معرفی و دانلود کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

عکس جلد کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ راهنمایی تمام‌عیار برای تاب‌آوری در مقابل مشکلات زندگی‌ست. جولی اسمیت با بهره‌گیری از تجارب خود در زمینه‌ی روان‌شناسی بالینی، مجموعه‌ای از نکات را به شما ارائه کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کنترل بیشتری نسبت به مشکلات داشته باشید و ابزارهای کارآمدتری برای مقابله با چالش‌ها بیابید. گفتنی‌ست که این اثر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی در سرتاسر کشورهای جهان قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

احتمالاً از خودتان بپرسید: «چرا یک کتاب خودسازی دیگر بخوانم؟» در پاسخ باید به شما بگوییم آنچه که کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ (Why Has Nobody Told Me This Before) از جولی اسمیت را از سایر آثار در این زمینه متمایز می‌سازد، نثر ساده و زبان شیوای آن است. بااین‌وجود، جولی اسمیت (Julie Smith) هیچ‌گاه ادعا نکرده که اثرش می‌تواند جایگزین روان‌درمانی شود. کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ به منزله‌ی جعبه‌ابزاری‌ست که هنگام مواجهه با موقعیت‌های دشوار زندگی می‌توانید از آن بهره ببرید.

کتاب حاضر را جولی اسمیت، نویسنده و درمان‌گر برجسته، در سال 2022 به رشته‌ی تحریر در آورده است. این اثر پس از انتشار با استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شده و همچنین در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی قرار گرفته است. نویسنده در کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها بتوانید تا حدودی عملکرد ذهن خود را بشناسید و به سلامت روان نزدیک‌تر شوید. کامیاب کسی‌ست که زندگی را بیش از زنده بودن بداند. اگر شما هم می‌خواهید انعطاف بیشتری در زندگی داشته باشید،‌ از افسردگی رها شوید، یک رابطه‌ی عاطفی مخرب را تمام کنید و یا اعتمادبه‌نفس بیشتری از خود نشان دهید،‌ کتاب حاضر از جولی اسمیت همه‌ی چیزی‌ست که به آن نیاز دارید. کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ تکنیک‌هایی آزموده‌شده و عملی را ارائه می‌دهد که برای اغلب افراد، قابل اجرا هستند.

به خاطر داشته باشید که سلامت روان، درست به اندازه‌ی سلامت جسم حیاتی‌ست. هر چقدر هم که زندگی در هر لحظه با بحران‌هایی تازه روبه‌رو شود، راهکارهایی وجود دارد که از طریق آن‌ها بتوان اضطراب کمتر و رشد بیشتری را تجربه کرد. اگر برای افزایش سلامت روان خود کاری نکنیم، روزبه‌روز خوشبختی‌مان در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرد. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه از همه‌ی توش و توانمان برای زندگی بهتر استفاده کنیم و کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ از جولی اسمیت، در زمره‌ی آثاری قرار می‌گیرد که در این مسیر بسیار روشنگر و کمک‌کننده خواهند بود. گفتنی‌ست آرزو شنطیائی این کتاب را به فارسی برگردانده و نشر میلکان آن را منتشر کرده است. چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ از هشت بخش تشکیل شده که در ادامه، عناوین آن را مطالعه می‌کنید: «مخمصه»، «انگیزه»، «درد احساسی»، «سوگ»، «تردید به خود»، «ترس»، «استرس» و «زندگی معنادار».

جوایز و افتخارات کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز در سال 2022
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب غیرداستانی وب‌سایت گودریدز در سال 2022
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب بریتانیایی در بخش آثار غیرداستانی در سال 2023

نکوداشت‌های کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

  • دکتر جولی اسمیت، دوست متخصص و خردمندی است که همه‌ی ما به آن نیاز داریم. (لوری گوتلیب، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز)
  • اکنون بیش از هر زمان دیگری مردم با قضیه‌ی سلامت روان خود دست‌وپنجه نرم می‌کنند. دکتر جولی اسمیت در کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ نکات و ابزارهایی عملی را برای هر کسی که با اضطراب،‌ شک و تردید مواجه است، مطرح می‌کند. (نیکول لپرا، نویسنده)
  • جولی اسمیت در این اثر بر روی موضوعاتی که همه‌ی ما با آن‌ها درگیر هستیم، مانند استرس، غم و اندوه، ترس و شک به خود، تمرکز می‌کند و پیشنهاداتی را برای نحوه‌ی کنار آمدن با این احساسات ارائه می‌دهد. (بوک‌پیج)

کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی، مخاطبان اصلی کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود، از جولی اسمیت هستند.

