معرفی و دانلود کتاب صوتی کمان گیر

عکس جلد کتاب صوتی کمان گیر
قیمت:
۳۹۰۰۰ 19500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمان گیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمان گیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کمان گیر

داستانی الهام‌بخش و حکمت‌‌آموز از نویسنده پرفروش بین‌المللی، پائولو کوئیلو... کتاب صوتی کمان گیر روایتی ساده اما پرمعنا از زندگی تیراندازی مشهور است که نگاهی فلسفی و متفاوت نسبت به جهان هستی دارد.

درباره کتاب صوتی کمان گیر

جدیدترین اثر پائولو کوئیلو، نویسنده محبوب و پرطرفدار برزیلی، قصه مردی جوانی به نام تتسویا را روایت می‌کند که در سال‌های نه چندان دور بهترین کماندار سرزمینش بوده اما حالا از این موقعیت دوری کرده و با نجاری کردن و زندگی در یک دهکده روزگارش را می‌گذراند.

قصه کتاب کمان گیر (The Archer) از اینجا آغاز می‌‌شود: مردی جوان که اهل تیراندازی و کار با کمان است، تصمیم می‌گیرد پیش تتسویا برود تا در طول مسابقه‌ای، این قهرمان باسابقه و افسانه‌ای را شکست دهد و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. تتسویا قبول می‌کند و رقابتی بینشان شکل می‌گیرد. اما نقطه اوج کتاب آنجاست که پسرکی از دور نظاره‌گر این ماجراست و پس از رفتن آن جوان غریبه از دهکده، نزد کمانگیر کهنه‌کار می‌رود و از او پرسش‌هایی عمیق درمورد مفهوم زندگی می‌پرسد. پس از آن است که تتسویا با زبانی تمثیلی و استعاری، اجزای مختلف کمان و شیوه استفاده از آن را به شیوه‌های مختلف زیستن در جهان هستی تشبیه می‌کند و نکات نغز و حکمت‌آموزی را بیان می‌نماید.

یکی از اصلی‌ترین پیام‌های کتاب کمان گیر این است که برای زندگی کردن به معنای حقیقی باید اعمال و روح ما با هم پیوند داشته باشند. معنای زندگی در شجاعت است؛ تتسویا در طول داستان چندین مفهوم را برای پسر بیان می‌کند که بسیاری از آن‌ها از ارزش‌های الهام‌بخش روزمره ما محسوب می‌شوند؛ سازگاری با تغییرات، چگونگی غلبه بر مشکلات، شجاعت برای تصمیم گیری، تلاش، نوآوری، تمایل برای ایجاد تغییر و ...

پس اگر می‌خواهید تا مدت‌ها به جملات به ظاهر ساده اما فلسفی این کتاب فکر کنید، شکست‌ها و سرخوردگی‌ها و مشکلاتتان را به عنوان یکی از حقایق زندگی بپذیرید و با ایمان و داشتن هدف رنگ‌ و بوی متفاوتی به زندگی‌تان بدهید، کتاب کمان گیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کمان گیر

- رمان‌نویسی که به زبانی جهانی می‌نویسد. (مجله نیویورک تایمز)
- کتاب‌های کوئیلیو بر روی میلیون‌ها نفر اثرات زندگی بخش داشته است. (Times)
- نوشته‌های او مانند یک مسیر انرژی است که ناخواسته خوانندگان را به سمت خودشان سوق می‌دهد. (Le Figaro)

کتاب صوتی کمان گیر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به داستان‌های حکمت‌آموز و فلسفی از شنیدن کتاب صوتی کمان‌گیر لذت خواهند برد.

پائولو کوئیلو را بیشتر بشناسیم

پائولو کوئلیو (Paulo Coelho) اهل ریودوژانیروی برزیل و متولد سال 1947 است. مشهورترین کتابش، همانطور که حدس می‌زنید، رمان کیمیاگر است که به بیش از 50 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده، و در بیشتر از 150 کشور مختلف به انتشار رسیده است. این اثر با فروشی بالغ بر حدود 60 میلیون نسخه، یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تمام دوران‌ها به شمار می‌رود.

کوئیلو عضو آکادمی ادبیات برزیل بوده و تا همین لحظه که این سطور نگاشته می‌شوند، نزدیک به 115 جایزه و افتخار ملی و بین المللی را از آن خود نموده است!

آنچه در ادامه می‌بینید، اسامی مهم‌ترین کتاب‌های به فارسی ترجمه‌شده از پائولو کوئیلو است: «شیطان و دوشیزه پریم، عشق ورای ایمان، هیپی، ساحره‌ی پورتوبلو، 10 قانون موفقیت.»

