معرفی و دانلود کتاب صوتی صبحانه در تیفانی

عکس جلد کتاب صوتی صبحانه در تیفانی
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبحانه در تیفانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبحانه در تیفانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صبحانه در تیفانی

ترومن کاپوتی در کتاب صوتی صبحانه در تیفانی شما را با شخصیت دوست‌داشتنی و محبوب «هالی» آشنا می‌سازد که دختر جوان و سرزنده‌ای‌ست و هزینه‌های زندگی‌ خود را از طریق خوش‌گذرانی با مردان تأمین می‌کند. او برای زندگی به نیویورک مهاجرت کرده است و با شخصیت عجیبی که دارد در این شهر ماجراهای شگرفی را رقم می‌زند. این رمان از آثار پرفروش در آمریکا و اروپا محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی صبحانه در تیفانی:

هالی برای زندگی بهتر و فرار از گذشته‌ی ناخوشایند خود به شهر بزرگ نیویورک مهاجرت کرده و راوی داستان، مرد جوان و نویسنده‌ای است که در همسایگی او زندگی می‌کند. مرد جوان به تدریج با هالی دوست می‌شود و همین طریق، شما هم به مرور هالی را بیشتر می‌شناسید. در ابتدای رمان جذاب صبحانه در تیفانی، شما این دختر را تنها به چشم زنی خوش‌گذران می‌بینید ولی هر چه داستان را بیشتر ادامه می‌دهید شناخت شما نیز از او کامل‌تر می‌شود و به درک عمیق‌تری نسبت به این شخصیت می‌رسید. راوی داستان هر چه با هالی صمیمی‌تر می‌شود بیشتر به او دل می‌بندد اما در میانه‌ی کتاب صوتی صبحانه در تیفانی (Breakfast at Tiffany's) مرد میانسالی به ساختمان آن‌ها می‌آید و ادعا می‌کند که همسر هالی است و... .

جایگاه کتاب صوتی صبحانه در تیفانی:

کتاب پرفروش و شنیدنی صبحانه در تیفانی نخستین بار در سال 1958 انتشار یافت. این رمان، اثری کوتاه محسوب می‌شود ولی با وجود حجم کمی که دارد جز آثار مهم ادبیات قرن بیستم است و به عنوان بهترین اثر ترومن کاپوتی (Truman Capote) از آن یاد می‌شود. از طرف دیگر، شخصیت هالی نیز در زمره‌ی مطرح‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های ادبیات آمریکا قرار دارد.

لازم به یادآوری است؛ فیلم سینمایی جذابی هم با اقتباس از این رمان ساخته شده است که امروزه شهرت بسیاری در میان اهالی سینما دارد. فیلم صبحانه در تیفانی در سال 1961 توسط بلیک ادواردز ساخته شد و آدری هپبورن شخصیت هالی را نقش آفرینی کرد. محبوبیت این فیلم به حدی است که دیالوگ‌های شخصیت‌ها، موسیقی و لباس معروف بازیگر زن، همچنان در میان مردم طرفداران بسیاری دارد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی صبحانه در تیفانی:

- شاهکاری اغواکننده. (Barnes & Noble)
- رمانتیک‌ترین داستانی که تابه‌حال نوشته شده است. (The Guardian)
- این کتاب باعث می‌شود، شاید برای اولین بار، عاشق یک کتاب شوید. (Penguin)

کتاب صوتی صبحانه در تیفانی مناسب چه کسانی است؟

اگر به ادبیات داستانی علاقه دارید و می‌خواهید از ماجرایی جذاب و عاشقانه لذت ببرید، فرصت آشنایی با شخصیت هالی را از دست ندهید و بدون معطلی شنیدن کتاب صوتی صبحانه در تیفانی را آغاز کنید.

ترومن کاپوتی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده‌ی معروف آمریکایی با نام واقعی ترومن استرکفاس پرسنز در سال 1924 در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانای آمریکا متولد شد. ترومن زمانی که چهارسال داشت والدینش از هم طلاق گرفتند و این کودک مجبور شد تا نه سالگی در آلاباما نزد اقوام مادرش زندگی کند و این‌گونه با نلی هارپر لی آشنا شد. آن‌ها در این ایام در همسایگی هم زندگی می‌کردند و به مرور به دوستانی صمیمی و نزدیک تبدیل شدند. این دوستی به حدی عمیق بود که هارپر لی برای خلق شخصیت «دیل هریس» یکی از شخصیت‌های رمان کشتن مرغ مقلد از ترومن الهام گرفت و کاپوتی هم در داستان «صداهای دیگر، اتاق‌های دیگر» هارپر را در وجود شخصیتی به نام آیدابل تامپکینز بازسازی کرد.

