معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ

کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ (میکروکتاب) به قلم رابرت گرین، با ارائه راهکارها و استراتژی‌های مفید به شما می‌آموزد که در میدان‌های نبرد زندگی چگونه عمل کنید و بر دشمنان پیروز شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ:

در کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ (The 33 strategies of war) استراتژی‌هایی به کار برده شده که برای همه‌ی اشخاصی که در پی رسیدن به موفقیت در تمام حیطه‌های زندگی‌شان هم‌چون کسب و کار، روابط اجتماعی و ... هستند کارساز خواهد بود. این میکروکتاب صوتی به شما یاری می‌رساند تا بر رقبای خود غلبه کنید. زندگی‌های امروزی و جهان کسب و کار شباهت فراوانی با میدان نبرد دارند و در آن رقبا برای رسیدن به منافع شخصی بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رابرت گرین (Robert Greene) در این میکروکتاب صوتی ذهن و افکار شما را جهت شناسایی موقعیت خود و دشمنتان آماده می‌کند و بهترین راهکار را برمی‌گزیند تا با تلفات و خسارت اندک، به درخشان‌ترین پیروزی‌ها برسید. این میکروکتاب صوتی می‌کوشد که دانشی عملی را به شما ارائه دهد و گزینه‌ها و مزایای نامحدودی را معرفی کند تا از مبارزه با افرادی که هر روز با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، پیروز از میدان خارج شوید.

تمام فصل‌های این میکروکتاب صوتی حاوی راهکارهایی هستند که به شما در هنگام روبه‌رو شدن با مشکلات خاص کمک می‌نمایند. اتلاف انرژی با نبرد در چندین جبهه، خسته‌ شدن از تضادهای بسیار و ... از جمله این مشکلات به شمار می‌رود. شما در هنگام شنیدن راهکارهای ارائه شده توسط رابرت گرین، می‌توانید تنها راهکارهایی را بشنوید که به مشکل فعلی شما ارتباط دارد. اما این میکروکتاب به قدری مفید است که بهتر است تمام آن را بشنوید و آن‌ها را جذب خود کنید.

نویسنده در هنگام نوشتن این راهکارها از رهنمودها و روش‌های بهترین ژنرال‌ها و استراتژیست‌های تاریخ هم‌چون هانیبال، اسکندر کبیر، ناپلئون بناپارت، اروین رومل، چنگیزخان، سون تزو، میاموتو موساشی، کارل فون کلاوزویتس و بسیاری دیگر از این افراد خارق‌العاده ایده گرفته و راهکارهای پایه‌ای جنگ کلاسیک تا راهکارهای نامتعارف روزگار نوین را معرفی کرده است.

این میکروکتاب به پنج بخش اصلی تقسیم‌بندی شده است:

- جنگ‌افروزی دفاعی
- جنگ‌افروزی تهاجمی
- جنگ‌افروزی سازمانی
- جنگ‌افروزی غیرمتعارف
- جنگ‌افروزی خود هدایت شده

به این صورت که به شما یاد می‌دهد چگونه ذهن و جان خود را برای جنگ آماده کنید، چگونه ارتش خود را سازمان‌دهی نمایید، جنگ‌افروزی کثیف به چه معناست و ... راهکارهایی که در این اثر آورده شده را می‌توانید در هر زمینه‌ای و با هر مقیاسی استفاده کنید.

جملات برگزیده کتاب 33 استراتژی جنگ:

- با ضعف‌ها و بیماری‌های ذهنی خود آشنا شوید و آن‌ها را نابود کنید.
- قبل از اینکه نبرد خود را با دشمن آغاز کنید، با خودتان جنگ راه بیندازید تا استوار شوید.
- از کنترل کردن و تغییر دادن دیگران دست بردارید و آن‌ها را همانطوری که هستند، بپذیرید.
- یادتان باشد برای اینکه همیشه دشمنان خود را زمین بزیند، نقش قربانی ساده لوح را بازی نکنید.
- بی‌گدار به آب نزنید. قبل از اینکه وارد نبرد با دشمنان خود شوید، استراتژی‌های خود را مشخص کنید.
- مردم دوست دارند دیگران را تحت کنترل خود نگه دارند. به همین دلیل بهتر است که با هوشمندی مانور دهید و ذهن مخالفان خود را تحت کنترل بگیرید.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ می‌شنویم:

گذشته، بخش مهمی از زندگی همه انسان‌ها را تشکیل می‌دهد. اما وقتی دائم به آن فکر کنید و با آن بجنگید، زمان حال را هم از دست می‌دهید. باید در ذهن خود یک دیوار دفاعی بزرگ بسازید. این دیوار یک راهبرد جنگ چریکی است. یعنی هر زمانی که رویدادهای گذشته به یادتان آمد، باید با آن مبارزه کنید و سریع به زمان حال بازگردید.

