معرفی و دانلود خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو

عکس جلد خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو

خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو نوشته‌ی ملانی ورویر و کیم آزارلی، با مرور زندگی زنان قدرتمند و جریان‌ساز دنیا به دیگر زنان یادآوری می‌کند که چطور می‌توانند از قدرت و استعدادشان استفاده کنند. این میکروکتاب با ارائه‌ی نکاتی کاربردی، به زنان نشان می‌دهد که چگونه سریع‌تر به قدرت اقتصادی دست یابند و با دستیابی به اهدافشان، در زندگی به موفقیت برسند.

درباره‌ی خلاصه کتاب به‌ سرعت رو به جلو

در چند دهه‌ی اخیر زنان تلاش زیادی کردند تا حقوق خود را در زندگی و جامعه به‌ دست آورند، استعداد و توانایی‌‌هایشان را نشان دهند و به سطحی برابر با مردان برسند. گرچه شرایط دستخوش تغییرات زیادی شده و تعداد قابل‌توجهی از زنان به جایگاه‌های مهم سیاسی و اقتصادی رسیده‌اند اما این موضوع در مورد همه‌ی زنان صدق نمی‌کند. برخی از آن‌ها، مخصوصاً در کشورهای درحال‌توسعه از حداقل‌ها محروم‌اند و فرصت‌های برابری ندارند. همین مسئله باعث شده بسیاری از موقعیت‌های کاری، اجتماعی، تحصیلی و ... را از دست بدهند. خلاصه کتاب به‌ سرعت رو به جلو (Fast Forward) از طریق مصاحبه با چندین زن قدرتمند و اثرگذار سرتاسر دنیا مانند هیلاری کلینتون، جینا دیویس و مرور زندگی آن‌ها، به همه‌ی بانوان، در هر سطحی که هستند و در هر کشوری که زندگی می‌کنند، یادآوری می‌کند که چه توانایی‌هایی دارند. ملانی ورویر (Melanne Verveer) و کیم آزارلی (Kim Azzarelli)، نویسندگان این کتاب تلاش می‌کنند به زنان نشان دهند چگونه از قدرت، استعداد و ظرفیت بی‌نهایتشان استفاده کنند تا به همه‌ی اهداف خود در زندگی دست یابند.

خلاصه کتاب به‌ سرعت رو به جلو سه هدف را دنبال می‌کند: اینکه به زنان بیاموزد چطور قدرت خود را درک کنند، اهدافشان را بشناسند و درنهایت بتوانند از طریق ارتباط کارآمد با دیگران، به خواسته‌های خود برسند. با تحقق این شرایط، زنان سریع‌تر به قدرت اقتصادی می‌رسند و به‌تبع، می‌توانند به موفقیت دست یابند. ملانی ورویر و کیم آزارلی در این میکروکتاب ثابت می‌کنند حضور زنان در سازمان و شرکت‌ها تا چه حد مؤثر و سودمند است و باعث افزایش بهره‌وری و سودآوری شرکت‌ها خواهد شد.

خلاصه کتاب به‌ سرعت رو به جلو را انتشارات لیوسا با ترجمه‌ی حمیده رستمی عرضه کرده و به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های میکرو

مجموعه‌ کتاب‌های میکرو نشر لیوسا، چیکده‌ی مختصر و مفید کتاب‌های مطرح حوزه‌های مدیریت، رهبری، موفقیت و خودیاری هستند. این میکروبوک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساختار مطالب و محتوای اساسی کتاب‌های اصلی حفظ‌ شود و خواننده بتواند آن‌ها را در کمتر از یک ساعت مطالعه کند.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب به‌ سرعت رو به جلو

  • کتاب حاضر به ما نشان می‌دهد که چطور رهبران در هر سطحی می‌توانند از قدرتشان استفاده نمایند تا به زنان بیشتری در تحقق رویاهایشان کمک کنند. (هیلاری کلینتون)

  • در این کتاب داستان زنانی را می‌خوانیم که جرئت به خرج دادند تا عدالت را برقرار کنند. بگذارید آن‌ها الهام‌بخش‌ شما باشند. (مریل استریپ)

