معرفی و دانلود کتاب مراقبه آسان است

عکس جلد کتاب مراقبه آسان است
قیمت:
۱۴۰۰۰ تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50

برای دانلود قانونی کتاب مراقبه آسان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مراقبه آسان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مراقبه آسان است

کتاب مراقبه آسان است نوشته‌ی لورین روشه، با ارائه‌ی تکنیک‌های بسیار ساده به شما کمک می‌کند تا در منزل خود و با آرامش کامل مدیتیشن را بیاموزید و از نگرانی‌ها و مشکلات زندگی رها شوید.

درباره‌ی کتاب مراقبه آسان است:

هر آنچه باعث شده که شما به مراقبه علاقمند شوید، خواه تمایل درونی خودجوش، تمایل به کشف راهی جدید یا اشتیاق برای کسب آرامش و تعادل یا شاید توصیه یک دوست یا پزشک معالج‌تان و هر چیز دیگری، شایسته خوش‌آمدگویی هستید.

"مراقبه" هدیه‌ی بزرگی به شمار می‌رود که شما به‌ خود می‌دهید. روشی است در زندگی که میزان کیفیت متعالی خود را در یک لحظه؛ فقط با ورود به درون و لمس هسته‌ی وجودی خویش، ارتقاء می‌بخشید. عقب‌نشینی کوتاه‌ مدت از هیاهوی دنیا، برای شما فرصتی فراهم می‌سازد تا بعد از مراقبه با حضوری پویاتر و شاداب‌تر به دنیا بازگردید.

اگر تا به‌ حال مراقبه نکرده‌اید، این کتاب به شما ساده‌ترین و گسترده‌ترین تمرینات را آموزش می‌دهد. تکنیک‌های مطرح شده، به حدی ساده هستند که به‌ تنهایی می‌توانید آن‌ها را انجام‌ دهید؛ همچون تمرکز بر تنفس، گوش سپردن به صداهای آرام و ... . در شروع کار، تمرینات دو یا سه دقیقه‌ای انجام دهید و پس از مأنوس شدن با مراقبه می‌توانید زمان آن را افزایش دهید.

تمرینات مفیدی در کتاب مراقبه آسان است (Meditation made easy) می‌یابید که باعث صمیمی شدن با عمیق‌ترین بخش وجودی‌تان می‌شود. در هنگام انجام تکنیک‌ها اجازه ندهید احساسات بیرونی خللی در کارتان ایجاد کنند. مدیتیشن می‌تواند انگیزه‌ای برای بیرون کشیدن شما از رختخواب در صبح زود و آماده شدن برای گذراندن یک روز پرنشاط و سرشار از انرژی باشد. پس از پایان روز و رهسپار خانه شدن و به منظور کسب آرامش و استراحت، مراقبه به مراتب بهتر از آن است که ساعات باقی‌ مانده‌ی روز را به تماشای تلویزیون، خوردن و آشامیدن بگذارنید.

مراقبه مشغولیتی تسکین‌بخش دردها، دلیلی برای بهتر کار کردن و سرگرمی کم هزینه است. پس به این روش ساده توجه ویژه داشته باشید که در داشتن زندگی شاد و آرام، به شما یاری می‌رساند.

برای کسانی‌ که سخت کار می‌کنند و به‌ ندرت زمان واقعی برای خود و خانواده‌‌شان دارند، مراقبه فوق‌العاده مفید است، زیرا قدرت، سلامتی، انعطاف‌پذیری، انرژی، سازگاری بیشتر می‌آفریند. مراقبه کمک می‌کند تا در روابط راحت‌تر و هوشیارتر باشید؛ و دروازه‌ی جهانی نوین از قدردانی، هیجان و شایسته بودن به روی خود بگشاید. نیاز است که مراقبه، به‌ طور طبیعی شیوه‌ی زندگی‌تان باشد. اکنون با خواندن این کتاب، چگونگی انطباق عملکرد خود را برای ایجاد تغییر در شرایط زندگی می‌آموزید.

کتاب مراقبه آسان است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از مشکلات زندگی و دنیای بیرون برای دقایقی رها شوید و از طریق مدیتیشن و انرژی درمانی به آرامش درونی برسید، کتاب مراقبه آسان است، برای شماست.

