معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی اثر لارس ام بلودورن، از مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی دامیز به شما می‌آموزد که با انتخاب کلمات مناسب در زبان انگلیسی به راحتی با دیگران معاشرت کنید.

امروزه زبان انگلیسی نه تنها یک مهارت، بلکه یک ضرورت است. منابع یادگیری زبان انگلیسی بی‌شمار است و اگر علاقمند و اهل یادگیری باشید به راحتی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به آن مسلط شوید. مجبور نیستید برای یادگیری زبان انگلیسی زمان‌تان را صرف حضور در کلاس و آموزشگاه کنید. اگر فردی هستید که بدون اجبار معلم و کلاس هم می‌توانید پیگیر درس‌هایتان باشید، پس راه‌های یادگیری زبان برای شما بی‌شمار است. فیلم، موسیقی، کتاب، ویدیوهای آموزشی و غیره بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی موجود است. کتاب گفت‌و‌گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی یکی از همین منابع آموزش زبان است که می‌توانید در جهت بهبود مهارت مکالمه‌تان از آن بهره ببرید.

در کتاب گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی (Small Talk auf Englisch fur Dummies) شما یاد می‌گیرید که چگونه مکالمات روزمره و خودمانی را با افراد مختلف برقرار کنید، عبارات مناسبی به کار ببرید، چگونه با رئیس‌تان صحبت کنید و چگونه مکاتبات اداری داشته باشید و به طور کلی نیازهای اصلی‌تان به زبان انگلیسی را رفع کنید.

این کتاب شامل چهار بخش است، در بخش یک با عنوان اصول گفت‌وگوهای خودمانی، یاد می‌گیرید که چگونه سر صحبت را باز کنید. همه‌ی راه‌های رسمی و غیررسمی سلام و خداحافظی کردن را که لازم است بدانید یاد می‌گیرید. همچنین با چندین عبارت مودبانه نیز آشنا می‌شوید.

در بخش دو: پای آب‌سردکن، یاد می‌گیرید که در وضعیت‌های مختلف در محیط کار، چگونه با دیگران مکالمه کنید. می‌توانید با یادگیری صحبت‌های کوتاه خودمانی به گفت‌وگوهایتان با مشتری‌ها جان تازه‌ای بدهید. یاد می‌گیرید چگونه در فرصت گپ زدن قبل و بعد از جلسات، مکالماتی صمیمی و مناسب با دیگران برقرار کنید.

در بخش سه: معاشرت، موقعیت‌هایی که معمولا برای گفت‌وگوهای خودمانی پیش می‌آید، توصیه‌های مفیدی در اختیارتان گذاشته شده که به شما نشان می‌دهند چطور می‌توانید با استفاده از گفت‌وگوهای کوتاه خودمانی، وعده‌های غذای کاری یا دور هم جمع شدن‌های بعد از کار را دلچسب‌تر کنید. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه با دعوت‌هایی که از شما می‌شود مودبانه برخورد کنید. در نهایت نیز با برخوردهای مناسب در رویدادهای شاد و غمگین آشنا خواهید شد.

در بخش چهار: ده‌تایی‌ها، همه‌ی بایدها و نبایدهای یک گفتگوی موفق را خواهید آموخت.

در بخش ضمیمه‌ی کتاب گفت‌و‌گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی، اطلاعات مفیدی درباره تلفظ درست لغت‌های انگلیسی آورده شده است. در این بخش همچنین با عبارت‌های کاربردی متعددی آشنا می‌شوید که می‌توانند در مکالمات‌تان به کار بیایند.

کتاب‌های دامیز موضوعات بسیار مختلفی را از بارداری و تغذیه گرفته، تا ستاره‌شناسی و مدیریت پوشش می‌دهند. هدف کتاب‌های دامیز، ارائه‌ی آموزشی ساده، کاربردی و جامع درباره‌ی موضوعات مختلف است.

