معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

ویلیام دویل جنتری، نویسنده و روانشناس زبردست، در خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی راهکارهای عملی مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با به کار گرفتن آن‌ها بتوانید یک رانندگی سرشار از آرامش داشته باشید و در کمال صحت و سلامت به مقصد خود برسید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

ماشین جلویی‌تان حرکت نمی‌کند و مجبورید 140 ثانیه‌ی دیگر هم پشت چراغ قرمز بمانید. سوار اتومبیلتان هستید که یک موتورسوار بی‌ملاحظه آینه‌ی شما را می‌شکند و درِ ماشینتان را خط می‌اندازد. در اتوبان بین‌شهری منتظرید ترافیک باز شود اما راننده‌های بی‌فکر با رد شدن از جاده‌خاکیِ کنار مسیر آسفالته گردوغبار زیادی به‌پا می‌کنند. بعد از یک روز کاری سخت و فشرده از محل کار بیرون می‌آیید اما می‌بینید فردی ماشین خود را جوری در کنار ماشین شما پارک کرده است که نمی‌توانید سوار آن شوید. این سیاهه پایانی ندارد. اتفاقات بسیاری می‌توانند شما را هنگام رانندگی به درجه‌ی بالایی از خشم و عصبانیت برسانند. ویلیام دویل جنتری (William Doyle Gentry) درخلاصه‌ی کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی راهکارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید در این شرایط عصبانیت خود را کنترل کنید. این کتاب برگرفته از اثری تحت عنوان مدیریت خشم (Anger management for dummies) نوشته‌ی همین نویسنده است.

همه‌ی ما ممکن است در طول روز برای لحظات یا حتی ساعاتی خشم شدید را تجربه کنیم. عمر بعضی از خشم‌ها حتی به ماه و سال هم می‌کشد. خشمگین شدن به خودی خود برای سلامتی ما مضر است. افزایش تپش قلب و فشارخون و دردهای عصبی تنها نمونه‌هایی از تبعات جسمی خشم هستند. فشار عصبی به مغز و قلب در موارد حاد حتی ممکن است به سکته‌ی مغزی و قلبی منجر شود. گذشته از این‌ها، خشم می‌تواند آسیب‌های غیرقابل جبرانی به روان ما وارد کند. اگر عصبانیت ما به حدی باشد که کنترل خود را از دست بدهیم، آن‌وقت ممکن است ناخواسته مرتکب کارهایی شویم که حاصلی جز پشیمانی ندارند. در بعضی شرایط خشمگین شدن ما می‌تواند آسیبی بیشتر از تمامی مواردی که گفته شد به همراه داشته باشد. اهمیت کتاب ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی در این است که به یکی از موقعیت‌هایی می‌پردازد که خطر دوچندانی را متوجه افراد می‌کند؛ چرا که کاهش تمرکز ناشی از خشم، ممکن است حوادث جبران‌ناپذیری را مانند تصادف در پی داشته باشد. با شنیدن این کتاب صوتی خواهید آموخت که چگونه عصبانیت خود را حین رانندگی کنترل کنید.

خلاصه‌ی کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در کنترل خشم خود دچار چالش هستید، شنیدن این کتاب می‌تواند برای شما رهگشا باشد.

با ویلیام دویل جنتری بیشتر آشنا شویم

ویلیام دویل جنتری نویسنده و روان‌پزشک بالینی عضو انجمن روان‌شناختی آمریکا و سردبیر مجله پزشکی هسته‌ای ژورنال آو نوکلیر مدیسین بوده. او در طی چهار دهه‌ی فعالیت خود آثار زیادی در زمینه‌ی مدیریت خشم، طب رفتاری و روان‌شناسی بهداشت منتشر کرده است. ویلیام دویل جنتری همچنین مدتی در دانشکده مرکز پزشکی دانشگاه دیوک و دانشکده پزشکی دانشگاه تگزاس در گالوستون کار می‌کرد. وی سمینارهای تربیتی زیادی را برای افراد تازه‌کار و حرفه‌ای در تمام ایالات متحده، کانادا و اروپا برگزار کرده است. از جمله آثار دیگر جنتری می‌توان به کتاب‌های «بدون خشم» و «وقتی کسی که دوستش دارید خشمگین می‌شود» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه‌ی کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی می‌شنویم

من و همسرم بعد از یک ملاقات سه‌روزه با یک سازمان بزرگ بهداشتی که می‌خواست مرا برای عضویت در دانشکده‌ی تحقیقاتی خود استخدام کند، تازه از نیویورک خارج شده بودیم. به علت نقص فنی در هواپیما، ناچار شدیم در فرودگاهی در 45 مایلی مقصدمان توقف کنیم. وقتی وارد آن فرودگاه شدیم، ناچار شدیم یک ماشین کرایه کنیم تا با آن به خانه برویم. من بعد از روزها مذاکره و جلسات زورکی ناهار از پا افتاده بودم و اصلاً حوصله‌ی این مشکل را نداشتم. خشم زیادی به من دست داد و به حالت انتقام‌جویانه‌ای از پارکینگ ماشین‌های کرایه‌ای بیرون آمدم. اما بعد وقتی از مناطق روستایی عبور می‌کردیم، و کوه‌های بلوریج را تماشا می‌کردیم، اتفاق معجزه‌آسایی افتاد. شروع کردم به آرام شدن و خشمم به‌سرعت فروکش کرد. عجب سفر آرامش‌بخش و دل‌چسبی بود. سال‌ها بعد وقتی کسی از من پرسید چرا آن کار نیویورک را که می‌توانستم روزها به شهر بروم و عصرها با مترو برگردم قبول نکردم، و در عوض به ویرجینیا رفتم تا یک کار خصوصی را شروع کنم، یک دقیقه فکر کردم و بعد گفتم: «راستش، فکر می‌کنم به‌خاطر اون سفر غیرمنتظره از فرودگاه بود.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی
نویسنده
مترجمعزیزالله سمیعی، سعید گرامی
راویمصطفی هرآیینی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.