معرفی و دانلود کتاب صوتی مسری

عکس جلد کتاب صوتی مسری
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مسری

کتاب صوتی مسری نوشته جونا برگر، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال در سال 2013 است که به شما تکنیک‌های مفید و قابل اجرایی برای کمک به افزایش محبوبیت برندتان ارائه می‌کند.

آیا شما مدیر یک شرکت کوچک یا کسب و کار کوچک یا استارت آپی که سعی دارد برند خود را مشهور کند، هستید؟ آیا شما مدیر یک شرکت بزرگ هستید؟ یا حتی یک سیاستمدار که تلاش می‌کند، معروف شود؟ کتاب صوتی مسری (Contagious) به شما نشان می‌دهد که چطور ایده خود را به دست آورید. اگر می‌خواهید کالا، خدمت، ایده یا هدفتان شهره خاص و عام شود، یا موضوع صحبت در اینترنت شود،‌ این کتاب برای شما مناسب است. اما باید بدانید که نباید بیش از حد بر تبلیغات تکیه کنید. مردم به نظرات دوستان و آشنایانشان بیش از تبلیغات پولی اعتماد دارند.

جونا برگر (Jonah Berger) در کتاب حاضر، رازهای نهانی که در ارتباطات اجتماعی وجود دارند را بیان می‌کند. واقعاً چرا در مورد بعضی چیزها بیشتر سخن می‌گوییم و آن‌ها را بیشتر به اشتراک می‌گذاریم؟ این اثر با ارائه داستان‌های جذاب و تحقیقات جامع ابزاری برای اشخاصی که می‌خواهند محصول یا ایده خود را در سطح گسترده منتشر کند، ضروری‌ست.

در جامعه‌ی امروزی با پیچیده شدن فعالیت تجاری در عصر انفجار ارتباطات، بازاریابان معاصر هم ترفندهای بهینه‌ و متفاوتی را به کار بسته‌اند تا کوچک‌ترین حرکات انسان‌ها را در زندگی روزمره بررسی کنند و برای رواج کسب‌وکارهای مختلف در کار آورند. حالا دیگر بحث‌ها این قدر علمی و موشکافانه شده که بعید است کسی مدعی توضیح بحث‌های واضح شود.

وقتی یک محصول و یک اسم مثل نقل و نبات در سخنان عموم مردم بیان می‌شود و بین مردم کوچه و بازار رواج پیدا می‌کند صاحب آن اسم و محصول می‌تواند با خیال راحت رویای فروش مکرر محصول خود را ببیند. این تکنیک شگفت‌انگیز که می‌توان آن را کارآمدترین و بهترین شیوه تبلیغات در عصر کنونی دانست به عمومی و یا وایرال مشهور است. با استفاده از این تکنیک جدید بازاریابی و تبلیغات می‌توانید به صورت کاملا خردمندانه و با حداقل هزینه به معرفی محصولات، خدمات و علایق خود بپردازید. این اثر فقط یک شیوه‌ی تبلیغاتی را بیان نمی‌کند، بلکه اسلحه‌ای بهینه است که هر کس در هر موقعیتی برای تجارت باید به آن مجهز باشد.

در قسمتی از کتاب صوتی مسری می‌شنویم:

در سال‌ها و دهه‌های اخیر، مقالات، تحقیقات و کتاب‌های بی شماری منتشر شده است با این موضوع که چه کنیم جامعه‌ای تراز اول در مقیاس جهانی داشته باشیم. برخی از آن‌ها علاج این درد را در دموکراسی جسته‌اند و گروهی دیگر، پای تکنولوژی را وسط کشیده‌اند و تحول واقعی را از رهگذر فرهنگی دیده‌اند که تکنولوژی پدید می‌آورد. گروهی دیگر اما سراغ ریشه‌ها و سنت‌ها رفته‌اند و بازگشت به آن را برای رسیدن به جامعه‌ی تراز اول، تجویز کرده‌اند و...