نکته‌ی مهم در رابطه با کتاب‌های دامیز این است که با هر خواندن یا شنیدن کتاب، مخاطب قرار نیست علامه دهر آن موضوع بشود. بلکه قرار است از موضوع سردربیاورد و الفبای آن را یاد بگیرد تا بعد اگر خواست خودش پیگیر مطالعات بعدی بشود. در این کتاب‌ها مطالب به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح داده شده است و برخی مطالب چند بار تکرار شده‌اند تا هرکسی بتواند به سادگی موضوع مورد نظرش را بیاموزد. استفاده از زبانی ساده باعث شده تا کتاب‌های دامیز محبوبیت بسیاری در میان اقشار مختلف پیدا کنند. در ابتدای کتاب‌های این مجموعه، توضیحات کاملی در رابطه با قواعد و نمادهای به کار رفته در آن آمده است. اگر به دنبال یادگیری موضوعی به زبان ساده اما جامع هستید، کتاب‌های دامیز بهترین انتخاب برای شما است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
بخش یک - اصول گفت‌وگوهای خودمانی - فصل یک
17 دقیقه
فصل دو - آفتاب در زندگیان، همه چیز درباره‌ی زندگی‌تان و خانواده
15 دقیقه
فصل سه - زمانی برای استراحت کردن
15 دقیقه
بخش دو - پای آبسردکن - گفت‌وگوی کوتاه خودمانی - فصل چهار
12 دقیقه
فصل پنج - روی خط یا رو در روی شرکای کاری
12 دقیقه
فصل شش - برطرف کرد تنش‌ها، استفاده از کلمات برای حل مسائل
15 دقیقه
بخش سه - معاشرت کردن - وضعیت‌های متداول در گفت‌وگوهای کوتاه خودمانی - فصل هفت
21 دقیقه
فصل هشت - رویدادهای ویژه - انتخاب کلمه دعوت‌نامه‌ها و بیشتر از آن
8 دقیقه
بخش چهار - بخش ده‌تایی‌ها - فصل نه
7 دقیقه
فصل ده - ده‌چیز که باید از آن‌ها باید در گفت‌وگوهای مودبانه پرهیز کنید
24 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی
نویسنده
مترجمسعید گرامی، عزیزالله سمیعی
راویاعظم حبیبی، داریوش بشارت
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

