معرفی و دانلود کتاب صوتی همزاد

عکس جلد کتاب صوتی همزاد
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همزاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همزاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همزاد

کتاب صوتی همزاد نوشته‌ی نورالدین آزاد یک رمان پرکشش و جذاب از خانواده‌ای ایرانی است. شیرزاد جوانی کشتی‌گیر و شهرزاد، خواهر زیبایش شخصیت‌های اصلی قصه هستند که داستان کتاب حول محور آن‌ها و سختی‌هایی که در زندگی متحمل می‌شوند می‌چرخد.

درباره‌ی کتاب صوتی همزاد

شیرزاد و شهرزاد خواهر و برادری هستند که رابطه‌ی معنوی-ذهنی عجیبی بینشان وجود دارد. شاید این اتصال به‌دلیل دوقلو بودن آن‌هاست، شاید هم چون کودکی دشواری را کنار هم گذراندند... کسی نمی‌داند واقعیت ماجرا چیست اما آنچه جای هیچ تردیدی ندارد محبت ریشه‌دار میان این دو است، نوعی وابستگی که حتی مرگ هم آن را سست نمی‌کند. نورالدین آزاد در کتاب صوتی همزاد به تجربیات عجیب این دو شخصیت می‌پردازد که گاه تلخ و گاه شیرین اما همواره غافلگیرکننده است.

اولین فصل کتاب صوتی همزاد با شیرزاد آغاز می‌شود. زمانی با او ملاقات می‌کنیم که جوانی خوش قدوبالاست، یلی اهل مازندران و کشتی‌گیری موفق. حال او در آستانه‌ی آخرین مسابقه است تا قهرمانی را برای مردمش به خانه ببرد. همه‌ی شواهد از پیروزی او حکایت دارند اما ناغافل، حالت تشنج به مرد جوان دست می‌دهد. اندام قوی‌اش بدون کنترل بالا و پایین می‌پرند، دست‌وپاهایش کبود می‌شوند و هیچکس توان نگهداشتن او را ندارد. بعد از این حمله ناگهانی مربی وفادارش آمبولانس خبر می‌کند و شیرزاد بی‌هوش راهی بیمارستان می‌شود. از طرفی شهرزاد بر بالین پدر مریض‌احوالشان است. حال مرد آنقدر وخیم می‌شود که تصمیم می‌گیرد برای کمک، دکتری را به خانه بیاورد. دختر زیبای کتاب صوتی همزاد از خانه بیرون می‌زند اما دیگر هرگز به خانه برنمی‌گردد!

چه اتفاقی در حال وقوع است؟ کدامین بلا در روز پیروزی و افتخار زنگ خانه‌ی آن‌ها به صدا درآورده است؟ آیا روحی دیوانه در بدن شیرزاد حلول کرده؟ نکند کینه‌ و خشم نامادری کار دستشان داده؟ نورالدین آزاد در رمان همزاد، با قلمی صمیمی و گرم این سوالات را پاسخ می‌دهد. این داستان شنیدنی توسط نشر سوره مهر منتشر شده و گروه فرهنگی سماوا صوتی‌سازی آن را بر عهده داشته است.

کتاب صوتی همزاد مناسب چه کسانی است؟

اگر به خواندن رمان و داستان‌های ایرانی علاقه دارید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با نورالدین آزاد بیشتر آشنا شویم

نورالدین آزاد نویسنده ایرانی است که آثار او را می‌توان در نشریات گوناگونی مانند زن روز و کیهان هوایی مطالعه کرد. مشهورترین نمایشنامه‌ی وی «رازهای وحشی» نام دارد که دیپلم افتخار و همچنین لوح زرین جشنواره فجر در سال 1368 را به دست آورد. «کشتی شکسته» و «تابلوها» از دیگر آثار نورالدین آزاد هستند.

در بخشی از کتاب صوتی همزاد می‌شنویم

ظهر پنج‌شنبه‌ی دیگر شیرزاد به خانه آمد. ساک حمام و حوله‌ی لباسش را برداشت و به حمام سر کوچه رفت. در طول هفته حاجی صمد، مربی شجاع پیغام داده بود که عصر پنج‌شنبه حتما در باشگاه باشد. شیرزاد می دانست که حاجی می‌خواهد او را با علی روی تشک بفرستد و به‌شدت از این کار دلخور بود. حاجی به‌خاطر آرش دین بزرگی بر گردن او داشت، باید حرف او را گوش می‌کرد. پس از حمام به خانه برگشت. کمی استراحت کرد.

خانه ساکت بود و از اتاق ربابه ترنم آهنگ محلی مازندرانی به گوش می‌رسید. در آهنی دو اتاق گاوصندوق‌مانند دو برادر باز بود و نشان می‌داد که حداقل یک برادر در خانه است. شیرزاد می‌خواست به باشگاه برود ولی یک دستور ماورایی او را باز می‌داشت. کم‌کم چشمانش گرم شد. احساس کرد زنی بسیار سوزناک می‌نالد. شیرزاد به پا خاست. ربابه کتک می‌خورد. شیرزاد شانه بالا انداخت و از اتاق بیرون آمد و در اتاقش را قفل کرد....