اگر بخواهیم از تزها و تجویزهای ارائه شده برای این جامعه‌ی در حال گذار سخن گوییم، مثنوی هفتادمن برای خودمان و شما ساخته‌ایم؛ اما آن چه مشخص است مغفول ماندن و در خوش بینانه‌ترین حالت، کم رنگ شدن موضوعی ست که یکی از بنیان‌های هر اجتماعی به شمار می‌رود. در ایرانِ ما، دهه‌ها و شاید قرن‌ها به دلیل شرایط تاریخی، جغرافیایی و گاه تحمیلی و خارجی، نگاه منطقی و خالی از حب و بغضی به مقوله‌ی ثروتمندی و ثروت سازی وجود نداشته است و آن چه امروز به عنوان میراث این اندیشه‌های بومی برای ما به جا مانده است؛ فرهنگی ست به شدت ضد ثروت و ثروتمندی که حتا ثروتمندان‌اش هم خواسته و ناخواسته راه پوشش و ریا می‌روند و نتیجه‌ی زحمت خود را مخفی می‌کنند تا از هر جهت، اسباب طعن و انگ نشوند.

حالا خلافِ مسیرِ غالبِ طی شده در فرهنگ فکری این سرزمین، باید مشکلِ نرسیدن به جامعه‌ی تراز اول در روزگار امروز را در کمبودِ انسان‌هایی با صفت بارزه‌ی «ثروتمندان خودساخته» جست که در نگاه اول، چون عنوان ثروتمند را یدک می‌کشند، در بهترین حالت با کم توجهی مواجه می‌شوند و جدی گرفته نشدن. اما ثروتمند خودساخته به خصوص در دوران امروز، واجد معنایی ست که صرفن قرار نیست انگیزنده‌ای برای عموم مردمان باشد تا کمی حال و توان بیش تری بیابند. ثروتمند خودساخته یعنی آن که از خویش و توانایی‌های‌اش فراتر می‌رود و افق‌های جدیدی را در زندگی خود پدید می‌آورد و ناگفته پیداست که این فراتررفتن و افق سازی، بر حال جامعه هم موثر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
62 دقیقه
مقدمه: چرا برخی چیزها مشهور می‌شوند؟
68 دقیقه
فصل 1: ترویج اجتماعی
65 دقیقه
فصل 2: محرک‌ها
69 دقیقه
فصل 3: احساسات
60 دقیقه
فصل 4: عمومی بودن
49 دقیقه
فصل 5: ارزش عملی
46 دقیقه
فصل 6: داستان‌ها
18 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مسری
نویسنده
مترجممینا عسگری
راویحمید سربندی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسری

