معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده
قیمت:
40500 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده

خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده اثری‌ کاربردی‌ست که یک طرح کلی و ساده از چگونگی دست‌یابی به موفقیت را برای شما ترسیم می‌کند. گری جان بیشاپ، نویسنده‌ی این اثر به شما کمک می‌کند دست از بهانه‌تراشی بردارید و یک بار برای همیشه آن زندگی‌ای را که در سر می‌پروراندید، برای خود رقم بزنید. اثر حاضر در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد قرار گرفته است.

درباره خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده

اغلب ما با یک آدمک مزاحم در سرمان زندگی می‌کنیم؛ آدمکی با صدایی جیغ‌جیغو که به ما می‌گوید که چقدر تنهاییم، هیچ‌کاری را درست انجام نمی‌دهیم، هیچکس به ما اهمیت نمی‌دهد و به اندازه‌ی کافی خواستنی نیستیم. حتماً شما هم دوره‌هایی را در زندگی خود تجربه‌ کرده‌اید که وزن مشکلات، چنان سنگین‌تر از شانه‌هایتان بوده که توانایی حمل آن را نداشته‌اید. در این دوران‌ها، یعنی دقیقاً همین موقعیت‌های حساس زندگی، آن صدای غرغرو از همیشه بدجنس‌تر و حرف‌هایش گزنده‌تر می‌شود و اینگونه ما به فنا می‌رویم!

کتاب خودت را به فنا نده (Get Out of Your Head and into Your Life) درباره‌ی همین آدمک مزاحم است. این که چگونه می‌توانیم صدایش را ساکت و بدون این که خود را قضاوت کنیم، به سوی اهدافمان پیش برویم. گری جان بیشاپ، نویسنده‌ی این اثر، یک راهنمای کلی ارائه کرده که به کمک آن می‌توانید به بهترین ورژن از خودتان تبدیل شوید. دیگر فکر و خیال کردن کافی‌ست! زمانش رسیده کمی آسوده‌تر زندگی کنید و تمرکزتان را بر چیزهایی قرار دهید که واقعاً اهمیت دارند.

پس از شنیدن این اثر یاد می‌گیرید که شما نتیجه‌ی اعمالتان هستید و نه حاصل افکارتان، همچنین قادر خواهید شد تا به جای آن که منتظر اتفاقی خاص باشید،‌ با آغوش باز هر اتفاقی را بپذیرید. گری جان بیشاپ کتاب خودت را به فنا نده را در سال 2016 نوشته است. این اثر در همان سال انتشار به یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز تبدیل شد و همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، در فهرست کتاب‌هایی قرار گرفت که می‌توانند زندگی‌تان را دگرگون کنند.

آناهیتا رامز این اثر را به فارسی برگردانده و هوتن شاطری پور روایت آن را برعهده داشته است. این کتاب به همت نشر جیحون به صورت اثری صوتی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. بد نیست مجدداً یادآوری کنیم که اثر حاضر خلاصه‌ای‌ست از کتاب خودت را به فنا نده که چیزی کم از نسخه‌ی کامل ندارد و بهترین انتخاب برای کسانی‌ست که فرصت کافی برای مطالعه‌ ندارند.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده

- از پرفروش‌ترین آثار خودیاری (بیش از دو میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده است!)
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
- جزو فهرست «کتاب‌هایی که زندگیتان را دگرگون می‌کنند»

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده

- این اثر به شما یاد می‌دهد چگونه از طریق مسئولیت‌پذیری با مشکلات‌تان رو به رو شوید. (Reader’s Digest)
- سرشار از سخنانی ارزشمند که شما را تشویق می‌کند تا تردید به خود راه ندهید و ترس را کنار بگذارید. (Buzzfeed)
- اگر یک کتاب خودپروری بدون چرندیات می‌خواهید، این کتاب را بخوانید. (Bustle)

خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های توسعه‌ی فردی علاقه‌مند هستید و زمان کافی برای مطالعه ندارید،‌ خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده برای شماست.

با گری جان بیشاپ بیشتر آشنا شویم

گری جان بیشاپ (Gary john Bishop) در سال 1948 در گلاسگوی اسکاتلند دیده به جهان گشود و بزرگ شد. او در سال 1997 به ایالات متحدۀ آمریکا سفر و در همان دوران مسیر مطالعاتی‌اش را در حوزه‌ی خودسازی آغاز کرد. پیش از اینکه مدیر برنامۀ اصلی یکی از شرکت‌های مهم همین حوزه در دنیا شود، سال‌های بسیاری را به مطالعه و تحقیق پرداخت.

روش او برای تغییر خود در زندگی ساده و بدون دنگ ‌و فنگ است و به همین دلیل نیز هر روز بر پیروانش افزوده می‌شود و کتاب‌هایش کاربردی جهانی و همگانی دارد. گری به همراه همسر و سه پسرش در فلوریدا زندگی می‌کند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب کمتر گند بزن و رابطه‌ات را به فنا نده اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده می‌شنویم

بیشتر افراد وقتی اقدام به پروژه‌ی خاصی می‌کنند، مثلاً راه‌اندازی کسب‌وکار، برنامه کاهش وزن و سایر موارد معمولاً تصویری از آن برنامه دارند. این تصویر بخش‌های مختلفی دارد. بخش‌هایی از این تصویر معمولاً برگرفته از تجربه‌های شخصی،‌ تحقیق و بخش‌هایی هم برگرفته از نظرات سایر افراد است.

این تصویر شکل‌گرفته در ذهن انتظارات و توقعاتی را بنا می‌کند که مدت زمانی طول می‌کشد تا ذهن خودآگاه متوجه آن یعنی همان انتظارات و توقعات شود. وقتی این توقعات پنهان واقعیت نیابند تبدیل به منشاء دلخوری، خشم و رنجش سرکوب شده می‌شوند. میزان احساس ضعف و ناتوانی شما در هر یک از شرایط پیش آمده ارتباط مستقیمی با میزان توقعاتی دارد که از واقعیتتان منحرف و دور شده‌اند.

توقعات جزو محدودکننده‌ یا بازدارنده‌ها محسوب می‌شوند چون باعث انحراف شما از عملی می‌شوند که باید انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل یک: من مشتاقم
11 دقیقه
فصل دو: من برای پیروزی ساخته شده‌ام
16 دقیقه
فصل سه: متوجه شدم
14 دقیقه
فصل چهار: اتفاق و پیشامد را می‌پذیرم
11 دقیقه
فصل پنج: من نتیجه افکار و اندیشه‌هایم نیستم
4 دقیقه
فصل شش: من مصمم و سرسخت هستم
15 دقیقه
فصل هفت: من هیچ توقعی ندارم
16 دقیقه
درس‌هایی از کتاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده
نویسنده
مترجمآناهیتا رامز
راویهوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
40500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خودت را به فنا نده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.