معرفی و دانلود کتاب هوازی چربی‌سوز نیست!

برای دانلود قانونی کتاب هوازی چربی‌سوز نیست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوازی چربی‌سوز نیست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوازی چربی‌سوز نیست!

کتاب هوازی چربی‌سوز نیست! نوشتۀ کریگ بلنتاین و چلسی رتکلیف، به شما نشان می‌دهد که چگونه با صرف زمانی معادل یک پنجاهم جلسات کاردیو و با تمریناتی که از آن‌ها لذت می‌برید، نتایج تناسب اندام بهتر یا مشابه را کسب کنید.

اگر تا به حال احساس می‌کردید که وقت خود را هدر می‌دهید، اگر تا به حال فکر می‌کردید که رفتن به باشگاه برای شما فقط یک اتلاف وقت است، اگر تاکنون با ناامیدی به آینه نگاه می‌کردید و با خود می‌گفتید پس این 40 ساعتی که طی سه ماه گذشته بر روی تردمیل تمرین کرده‌ام، کجا رفته است؛ برای کسب اطلاعات جدید در مورد ورزش کاردیو خودتان را آماده کنید.

در ادامه در کتاب هوازی چربی‌سوز نیست! (The great cardio myth) خواهید دید که چطور می‌شود با رها کردن کاردیو و انتخاب روشی سریع‌تر و کمتر شناخته شده، می‌توانید هم به کاهش وزن مورد نظر خود برسید و هم سلامت جسمی خود را بهبود بخشید.

مطالعات علمی زیادی نشان می‌دهند که با برنامه‌های هوازی کاهش چربی کمی روی می‌دهد و یا هیچ کاهش چربی‌ای شکل نمی‌گیرد. ورزش هوازی با حالت پایدار برای کاهش چربی ممکن است بزرگترین دروغ صنعت تناسب اندام باشد. تمرین کاردیو می‌تواند تناسب اندام قلبی عروقی را بهبود بخشد و برای ورزشکارانی که می‌خواهند لاغر باشند، مناسب باشد. با اینکه رابطه‌ای بین تناسب اندام قلبی عروقی و لاغری وجود دارد، اما هیچگاه رابطه علت و معلولی بین آن‌ها برقرار نبوده است. اضافه کردن ورزش کاردیو-مخصوصاً تمرینات هوازی-به معنای کاهش چربی نیست.

کتاب هوازی چربی‌سوز نیست، پرده از روی تعدادی از اشتباهات درمورد ورزش قلبی عروقی بر می‌دارد، برخی از این اشتباهات کوچک هستند در حالیکه برخی دیگر، همانطور که از نظر علمی ثابت شده است، کاملاً جدی و به طور بالقوه‌ای زیان‌آور هستند. مطمئناً تمام افراد مانند آمریکایی‌ها با چالش رسیدن به سلامت کامل روبرو هستند. البته همه به دنبال وزن بدن سالم هستند - چالشی که با وجود رشد 60 میلیارد دلاری بازار کاهش وزن، همچنان پابرجاست!

کریگ بلنتاین (Craig Ballantyne)، نویسنده این کتاب، یک مربی تعامل سازنده و موفق از تورنتو اونتاریو کانادا است و نویسنده فرمول روز کامل است: چطور روز خود را داشته باشید و کنترل زندگی خود را بدست بگیرید. او از سال 2000 در مجله سلامتی مردان همکاری می‌کرد و مقالات او برای سلامتی بانوان، اکسیژن، GQ، ماکسیم، نشنال جئوگرافی، تناسب اندام مردان و عضله و تناسب اندام او و غیره نیز مشاهده می‌شد.

در بخشی از کتاب هوازی چربی‌سوز نیست می‌خوانیم:

باور قدیمی این است که تمرین قدرتی باعث آسیب می‌شود؛ تنها برای وزنه‌بردارها است و هیچ ارزش عملکردی دیگری بیرون از اتاق وزنه‌برداری ندارد. نگاهی گذرا به تاریخچه ورزش، نشان می‌دهد که دستورالعمل‌های اشتباه، مبتنی بر فرهنگ هستند. دهه شصت که زنان اجازه نداشتند در ماراتن شرکت کنند را به خاطر بیاورید! اولین بار کاترین سوئیسی در سال 1967 در ماراتن بوستون شرکت کرد تا فقط ثابت کند که زنان هم می‌توانند بیست و شش مایل (41. 8 کیلومتر) را بدون بی‌هوش شدن بدوند. بعد از عبور او از خط پایان اعضای تصمیم‌ گیرنده‌ی ماراتن مجبور شدند تعصبات خود را کنار گذاشته و قوانین غیرمنطقی‌ خود را تغییر دهند. توهم «خطرناک بودن» تمرین‌های قدرتی که در زمان رواج ایروبیک وجود داشت هم، خیلی متفاوت با قوانین ماراتن نبود.

در حقیقت احتمال اینکه مردم هنگام اسکات زدن به خود آسیب برسانند بیشتر از زمانی که دور پارک در حال دویدن باشند، نیست. (البته اگر به درستی اسکات نمی‌زنید، ممکن است از ناراحتی یا آسیب حادی رنج ببرید.) اما ورزشکاران مشتاق کاردیو در طول زمان از آسیب‌های عمیق‌تر و غیرقابل بازگشتی رنج می‌برند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
پیشگفتار
مقدمه نویسنده
فصل اول: اشتباهات بزرگ
فصل دوم: اشتباهات کوچک
فصل سوم: روش بهتر
منابع
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوازی چربی‌سوز نیست!
نویسنده،
مترجمامیرحسین رحمانپور، لیدا باقری طلب، سمیرا نجار صادقی
ناشر چاپیانتشارات نور دانش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات۲۱۴
زبانفارسی
شابک978-964-413-311-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوازی چربی‌سوز نیست!