جملات برگزیده کتاب کمان گیر

- هدف همان چیزی است که باید به آن دست یافت.
- خودت هدف را انتخاب کردی و خودت مسئول آن هستی.
- اجازه نده چه از روی ترس و چه از روی خوشحالی متوقف شوی.
- اگر هیچ‌گاه خطر نکنی هرگز نخواهی فهمید چه چیزی را باید تغییر دهی.
- هیچ‌کس نمی‌تواند انسان را هنگام گذشتن از مسیری که او را به سرنوشتش پیوند می‌زند متوقف کند.

در بخشی از کتاب صوتی کمان گیر می‌شنویم

تیر به‌خاطر سادگی و سبکی‌اش ممکن است شکننده به‌نظر برسد، ولی قدرت کمان‌گیر به این معناست که تیر می‌تواند قدرت بدنی و ذهن کمان‌گیر را تا فاصله‌ای طولانی با خود حمل کند.

افسانه‌ای قدیمی می‌گوید: روزی یک تیر به‌تنهایی توانست یک کشتی را غرق کند؛ چون مردی که تیر را شلیک کرده بود می‌دانست کدام قسمت چوب ضعیف است، پس با تیرش سوراخی در آن ایجاد کرد که آب به‌آرامی از آن وارد کشتی شد و کشتی را غرق کرد و کمان‌گیر از این طریق توانست مهاجمان تهدیدکننده‌ی روستایش را برای همیشه از میان بردارد.

تیر همان قصدی است که دست کمان‌گیر را رها می‌کند و به‌سمت هدف پیش می‌رود؛ تیر در حرکتش آزاد است و همان راهی را طی می‌کند که هنگام رهاشدنش از کمان برایش انتخاب شده است.

باد و جاذبه‌ی زمین برآن تأثیر می‌گذارند، ولی این هم بخشی از خط سیرش است؛ یک برگ هیچ‌وقت برگ‌بودن را تنها به این خاطر که طوفان از درخت جدایش کرده رها نمی‌کند.

قصد انسان باید بی‌نقص، درست، مشتاقانه، محکم و دقیق باشد. هیچ‌کس نمی‌تواند انسان را هنگام گذشتن از مسیری که او را به سرنوشتش پیوند می‌زند متوقف کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه مترجم
3 دقیقه
درباره نویسنده
14 دقیقه
تتسویا
8 دقیقه
متحدان
3 دقیقه
کمان
2 دقیقه
تیر
4 دقیقه
هدف
3 دقیقه
طرز ایستادن
3 دقیقه
چطور تیر را در دست بگیریم
2 دقیقه
چطور کمان را در دست بگیریم
3 دقیقه
چطور سیم کمان را به عقب بکشید
3 دقیقه
چطور به هدف نگاه کنید
4 دقیقه
لحظه‌ی رهایی
5 دقیقه
تکرار
4 دقیقه
چطور پرواز تیر را نظاره کنیم
3 دقیقه
کمان‌گیر بدون کمان، بدون تیر، بدون هدف
10 دقیقه
خاتمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کمان گیر
نویسنده
مترجمسونیا سینگ
راویتایماز رضوانی
ناشر صوتیانتشارات مجید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 19500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کمان گیر

