معرفی و دانلود خلاصه کتاب راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند

عکس جلد خلاصه کتاب راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند

کتابی برای دستیابی به تمام آرزوهایی که در ذهن‌تان دارید! راندا برن در خلاصه کتاب راز که تا کنون به بیش از 50 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده، به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از قانون جذب، دیدگاه‌تان را نسبت به مسائل گوناگون تغییر دهید و به هر آنچه که می‌خواهید برسید.

درباره‌ی خلاصه کتاب راز

احتمالاً اصطلاح «قانون جذب» بارها به گوشتان خورده است. اما تا چه میزان با این موضوع آشنایی دارید؟ راندا برن در این خلاصه کتاب تمام رازهای نهفته در مورد قانون جذب را به شما آموزش می‌دهد. شاید به این موضوع فکر کنید که قانون جذب افسانه‌ای بیش نیست و نمی‌تواند تأثیر شگرفی در زندگی شما داشته باشد، اما راندا برن باور شما را در رابطه با این قانون به کلی تغییر می‌دهد.

اگر می‌بینید که یک درصد از مردم دنیا توانسته‌اند که به ثروت کلان برسند و برای همیشه راحت زندگی کنند، به این دلیل است که آن‌ها به قانون راز (The Secret) پی برده‌اند و آن را در زندگی خود به کار گرفته‌اند. این افراد تنها به کسب ثروت اندیشیده‌اند و اجازه نداده‌اند که افکار مخرب، روند قانون راز آن‌ها را به بیراهه بکشاند. به بیانی دیگر، قانون راز پاسخی برای تمام افکار شماست. اصلاً هم به این موضوع که افکارتان مخرب است یا سازنده، توجهی ندارد. فقط به آن‌ها پاسخ مثبت می‌دهد. از این رو تنها راه رسیدن به خواسته‌هایتان این است که دائم به چیزی که می‌خواهید فکر کنید، مطمئن باشید بعد از مدت کوتاهی به آن خواهید رسید.

قانون جذب مانند یک آهنربای قوی است. ما هم در مقابل آن آهنربا مانند یک ماده مغناطیسی هستیم و به‌راحتی به سمت آهنربا جذب می‌شویم. نیرویی که درون شما قرار دارد بسیار قدرتمند است و می‌تواند دنیای بیرون‌تان را براساس افکارتان شکل دهد. به افکار خود توجه داشته باشید. وقتی به یک موضوع خوب فکر می‌کنید، افکار خوب دیگری نیز به ذهنتان می‌رسد و شما با فکر کردن به آن احساس خوبی به دست می‌آورید. با ادامه‌ی افکار خوب اوضاع روحی شما نیز بهبود می‌یابد و هر لحظه احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

بیماری‌ای که بشر امروز را به خود مبتلا کرده به کار بردن و فکر کردن در مورد «نمی‌خواهم‌ها» است. مردم دائم می‌گویند که نمی‌خواهم و به چیزهایی فکر می‌کنند که واقعاً از آن متنفر هستند. حتی کارهایی انجام می‌دهند که آن را دوست ندارند و در موردش احساس بدی پیدا می‌کنند. اما قرار نیست که دیگر روند نمی‌خواهم‌ها را دنبال کنید. راندا برن در کتاب راز به شما کمک می‌کند تا بوسیله‌ی قانون جذب تمام جزئیات زندگی خود را تغییر دهید. برای این کار باید دائم به چیزهایی که دوست دارید فکر کنید و در موردش حرف بزنید. فکر نکنید که این قانون تنها برای افراد خاص و ثروتمندان است. قانون جذب این قدرت را دارد که افکار شما را به تجربیات مهم زندگی‌تان تبدیل کند. هدف راندا برن از نگارش کتاب راز کمک به مردم جهان برای رسیدن به خواسته‌هایشان و دور کردن افکار منفی از آن‌هاست.

گفتنی‌ست که ترجمه‌ی فارسی کتاب راز برعهده‌ی گروه مترجمان سبکتو بوده است، و انتشار آن نیز به همت انتشارات سبکتو میسر گشته است.

افتخارات کتاب راز

  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • ترجمه‌شده به بیش از پنجاه زبان زنده‌ی دنیا

خلاصه کتاب راز مناسب چه کسانی است؟

اگر علاقه‌مندید با مفهوم قانون جذب بیشتر آشنا شوید و باورهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، کتاب راز انتخابی مناسب برای شماست.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و تهیه‌کننده‌ی تلویزیونی با خلق کتاب راز زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر داد و به شهرتی جهانی رسید. او بعد از آن سه کتاب دیگر نوشت که همگی آن‌ها نیز پرفروش بودند. مجله تایم در سال 2007 راندا برن (Rhonda Byrne) را به‌عنوان یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد.