در ژاپن یک شمشیرزن حرفه‌ای به نام میاموتو موساشی زندگی می‌کرد که مهارت‌هایش آوازه خاص و عام بود. او دعوت‌نامه‌ای از ماتاشی چیرو دریافت کرد که با او دوئل کند. پدر ماتاشی چیرو در یک دوئل توسط میاموتو موساشی کشته شده بود. از این رو خانواده چیرو به فکر انتقام بودند.

موساشی طبق عادت همیشه دیر به محل دوئل می‌رسید. اما وقتی زمان دوئل فرا رسیده بود زودتر از همه به مکان مورد نظر رفت و پشت درختی پنهان شد. بعد از مدتی متوجه شد که چیرو به همراه چند مزدور در محل آماده شده و قصدش دوئل نیست، بلکه می‌خواهد از او انتقام بگیرد. مدتی گذشت و از پشت درخت بیرون آمد و در چند دقیقه با سرعت و قدرت بالا همه را کشت.

مدتی بعد متوجه شد در یکی از شهرهای ژاپن یک مبارز واقعی به نام بیکن وجود دارد که با داس و زنجیر به نبرد می‌پردازد. موساشی که آوازه این مرد را شنیده بود از او خواست نحوه کار کردن با سلاح‌هایش را به او نشان دهد. اما بیکن گفت تنها در شرایط دوئل این کار را خواهد کرد. با اینکه اطرافیان موساشی او را از نبرد با بیکن منع کرده بودند، اما او کار خودش را کرد و به سراغ بیکن رفت. بیکن همیشه خودش شروع کننده نبرد بود و در کسری از ثانیه حریف را از پای درمی‌آورد. اما موساشی بدون ذره‌ای تعلل خودش دوئل را شروع کرد. حمله موساشی بیکن را گیج کرد و در کسری از ثانیه کشته شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
6 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: جنگ افروزی خود هدایت شده
12 دقیقه
فصل دوم: جنگ افروزی سازمانی یا گروهی
15 دقیقه
فصل سوم: جنگ افروزی دفاعی
16 دقیقه
فصل چهارم: جنگ‌افروزی تهاجمی
12 دقیقه
فصل پنجم: استراتژی شانزدهم: راهبرد مرکز گرانش
10 دقیقه
فصل ششم: استراتژی بیستم: راهبرد رسیدن برای چیدن
13 دقیقه
فصل هفتم: جنگ‌افروزی کثیف
24 دقیقه
فصل هشتم: استراتژی بیست و هفتم: راهبرد اتحاد
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ

