیم
47 دقیقه
فصل 1
47 دقیقه
فصل 2
57 دقیقه
فصل 3
54 دقیقه
فصل 4
61 دقیقه
فصل 5
48 دقیقه
فصل 6
53 دقیقه
فصل 7
50 دقیقه
فصل 8
55 دقیقه
فصل 9
57 دقیقه
فصل 10
54 دقیقه
فصل 11
57 دقیقه
فصل 12
62 دقیقه
فصل 13
65 دقیقه
فصل 14
60 دقیقه
فصل 15
53 دقیقه
فصل 16
63 دقیقه
فصل 17
58 دقیقه
فصل 18
56 دقیقه
فصل 19
49 دقیقه
فصل 20

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صد سال تنهایی
نویسنده
مترجمکاوه میرعباسی
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
105500 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صد سال تنهایی

Negar Ghalandar
۱۳۹۷/۲/۳۰
اسم صد سال تنهایی به همان انداه که برای فارسی زبان‌ها آشناست، به همان اندازه برای عده‌ی زیادی سنگین و تقیل هم هست. اما صد سال تنهایی را باید با راحتی خواند مثل تمام رمان‌های دیگر. نه باید از رئالیسم جادویی ترسید و نه از تعدد اسامی. باید در ماکوندو روستای خیالی مارکز زندگی کرد. باید همراه شخصیت‌های داستان شد و از همان زمان که روستا با ساکنان اولیه‌اش شکل می‌گیرد در آن جا ساکن شد و چشم انتظار آمدن کولی‌ها بود. تا هر بار که ملیکادوس ارمغان تازه‌ای می‌آورد، داستان یک گام به جلو بردارد. وقتی در صد سال تنهایی و در ماکوندو زندگی کنید حتما دوباره زنده شدن بعضی از شخصیت‌ها یا حتی به آسمان رفتنشان هم خیلی برایتان دور از انتظار نیست و این می‌شود تمام چیزی که رمان را جادویی می‌کند. پیشنهاد آخر اینکه اگر تعدد شخصیت‌ها اذیتتان کرد و دوست داشتید که اسم‌ها و نسبت‌ها را به یاد داشته باشید. ورق کوچکی کنار دستتان بگذارید و همانطور که داستان پیش می‌رود شجره‌نامه بوئندیاها را هم بکشید. یا اگر حوصله این کار را هم نداشتین. فقط اسم شخصیت را در گوگل جستجو کنید. تمام شخصبت‌های رمان را پیدا می‌کنید. امیزوارم همه مثل من لذت زیادی از کتاب ببرید.
Albert Sardari
۱۴۰۱/۱/۱۴
زیاد از این کتاب خوشم نمیاد، چندین فصلش رو گوش دادم، خیلی خسته کننده، پیچیده بود، من کمی این کتاب رو حوصله سر بر میدونمش. میدونید بعضی کتاب‌ها مثل کتاب کشتی شیطان با اینکه ۸۰۰ صفحه است و محتوای آنچنان اموزشی پیچیده‌ای هم دارند و یک داستان نسبتا قابل حدس زدنی هم داره میتونه علاقه مند نگه داره شمارو ولی بعضی وقتا آدم با یک سری کتابهای معروفی مثل صد سال تنهایی نمیتونه ارتباط برقرار کنه، نمیدونم شاید هم من هنوز درک همچین کتاب‌هایی رو ندارم و باید تجربه کتاب خوانیم بالاتر بره، البته باید بگم من افداد کتابخون زیادی رو میشناسم و وقتی از اونها هم پرسیدم که نظرتون در مورد این کتاب چیه اونها هم میگفتن که کتاب بیش از حد طولانی و حوصله سر بری هست. مطالب اروتیک هم داره و مناسب هر کتابخونی نیست. یک سریا اصلا مناسب نمیدوننش. با این حال حتما توی برنامم میزارم که دوباره کامنت‌های مثبت در مورد این کتاب رو بخونم و ببینم که آیا میتونم نکته‌ای رو پیدا کنم که به چشم من نیومده و همین موضوع باعث شده برام جذاب نباشه، حتما اگر دارید این کامنت رو میخونید بهم بیشتر از اسن کتاب بگید که چه جوری علاقه مند شدید بهش چون من این کتاب رو جز صد کتابی که قبل از مردن آدم باید بخونه پیدا کردم.