در نهایت مردی به نام جوزف کاپوتی او را به عنوان فرزندخوانده پذیرفت و نام ترومن گارسیا کاپوتی بر او نهاد و برای ادامه‌ی تحصیل در دبیرستان به او یاری رساند. ترومن در همان سنین نوجوانی به گروه نویسندگان مجله‌ی نیویورکر ملحق شد و دو سال نیز به عنوان کارمند با این نشریه همکاری کرد اما اوضاع بر همین منوال نماند و در نهایت باعث شد رابرت فراست، شاعر معروف آمریکایی، از مجله‌ی نیویورکر شکایت کند و ماجرا به اخراج وی ختم شد. ترومن هم پس از اخراج نوشتن اولین رمان خود یعنی «تقاطع تابستانی» را شروع کرد ولی چون از نتیجه راضی نبود دست‌نویس نهایی کتاب را پاره کرد و در سطل زباله‌ انداخت. بیست سال پس از مرگ نویسنده، این دست‌نویس به وسیله‌ی سرایدار منزل کاپوتی پیدا شد و رمان تقاطع تابستانی در سال 2006 انتشار یافت. نورمن میلر نویسنده‌ی صاحب سبک و معاصر با کاپوتی پس از مطالعه‌ی آثارش به او لقب «بی‌نقص‌ترین نویسنده‌ی نسل خود» را داد. درنهایت، این نویسنده‌ی مشهور آمریکایی در سال 1984 در لس‌آنجلس فوت کرد.

تیفانی به چه معنا است؟

مرکز فروش جواهر و اشیای نقره‌ای است و در سال 1837 توسط تدی یانگ و چارلز لوئیس تیفانی بنا شد و خیلی زود به شهرتی افسانه‌ای دست یافت. این فروشگاه از سال 1940 در تقاطع خیابان‌های پنجم و پنجاه‌وهفتم منهتن در شهر نیویورک دایر است و از همان زمان افراد مشهور و سرشناسی مانند ورزشکاران، ستاره‌های هالیوود و حتی افراد خانواده‌های سلطنتی اروپایی از فروشگاه تیفانی خرید می‌کنند، به خصوص که طرح‌های تیفانی برای جواهرات، زیورآلات تزیینی و ظروف نقره‌ای منحصربه‌فرد و کاملاً متمایز است. در سال 2007 تعداد شعب تیفانی در سراسر جهان به 167 فروشگاه رسید که از این تعداد 65 فروشگاه در شهرهای مختلف ایالات متحده قرار دارند.

در بخشی از کتاب صوتی صبحانه در تیفانی می‌شنویم:

به خاطر دارم که من و هالی روزهای درازی را با یکدیگر گذراندیم و اغلب اوقات با هم بودیم اما این خاطرات در مجموع واقعی نیستند، زیرا تا آخر ماه من کاری پیدا کردم. دیگر چه بگویم، هر چه از آن کمتر حرف بزنم بهتر است چون به آن احتیاج داشتم ولی وقتم را از نه تا پنج می‌گرفت و تطبیق ساعت فراغت من و هالی با هم امکان نداشت. به جز روزهای پنج‌شنبه که به سینگ سینگ می‌رفت و به استثنای مواقعی که به پارک می‌رفت تا اسب سواری کند وقتی به خانه برمی‌گشتم او در خواب بود.

گاهی سری به او می‌زدم و در حالی که برای شب لباس عوض می‌کرد، قهوه‌ای با هم می‌خوردیم. همیشه آماده‌ی بیرون رفتن از خانه بود اما نه فقط با راستی تراولر. بیشتر اوقات مگ وایل وود و آن برزیلی خوش قیافه که اسمش خوزه ایباراخ گار بود، آن دو را همراهی می‌کردند. مادر خوزه آلمانی بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
بخش یک
27 دقیقه
بخش دو
30 دقیقه
بخش سه
26 دقیقه
بخش چهار
31 دقیقه
بخش پنج
29 دقیقه
بخش شش
25 دقیقه
بخش هفت
31 دقیقه
بخش هشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صبحانه در تیفانی
نویسنده
مترجمرامین آذربهرام
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات مروارید
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صبحانه در تیفانی