با جولی اسمیت بیشتر آشنا شویم

جولی اسمیت نویسنده و روان‌شناس بالینی‌ست. او در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به انتشار ویدئوهای کوتاه خودسازی پرداخت و طولی نکشید که تعداد دنبال‌کننده‌های او به سه میلیون نفر افزایش یافت. اسمیت در شبکه‌های تلویزیونی متعددی همچون سی‌. ان. ان نیز ظاهر شده و همچنین در فهرست صد سازنده‌ی برتر قرار دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

  • سلامت روان و سلامت جسم با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. تغییر یکی سبب بروز تغییر در دیگری می‌شود.
  • کلام ما تأثیرات قدرتمندی در تجربه‌مان از جهان دارد. کلام ابزار درک‌کردن است، به ما کمک می‌کند تا احساسات را دسته‌بندی کنیم، از تجربیات گذشته درس بگیریم، دانسته‌هایمان را به اشتراک بگذاریم و تجربیات آینده را پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کنیم.
  • برخورد با احساسات تقریباً مانند ایستادن در میان امواج است. وقتی سعی کنیم جلوی احساسات را بگیریم، به‌راحتی از پا درمی‌آییم و به مشکل برمی‌خوریم، در تلاشیم تا نفس بکشیم و بفهمیم کدام مسیر ما را از مهلکه بیرون می‌برد.
  • مشاهده‌ی احساسات به همان شکل و ماهیتی که هستند، کلید بررسی درست و ثمربخش آن‌هاست. احساساتتان معرف شخصیت شما نیستند و شخصیت شما هم زاییده‌ی احساسات شما نیست.

در بخشی از کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ می‌خوانیم

هر آدمی را که از خواب محروم کنید، در برابر بیماری‌های جسمی و روانی آسیب‌پذیر خواهد شد. اما رابطه‌ی بین خواب و سلامت ‌روان، دوسویه است. هنگامی که سطح سلامت روان شما به‌ دلیل استرس، بدخلقی یا اضطراب افت می‌کند، احتمالاً خوابتان نیز به‌نوعی مختل می‌شود. مهم نیست اول کدام اتفاق افتاده و روی دیگری تأثیر گذاشته است، اما می‌توان با اطمینان گفت وقتی کیفیت خواب شما کاهش یابد، خلق‌وخو و باورتان به توانایی بازیابی شرایط اولیه به‌شدت تنزل خواهد یافت. وقتی به اندازه‌ی کافی نخوابیده باشید، همه‌چیز ده برابر سخت‌تر می‌شود. خواب تأثیر عمیقی در هر جنبه‌ از تندرستی شما دارد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید خوابتان آن‌طور که باید خوب نیست، برای بهبود آن تلاش کنید؛ چراکه قطعاً ارزش صرف وقت و انرژی را دارد.

توصیه می‌کنم کسانی که مدت طولانی است به بی‌خوابی دچارند، حتماً به متخصص مراجعه کنند. اما اگر می‌خواهید روی بهبود میزان یا کیفیت خواب خود کار کنید، فهرستی از نکات را در ادامه آورده‌ام. باز هم تأکید می‌کنم، ما به دنبال کمال نیستیم و مجبور نیستید تمام کارهای فهرست را برای خوب و به‌اندازه خوابیدن انجام دهید.

برخی مواقع برخی اتفاقات شما را از الگوی خواب سالم دور می‌کند. اگر کارتان شیفتی است، مسافت‌های طولانی سفر می‌کنید، بچه‌های خردسال دارید یا تا دیروقت بیدار ماندن و انجام بازی‌های کامپیوتری عادتتان شده است، وقتی را به خود اختصاص دهید و همه‌چیز را برای قرار گرفتن در مسیر درست مرتب کنید.