نکته نهایی که باید بگم اینه که من از پنج ستاره به این کتاب دو ستاره دادم چون نتونستم درکش کنم شاید از نظر شما و خیلی از منتقدان بزرگ این کتاب جز بهترسن کتابها باشد بنابراین حتما به این کامنت اکتفا نکنید و نمونه اولیه این کتاب رو بخونید شاید برای شما جذاب بود و علاقه مند شدید.
من کلا به کتاب‌های خیلی طولانی هم علاقه ندارم، دوست دارم یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای بخونم و بتونم افتخار کنم که یک کتاب خوندم.
محمدرضا رضوی
۱۴۰۱/۱/۹
سلام
صد سال تنهایی تأملات زیادی در مورد تنهایی و گذر زمان به مخاطب هدیه می‌دهد.
و می‌توان آن را به‌عنوان تفسیری سوزاننده درباره بدی‌های جنگ، یا قدردانی گرم از پیوندهای خانوادگی را دید. چون به گفته نویسنده، هر فردی در طول زندگی خود دچار تنهایی می‌شود و یا شادی، غم و جنون وهمچنین بیماری که تنها
مختص به خود فرد است. این رمان همچنین به طور قابل توجهی توسعه سیاسی و اجتماعی، زمانی از یک جامعه را نشان
می دهد. جامعه‌ای که گرفتار مشکلاتی است که مختص آن است، جامعه‌ای در خلوت به دلیل نبود پیوندهای ارتباطی با بقیه جهان و بطور کامل دور افتاده و منزوی در ضمن خوزه آرکادیو بوئندیا در 19 سالگی به دنبال مراتع سرسبزتر با تعدادی از شهروندان شهر خود است که انتخاب کرده‌اند او را دنبال کنند.
او در مکانی مستقر می‌شود که احساس درستی
می کند که به شهر ماکوندو تبدیل می‌شود،
دهکده‌ای با 20 خانه خشتی
…::: وآن‌ها به سرزمینی آمدند که هیچ کس به آن‌ها وعده نداده بود::: …
/یاعلی
جمشید شاوری زاده
۱۴۰۲/۷/۲۳
با مطالعه این کتاب خیلی بیشتر به لایتناهی بودن ذهن آدمی پی بردم، ضمن اینکه برایم اثبات شد که وقتی می‌گویند گابریل گارسیا مارکز غول ادبیات آمریکای لاتین می‌باشد سخن گزافی نیست و این لقب برازنده ایشان است، اینقدر در این کتاب توصیف، استعاره و تشبیه استفاده شده که واقعاً انسان از عظمت ذهن خلاق نویسنده انگشت به دهان می‌ماند، نکته خارق العاده این کتاب نگارش بسیاری اتفاقات تخیلی و به عبارتی مسخره و غیر قابل قبول در داستان است که در ادامه به آن جا می‌انجامد که قریب به اتفاق علل مشکلات امروز جامعه بشری در واقع همان موارد غیر واقعی وغیره قابل قبول است که بر اثر آن گاهی میلیونها انسان به خاطر همین مشکلات ساختگی مسخره نابود شده‌اند.
تبریک به کتابراه و تبریک به گویندگان خبره کتابراه برای این اجرای عالی
Pejman Pirmoradi
۱۳۹۹/۵/۱۴
چى میشه گفت..!؟ این شاهکاره ذهن ادبیاتى بشره.. عصاره اى از فهمیدن هیچ.. چیزى به شما اضافه نمیکنه، هموننطور که کم نمیکنه..! فقط.. درک بهترى از تنهایى انسان، و رنج ناگزیرش پس از هر اوج و شادى و لذت و در آخرهیچ فقط تنهایى انسان البته این اثر به نوعى تاریخ سیاسى و اجتماعى اتزاعى شده کشور کلمبیا هم هست. کشورى با بیشترین تعداد اولاد خارج از ازدواج و کودکانى منتسب به چند پدر یا بى پدر و قصى القلب‌ترین قاتلین و کارتلهاى بى رحم دوست داشتنى و شادخوارترین مردم رو.... همان جایى که داستان این قاره نو با پیاده شدن کلمب بر این خاک شروع شد و آغازى گشت بر پایان همه دستاوردهاى ملل با فرهنگ جهان تا آن روز.
