معرفی و دانلود کتاب صورتت را بشور دختر

عکس جلد کتاب صورتت را بشور دختر
قیمت:
۱۶۰۰۰ 8000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صورتت را بشور دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صورتت را بشور دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صورتت را بشور دختر

کتاب صورتت را بشور دختر به قلم ریچل هالیس به عنوان پرفروش‌ترین اثر نیویورک تایمز در زمینه‌ی خودسازی، قصد دارد تا به همه‌ی خانم‌ها یادآور شود که برای دستیابی به اهدافشان باید تلاش کرده و به همان کسی مبدل شوند که واقعاً هستند.

قطعاً مطالعه‌ی کتاب صورتت را بشور دختر (Girl, wash your face) حتی برای دختری که در کتاب فروشی ایستاده و نمی‌تواند تصمیم بگیرد آیا این کتاب را بخرد یا نه، مفید خواهد بود. در این اثر ریچل هالیس (Rachel Hollis) سعی دارد تا به شما کمک کند تصمیماتی منطقی و درست در زندگی اتخاذ کنید.

این کتاب در مورد بسیاری از دروغ‌های بزرگ موجود در جامعه صحبت کرده و حقیقت مهمی را آشکار می‌سازد؛ کدام حقیقت؟ این که شما تنها کسی هستید که مسئول شادی، خوشبختی و نارضایتی‌های زندگی‌تان هستید، حتی مسئول کسی هستید که در آینده خواهید شد.

همه‌ی انسان‌ها گاهی برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران و جلب توجه کسانی که دوستشان ندارند، کاری انجام می‌دهند یا حتی وسایلی می‌خرند که هزینه آن را به سختی پرداخت می‌کنند، اما حقیقتاً باید این کار را کنار گذاشت، شما نباید تمایلات خود را سرکوب کنید؛ چرا که زندگی مانند چرخ و فلک نیست که بتوان به نقطه قبلی بازگشت، زندگی‌ باید سفری دلپذیر از مکانی منحصر به ‌فرد به مکانی دیگر بوده و ساخته‌ی دست و حاصل تلاش وصف‌ناپذیر خودتان باشد.

هالیس در کتاب صورتت را بشور دختر داستان‌های طنز‌آمیز، غمگین و خجالت‌آور بسیاری را شرح می‌دهد که همه آن‌ها به یک جمله ختم می‌شوند؛ «زندگی‌ات فقط به خودت بستگی دارد.» باید دروغ‌هایی که در محیط اطرافتان می‌شنوید را بشناسید وگرنه این حقیقت باور نکردنی است. درک این حقیقت که افراد باید خودشان شادی‌های زندگی را انتخاب کنند و کنترل امور زندگی‌ را در دستان خود گیرند اهمیت فراوانی دارد، این حقیقت را باید با هر دو دست محکم گرفت و روی تابلوی اعلانات قرار داد تا همیشه نظاره‌گر آن باشید.

در آخر اغراق نیست اگر بگوییم این کتاب می‌تواند بهترین مشوق شما در جهت تبدیل شدنتان به فردی که می‌خواهید باشد. شما در این اثر یاد خواهید گرفت که در سخت‌ترین روزها و لحظه‌های زندگی‌تان فقط یک حرکت رو به ‌جلو حتی به ‌اندازه یک اینچ و حتی یک مایل هم می‌تواند باعث پیشرفت‌تان شود.

در بخشی از کتاب صورتت را بشور دختر می‌خوانیم:

چند سال پیش در یک سخنرانی شرکت کردم که در آن یک مشاور زندگی روی صحنه ایستاد و با حرف‌هایش مردم را به فکر فرو برد که خودشان را باور داشته باشند. لحظه‌های آن سخنرانی و جلسه برایم لذت‌بخش بود، چون تصمیم گرفتم تبدیل به نسخه‌ی بهتری از خودم شوم، خودم را باور داشته باشم. هیچ‌کس نمی‌تواند به تمام سؤالات ما جواب دهد، باید از افکار و بصیرت دیگران الهام بگیرید. امیدوارم تا اینجای کتاب یکسری توصیه‌های محسوس مرا درک کرده باشید، شاید تک‌تک کلمات این کتاب برایتان بی‌معنی باشد، اما من تلاش کردم کتاب‌هایی بخوانم، پادکست‌هایی گوش دهم تا بتوانم به چنان خرد و حکمتی دست یابم و آن‌ها را در اختیارتان قرار دهم.

سخنران جلسه از حضار پرسید: دوست داشتید از سمت پدرتان عشق دریافت کنید یا از سمت مادرتان؟ پدر یا مادرتان، کدام را بیشتر دوست دارید، منظورم این است که دوست دارید از کدام سمت عشق بیشتری دریافت کنید؟ پدر… جواب اکثر خانم‌ها این بود، جواب من هم همین بود. من در جلسات روان‌درمانی زیادی شرکت کردم و به چنین سؤالاتی جواب دادم؛ بنابراین وقتی سخنران چنین سؤالی پرسید من جواب آن را می‌دانستم، پدر... پس هنوز سخنران کار خاصی نکرده بود.

