معرفی و دانلود کتاب هنر شوخ طبعی

عکس جلد کتاب هنر شوخ طبعی
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر شوخ طبعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر شوخ طبعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر شوخ طبعی

کتاب هنر شوخ طبعی نوشته پاتریک کینگ، مهارت‌های تقویت ارتباط گفتاری را به شما می‌آموزد و تکنیک‌هایی را برای باهوش بودن، گفت‌وگوی جذاب داشتن، سریع و فریبنده بودن ارائه می‌دهد.

گاهی ممکن است هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشید اما ناگهان حرف خنده‌دار و طنزگونه‌ای به ذهنتان برسد. شوخ‌طبعی مفاهیم زیادی شامل جمله‌های دوستانه، جذاب، هوشمندانه و جالب را دربرمی‌گیرد. تفکر انتقال احساسات به دیگران تقریباً غیرممکن است و مهارتی شبیه به انداختن توپ بسکتبال یا دوختن تور سبد در زیر آب است.

اگر شما الگوها و رفتارهای هدفمند را بشناسید؛ پس با تمرین زیاد قادر به توسعه‌ی آن‌ها هستید. با تمرین مناسب و کافی، این رفتارها و الگوها، شکل غریزه و عادت به خود می‌گیرند و به آسانی وارد وجودتان می‌شوند چون آن‌ها طبیعت دوم شما هستند. کتاب هنر شوخ‌طبعی (The Art of Witty Banter) یکی از بهترین ابزارها برای کسانی است که به دنبال مهارت و تخصص در هنر شوخ‌طبعی هستند. شما همیشه می‌خواستید در این زمینه استاد باشید پس همین الان شروع کنید.

به کمک این هنر شما یاد خواهید گرفت که چگونه گفت‌وگو و جمله ماهرانه‌ای بسازید و آن را به سرعت به دیگران منتقل کنید و شوخ‌طبعی از شما شخصی می‌سازد که ارزش توجه و صحبت کردن داشته باشد.

پاتریک کینگ (Patrick King) در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه موجب آرامش مردم شوید، چگونه به راحتی در هر موقعیتی با افراد ارتباط برقرار کنید، چگونه ارتباط چشمی مناسبی با دیگران برقرار کنید، چگونه در هر موقعیت اجتماعی قرار بگیرید، چگونه به عنوان فردی خلاق ظاهر شوید و هرگز بدون حرفی برای گفتن نباشید.

در بخشی از کتاب هنر شوخ‌طبعی می‌خوانیم:

زمانی می‌رسد که اصلاً مهم نیست چقدر سخنگوی خوب یا شخص جذاب و اجتماعی با بیان زیبا هستید. بعضی وقت‌ها مکالمه سرد و بی‌روح می‌شود، ایرادی ندارد و مقصرش شما نیستید.

می‌توانیم علاقه‌مند به موضوعاتی شویم که اهمیت چندانی ندارند. گاهی وقت‌ها گفتگو و مکالمه مانند مصاحبه شغلی آزار دهنده و خسته کننده می‌شود. وقتی درباره موضوعات مختلفی صحبت می‌کنیم مثل ‌اینکه از گودالی به سمت بالا حرکت می‌کنیم و کاری خسته کننده‌ است.

زمانی که در گفتگویی با موضوع سخت و خسته کننده قرار می‌گیریم، احساس می‌کنیم در مخمصه‌ای گرفتار شدیم که حاصلش رنجش و ناامیدی است. هر چه بیشتر تلاش کنیم که از این مکالمه‌ی خسته‌کننده خارج شویم، انرژی و آرامش بیشتری احساس می‌کنیم. اجازه دهید ساده‌تر بیان کنم. گفتگو شامل مجموعه‌ای از داستان‌ها، جمله‌ها و سؤال‌ها می‌شود. وقتی شخصی با این مجموعه‌ها شروع به مکالمه می‌کند، شخص دیگر با موضوعات مربوط و یا موضوعاتی که کمی مربوط به آن است پاسخ می‌دهد. اینجاست که تداعی آزاد معانی ظاهر می‌شود.