فاطمه خیر خواه
۱۴۰۳/۱/۹
هیجان چندانی نداشت گرچه هالی با شور وسرزندگیش وبی خیالی ورویا پردازیش داستان را زیبا کرده بود داشتن چنین روحیه‌ای هنریه که هرکسی نمی‌تونه در اوج مشکلات داشته باشه.
صدای گرم استاد عمرانی واسم زیبای داستان باعث شد انتخابش کنم پشیمان نیستم ولی میتوانست زیباتر باشد
salehe javan
۱۴۰۱/۸/۸
کتاب جالبی بود، هالی زنی که سختی هایِ زیادش رو پشت چهره‌ی زیبا و خوشگذرونی هاش پنهون میکنه، تلاشش برای زندگی کردن و زنده نگه داشتن امید ستودنیه، شخصیت ساده مهربان و بچه گانه‌ای داره در حالی که زنی بالغ هست. "تا چیزی رو از دست ندی متوجه نمیشی که یه روزی مالِ تو بوده"
Gita faskhoodi
۱۴۰۰/۹/۵
رمان خوبی بود. راوی بسیار خوبی هم داشت. حال و هوای هر موقعیت بخوبی توسط راوی منتقل می‌شد. با صدای ایشان کتاب و نمایشنامه و.... زیادی شنیدم. قبل تر از ترومن کاپوتی خوانده بودم. خاطره کریسمس و تابوت‌های دست ساز کتاب‌های پر از دیالوگ و مونو لوگ‌های نغز.
مینا کریمی
۱۴۰۱/۶/۱۵
اصلا این کتاب و پیشنهاد نمیکنم، نه تنها محتوای خاصی نداره بلکه حتی سرگرم کننده هم نیست. علاوه بر این صدای گوینده با تمام توانایی هاشون (که در کتاب‌های دیگه شنیده بودم) به هیچ عنوان مناسب کاراکترهای این کتاب نیست.
Mona abad
۱۴۰۲/۹/۷
این داستان را فقط بخاطر اجرای هنرمند گرامی آقای عمرانی شنیدم که بهترین گوینده هستند و ارزش هر کتاب را بالاتر می‌برند. همچنین داستان با فیلم مشهورش بسیار تفاوت دارد و مانند همیشه کتاب بهتر است.
شعری اولیا
۱۴۰۱/۴/۱۳
داستان خوبی داشت و با اشتیاق داستان را دنبال کردم. گوینده هم بسیار جذاب داستان را روایت می‌کند البته صدای گوینده در نقش زن (هرچند خوب بود) اما به قوت صدای مردانه نبود. اما مجموعا لذت بردم. متشکرم.
مروا هستم ✌️
۱۴۰۱/۵/۴
این کتاب سرگرم کننده و جالب است. همه نسخه‌های ترجمه شده سانسور دارند که خب طبیعیه، اما از شنیدنش لذت میبرید. خوانش بسیار عالی و سرگرم کننده بود.
مریم مهدی
۱۴۰۰/۵/۲۲
داستان خیلی معمولی‌ای بود.
این مقدار وقت و هزینه را میشد صرف رمان قوی تری کرد.
در حد یه فیلم معمولی هالیوودی بود
عسل
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
راستش علاقه به کتاب کاملا سلیقه ایه... با احترام به دوستان و نظرات مفیدشون... من اصلا نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم.
Mahshid Banikamali
۱۴۰۱/۵/۲۲
جوان بودم که فیلم رو دیدم... نمیدونم چه اثری برمن گذاشت... فقط میتونم حس کنم که حالا بهتر درک کردم...... تغییرات اجتماعی انسان رو می‌مکد!
مریم همتی
۱۴۰۱/۲/۵
آنقدرکه ازصدای آقای عمرانی خوشم میاد، کتاباشو گوش میکنم
این کتاب ازسرگردانی نسل جوان که ازعدم تعلق حاصل شده، حکایت میکنه
سعید نوازش
۱۴۰۰/۳/۳۰
کتابی خوب با دید روانشناسانه و پر از جملات زیبا؛
شاید در ابتدا کمی گنگ باشد ولی به مرور شکلی عاطفی و زیبا با نگاهی تازه به عشق و دوستی
ماندانا گرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
یک رمان نسبتا کوتاه که تاثیر دراز مدتی در ذهن خواننده میگذارد و داستان زنی جوان و بی پروا که سرشار از زندگیست
ماهک
۱۴۰۱/۸/۹
گویندگی کتاب بسیار عالی بود
رمانی کلاسیک و عاشقانه میتونه انتخاب خوبی برای هر کسی باشه
پریا شقاقی
۱۴۰۱/۷/۱۲
عالی بود واقعا دوسش داشتم یه دختر با جیب خالی با دل پر از سر خوشی و شادی و اعتماد به نفس
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صبحانه در تیفانی

برای دریافت کتاب صوتی صبحانه در تیفانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.