امیرحسین شمس
۱۴۰۲/۷/۸
کتاب بدی نیست. من نسخه‌ی فیزیکی این کتاب از نشر مجید رو داشتم. خیلی قطور بود. توقع یه کتاب صوتی ۵ ساعتی داشتم. وقتی دیدم فایل کتاب انقدر تایمش کمه تعجب کردم. رفتم کتابو‌چک‌کردم. دیدم نه درسته. تو‌نسخه‌ی فیزیکی تو هر صفحه دو خط نوشتن.
یک سری نقاشی توی‌کتاب اصلی هست که به نظرم بد نیست برای کسی که و
نسخه‌ی صوتی رو‌میگیره هم با یه ترفندی قابل نمایش باشه.
گویش آقای رضوانی موسیقی متن کتاب خوب بود. کتاب رو‌در تمرکز کامل باید گوش داد. محتوا تکراری ولی ظرف بیان مطلب جدیده. در کل بد نبود.
الهه عباسی
۱۴۰۱/۸/۱۴
دیدگاهی متفاوت از زندگی وجایگاه وتاثیر کوچکترین معلول‌ها
نویسنده با یک مثال ساده در غالب یک کماندار چهار چوب زندگی هر شخص را به گونه خود در جایگاهی که هست با شرایط ویژه خود شخص تحلیل میکند اینکه هیچ کدام از ما قابل مقایسه با دیگری نیستیم وبا توجه به صندوقچه دارایی وجودمان میتوانیم به اهدافی که با توجه به شرایط خود انتخاب کرده‌ایم برسیم
م.عارفیان
۱۴۰۱/۷/۱۹
ترجمه کتاب روان نیست در نتیجه برای برقراری با داستان و متن نیاز هست در وقت خلوت و با دقت گوش داد
اما ناکارآمدی ترجمه چیزی از قدرت قلم نویسنده کم نکرده و گوینده با صدایی آرام و لالایی وار داستان را روایت میکنم از تمامی افرادی که در این کار زحمت کشیده آمد باید تشکر کرد
هنا
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
گویش روایت کننده کتاب تقریبا یکنواخته. لحن یکنواخت و نبود کلمات کلیدی جذاب و متفاوت، باعث میشد تو رشته افکار خودم گم بشم و متوجه متن کتاب نمیشدم. با اینکه دو بار گوش کردم ولی بازم هیچی نفهمیدم. کاش یکم چالش بر انگیز تر بود و خواننده رو به خوندن کتاب بیشتر ترغیب میکرد…
غزاله
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اگر بخواهین با ذهنیتی که از بقیه کتابهای پائولو کوئیلو دارید این کتاب رو بخونین انتظار شما رو براورده نمیکنه. اون پیچیدگی داستانهای دیگه‌ی کوئیلو رو نداره. من زیاد نپسندیدم. از نظرم سطحی اومد. ولی در کل کتابهای پائولو بی نظیره
حسین اصغری
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
پس از خواندن کتاب کیمیاگر با انتظار بسیار زیادی این کتاب جدید رو شروع کردم اما اونطور که باید و شاید نبود. به نظرم روایت داستان در سطح کم عمقی پیش رفت و از حداقل شاخ و برگ و کاراکترها استفاده شده بود.
مهناز سعیدی
۱۴۰۱/۹/۲۰
کتاب خوبیه اما یکم سنگین هست، کلا کتاب‌های نویسنده پائولو برای یافتن هدف در غالب داستان هست که در طول مسیر افرادی در مسیر رشد و تعالی ما تا رسیدن به هدف مورد نظرمون معجزه وار قرار میگیرن
Mahsa Eini
۱۴۰۲/۱/۲۰
مفهوم کتاب در عین سادگی یک داستان خیلی عمیقه چندین بار باید گوش کرد پر از نکتست و اگر هر کسی در زمینه کاری و زندگی خودش نصایح نویسنده رو به کار ببنده حتما بهش کمک میکنه لذت بردم ممنون از کتابراه🙏
جواد محمدی
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب‌های پائولو کوئیلو همیشه فوق العاده بوده و این کتاب مخصوصا به کسانی به فلسفه علاقه مند هستند بسیار توصیه میشه و با قالب داستانی و مخصوصا روایت شیرین راوی بسیار جذاب و دلنشین هست
فردوس ذوالفقاری
۱۴۰۱/۸/۱۲
موسیقی که در طول داستان پخش میشد تداخلی با صدای گوینده نداشت. و این موضوع خیلی برای من جالب بود. هم چنین نوای ملایم فلوت آدم رو به عمق داستان فرو می‌برد. و تجربه‌ی جذابی برای من بود.
رامین معینی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
اصلا خوشم نیومد. از کارای کوئیلیو خیلی انتظارا بالاست ولی این اصلا برام تو اون سطح نبودش. شاید ایراد ترجمه شایدم کلا موضوع دیگه!
من توصیه نمیکنم
علیرضا مهدی زاده
۱۴۰۱/۱۱/۸
داستان قشنگی بود که فرا متنش خیلی تاثیر گذار تر از خودت متن داستانه اما اکیدا توصیه میکنم اگه کتاب کیمیاگر رو نخوندید اول اونو بخونید واقعا عالیه
زهرا احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۲
کتاب دارای مفاهیم عمیقی بود که باید خوب مورد تفکر قرار می‌گرفت و چند بار شنیده میشد اما بخش عمده‌ی کتاب نصیحت‌های کمانگیر بود که جذابیت داستانی نداشت
انگود انگوری
۱۴۰۱/۸/۹
صدای گوینده کمی یکنواخت بود و کشش خاصی ایجاد نمی‌کرد. به اندازه کتاب‌های قبلی پائولو جذاب نبود. موسیقی بی کلام هم اصلا به کتاب نمی‌خورد.
واراگ سینانیان
۱۴۰۱/۷/۱۹
ترجمه روانی ندارد و فقط متکی به صدای خوب راوی و فن عالی روایته اوست که شاید بتونین تحملش کنید ولی در کل قلم نویسنده مطمئنا مثال زدنیه
مشاهده همه نظرات 60

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کمان گیر

برای دریافت کتاب صوتی کمان گیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.