با لورین روشه بیشتر آشنا شویم:

این پزشک توانا در سال 1968 شروع به تمرین آسانا، پرانایاما و مراقبه نمود. لورین روشه (Lorin Roche) هنوز هم احساس می‌کند یک مبتدی است با اینکه نزدیک به 50 سال هر روز مشغول تمرین، تحقیق و آموزش مراقبه بوده است.

لورین مدرک دکترا از دانشگاه کالیفرنیا، ایروین دارد؛ جایی که تحقیقات گسترده‌ای را در مورد مراقبه و تجربیات مراقبتی انجام داده است. کتاب‌های مربوط به مراقبه توسط او در سراسر جهان به صورت گنجینه‌ای نگهداری می‌شود و به طور گسترده‌ای با عنوان "مطالبی که باید خوانده شود" شناخته شده‌اند.

در بخشی از کتاب مراقبه آسان است می‌خوانیم:

راقبه حالت استراحت طبیعی است؛ استراحتی در درون؛ درحالی‌که آگاه و هشیار هستید. مراقبه امری فطری است که بدن شما از قبل، می‌داند که چگونه باید آن را انجام دهد. جسم انسان دارای توانایی غریزی برای تغییر در حالت‌های استراحت عمیق است تا بتواند به درمان، کسب انرژی، تقویت انعطاف‌پذیری، ایجاد تعادل و تنظیم و یادگیری کمک کند. چنین روندی به طور حتم وجود دارد؛ و هریک از ما تا به حال ناخودآگاه بارها و بارها در زندگی خویش، آن‌را تجربه کرده‌ایم.

در زمان مراقبه؛ ظاهراً شما عمیق‌تر از زمان خواب واقعی، می‌خوابید؛ ولی در عین حال، بیدار و آگاه هستید. حالتی مانند چرت کوتاه مدت؛ همراه با بیداری در عمق وجود است؛ به خواب نمی‌روید بلکه به آگاهی نزدیک می‌شوید. شما می‌توانید این حالت را با انجام تمام کارهای تکراری ساده و عادی روزانه تحریک کنید.

راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که ساده‌ترین آن، متمرکز نموده حواس به تنفس است که به طور ناخودآگاه به صورت منظم و غیرارادی همیشه در حال انجام است.

مراقبه آگاهی از جزئیات زندگی روزمره را ارتقا می‌بخشد. انجام مراقبه حتی به مدت چند دقیقه، به شما کمک می‌کند تا با آرامش و رهایی عمیق‌تری با کائنات مرتبط شوید.

مراقبه به شما فرصتی می‌بخشد تا دامنه‌ی هستی خود را در درون و بیرون کشف کنید. آن مکالمه‌ای پرثمر میان زندگی درون با زندگی بیرونی شما است. مراقبه کاملاً امری ساده به نظرمی‌رسد و همین طور است. خط پایانی برای سرور ناشی از این توجه وجود ندارد؛ همیشه اموری برای یادگیری، اکتشاف و آگاهی بیشتر، وجود دارند. دامنه‌ی آگاهی از چگونگی بهره بردن هدفمند از حالت‌های مراقبه؛ نوعی آگاهی استادانه است؛ آگاهی‌هایی که مردم به شکل هدایایی؛ به یکدیگر می‌بخشند.