اوایل روز ورزش کنید و سعی کنید عصرها را به استراحت بگذرانید. حمام آب‌ گرم قبل از خواب بدن شما را به درجه‌حرارت بهینه برای خواب می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: مخمصه
فصل اول: آشنایی با مفهوم بدخلقی
فصل دوم: تله‌های خلقی که باید مراقب آن‌ها باشید
فصل سوم: راهکارهای مفید
فصل چهارم: چگونه روزهای بد را به روزهای بهتر تغییر دهیم
فصل پنجم: رعایت اصول اولیه
بخش دوم: انگیزه
فصل ششم: آشنایی با مفهوم انگیزه
فصل هفتم: چگونه انگیزه را پرورش دهیم
فصل هشتم: چگونه کاری را انجام دهید که حس‌وحالش را ندارید؟
فصل نهم: برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی از کجا شروع کنم؟
بخش سوم: درد احساسی
فصل دهم: خلاصم کن!
فصل یازدهم: با احساسات چه‌کار کنیم
فصل دوازدهم: چگونه از قدرت کلمات به‌نفع خود استفاده کنید
فصل سیزدهم: چگونه از کسی حمایت کنیم
بخش چهارم: سوگ
فصل چهاردهم: آشنایی با مفهوم سوگ
فصل پانزدهم: مراحل سوگ
فصل شانزدهم: تکالیف سوگواری
فصل هفدهم: ستون‌های قدرت
بخش پنجم: تردید به خود
فصل هجدهم: برخورد با انتقاد و تأیید‌نشدن
فصل نوزدهم: کلید خلق اعتمادبه‌نفس
فصل بیستم: اشتباهاتتان جزئی از شخصیت شما نیستند
فصل بیست‌ویکم: کافی‌بودن
بخش ششم: ترس
فصل بیست‌ودوم: اضطراب را از بین ببرید!
فصل بیست‌وسوم: کارهایی که به اضطراب شدت می‌دهند
فصل بیست‌وچهارم: چگونه اضطراب را در لحظه آرام کنیم؟
فصل بیست‌وپنجم: با افکاری که سبب اضطراب می‌شوند چه‌ باید کرد؟
فصل بیست‌وششم: ترس از اتفاقات اجتناب‌ناپذیر
بخش هفتم: استرس
فصل بیست‌وهفتم: آیا استرس با اضطراب متفاوت است؟
فصل بیست‌وهشتم: چرا کاهش استرس تنها راه‌حل نیست
فصل بیست‌ونهم: وقتی استرس مفید، مخرب می‌شود
فصل سی‌ام: از استرس به نفع خود بهره ببرید
فصل سی‌ویکم: در شرایط حساس و حیاتی چه کار کنیم؟
بخش هشتم: زندگی معنادار
فصل سی‌ودوم: همیشه شادبودن یا نبودن، مسئله این است
فصل سی‌وسوم: کدام ارزش‌ها برای شما مهم‌ترند؟
فصل سی‌وچهارم: چگونه زندگی معناداری خلق کنیم؟
فصل سی‌وپنجم: روابط
فصل سی‌وششم: چه زمانی باید در پی درمان باشیم
سپاسگزاری
ابزار یدکی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟
نویسنده
مترجمآرزو شنطیائی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات287
زبانفارسی
شابک978-622-254-372-3
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