وی زندگی پرتلاطمی را گذرانده و برای رسیدن به جایگاه کنونی خود سختی‌های زیادی کشیده است. برن در سال 2004 و بعد از مرگ پدرش به افسردگی مبتلا شد. کمی بعد به اصرار دخترش هیلی، کتاب علم ثروتمند شدن والاس دی واتلز را خواند و پس از آن تغییرات روحی‌اش آغاز شد. او به‌مرور تفکر مثبت، قوانین جذب و چگونگی دستیابی به موفقیت بیشتر را در زندگی خود کشف کرد و بعد از انجام تحقیقات فراوان کتاب راز را نوشت.

از دیگر آثار این نویسنده تأثیرگذار می‌توان به کتاب‌های «قدرت»، «جادو» و «قهرمان» اشاره کرد هر سه‌ی آن‌ها به‌نوعی تکمیل‌کننده کتاب راز هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب راز می‌خوانیم

بیشتر مردم وقتی از قانون راز آگاهی پیدا می‌کنند، بی‌اختیار حوادثی که برای دیگران رخ داده را به یاد می‌آورند. مثلاً به این فکر فرو می‌روند که در حادثه‌ای دلخراش تعداد زیادی از مردم جان خود را از دست دادند. از این رو قانون راز برای آن‌ها یک موضوع عجیب و خیالی به نظر می‌رسد. اگر می‌بینیم که برای عده‌ای در آن واحد یک حادثه مشابه رخ می‌دهد به این دلیل است که همگی آن‌ها فرکانس مشابهی از ذهن خود به بیرون منتقل می‌کردند. به زبان ساده یعنی این افراد به چنین رویدادی فکر می‌کردند و به آن باور داشتند.

البته انتخاب با شماست. می‌توانید انتخاب کنید که حوادث بیرونی و اتفاقات عجیب و غریب به خاطر سرنوشت افراد است که رخ می‌دهد یا اینکه رازی در زندگی انسان‌ها وجود دارد که نشان می‌دهد همه چیز به دست خودمان و افکارمان رقم می‌خورد. شما هم حق دارید هر یک از باورهای بالا یا باورهای دیگری که در این دنیا وجود دارند را انتخاب کنید. هر انتخابی که انجام دهید، باعث می‌شود که واقعیت‌های زندگی‌تان شکل بگیرد. البته باید یادتان باشد هیچ انسانی دوست ندارد که واقعیت‌های ناخوشایندی را به زندگی خود دعوت کند. اما از آن جهت که مردم نسبت به قانون راز شناختی ندارند، احتمال آن بسیار زیاد است که همواره بدون اینکه آن را بخواهند، چیزهایی که دوست ندارند را به سمت خود جذب کنند.

از طرفی دیگر اینکه بتوانیم روی همه افکار خود کنترل دقیق و کاملی داشته باشیم، کاری غیرممکن است. طبق تحقیقات انجام شده توسط محققین، هر فردی روزانه به 60 هزار موضوع فکر می‌کند! حالا تصور کنید که چطور می‌توانید روی 60 هزار فکر کنترل داشته باشید! راهی وجود دارد که می‌تواند برای همه انسان‌ها مفید باشد و آن کمک گرفتن از احساسات است. احساسات باعث می‌شود که شما در مورد افکار خودتان آگاهی بیشتری پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. آگاهی عمومی از حقیقت راز
راز چیست؟
فصل دوم. قانون راز، کارها را ساده کرد
فصل سوم. قانون راز چگونه کار می‌کند؟
فصل چهارم. فرآیندهای قدرتمند
فصل پنجم. راز پول
فصل ششم. راز روابط
فصل هفتم. راز سلامتی
فصل هشتم. راز دنیا
فصل نهم. راز شما
فصل دهم. راز زندگی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب راز: قانونی که هر چه می‌خواهید را برایتان فراهم می‌کند
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات137
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب راز

زهرا منفرد
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب خوبی هست اینکه ۶۰هزارفکردرروز به ذهن انسان میاد واینکه بتونیم مدیریت کنیم وافکارمثبت رو درذهنمون بیاریم عالیه. قانون جذب روخوب بیان کردند اما اعتقاد شخصی‌ام اینه برای هرچیزی، کاری، ایده ای، اعتقادی تلاش کنی بادید مثبت بهش میرسی نه فقط به صرف فکرمثبت ودید مثبت به تنهایی
زهرا ز
۱۴۰۲/۷/۲۰
یک کتاب دیگه مثل همین کتاب خونده بودم و به خاطر همین راحت تر مطالبو درک کردم. اگر کسی مطالب براش سنگینه دوباره مطالعه کنه متوجه میشه و اینکه کتاب کاملا خوب و حقیقی ای هست همه مطالب کاملا صحیح بیان شده
Payam
۱۴۰۲/۷/۷
واقعا اسم راز برای این کتاب هوشمندانه انتخاب شده عالی بود
روحالله مربوطی
۱۴۰۲/۲/۶
خیلی کلی گویی شده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب راز

برای دریافت خلاصه کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.