  • کتاب به سرعت رو به جلو به شما نشان می‌دهد که چطور یک زن می‌تواند خود و جامعه‌اش را قدرتمند سازد و اینکه چرا همه‌ی ما به سبب پیشرفت زنان وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم. بانوان نیروی فزاینده‌ی پیشرفت در قرن بیست‌ویکم هستند. (مادلین آلبرایت)

  • زندگی بدون هدف چیست؟ هر زنی که این سؤال را از خود می‌پرسد باید کتاب به‌ سرعت رو به جلو را بخواند. کتابی که پر از قصه‌های الهام‌بخش زنانی است که در زندگی به قدرت رسیدند. (ماریا شرایور، روزنامه‌نگار)

خلاصه کتاب به‌ سرعت رو به جلو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه‌مندید که کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید و یا داستان شخصی زنان قدرتمند و الهام‌بخش جهان را بخوانید، مطالعه‌ی این میکروکتاب به شما توصیه می‌شود.

با ملانی ورویر و کیم آزارلی بیشتر آشنا شویم

ملانی ورویر، سیاستمدار دموکرات آمریکایی و فعال حقوق زنان در سال 1944 به دنیا آمد. او در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون، مشاور او و رئیس دفتر بانوی اول آمریکا، هیلاری کلینتون بود. در دوره‌ی اوباما هم به‌عنوان سفیر ایالات‌متحده در مسائل جهانی زنان انتخاب شد. او سمت‌های دیگری هم در کاخ سفید داشت و هم‌اکنون مدیر انستیتوی زنان، صلح و امنیت جورج تاون است. ملانی ورویر جوایز بسیاری را از آن خود کرده که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به نشان ریاست جمهوری اوکراین اشاره کرد.

کیم آزارلی، تاجر، مشاور حقوقی، فعال حقوق زنان و مدیرعامل مؤسسه‌ی زنان سنکا است. سازمانی رسانه‌ای که او و ملانی ورویر تأسیس‌ کرده‌اند، بر ارتقای وضعیت زنان و دختران متمرکز است. او در رشته حقوق فارغ‌التحصیل شده و استاد دانشکده‌ی حقوق دانشگاه کرونل است.

در بخشی از خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو می‌خوانیم

امکانش هست که زنان دارای استعدادهای بالقوه‌ی فراوانی باشند، اما در بسیاری از کشورها هنوز هم به آن‌ها هیچ فرصتی داده نمی‌شود و شهروند درجه دوم محسوب می‌شوند. این بدرفتاری و مطیع‌سازی به‌اشکال مختلف صورت می‌گیرد. به‌عنوان مثال، خشونت جنسی هنوز هم یکی از اصلی‌ترین خطراتی است که زنان با آن مواجهند. تجاوز، تعدی، قاچاق انسان، ختنه‌ی آلت تناسلی، شوهر دادن دختربچه‌ها و بردگیِ جنسی، بیشتر از آنچه در تصور بگنجد در دنیا متداول است، حتی در کشورهای غربی. و در بعضی کشورها، مثل افغانستان، زنان ممکن است به‌عنوان تنبیه مورد تجاوز قرار بگیرند؛ گاهی بابت کاری که یکی از اعضای مذکر خانواده انجام داده، گاهی هم توسط خودِ مردِ خانواده.

حتی بعضی وقت‌ها هم زنان را به‌بهانه‌ی حفظ عزت و شرف خانواده به‌ قتل می‌رسانند. حتی در کشورهای امن‌تری مثل ایالات متحد امریکا، مرد ممکن است به زنی حمله یا تعرض کند و تقریباً با هیچ عواقبی هم مواجه نشود. درواقع بیش از سی درصد از زنان امریکایی از جانب مردی که با آن‌ها آشنا و صمیمی بوده مورد شکلی از خشونت، مثل تعدی و هتک حرمت، تجاوز، آزار و اذیت و حمله‌ی غافلگیرانه قرار گرفته‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب به سرعت رو به جلو
نویسنده،
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات27
زبانفارسی
شابک978-600-340-299-7
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو

برای دریافت خلاصه کتاب به سرعت رو به جلو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.