هاجر زارع خفری
۱۴۰۱/۷/۲۹
سلام من فقط 39 صفحه از این کتاب دارم که تمومش کنم باید بگم ازش لذت بردم این کتاب تمرین داره و می‌دونم جا داره که چند بار این کتاب رو بخونم و تمرین هاش رو انجام بدم شما می‌تونید مثل من یک دور تا آخر بخوانید و بعد دور بعدی تمرین هاش رو انجام بدید، بارها شده حین خوندن این کتاب تطابق زیاد گفته‌های رو و نویسنده راجب الگو‌های نادرست یا باور‌های غلط خودم ببینم، این کتاب به من حس آرامش داد چون از باور‌های اشتباهی که بهشون چسپیده بودم رهام کرد! چون میگه احساسات مخصوصا اونهایی که ما تلاش می‌کنیم ازشون فرار کنیم واقعا چیز بدی نیستند بخشی از انسان بودن وکمال انسان هست، فکر می‌کنم چون با خوندش دست از مقاومت برداشتم (البته هنوز در حال کشمکش هستم) احساس آرامش کردم ولی باور دارم نباید فقط به این کتاب بسنده کنید بلکه این کتاب نیاز به مکمل داره و نیاز داره در جهت کامل کردن تاثیر از این کتاب، کتاب‌ها یا دوره‌های بیشتری رو ببینید، این نظر شخصی من تجربه من از این کتاب بود، موفق باشید 🌹🌹🌹
Zahranaderi
۱۴۰۱/۷/۸
این کتاب بسیار مفیدی هست.
مخصوصا بخش اولش که علت بیشتر کسالت و بی حالمون رو میگه. درباره این صحبت میکنه که چرا ما گاهی اوقات حال و حوصله کاری رو نداریم و راهکارهایی رو ارائه میده که کمک میکنه دوباره به خودمون برگردیم و رشد داشته باشیم.
بخش دوم کتاب راجع به انگیزه صحبت میکنه که با بیشتر کتاب‌های
توسعه فردی فرق اساسی داره!
این کتاب برای آدم‌هایی که افسردگی دارن یا فکر میکنند دارن کمکشون میکنه. خلاصه دلم میخواد این کتاب رو به بیشتر دوستانم معرفی کنم خیلی دوسش داشتم و دارم و الان دارم ادامه کتاب رو مطالعه میکنم😍✊🏻
نوشین فیروزی
۱۴۰۲/۱/۱۲
خیلی عالی و مفید بود. من خیلی از این دست کتابها میخونم و همه هم روی نوشتن تاکید دارن و منم حوصله نوشتن ندارم چون توی ذهنم تحلیل میکنم ولی این کتاب برای من عالی بود و کاری کرد که من بالاخره بنویسم با اینکه توی کتاب اصلا تاکید زیادی به کاری نمیکنه ولی کلا کتاب خیلی کاربردی هست مخصوصا برای ما ایرانیها که حرف زدن و قضاوت کردن در مورد دیگران قسمت بزرگی از زندگیمون هست و لحظه‌ای در مورد اینکه ممکنه اشتباه فکر کنیم تردید نمیکنیم. من خودم سرکار میرم و بعضی وقتها که با همکارم دعوام میشه و حرفی به من میزنه واقعا حقیقت نداره و زاییده خیالشه همونطور که خود من اینطور هستم و اکثر افرادی که میبینم
anahid Arya
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
این کتاب یه جعبه ابزار کامل درباره‌ی زندگیه. زندگی هر انسانی پستی و بلندی داره. پستی و بلندی‌هایی که در هر مقطع زندگی ذهن و احساسات مارو درگیر می‌کنن. این روانشناس در این کتاب مارو نسبت به ذهن و احساساتمون و مسائل مربوط بهشون اگاه میکنه. اگاهی که بهمون یاد میده چطور در مسیر درست زندگی حرکت کنیم. که اگاهی اساسی بهمون یاد میده تا از سلامت روانمون مراقبت کنیم و اجازه ندیم این مسائل طبیعی تبدیل به مشکلات بزرگ تر بشن. و اگر هم شدن، چطور به روش علمی از اون‌ها بیرون بیایم و کنترل و مدیریتشون کنیم.
الهه نفری
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
موردی که بنده رو بسیار نسبت به مطالعه این کتاب مشتاق و علاقه مند کرد علاوه بر محتوای اون، ترجمه بسیار خوب خانم شنطیایی بود اصلا شما در طول مطالعه کتاب حس نمیکنید که ترجمه اس برخلاف بسیاری از کتابهای روانشناسی یا حتی رمان که ترجمه نامفهوم و پراکنده‌ای داره و مغز رو برای درک مطلب به چالش میکشه و خسته میکنه این کتاب بسیار روان در عین حال بسیار قوی ترجمه شده با تشکر از مترجم کتاب
Ali Mohamadi
۱۴۰۲/۷/۸
کتاب‌های بسیاری در این زمینه مطالعه داشتم این کتاب فرق خیلی بزرگی با تمام کتاب‌ها یی که خوندم داشت: اینکه حتی به یکی از مطالب و سخنان نویسنده شک و و تردید به دلم وارد نشد یعنی از خوندن کتاب از صحت و درستی مطالب اطمینان کامل داشتمواقعا واقعا یکی از کتاب‌های با ارزشی که ارزش هزاران بار خوندن رو داره با سپاس فراوان از همه دست اندر کاران اعم از نویسنده و....