PedrAm Pourak
۱۳۹۸/۹/۲۵
کتاب خوبیه و مطالب بروز و مفیدی داره اما من متنفرم از صفحات زیاد و مثالهای تکراری ک متاسفانه توو این کتاب هم بسیار زیاد هست و حال خوانند رو بهم میزنه، کسی ک اهل کتاب خوندنه قاعدتاً خنگ نیست و نیاز ب این همه توضیح نداره
کل مطالب مفید این کتاب توو ۴۰ صفحه جا میشن بقیش تکرار مکرراته
Razie Fakhimi
۱۳۹۷/۸/۱۱
کتاب فوق العاده خوبیه و به افسانه‌ی هوازی=سلامت پایان می‌ده. از وقتی اینو خوندم دیگه حواسمو جمع کردم که هوازی بیش از حد نداشته باشم. تمرین‌های ایستگاهی و آمادگی جسمانی به صورت اینتروال مفیدتره.
یکی دو تا برنامه پیشنهادی هم تو کتاب اومده ولی نظر من اینه که بهتره با مربی مشورت بشه و خودسر انجامشون ندین.
Maryam Keivan
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کتاب مطلب جدیدی رو بیان میکنه هرچند از نظر انجمن قلب برای پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی همچنان ورزشهای هوازی توصیه میشود فکرکنم نیمه اول کتاب جمع آوری مقالات بود که در۲۰ صفحه میشد خلاصه کرد و تکرارمکررات بود حدود ۶۰ صفحه آخر هم که منابع رو معرفی کرده بود اگربه صورت کتابچه مینوشتند خیلی بهتربود
Aliakbar Ghasemzadeh
۱۳۹۸/۲/۳۱
خلاصه کتاب. دویدن و ورزش ملایم کاریدو خوب نیست بجاش ورزش‌های هیت و دویدن به صورت ۱دقیقه با تمام سرعت و یک دقیقه استراحت انجام دهید تا ۲۰ دقیقه. که بهش میگن ورزش‌های اینتروال و بسیار برای چربی سوزی مناسب هست
Mojtaba Jj
۱۳۹۷/۱۰/۹
اطلاعاتش خوب بود اما به نظرم برنامه‌های تمرینی خوبی برای فهم بهتر تمام موارد در کتاب وجود نداشت
و ضمنا ترجمه خوب و روان (یعنی معادلسازی خوبی نداشت)
امیر عظیمی
۱۳۹۷/۵/۲۵
کتاب بسیار خوبیه اما خیلی بحث و تکرار میکنه. بیشتر کتاب تکرار مکرراته و در اخر کتاب تمرینها هست که بیشتر میتونست توضیح بده. مثلا زمان بندی و استراحت و شدت تمرینات گفته نشده که بسیار مهمه
سهیلا اسدی
۱۳۹۷/۱۲/۹
کتاب خوبی بود. طرز فکرم درمورد چربی سوزی عوض شد. ورزش‌هایی که معرفی کرده بود قبلا انجام داده بودم ولی اطلاعاتی درموردشون نداشتم. ولی ٦٠ صفحه از کتاب فقط منابعش بود: )
مجتبی طرخورانی
۱۳۹۷/۷/۲۲
سلام کتاب خوبیه ولی فقط کاش میشد خلاصه اجمالی از نحوه کار باون رو میزاشتین و گروه هدف و اماری از نتایج استفاده از کتاب رو منتشر میکردین
zahra salemi
۱۳۹۷/۶/۹
کتاب خیلى خوبیه
من هم با روشى شبیه به این که مربى برام طراحى کرد وزن قابل توجهى رو از حجم چربى کم کردم بدون کاهش حجم عضلات
Reza Kalhor
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
این یک نظریه است که حرکات سنگین ورزشی در تایم کم بیشتر از یک نرمش استقامتی طولانی مدت اثر چربی سوزی داره. این کتاب به دنبال اثبات این نظریه است.
mehdi bahadori
۱۳۹۷/۴/۱۷
کتاب خوبی هست، من کامل خوندمش و میشه گفت خیلی میتونه مفید باشه. البته فقط خوندنش کافی نیست، اجراش خیلی مهمتره
Marziye Gholami
۱۳۹۸/۲/۲۳
من این کتاب رو خریدم فکر میکنم ارزش خرید نداره بیشتر مقاله و منبع و چرت و پرته به نظرم کل حرف میرسه به چند تا تمرین همین که این رو همه میدونند
minevarax esy
۱۳۹۸/۴/۱۵
میتونست خیلی خلاصه تر باشه، خیلی تکرار کرده یه سری موضوع رو در فصل‌های اول و دوم
حامد قنبری فر
۱۳۹۷/۱۰/۹
کتاب مفیدی بود فقط جای ۲۰۰ صفحه میشد تو‌ ۳۰ ۴۰ صفحه هم‌خلاصه بشه
امیر علی گلزاری فرد
۱۳۹۷/۴/۲۸
کتاب خوبی و کل کتاب یعنی غذا بخورید+پرخوری نکنید+سبزیجات بخورید+ ورزش HIIT کنید 👌👌🙏🙏
مشاهده همه نظرات ۳۴

راهنمای مطالعه کتاب هوازی چربی‌سوز نیست!

برای دریافت کتاب هوازی چربی‌سوز نیست! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.