معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی

چگونه می‌توان به قدرت برتر هستی و محبت الهی رسید؟ کاترین پاندر، کشیش و نویسنده محبوب آمریکایی در خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق، به شما کمک می‌کند تا در مسیر عشق الهی قدم بردارید و به شفای درونی برسید. با شنیدن این کتاب می‌توانید معجزات عشق را وارد زندگی شخصی خود کرده و سعادتمند شوید.

درباره خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق:

اگر به درون خود آگاه شوید، انرژی برتر هستی و منشأ عشق جهان را مشاهده خواهید کرد. نیرویی که به‌عنوان عشق الهی از آن یاد می‌شود، چیزی جز قوای ذهنی و معنوی خود شما نیست. این سخنان را کاترین پاندر در کتاب از دولت عشق (The prospering power of love) به شما می‌گوید. او عقیده دارد انسان می‌تواند قدرت عشق را به شکلی آگاهانه در خود ایجاد کرده و آن را پرورش بدهد.

با شنیدن این کتاب متوجه خواهید شد که تنها چیزی که برای دریافت محبت و شفا و در نهایت شادمانی به آن نیاز دارید در درونتان جای گرفته است. نویسنده به شما می‌گوید که خداوند دوست ندارد انسان‌ها در رنج و عذاب باشند. به همین خاطر مسیر درست را پیش روی آن‌ها قرار داده و ابزاری را در اختیار آن‌ها قرار داده که به کمک آن به آرامش برسند و این ابزار چیزی نیست جز «عشق».

بر اساس تحقیقات گستردهٔ جامعه‌شناسان دانشگاه هاروارد، انسان می‌تواند مثل همهٔ خصوصیات عشق را نیز به شکلی آگاهانه در خود ایجاد کند. روش ایجاد و پرورش این نیروی خارق‌العاده اما چیزی است که به‌مرور یاد می‌گیرند. اگر دوست دارید آن را فراگیرید، کتاب از دولت عشق برای شما نوشته شده است؛ شنیدن آن می‌تواند این نیروی شورانگیز را در درونتان بیدار کرده و شما را شفا بخشد.

به عقیدهٔ نویسنده این شما هستید که انتخاب می‌کنید در زندگی یک بازنده باشید که همیشه مشکلات به همراه شما هستند یا یک منبع عشق که خودش و دیگران را با این نیروی جادویی به خوشبختی می‌رساند. با مشاهدهٔ زیبایی و اندیشیدن به آن است که قادر خواهید بود آن را دوباره و دوباره بیافرینید و به دیگران نیز هدیه دهید.

روش‌های مختلفی برای رسیدن به بیداری معنوی وجود دارد که پاندر برخی از ساده‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کند. با انجام تمرین‌های ارائه شده در کتاب و تکرار جملات تأکیدی، خود شاهد نتیجهٔ خارق‌العاده آن در زندگی‌تان خواهید بود.

خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق مناسب چه کسانی است؟

همه افراد در هر سن و موقعیتی می‌توانند این کتاب را بشنوند و نحوهٔ صحیح عشق به خداوند، طبیعت و انسان‌های دیگر را یاد بگیرند.

با کاترین پاندر بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و کشیش آمریکایی در سال 1927 به دنیا آمد. او در حال حاضر یکی از نویسندگان برجسته در زمینه موفقیت و معنویت است و کتاب‌های زیادی در این باره به رشته تحریر درآورده. کاترین پاندر (Catherine Ponder) اولین اثر خود به اسم «قانون توانگری» را نوشت و بعد از آن تبدیل به نویسندهٔ پیش‌گام در زمینهٔ مثبت‌اندیشی شد.

یکی از خصوصیات اصلی وی در نویسندگی این است که دیدگاه مادی و غیرمادی را به شکلی ترکیب می‌کند که در هیچ‌کدام اغراق دیده نمی‌شود. از دیگر آثار پاندر می‌توان به «قدرت دعا»، «چشم دل بگشا» و «قانون توانگری» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق می‌شنویم:

وقتی از رستاخیز حرف می‌زنیم بعضیا فکر میکنن منظورمون اینه که همه چیز به انتهای خودش نزدیک میشه. اما رستاخیز یعنی بازگشت، زنده شدن و بیداری. همه‌ی انسان‌ها فطرت الهی دارند. اما متاسفانه بیشتر انسان‌ها با روی آوردن و گرایش به اعتقادات و باورهای شرع، اون فطرت پاک الهی رو از خودشون دور میکنن. در گذشته شخصیت‌های برجسته‌ای سعی کردن که انسان‌ها ذات الهی خودشون رو به خاطر بیارن.

انسان‌ها در گذشته‌های بسیار دور به ذات الهی خودشون نزدیک‌تر بودن و اکرام می‌شدن. اما امروزه اینطور پیدا است که خبری از ذات الهی درون انسان‌ها نیست. مردم هم راه‌های مختلفی طی می‌کنن و به خودشون سختی میدن که دوباره به اصل و ذات انسانیت خودشون برگردن. اما نمی‌دونن که ناجی و نجات دهنده درون خودشون پنهان شده.