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
9 دقیقه
همزاد - قسمت اول
11 دقیقه
همزاد - قسمت دوم
14 دقیقه
همزاد - قسمت سوم
16 دقیقه
همزاد - قسمت چهارم
18 دقیقه
همزاد - قسمت پنجم
38 دقیقه
همزاد - قسمت ششم
8 دقیقه
همزاد - قسمت هفتم
24 دقیقه
همزاد - قسمت هشتم
16 دقیقه
همزاد - قسمت نهم
9 دقیقه
همزاد - قسمت دهم
34 دقیقه
همزاد - قسمت یازدهم
30 دقیقه
همزاد - قسمت دوازدهم
11 دقیقه
همزاد - قسمت سیزدهم
25 دقیقه
همزاد - قسمت چهاردهم
25 دقیقه
همزاد - قسمت پانزدهم
28 دقیقه
همزاد - قسمت شانزدهم
8 دقیقه
همزاد - قسمت هفدهم
29 دقیقه
همزاد - قسمت هجدهم
6 دقیقه
همزاد - قسمت نوزدهم
20 دقیقه
همزاد - قسمت بیستم
13 دقیقه
همزاد - قسمت بیست‌ویکم
37 دقیقه
همزاد - قسمت بیست‌ودوم
5 دقیقه
همزاد - قسمت بیست‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همزاد
نویسنده
راویمهدی علیپور
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همزاد

M Sepandan
۱۴۰۱/۹/۱۳
دست مایه داستان خوب و زیبا بود. عشق خواهر و برادر، مروت و جوانمردی پهلوانان ایرانی، پاک ماندن جوانانی که در جوار پدری پلید بزرگ شده اند و...اما در داستان، اغراق زیادی شده.متن، کشش و جذابیت خاصی نداشت. بعضی مطالب بیش از حد توضیح داده میشد و خسته کننده و ملالت بار بود. بهتر بود، گره هایی در داستان تا ایجاد میشد، کشش مخاطب برای ادامه داستان بیشتر شود.تعابیر و تعاریف نویسنده، خوب و معنادار، اما وقایع داستان به راحتی قابل پیش بینی و عادی و دربعضی موارد شعارگونه می شد.اشکال بارزی درعقیده نویسنده که معتقد هستند به پاک بودن دختری که به او تجاوز نشده (شهرزاد که تا آخرین لحظه پاک مانده بود).آیا اگر دختر بیگناهی، دزدیده شده و به او تجاوز شود، او دیگر دختر پاکی نیست؟؟!!!!!!مشکل بعدی در خواندن راوی داستان که سرد و بی احساس و گاه همراه با تلفظ نا صحیح بعضی کلمات بود (مثلا بِرنِش به جای بُرُنش و.... )اشکال دوم خواندن متن, در نقل قول ها بود که در بیشتر مکالمات، نه گوینده نقل قول مشخص می شد و نه تغییر صدای محسوسی از جانب خواننده کتاب صوتی برای ایجاد تفاوت در دو شخص گوینده مطلب، ایجاد می شد و اکثراوقات متوجه نمی شوی که چه جمله ای رو چه کسی بیان کرده و این باعث سردرگمی بیشتر می شود.ایراد بعدی داستان، در انتقام جویی فردی شیرزاد، به جای کمک گرفتن از مراجع ذیصلاح و پیگیری از طریق قانون می باشد و واقعا جای یک علامت تعجب بزرگ خالی است که چرا سروان و سرهنگ هم به راحتی این اتنقام جویی و خودمحوریِ خارج از چهارچوب قانون را از جانب شیرزاد پذیرفته و نه تنها هیچ اعتراضی ندارند بلکه به نوعی او را هم ترغیب و تایید می کنند.کلا داستان و خوانش متن اون رو نپسندیدم و توصیه نمی کنم.
م.فروهر
۱۴۰۱/۹/۱۱
سلام کتاب صوتی نسبتا خوبی است ولی نویسنده می‌توانست بعضی مطالب را دراین کتاب کشش ندهد دراین صورت وقت کمتری صرف گوش دادن میکردیم صدای راوی خوب است ولی گیرایی ش کم است چون من کتاب صوتی زیاد گوش میدم، ولی متن رمان ومفهوم آن با ذائقه ما ایرانی‌ها همخوانی دارد. ممنون ازکتابراه.
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
داستان عالی بود، رابطه خواهر و برادر فوق العاده بود لذت بردم. جوانمردی که از کشتی و قهرمانی دست میکشه تا قاتل خواهرش رو پیدا کنه. صدای راوی هم دلنشین بود روان وزیبا خوندن. باتشکر
نسرين امينى
۱۴۰۱/۹/۱
جالب بود و خیلى مطالب اضافه داشت بعضى جاهاى کتاب از کش دادن جملات و مطالب خسته میشدم و راوى هم کلاً دلنشین نیست
انصاری
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
بسیار کتاب خوبی بود من لذت برم خوانش عالی و صدای راوی دوست داشتم
m salimi
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خیلی جالب و پر رمز و راز بود حتما این داستان رو گوش کنید
Aida Paki
۱۴۰۱/۹/۲
داستان جذاب و گیرایی داشت من لذت بردم صدای راوی هم گرم بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همزاد

برای دریافت کتاب صوتی همزاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.