Ms
۱۴۰۳/۱/۱
یه کتاب خاص برای افراد خاص.
این کتاب یه شمشیر دولبس با دیدگاه و استراژی‌هایی که توش نوشته شده باعث میشه شخصیت شما چندین سطح از نظر درک اجتماعی و سیاسی بالاتر بره حالا حاصل این اتفاق چیه؟
ادمی که بهتر میتونه فریب بده و کمتر فریب میخوره و دیگه از دیدگاه بالاتری نسبت به مسائل استراتژیک زندگیش نگاه
میکنه اینکه از این مهارت در برخورد با اطرفیان با چه هدفو مقصودی استفاده کنید میشه همون داستان شمشیر دولبه...
Reza Ardeshiri
۱۴۰۳/۱/۱۹
به نظر من کتاب کتاب خوبیه اما خلاصه شدش کمی شما رو گیج میکنه و لازمه کتاب کاملش خونده شه اما برای افرادی که خیلی مهربون هستن؛ افرادی که فکر میکنن باید با دلسوزی و فداکاری دنیا و زندگیشون رو اداره کنن (مثل قبلا خودم!) توصیه میکنم این کتاب رو بخونن تا متوجه بشن که اشتباه میکردن و اگه کم حوصله هستید حتما توصیه میکنم میکرو کتاب صوتی رو گوش کنید
غزال .
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
این کتاب رابرت در کنار همه‌ی مجموعه کتابهای رابرت گرین از بهترین کتابها برای تقویت استراتژی و قدرت ذهنی برای اداره زندگی شخصی گرفته تا کسانی دنبال تبدیل شدن به رهبری گروه، حزب، پروژه.... شرکت و غیره هستن بهترین انتخابه. 👌 💥
در کنار کتابهای رابرت گرین کتباهای ماکیاولی رو هم بشددددت پیشنهاد میکنم 👌👌
yousef memar
۱۴۰۰/۸/۲
من میکرو کتاب را خواندم ولی این کتاب را باید حتما کامل خواند... چون نمیشه فقط از سرفصلها عبور کرد و بنظرم نیاز به توصیحات دارد البته کتاب کاملش قیمت قابل ملاحظه‌ای دارد
ولی در کل کتاب خیلی مناسبی برای درک شغل و البته مواجه با افراد ایت... بنظرم مطالعه این چنین کتابهایی می‌تواند حداقل قدرت مذاکره دهد.
احمدی
۱۴۰۳/۱/۲
اثری از رابرت گرین،،، شاید باور این موضوع بعد از خواندن یک از از این شخص خواهید فهمید و به این نتیجه خواهید رسید که با خواندن آن از صفر بلند خواهید شد اما به اوج نخواهید رسید، همیشه بالا تر از تنجه فکر می‌کنید هم می‌تواند باشید
Shayan
۱۴۰۳/۱/۲۵
سلام این کتاب به دلیل ارائه تاریخ و راهکارهای عملی قابل ستایشه. وقتی راهکار با تاریخ همراه میشه قابل درک و فهمیدن اون راحته. گوینده بسیار عالی بیان میکنه فقط بعضی از قسمت‌ها شاید خوب ترجمه نشده. تشکر میکنم
صابر حسینی
۱۴۰۲/۶/۳۱
کتاب بسیار خوبی بود برای کسایی که در مذاکره‌ها حضور دارند و به کارهای مدیریتی مشغول هستند. به نظرم خلاصه این کتاب مفید بود و تفاوت زیادی با کتاب کامل نداشت و برای کسی که نیازمند دانستن مطالب هست مفید است.
فرهاد.
۱۴۰۱/۱۱/۴
تجربه‌های قشنگی و در کناره تحلیل‌های جالبی این کتاب در اختیار خواننده می‌گذارد 👌👌👌ولی این کتاب از جمله کتاب‌هایی هست که هر قسمتشو میشه چندین بار ودر زمان‌های مختلف گوش داد واصلا ضربه‌ای به اصل موضوع نمیزنه.
محمد سپهری
۱۴۰۲/۱۰/۹
کتابهایی که رابرت گرین نویسنده اونهاست به شدت مفید و در عین حال رندانست ولی درکل پیشنهاد میشه بخونید چون میتونید از خیلی از مسائل و مشکلات جلوگیری کنید
کاربر Q
۱۴۰۱/۱/۱۵
یکی از بهترین میکرو‌هایی که گوش دادم.
کتاب استراتژیکی به سبک اورژانسی! میگم اورژانسی چون خوب خلاصه شده بود و کاربردی. فرمول‌ها قشنگ توی ذهن میمونه
محمدمهدی‌ خالصی
۱۴۰۲/۱۰/۵
این نظر منه ولی فکر میکنم برای درک بهتر. بهتره کتاب صوتی کامل رو دریافت کنید اما در کل میکرو خوبه اگر خلاصه مطلب رو میخواید.
حسین
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
دوست من عالی این کتاب اما قدرت تحلیل نداری نخر چون مثالای جنگو میزنه گیج میشی مگر تحلیل گر باشی کارایی داره اما مثل رمزگزاری میمونه
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۷/۱۴
کتاب فوق العاده از یک نویسنده‌ی تک! بعد از شنیدن این کتاب تصمیم گرفتم که کتاب رو کامل تهیه کنم. ممنونم از کتابراه و خوانش دلنشین
Mehrzad Rad
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
به نظرم کتاب کاملش رو اگر به این موضوعات علاقمند هستید مطالعه کنید چون خلاصه اش با اصلش زمین تا اسمان تفاوت دارد در ارائه.
یونس Pirzad
۱۴۰۱/۸/۵
حرف نداره. من پنج شش بار تو ماشین این کتاب صوتی رو گوش کردم. این کتاب صوتی برای افرادی خوبه که میخوان پیشرفت کنند.
مشاهده همه نظرات 62

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 33 استراتژی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.