در ضمن کاره آقاى شاطرى پور در خوانش این کتاب عالى بود عالى.
مریم منتظرالنگه
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
صد سال تنهایی رمانیه که برای خیلی‌ها درکش سخته. خیلی‌ها این کتاب را در لیست‌های مختلف صد رمان برتر جهان دیدند و تصمیم گرفتند که این کتاب را بخوانند. ولی وقتی پشت سر هم اسم‌های اسپانیایی را می‌بینند، وقتی می‌بینند چندین نفر به نام خوزه آئورلیانو در داستان وجود دارد، وقتی می‌بینند در لحظه‌ی اوج فضایی داستان، تخیلی توصیف می‌شود، شاید کتاب را برای همیشه ببندند و قید خواندنش را بزنند ولی نباید تمرکز را بر اسمی و تکرار آن‌ها گذاشت زیرا در ادامه متوجه می‌شوید درباره کدام صحبت شده. در نهایت کتابی سنگین و تاریک است که نشان دهنده سرنوشت و تکرار آن در زندگی وابستگان را برای کسانی که با سختی و رنج در ارتباط نیستند روشن می‌کند.
مونا گویان
۱۳۹۷/۲/۲۱
مارکز با «صد سال تنهایی» به ایرانی‌ها معرفی شده بود و این کتاب هم مشهور و معروف‌ترین رمان او به حساب می‌آمد؛ برای همین اغلب کسانی که می‌خواستند چیزی از مارکز بخوانند، سراغ این کتاب می‌رفتند. در حالی که این کتاب، یکی از سخت خوان‌ترین رمان‌های عالم است و اگر کسی بدون داشتن پیش زمینه‌ای از کارهای یا مارکز ادبیات آمریکای لاتین سراغش برود، در عمل چیز زیادی دستش را نخواهد گرفت. در واقع ما باید بدونیم که چطور مارکز بخوانیم تا «صد سال تنهایی» را بفهمیم...
شکوفه عصاره
۱۴۰۰/۳/۱۹
جذاب‌ترین و زیباترین کتابی بود که خوندم.
گابریل گارسیا مارکز در این کتاب زندگی عاشقانه، جنگی، حماسی و جادویی خانواده بوئندیا و کرسبی رو بیان میکنه.
فلش بک‌های اون از گذشته به آینده و از آینده به زمان حال مثل یک فیلم مغز را جادو می‌کنه.
جذابیت بعدی جذابیت صدای گوینده است که با سرعت مناسبی که و
کتاب میخونه که نیاز به چند برابر کردنش نیست. (من برای گوش دادن همه کتاب‌ها از قابلیت یک نیم برابر کردن استفاده میکنم در صورتی که اینجا اصلا نیازی به این کار نیست)
Siamak Mahmoudnezhad
۱۳۹۹/۱/۱۹
من تقریبا نصف این کتاب رو خوندم بعد از فصل اول، داستان خیلی جذاب میشه و آدم معتادش میشه... راوی هم انصافا خوب و جا افتاده روایت میکنه... برای اینکه بخاطر وجود اسامی مشابه سر درگم نشید پیشنهاد میکنم شجره نامه خوزه آرکادیو بوئندیا رو از گوگل دانلود کنید بعد یه پرینت بگیرید تا همیشه جلو چشاتون باشه... سفارش میکنم حتما بخونید چون دقت و توجه خواننده رو بالا میبره به این دلیل که اگه فکرت یک ثانیه بره جای دیگه متوجه داستان نخواهید شد نباید لحظه‌ای رشته اتصالتان با داستان قطع بشه...