Suger
۱۴۰۲/۳/۲۹
این کتاب فوق‌العاده‌ست. نویسنده بسیار با سواد و حرفه‌ای مشکلات روانی متداول و یک نقشه جامع برای خودیاری تهیه کرده که در نوع خودش واقعا بی نظیره. من کلی کتاب خودیاری و روانشناسی خوندم (تقریبا کل کتاب‌های نشر میلکان) ولی این کتاب عجیب و غریب بود و خیلی خفن بود. بهتون توصیه میکنم اگر عنوانین کتاب به درد شما میخوره و از توضیحات این رو برداشت میکنید که میتونه به شما کمک کنه از دستش ندید.
کاربر ک
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتابهای کاربردی که بشه توی زندگی واقعی استفاده کرد همه‌ی اون چیزیه که بهش نیاز داریم
عمده دردها و رنجهایمان فقط بخاطر اینه که بهمون یاد ندادن غم و درد هم بخش ثابت تمام زندگیهاست و باید کنار اومدن و پذیرفتن اونها رو یاد بگیریم
یادبگیریم لازم نیست و نباید اتفاقا همیشه برنده باشیم اشکالی نداره کم بیاریم بشکنیم چون میتونیم همیشه دوباره و دوباره سرپا شیم
دلارام 0074
۱۴۰۲/۷/۷
کتاب فوق العاده‌ای بود. مطالب عالی‌ای ک بقول کتاب کسی واقعا چرا اینا رو نگفته رو بهتون میگه. درواقع محتوای کتاب روانشناسیه میبینید توی زندگی ب مشکل میخورید ذهنتون بهم میریزه و نمیدونید چکار کنید بعد‌ی سریا راهنمایی های غلط میکنن یا اصلا بدترش میکنن. این کتاب کمک زیادی میکنه تو اون مواقع ک کم هم نیستن حالت روحیمون چطوره چطوری ب خودمون کمک کنیم
سید مجید موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سلام به همه کتابراهی‌ها این کتاب دریچه‌ای واقعی،، از دنیایی که همه چیو یا به دروغ یا غیر واقعی و یا اصلا گفته نمیشه رو باز میکنه و یا در واقع بهتر بگم پرده برداری میکنه و نوعی از سبک درست زندگی کردن که هیچ وقت توی رسانه‌ها و مدارس گفته نمیشه رو یادمون میده تا بتونی بهتر زندگی کنی و بهتر و هوشمندانه تر با مسائل زندگی روبرو بشی، توصیه میکنم بخونین
Ms
۱۴۰۲/۱/۵
نویسنده نثر زیبایی داره و به راحتی موضوعات رو توضیح داده و در آخر هر فصل هم تمرین‌های خوبی داره که میشه باهاش خودتون رو محک بزنید و در کل نویسنده از شیوه جدیدی به مشکلاتی که در کتاب عنوان شده نگاه می‌کنه که دقیقا جمله عنوان کتاب تو ذهن تداعی میشه در آخر فصل هم یه خلاصه فصل داره که خوبه
A Am
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب فوق العاده ای است برای رشد شخصی و راهکارهای بسیار خوبی داره واسه اوقاتی که بی حوصله ایم یا چگونه ارتباط بگیریم دکترجولی اسمیت بسیار عالی همه چیز رو در این کتاب تشریح کرده چگونه میتونیم خودمون رو سرزنش نکنیم و چگونه خودمان را بهتر کنیم نسبت به شرایطی که داریم حتما بخونید
آناهیتا شاهنظری
۱۴۰۲/۶/۲۴
کتاب بدی نبود
ولی من بازم میگم قدرت شروع ناقص کتابی کاملتر و جامع تر هست
این کتاب جملاتش سنگینتره و باید با تمرکز بالا خوندش راهکارهای خوبی میده ولی به قدری کتابش فضای سنگینی برای من داشت که خیلییی طول کشید بخونمش و تمامش کنم در اصل برام کشش ایجاد نکرد
مریم بهرامی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
واقعا پسندیدم جز یکی از بهترین کتابهای روانشناسی که تا به حال خوندم هستش چند بخش داره و هر بخش چند فصل هست که عالیه هر فصل راجع یک مشکل یا یک رفتار صحبت می‌کنه یکی از پوئن‌های مثبتی که داره اینه که آخر هر فصل خلاصه اون فصل رو مینویسه که این عالیه
, مرضیه حمیدی
۱۴۰۲/۳/۲۶
خواندن این کتاب رو توصیه میکنم. ترکیبی از چند کتاب بسیار مفید هست که من قبلاً خوانده بودم. از جمله اثر مرکب و شنبه و چند کتاب دیگه که به طور جداگانه نحوه حل مشکلات را در زندگی که همگان در معرضش هستیم با بیانی شیوا توضیح میده. واقعا کتاب مفیدی هست.
مشاهده همه نظرات 87

راهنمای مطالعه کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

برای دریافت کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.