Amir Hossein Pezeshki
۱۳۹۹/۱/۱۶
کتاب خوبیه اما دوتا ایراد اساسی داره: اول اینکه حالت یه روخوانی خیلی سریع هستش و فرصتی برای درک و تمرین نمیده. دوم اینکه تلفظ‌های اشتباه هم داره. اگر متن به همراه فایل صوتی ارائه بشه خیلی خوبه برای مبتدی ها. جمله ساختن یادتون نمیده بلکه یه سری از جملات رایج رو در اختیارتون میزاره تا اون‌ها رو حفظ کنید و به کار ببرید. (ماهی بهتون میده، ماهیگیری یادتون نمیده).! موفق باشید ممنون از کتابراه
abas rahimi
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فقط میتوانم کمال تشکر و سپاسگزاری را از دست اندرکاران اپلیکیشن کتابراه داشته باشم و عرض کنم کتاب خیلی خوبیست و برای شروع یادگیری به نظر من میتونه بهترین کمک باشه،، اما در جایی مترجم خانم ساک هول رو اشتباها آقای ساک هول ترجمه میکند، امیدوارم در ادامه اشتباه ترجمه نداشته باشیم چون امکان داره متوجه اشتباه نشویم و همانطور معنی اشتباه را در ذهن بپذیریم
علیرضا دانشیان
۱۳۹۹/۵/۱۷
باسلام وشب بخیر، کتاب مذکور کتاب خوب ومناسبی هست ولی باید تمرین وممارست بالایی داشته باشیم البته هر شخصی باتوجه به هدفش باید مسیر ش روجهت یابی کند ومن بنظرخودم توی راهم موفقم واین موفقیت رودارم میبینم چون درحال تلاش برای ارتباط برقرار کردن باافراد انگلیسی زبان هستم بخاطر کتابهای خوبتون سپاسگذارم، موفق وپیروز باشید.
مهناز عاصمی
۱۳۹۸/۱/۱۱
محتوای کتاب گفتگوهای خودمانی یا غیر رسمی به زبان انگلیسی است کتاب کاملیه و باعث خوشحالی و وجد من شد به علاقمندانی که قصد برقراری ارتباط سریع با محبط خارج کشوردارند توصیه میکنم سرعت زیاد آن یعنی رسیدن به یک سطح عالی در صحبت. و تلفظ هم در گفتگو‌های خودمانی... صحبت از درس و نمره نبست و آنچیزی که مهمه برقراریه ارتباطه
Mehdi Mhd
۱۳۹۷/۱۲/۷
با سلام این کتاب بسیار کاربردیه ولی با توجه به اینکه موضوع یادگیری زبان هست حتما دسترسی به متن هم مفیده و کمک میکنه به خاطر سپردن مکالمات اسانتر بشه
لطفا متن نوشتاری کتاب رو هم ارایه کنید با تشکر
پارسا آقایی
۱۴۰۱/۳/۲۳
سرعت زیاده، یعنی هیچ مکثی برای فهمیدن یا تکرار کردن وجود نداره، و چون کتاب متنی نیست، شما چیز جدید یاد نمیگیری، فقط چیزایی که بلدی رو مرور میکنی. یه جا ترجمه قبلش میاد، یه جا ترجمه بعدش میاد، یه ترجمه نمیشه، یهو از توضیحات میره تو مثال از مثال میره تو توضیحات. درکل کتاب آموزشی خوبی نیست.
Natural oil
۱۴۰۱/۲/۸
من درکشور پرتغال هستم با اینکه از این کتاب استفاده زیادی بردم، اماهیچ کتابی درباره آموزش زبان پرتغالی، نه پرتغالی برزیلی در کتابراه وجودندارد، نزدیک به هفت هزار فارسی زبان در پرتغال داریم و هر روز بر تعدادشان افزوده میشوند، کتابهای صوتی آموزش زبان پرتغالی اشد ضروت است.
پری محمودیان
۱۳۹۹/۳/۶
خوب هست لطفا متن هم گنجانده شود بسیار لازم است برای یادگیری هم گوش در گیرید می‌شود و هم چشم. نکته مهمتر اینکه مکالمه انگلیسی خیلی باید آرامتر و واضح تر بیان شود خیلی تند تلفظ می‌کنند. لغات باید به آرامی تلفظ شود. ممنون
ابوالفضی یزدی
۱۳۹۷/۱۲/۸
سرعت جملات برای مبتدیان و دانش اموزان بسیار زیاد است.
اگر آرام تر و بعد از هر جمله فرصت تکرار باشد عالی است.
همچنین مکالمات فنی هم در بخشهایی اضافه شود بسیار متشکر خواهیم شد
شیوا رضوی
۱۳۹۹/۴/۲۷
ضمن تشکر از زحمات شما
کاش مکالمه و ترجمه آرومتر و شمرده تر انجام میشد من که تا میخاستم متوجه بشم سریع میرفت پارت بعدی خیلی سریع و وبدون مکث انجام میشه اگر پله پله و شمرده شمرده مکالمه و ترجمه میشد مفیدتر بود
Saman Golgoon
۱۴۰۰/۲/۱۲
مشکل اصلی این کتاب انگلیسی به فارسی بودن مکالماتش هست و البته بخش ضمیمه هم اصطلاحات کوتاه فارسی به انگلیسی گفته میشه که خیلی کوتاهه
و اینکه صدای گوینده فارسی بیشتر از صدای گوینده انگلیسیه
کیوان روزبه
۱۳۹۹/۱/۱۹
بنظرم خیلی مفید نیست بدلیل اینکه صوت فارسی و صوت انگلیسی پشت سر هم گفته شده و اصلا بنظرم به پیشرفت سطح زبان کمکی نمیکند، بهتر بود صوت انگلیسی را ابتدا و جدا از صوت فارسی ارائه میدادند.
Reza Hamidi
۱۳۹۸/۷/۲۲
کتاب صوتی خوبی بود
ولی من بهتر از این هارو هم شنیدم
ولی باز نمیشه گفت از اونها بهتر بود ولی خوب بود برای اونایی که میخوان دانلود کنم پیشنهاد میکنم بخش به بخش بنویسن بهتر یاد میگیرن❤
مجتبی جعفری نژاد
۱۳۹۷/۱۲/۶
کتاب صوتی مفید و کاربردی‌ای بود، ممنون منتظر کتابهای بیشتری در این زمینه هستم
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۷/۵
یک کتاب خوب برای آموزش مکالمه‌های کوتاه انگلیسی خودمانیه هستش، البته نظر شخصی من اینه که اینگونه کتابها رو بارها و بارها گوش کرد تا در ضمیر ناخودآگاه شما بشینه.
مشاهده همه نظرات 87

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.