الهه رجایی
۱۴۰۳/۱/۱۴
کتاب صد سال تنهایی کتابی بود که نمیشود به صورت یک رمان از آن یاد کرد، گویا روند رشد یک خانواده را از تولد در جایی دور افتاده تا مرگ به تصویر کشیده است در طی این زمان ما با دوران های زندگی از تولد یک خانواده تا رشد و بلوغ فرزندان باورهایی که آن ها به جامعه ای که در آن زندگی می کنند هدیه می دهند و و حتی افول آنچه جامعه پذیر نیست مرگ خانواده را رقم می زند صحبت می کند کتاب صد سال تنهایی بیانگر زندگی اجتماعی یک خانواده کاملا تنهاست در میان جماعتی که اجتماع آن ها را تشکیل می دهند.
Parisa Homayoni
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب رو من دوبار خوندم یک بار متنی و یک بار صوتی شو گوش دادم و پیوند عمیقی بین خودم و‌این کتاب دیدم... اگه به فضاهای وهم و سورئال علاقه دارید این کتاب رو بخوونید و اگر دنبال منطق در کتابها هستید اصلا پیشنهاد نمیشه... در هر آثار هنری حالا چه کتاب و یا فیلم درک شما ازش و نوع نگاه شما بهش هست که و جذاب میکنه اونو براتون همچنین نوع دید شما به زندگی... خووب برای من بسیار جالب و ارزشمند بود چون درس زندگی توش داره واقعا ازش یه سریال عالی در میاااد
زینب نظری
۱۳۹۷/۷/۶
میگن وقتی یه کتاب میخونی یه سری چیزا رو ازش برمیداری اما من یه چیزایی جا گذاشتم یه لحظه‌های عمیق که ناشی از ارتباط من وکتاب بود، این کتاب رو که خوندم تصمیم گرفتم چند سال دیگه هم بخونمش بایه دید دیگه وعجیب اینکه تازه شد بود برام تا کهنه، خلاصه که محشره، بعضی وقتا تو هیاهوی دنیا یه سری چیزا دورتون میکنه ازهمه چیز هروقت به این اتفاق نیاز داشتید بخونید این کتابو
رامين اكرمي
۱۳۹۷/۶/۱
قبل از این، رمان عشق سالهای وبا رو خونده بودم و کاملا با اونچه ک تصورش رو میکردم تفاوت داشت، اون گیرایی لازم رو به نظرم نداشت؛ حداقل نه اونقدری ک من انتظار داشتم... تا رسیدم ب این کتاب ک فوق العاده نقد‌های مثبتی در موردش خونده بودم و به نوعی شروع کتاب خونی خیلی‌ها با این اثر بوده. ولی مثل کتاب این قبلی، هم به نظرم شایسته آون همه تعریف و تمجید رو نداره و اثریه ب شدت خسته کننده. پیشنهادش نمیکنم ب بقیه. خودم چون شروعش کردم مجبورم تا اخرش برم.
reza b
۱۴۰۰/۸/۲۵
کتاب نسبتا خوبی هستش اگرچه یه مقدار تا وسطای کتاب اسم‌ها گیج کننده هست ولی با سرچ تو گوگل میتونین شجره نامشون رو ببینین و کمکتون کنه. شخصیت‌های مختلف با اسامی یکسان و پایان‌های متفاوت. میشه گفت سرانجام همه شخصیت‌ها رو نویسنده مشخص کرده و این خوبه. ولی از این نظر که بسیاری از جاهای کتاب با عرف جامعه ما منافات داره از نظر ما غیراخلاقی هست و توصیه میشه برا کتاب‌ها رده سنی مشخص بشه.
الهام اسدی
۱۳۹۸/۴/۲۴
راوی بسیا عالی بود اما....
من فقط کتاب رو گوش دادم چون هزینه کردم. والا با فیلمهای پورن برابری میکرد. من متعجب از اینم که چطور چنین کتابی رو توی برنامه‌های تلوزیونی که عامه مردم تماشاچی اون هستن معرفی میکنن. پر بود از برهنگی. فقط پایانش کمی جذاب بود.
برای اینکه متوجه اسمها، نسبتها، اینکه داستان و
مربوط به زمان حاله یا گذشته یا آینده بشم باید کلی دقت تمرکز میکردم. کتابی نبود که بشه با لذت و آرامش بهش گو ش داد.
مشاهده همه نظرات 198

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صد سال تنهایی

برای دریافت کتاب صوتی صد سال تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.