به عنوان مثال اگر شخصی به شما بگوید گربه‌ها را بسیار دوست دارم و شما چیزی درباره گربه ندانید، شاید برای شما سخت باشد که به ادامه گفتگو با او بپردازید. اگر در بچگی، گربه آسیبی به چشم راست شما وارد کرده باشد در این صورت شما سریعاً گفتگو در مورد گربه‌ها را خاتمه می‌دهید. حتی ممکن است شما چیزی درباره گربه‌ها نخواهید به زبان‌آورید، به نظرتان چه اتفاقی می‌افتد؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آشنایی با تکنیک‌های EDR ،SBR ،HPM
فصل دوم: هرگز آن‌قدر مطمئن صحبت نکن
فصل سوم: قبل از هر پاسخی تفکر کن
فصل چهارم: تمرین تداعی آزاد معانی
فصل پنجم: ظاهراً و مستقیماً با واقعیت روبه‌رو شو
فصل ششم: تکنیک ما در برابر جهان
فصل هفتم: آماده کردن رزومه‌ای برای گفت‌وگو
فصل هشتم: مشخص کردن مرزهای گفت‌وگو
فصل نهم: از دست دادن افکار و ایده‌های مرتبط با هم
فصل دهم: استفاده از داستان‌ها یا روایت‌های جایگزین
فصل یازدهم: تکنیک آزمایش فکری
فصل دوازدهم: متخصص کردن افراد
فصل سیزدهم: مهارت در عبارت "چی داشتی می‌گفتی"
فصل چهاردهم: استفاده از تعاریف بسیار مؤثر
فصل پانزدهم: استفاده از توضیحات دوگانه
فصل شانزدهم: شوخ‌طبعی، تمسخر همراه با خوش‌قلبی
فصل هفدهم: شخص حاضرجواب بذله‌گو
فصل هجدهم: حرکت به ماورای معانی الفاظ
نتیجه‌گیری
خلاصه فصول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر شوخ طبعی
نویسنده
مترجمپری راد
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-6532-08-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر شوخ طبعی