اما در ادامه سؤالی پرسید که همه چیز تغییر کرد. «برای دستیابی به آن باید چطور فرزندی بودید؟» منظورش برای دستیابی به عشق پدرتان چه کار باید می‌کردید؟ با خودم گفتم: موفقیت، برایم چیز جدیدی نبود، می‌دانستم سخنران بودن چطور روی زندگی بزرگسالی هم تأثیر می‌گذارد. بعد پرسید: باید چه کسی بودید؟ جواب دادم: کوچک.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: دروغ، چیز دیگری مرا خوشحال می‌کند
فصل دوم: دروغ، از فردا شروع می‌کنم
فصل سوم: دروغ، به اندازه‌ی کافی خوب نیستم
فصل چهارم: دروغ، از تو بهترم
فصل پنجم: دروغ، فقط دوست داشتن کافی است
فصل ششم: دروغ، «نه» جواب آخر من است
فصل هفتم: دروغ، در روابط شخصی با شریک زندگی‌ام خوب عمل نمی‌کنم
فصل هشتم: دروغ، مادر بودن را بلد نیستم
فصل نهم: دروغ، مادر خوبی نیستم
فصل دهم: دروغ، باید خیلی جلوتر از این‌ها بودم
فصل یازدهم: دروغ، بچه‌های مردم منظم‌تر و باادب‌تر هستند
فصل دوازدهم: دروغ، باید خودم را کمی کوچک کنم
فصل سیزدهم: دروغ، می‌خواهم با مت دیمون ازدواج کنم
فصل چهاردهم: دروغ، نویسنده‌ی خوبی نیستم
فصل پانزدهم: دروغ، هیچ‌وقت نمی‌توانم از این مرحله گذر کنم
فصل شانزدهم: دروغ، نمی‌توانم حقیقت را بگویم
فصل هفدهم: دروغ، وزن من بیانگر شخصیت من است
فصل هجدهم: دروغ، فقط یک راه درست برای زندگی کردن وجود دارد
فصل نوزدهم: دروغ، به یک قهرمان نیاز دارم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صورتت را بشور دختر
نویسنده
مترجمپری راد
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-622-653227-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۶۰۰۰ 8000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صورتت را بشور دختر

فاطمه خلیلی
۱۳۹۹/۴/۲۱
من واقعا لذت بردم و واقعا تاثیرداشت روی ارادم. باورم به خودم و اگاه شدنم. این دومین کتابی بود که از ریچل هالیس میخونم. پیشنهاد میکنم حتما بخونید.
Kosar Mirzaii
۱۳۹۹/۴/۶
سلام من در حال خواندن این کتاب هستم و روی من تاثیر زیادی گذاشت. به دخترایی که همچین مشکلی برایشان پیش آمده توصیه میکنم☺😊
حدیث گودرزی
۱۴۰۱/۹/۲۶
عالی بود نه تنها برای دختران بلکه بسیاری هم برای خانومای متاهل خوبه،، که بدونن برای رسیدن به خواسته هاشون قرارنیست خودشونو تغییر بدن
مهديه درويشي
۱۳۹۹/۵/۶
واقعا جذاب بود و روى من خیلى تاثیر کذاشت توصیه مى کنم که هرکی این کتاب رو نخونده بخوندش خیلى جذاب است
null null
۱۳۹۹/۳/۳۰
من کتاب‌های ریچل هالیس و زیاد میخونم و این یکی از عالترین کتاب‌ها برای خانم هاست پیشنهاد میکنم حتما بخونید
atisa afshar
۱۳۹۹/۸/۲۵
سلام این کتاب رو پیشنهاد میکنم حتما حتما بخونید مفید و عالی هست هم برای مجردها و هم متأهل ها
الناز دادفر
۱۴۰۲/۱/۷
من توصیه میکنم همه جلد کتاب‌های خانم ریچل و دختر‌ها بخونن واقعا بهش نیاز دارن
زینب محمدزاده
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
خیلی کتاب خوبیه و بسیار تاثیر گذار من خودم کتابهای ریچل رو خیلی دوست دارم
صبا خالو
۱۴۰۰/۹/۱۲
پیشنهاد میکنم برای دختران نوجوان فوق العاده بود
اکرم شجاعی
۱۴۰۰/۴/۲۹
کتاب خوبی به خانمها پیشنهاد میکنم مطالعه کنند
Baran Dolatshahi
۱۳۹۹/۸/۱۵
عالی بود، به نظرم مترجم خیلی احساساتی و عاشقانه عمل کرده
M B
۱۳۹۹/۶/۱۳
بسیار تاثیر گذار
فاطمه کیائی
۱۳۹۹/۴/۴
همه‌ی خانوم‌ها باید این کتاب رو حداقل یک بار بخونند
Somayeh Somayeh
۱۴۰۲/۲/۹
واقعا ارزش خوندن داره پیشنهادمیکنم
Fahimeh
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
بد نیست ولی مفیدم نبود برام
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صورتت را بشور دختر

برای دریافت کتاب صورتت را بشور دختر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.