معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

آیا کودک پرخاشگری در اطراف خود دارید؟ ویلیام دویل جنتری در خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین ترفندهای مفیدی را برای کنترل خشم کودکان به شما می‌آموزد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

خشم یک احساس طبیعی است که بی‌تردید همه‌ی ما در زندگی کمابیش آن را تجربه کرده‌ایم. اگر انسان هستیم یعنی خشم را می‌شناسیم چرا که چه انسان غریزی و چه بشر متمدن، از آن بی‌نصیب نبوده‌اند. خشمگین شدن سن و سال نمی‌شناسد. همان‌قدر که یک زن بزرگسال هنگام تصادف از مقصری که به ماشین او خسارت زده شاکی می‌شود و خشم خود را بروز می‌دهد، کودکان هم عصبانیت را تجربه می‌کنند. ویلیام دویل جنتری در خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین راهکارهایی برای کنترل این احساس ارائه می‌دهد.

هنگامی که پرخاشگری‌های دوران کودکی مانند دعوا، مشاجره، فریاد زدن، زدوخورد با دیگران و متلک انداختن کنترل نشود، می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور منجر به مسائل بزرگتری شود. فراموش نکنید که روی مثبت سکه‌ی خشم این است که می‌تواند به کودکان بگوید چه زمانی شرایط موجود منصفانه یا درست نیست. اما اگر رفتار خشم‌آلود کودک از کنترل خارج شود یا به پرخاشگری تبدیل شود، خشم می‌تواند مشکل‌ساز شود.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که کودک شما چرا این‌قدر عصبانی است؟ دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود کودک شما بیشتر از سایر کودکان عصبانی به نظر برسد؛ دلایلی از جمله مشاهده‌ی سایر اعضای خانواده در حال مشاجره با یکدیگر، مورد قلدری قرار گرفتن، درگیری با تکالیف مدرسه یا امتحانات، احساس استرس، اضطراب یا ترس درمورد چیزی و یا مقابله با تغییرات هورمونی در دوران بلوغ. ممکن است برای شما یا فرزندتان مشخص نباشد که این‌همه خشم از کجا می‌آید. شما باید به آن‌ها کمک کنید تا بفهمند چه چیزی ممکن است باعث عصبانیت آن‌ها شود و سپس با استفاده از راهکارهای مفید این خلاصه کتاب صوتی به کنترل آن بپردازید.

ترجمه‌ی عزیزالله سمیعی و سعید گرامی از این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا در قالب میکروبوک منتشر شده و نسخه‌ی چاپی کتاب را نیز انتشارات آوند دانش تهیه و عرضه نموده است. این خلاصه کتاب صوتی را با صدای مصطفی هرآیینی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین برای چه کسانی مناسب است؟

راهکارهای این خلاصه کتاب صوتی را می‌توانید برای آموزش مهارت‌های مدیریت خشم به کودکانی که در رام کردن خلق‌وخوی خود مشکل دارند، استفاده کنید.

با ویلیام دویل جنتری بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و روان‌پزشک بالینی اهل آمریکا اکنون مدیریت مؤسسه‌ای روانشناسی به‌نام «زندگی عاری از خشم» را بر عهده دارد. او همچنین عضویت در انجمن روان‌شناختی آمریکا و سردبیری مجله‌ی پزشکی هسته‌ای ژورنال آو نوکلیر مدیسین را نیز در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. جنتری در طی چندین دهه فعالیت خود آثار بسیاری در زمینه‌ی کنترل خشم، رفتاردرمانی و روانشناسی بهداشت تألیف و منتشر کرده و تا کنون کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی زیادی برای علاقه‌مندان تازه‌کار و متخصصان حرفه‌ای در سراسر جهان برگزار کرده است. «بدون خشم» و «وقتی کسی که دوستش دارید خشمگین می‌شود» عناوین دیگر آثار ویلیام دویل جنتری هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین می‌شنویم

پیشاپیش فعال باشید. معمولاً والدین پیش از مشاهده‌ی رفتار غلط فرزند خود، مثلاً بداخلاقی در فروشگاه کاری نمی‌کنند. اما بعد از آن بچه‌ها را تنبیه می‌کنند. این روش مراقبت از بچه‌ها در بهترین یا بدترین شرایط روش واکنشی است. بستگی به این دارد که از کدام دیدگاه نگاه کنید. «تو فروشگاه خیلی بچه‌ی بدی شده بودی. پس باید بقیه‌ی روز رو بری تو اتاقت بمونی.» مربی بودن حالت پیشاپیش فعال بودن دارد. مثلاً وقتی می‌خواهید وارد فروشگاهی بشوید، به فرزند خود یادآوری می‌کنید که: «ما داریم می‌ریم فروشگاه، قرارهایی رو که با هم گذاشتیم یادته؟ یادت باشه همیشه جلوی چشمم بمونی. ندویی. اگر گفتم نمی‌تونیم چیزی رو بخریم و تو ناراحت شدی، به‌جای این که لگد بزنی و جیغ بکشی، فقط به مامان بگو که چه حسی داری. اگه به قرارهامون عمل نکنی یکراست می‌ریم خونه. اما اگه رفتارت درست باشه سر راهمون می‌ریم پارک تاب‌بازی می‌کنیم. باشه؟» یک متخصص مدیریت خشم را می‌شناسم که دیدگاه خوبی دارد. او نه‌تنها به مراجعین خودش می‌گوید که وقتی خشمگین می‌شوند چه کارهایی را نکنند، بلکه چند رفتار مثبت هم به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین
نویسنده
مترجمعزیزالله سمیعی، سعید گرامی
راویمصطفی هرآیینی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

رقیه افشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب خوبی بود برای والدین تا بتوانند خشم خود را کنترل کنند. یک مشاوره کوتاه برای بازیابی خودتون. ایراد کتاب کوتاه بودن آن هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.