فاطمه نورزاد
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
بسیار مفید بود. من راهکارهاش رو اجرا میکردم و در حین اینکار به مشکل میخوردم و دوباره به کتاب رجوع میکردم و نکات از قلم افتاده رو پیدا میکردم و همینطور بهتر و بهتر میشدم. این کتاب واقعا همراه شماست و با ایده‌ها و راهکار هاش میتونید روابط تون رو بهتر کنید. خیلی بهتر!
البته درمورد شوخ طبعی میشه گفت
خیلی مفید نیست. ترجمه کتاب هم ضعیف هست و بعضی از قسمت‌ها واقعا مفهوم نیست اما اگه ترجمه بهتر یا نسخه چاپی‌اش را پیدا کردید حتما مطالعه کنید.
سارا نظری
۱۴۰۱/۷/۳۰
ترجمه افتضاح بود. یعنی مطمئنم با گوگل ترنسلیت انجام شده و حتی یک بار هم از روی متن خوانده نشده. اینقدر که بعضی جملات نامفهوم بود. مثلا نوشته سوالهایی که با دبلیو اچ شروع‌می‌شوند!! (در صورتی که در فارسی این جملات با “چ” شروع می‌شوند)
و‌نکات هیچ ربطی به شوخ طبعی نداره. نکات برای جلو بردن روان یک گفتگوی دوستانه است.
Dana Kiyani
۱۳۹۹/۴/۶
خب راستش به نظرم باید اینجور کتابا از یه نویسنده ایرانی خوند چون خیلی چیزا در فرهنگ ما با مزه اس که ممکنه برای سایر زبان‌ها و فرهنگ‌ها نباشه و خیلی اصطلاحات متفاوته در هر زبان و فرهنگی
و اینکه من توقعی که از کتاب داشتم برام برآورده نشد
مهسا منقبتی
۱۴۰۰/۳/۲۰
با وجود ترجمه خیلی ضعیف و نامفهوم کتاب به شدت ارزشمندیه درس‌ها و نکات مهمی گفته شده که خیلی میتونن توی ارتباطات اجتماعی مفید باشن.
من این کتاب رو پیشنهاد میکنم..
۱ ستاره به خاطر ترجمه خیلی افتضاح و چرت فکر کنم با Google Translate ترجمه کرده 😞😞😞
amir abdollahpoor
۱۳۹۹/۴/۱۸
به نظرم جای زیادی برای بهبود کیفیت ترجمه کتاب وجود دارد، مخصوصا در بعضی فصول. نکات خوبی در مورد ارتباطات اجتماعی در کتاب بود، ولی در زمینه شوخ طبعی که عنوان کتاب هست، انتظارم برآورده نشد.
Arsalan Jandaghi
۱۴۰۱/۳/۱۵
من خودم این کتاب برای افزایش شوخ طبعی ایم خریدم ولی اصلا کتاب در مورد شوخ طبعی‌ای نیست از 18 فصل فقط 1 فصلش در مورد شوخ طبعیه و عموما در مورد روابط اجتماعیه که اونم به درد نمیخورد
محمد زند
۱۴۰۰/۶/۲۶
نکات ظریف برای داشتن ارتباطی قوی، از جمله ابزار کاربردی است که هر کسی که می‌خواهد ارتباط و تعامل بهتری با دیگران داشته باشد، ضروری بوده و در متن این کتاب نگاشته شده است.
Negar Arab
۱۳۹۹/۶/۱۶
خیلی کتاب خوبی بود اگه میخواین در زمینه خوش صحبتی پیشرفتی کنید پیشنهاد میکنم این کتابو بخونید و به تکنیکاش عمل کنید مثل یه کتاب درسی همه چیزشو یاد بگیرید واقعا کاربرد داره
رحیمه زارعی
۱۴۰۱/۷/۲۶
کتاب خوب دارای راهکارهای بسیار سازنده برای ایجاد تعامل و روابط اجتماعی و خانوادگی بسیار مفید بود و سعی می‌کنم از این راهکارها در ایجاد روابط عالی استفاده کنم
Elias Mohammadi
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
هنوز نخوندمش و باید ببینم چطوریه اما کتاب دیگه‌ای پیدا نکردم از کتابراه درخواست دارم که کتاب‌هایی که به بالا رفتن شوخ طبعی کمک میکنه اضافه کنن
reza jojro
۱۴۰۰/۳/۲۶
اتفاقا همتون اشتباه کردین دقیقا مربوط ب شوخ طبعی بود من نسخه چاپ‌شو گرفتم از وسطاش ب بعد درباره شوخ طبعی و لاس زدن و داستان گویی بود.
مرتضی ثقفی
۱۴۰۱/۱/۱
فکر میکنم خانم مترجم جلسه دوم کلاس زبانشون برای تکلیف کلاسی این کتاب رو ترجمه کردند با کمک گوگل البته..!
Hamed Hajizad
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
اصلا کتاب خوبی نیست. ترجمه به شدت ضعیف، بدون کوچکترین ویرایش و مستقیم کپی پیست شده از گوگل ترنسلیت.. متاسفم.
محبوبه دریاباری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بسیار نامفهوم و برای من بی کاربرد بود البته از لحاظ ترجمه اشکال داشت و ترجمه اونقدر رد بود که جملات رو نامفهوم کرده بود
Ehsan
۱۴۰۲/۴/۲۷
اقا یه بازنگری کنید روی ترجمه کتاب هیچی نمیفهمم ازش. اینایی هم که تعریف کردن دنبال امتیازن فقط
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب هنر شوخ طبعی

برای دریافت کتاب هنر شوخ طبعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.