فهرست مطالب کتاب

معرفی نویسنده
مقدمه
داستان کوتاه
چگونگی استفاده از این کتاب
سبک مطالعه خویش را توسعه دهید
خواندن متفکرانه
خواندن و مراقبه
نکته
چقدر باید بخوانم؟
خواندن روحانی معنوی
شیوه‌های تمرکز
بسط و توسعه نگرشی سالم درباره‌ی مراقبه
نکته
روش انتخاب نوع مراقبه
هنگام تردید
پرسش و پاسخ
مراقبه چیست؟
زادگاه مراقبه کجاست؟
چرا مردم مراقبه می‌کنند؟
چرا باید مراقبه کنم؟
وقت کافی ندارم! چگونه مراقبه را انجام دهم؟
آیا می‌توانم از سر کنجکاوی مراقبه کنم؟
آیا نیازی به تغییر شیوه زندگی‌ام، هست؟
آیا حتماً باید به صورت ضربدری بنشینم؟
چه وقت برای مراقبه مناسب است؟
طول مدت زمان مراقبه باید چقدر باشد؟
کجا مراقبه کنیم؟
اشتباه من در مراقبه چیست؟
برای شروع باید چه کاری انجام دهم؟
پوشش مناسب برای مراقبه چیست؟
درهنگام مراقبه چه اتفاقی می‌افتد؟
آیا باید ذهنم را خالی کنم؟
آیا باید متمرکز شوم؟
آیا باید سرعتم را پایین بیاورم؟
آیا مراقبه "آسان" است؟
برای انجام مراقبه کدامین موانع مهم هستند؟
تکنیک مراقبه چیست؟
از کجا بفهمم که کدام تکنیک را باید انجام دهم؟
آیا باید مکرر آن‌ را اجرا کنم؟
آغاز مراقبه
آماده‌سازی اتاق
مراقبه را احساس کنید
با آهنگ وجودی خویش هماهنگ شوید
آیین آغازین و بیان هدف
سه راه برای آغاز
نکته
حس بویایی
مراقبه
حس چشایی
مراقبه
بینایی (عکسبرداری، فیلم برداری)
مراقبه
حس شنوایی
مراقبه
حفظ تعادل
مراقبه
لامسه
مراقبه
ارتباط با حواس
نکته
تمام حواس
مراقبه تمام حواس
نکته
تمرین در خانه
نکته
بیرون آمدن
آیین به اتمام رساندن مراقبه
انواع مراقبه
ارتباط بین ریلکسیشن، یوگا و مراقبه
غوطه‌ور شدن در عمق وجود
مراقبه‌های کوتاه در طول روز
برخیز و عطر قهوه را بو بکش
نکته
نکته:
برای انجام هر کاری زود برسید
مکث در هر آستانه
چرت زدن آگاهانه
مراقبه‌ی راحت باش در یک جای دنج
تجربه ایمنی کامل
دوش آب سرد و گرم بگیرید
رهایی سر و گردن
تسلیم جاذبه شوید
توجه کنید چه چیز بالا می‌رود؟
نکته
زمان استراحت
نکته
رهایی مغز
در حرکت، سکون را بیابید
نکته
تنوعات
نکته
نیروی مغناطیس دست‌ها را کشف کنید
زبان اشاره
قایقرانی در فضای اطراف
مراقبه‌های پیش از خواب
بررسی روز
مراقبه‌های قلب محور
سلام و خداحافظ
تنفس
تنفس عمیق
نکته
خوش‌آمد گویی
خمیازه
تنفس سریع
بازدم آهسته
دم و حبس دم
تنوعات
قدرت تنفس
تنفس، زندگی است
ورود به حیطه‌ی آوا
آوای آرامش‌بخش خود را مانند اصوات زبان مادری خویش کشف کنید.
تکنیک
زمزمه‌ی صداها
تنوعات
به صدای سکوت گوش فرا دهید
سکوت زیباترین موسیقی در دنیاست
مراقبه هه هوم
تنوعات
مراقبه‌ی RA-MA
نکته:
رسیدن به حضور، توجه با عشق
توجه با عشق
مراقبه با آنچه دوست دارید انجام می‌شود
واقعاً عاشق چه هستید؟
خودشفقت ورزی
عشق بدهید و عشق دریافت کنید
تنظیم "توجه"
ذهن سریع
میهمانی دوره‌ای
نمایش چندرسانه‌ای درونی
نمایش فیلم‌های درون و بیرون از وجود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مراقبه آسان است
نویسنده
مترجماکرم عابدین فام
ناشر چاپیانتشارات ارغوان مهر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات۲۲۳
زبانفارسی
شابک978-622-609830-4
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۴۰۰۰ ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مراقبه آسان است

Asma Sadeqian
۱۴۰۰/۶/۶
فوق العاده بود. کتابی با زبان ساده و روان که مراقبه را اموزش داد، بسیار تاثیر گذار
مشاهده همه نظرات ۱

راهنمای مطالعه کتاب مراقبه آسان است

برای دریافت کتاب مراقبه آسان است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.