رضا محمدیان منش
۱۴۰۲/۹/۲۶
سلام کتاب بی نظیری است. حتما با دقت و چندبار گوش کنید. و برای کسب و کار خود شخصی سازی کنید و بعد از نوشتن سناریوی خود تلاش کنید اجرایش کنید. کتاب صوتی، مزیت‌های زیادی دارد. می‌توان چشمان خود را ببندید که علاوه بر استراحت چشمی، تمرکز بر مطالب گفته شده هم بیشتر خواهد شد. من در کنار این کتاب، کتاب فوت و فن تبلیغ نویسی رو هم پیشنهاد میکنم زیرا می‌تونه مکمل همدیگر باشند در تبلیغات، خصوصا تبلیغات از نوع ویروسی!!!!
میم عین
۱۳۹۸/۸/۷
کتاب بسیار خوبی است، برای افرادی که میخواهند برند شخصی خودشون را بسازند و برای کارآفرینان و پدیدآورندگان استارتاپ ها. این کتاب بهتون میگه چرا بعضی از برندها سر زبون می‌افتند درحالی که برندهای دیگه از دور خارج می‌شوند، حتی با وجود داشتن کیفیت و ارزش قابل قبول. اگه میخواهید کسب و کارخودتون را شروع کنید یا رونق بدید این کتاب برای شماست.
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
من این کتاب و دوست داشتم و بعد از مطالعه کتاب احساس خوبی داشتم 🙏🌷
نکاتی رو مطرح کرده که برای جویندگان علم و دانش در زمینه مارکتینگ و فروش کالا می‌تونه مفید باشه
مطالب کوتاه و دلنشین بیان شده
صدا و خوانش متن هم خوب و مناسب هست
پیشنهاد میکنم مطالعه بفرمایید
سپاس از زحمات تهیه کنندگان گرانقدر 🌹
میلاد عباسی
۱۴۰۲/۴/۵
کتاب عالی بود و واقعا لذت بردم و بسیار توصیه میکنم.
فقط چند نکته کتاب کمی خسته کننده است به دلیل اینکه مطالب زیادی و اطلاعات زیادی رو در اختیار میزاره.
و نکته بعدی اینکه حتماً کاغذ و قلم داشته باشید تا بتونید نکته برداری کنید.
و اگر کم حوصله هستید اصلأ مناسب شما نیست
Ali chakernezhad
۱۴۰۱/۸/۱۰
این کتاب بعلت مثال‌های تجربی و علمی دارای ارزش بسیار زیادی هست. هر کسی که صاحب کسب و کار هست میتونه از روشهای این کتاب برای افزایش فروش و محبوبیت استفاده کنه. شدیدا پیشنهاد میکنم
علی اصغر نیکویی
۱۴۰۲/۸/۲۹
سلام یکی از کتاب‌هایی ست که درزمینه تبلیغات به سبکی جدید وموثر وکم هزینه نواوری دارد من این کتاب را چندبار مطالعه کردم وهم کتاب کاغذی وهم صوتی انرا
یک کتاب عالی وبی نظیره
کلثوم حمیدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
این کتاب یکی از معدود کتابهایی هست که باید دوباره اونو گوش بدم چون اینقدر مطالبش برام جدید بود که حس میکنم هنوز نتونستم همه‌ی مفاهیم رو هضم کنم
آرمان نیک‌فر
۱۴۰۲/۱/۱۰
اگه می‌خوایین با کمترین هزینه بازاریابی بهترین نتایج رو بگیرید به صورتی که مشتری‌های شما برای شما مشتری جدید خلق کنند حتماً این کتاب رو تهیه کنید👌
behzad astreki
۱۳۹۸/۹/۸
خیلی کامل و فوق العاده مفسد بیشتر برای افرادی که ایده ایی نو دارند و تبلیغاتی نو میخوان انجام بدن کاملا کاربردی بود
Milad Kashani
۱۴۰۱/۶/۱۳
بسیار کتاب جذاب و شما رو راهنمایی میکنه که چطوری با شبکه سازی و ارتباط با افراد موفق خودتونو بالا بکشین
سید محمد سیدنژاد
۱۳۹۸/۱۰/۵
عالی بسیار جالب پیشنهاد می‌کنم‌تین‌کتاب رو بگیرین و حتما چندین بار گوش کنید چون نکته جدید یاد می‌گیرین
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۸
کتاب صوتی مسری، برای تولید محتوای ارزشمند و کاربردی بسیار کارساز است، موفق و پیروز باشید
پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۰/۶/۴
خیلی مفید بود.
درباره اطلاعات و نحوه برخورد و شناخت ما درباره عوامل جذب کننده خیلی کمک کنده هست.
امیررضا امان زاده
۱۴۰۰/۲/۱۳
واقعا و واقعا عالی بود ولی‌ای کاش پادکست‌های صوتی کوتاه (۳۰دقیقه ای) بود تا بهتر گوش داد.
سید محمد جواد موسوی
۱۳۹۸/۹/۲۱
کتاب خوبی بود مطالب رو خوب جا میندازه، راوی هم با هیجان و خوب روایت کرد. در کل ۵ امتیاز حقشه
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مسری

برای دریافت کتاب صوتی مسری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.