عیسی مسیح علیه السلام گفته: «شکوه خدایی در میان خود شماست» در الهیات هم بحثی وجود داره که از اون با عنوان روح گمشده یاد میکنن. این روح گمشده روحیه که خدایی بودن خودش رو از دست داده. یک بانویی یادداشتی از پنسیلوانیا برای من فرستاد و در اون این متن رو نوشته بود:

«دخترم به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود. زنی هم در کنار تخت او دراز کشیده بود که حال خوشی نداشت. من کتاب از دولت عشق را در دست داشتم و به او دادم تا با مطالعه‌ی این کتاب تغییری در حالش ایجاد شود. بعد از مدتی این زن نامه‌ای برای من نوشت و گفت من انسان عابد و زاهدی نیستم. اما با مطالعه‌ی این کتاب متوجه شدم که روح الهی خود را از دست داده‌ام... »

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
4 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
فصل اول: معجزه‌ی عشق
12 دقیقه
فصل دوم: راه بهره‌مندی خود را دوست داشته باشید
21 دقیقه
فصل سوم: قدرت شفابخش عشق
9 دقیقه
فصل چهارم: قدرت بیداری‌بخش عشق
9 دقیقه
فصل پنجم : شیوه‌ی ویژه‌ی عشق / بخش اول
14 دقیقه
فصل ششم: شیوه‌ی ویژه‌ی عشق / بخش دوم
6 دقیقه
فصل هفتم: از دولت عشق
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی از دولت عشق: قدرت فوق‌العاده عشق در زندگی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق

miss alizade
۱۴۰۲/۲/۱
سلام و تشکر از کتابراه
تنها خرید این کتاب و گوش کردن یا خوندن برای فراغت و وقت گذرونی کافی نیست، باید جمله به جمله‌ی کتاب دولت عشق درک بشه و تو زندگی هر شخصی گنجونده بشه، به امید روزی که همه‌ی انسان‌ها از مطالب این کتاب آگاه شن و جهانی پر از عشق و دوستی داشته باشیم، به راستی که عشق معجزه ست، عشق و
به خانواده، انسان‌ها، طبیعت، خدا و...
در کل هم اگه با کتابهای بانو کاترین پاترین آشنایی داشته باشین میدونین سبک نوشتار ایشون چطوره چه آرامش و شگفتی رو براتون به وجود میاره، دیدتون به زندگی کاملا تغییر میکنه، دنیا رو طور دیگه‌ای میبینید.
توصیه میکنم یکبارم شده دولت عشق رو با گوش دل بخونین و بشنوین.
بیوک برامی
۱۴۰۰/۹/۲۳
به نظر بنده تنها عشق به کسی یا چیزی باید ورزید که انعکاس اون عشق باشه وقتی تو به عنوان انسان به کسی عشق بورزی در عوض بدی ببینی عشق ورزیدن به ضرر ما تمام خواهد شد پس میرسیم به بحث ظرفیت و به هرکسی به اندازه ظرفیت او عشق باید ورزید مثل مثال لیوان که هر لیوان ظرفیت خاص خودشو داره اگه به یه لیوان کوچک یه پارچ آب بریزم سرریز خواهد شد وبه کسی که هی از عشق الهی و عشق و محبت خویش عشق بورزیم و او هی بهت بدی کنه عشق ما را نابود خواهد کرد.
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۴/۱۸
من قبلا این کتاب رو خونده بودم و خیلی کمک کرده بود به من
الان اینو خریدم و اضافه کردم به کنابخانه‌ام که هر چند وقت یکبار گوش کنم چون واقعا گوش کردن هر فصلش کمک زیادی میکنه در مواقع بحران‌های کاری و شخصی
کتاب فوق العاده مفیدی است
توصیه میکنم هر فردی تو کنابخانه شخصی داشته باشه
Shadi Asadi
۱۴۰۰/۷/۲۸
من کلا کتاب هاب این نویسنده رو خیلی دوست دارم این کتاب هم متوسط رو به بالا بود و کلا میگه به همه چیز باید عشق ورزید خوشحالم که میکرو تهیه کردم بهترین کتاب کاترین پاندر و مرجع کتاب هاش توانگری هست حتمابخونید
𝐃𝐚𝐫𝐢𝐮𝐬𝐡.𝐊
۱۴۰۲/۱/۱۸
سلام من به پیشنهاد یه دوست این کتاب رو مطالعه و کتاب صوتی رو برا دومین بار گوش کردم عالی هست. پیشنهاد من اینه که فرصت رو ازدست ندین فوق‌العادست ممنون عزیزان زحمتکش💖🌹💖
سحر مختاری
۱۴۰۱/۹/۶
زیاد با صدای گوینده ارتباط بر قرار نکردم ولی باز هم ارزش داشت و مفاهیم خیلی خوبی انتقال داد. فقط باید برای استفاده و عمل به محتویات حتما نوت برداری کنین دوستان عزیز
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتابی است سرشار از انرژی مثبت و آموزش عشق ورزیدن به همه چیز و همه کس و مثبت اندیشی که در آخر این محبت و عشق و سلامتی به خودمون برمیگرده
صدای گوینده هم عالی
Zohreh Mosadegh
۱۴۰۰/۸/۲
از دولت عشق، هنوز کامل نخوندم ولی تا فصل ۳ که خوندم فکر میکنم هر ماه یک بار باید این کتاب رو خوند و در زندگیمون جاری کنیم
نسیم محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
واقعا کتاب زیبایی هست برای کسانی که نا امید شدند به شدت توصیه می کنم و این که حس کافی بودن رو به ادم میده وقتی از همه چیز ناامید شدی با تشکر
مریم بیاتى
۱۴۰۱/۸/۱۸
در مجموع کتاب خوبیه
بعضی مثالهاش غیرواقعی بنظر میرسه
بنظرم کتاب الهام فرشتگان خیلی قوی تر و جامع تره
فاطمه کمیجانی
۱۴۰۲/۲/۸
هم‌اکنون از عشق الهی برای کسی که این کتاب رو بهم معرفی کرده زندگی پر از عشق و محبت و دلخوش میطلبم
محمد علی باستانی
۱۴۰۲/۱/۲۹
کتاب خوبی بود
احساس ایمان و اعتماد را درون من زیاد کرد…
در مجموع ارزش خواندن داره یا شنیدن
Shahram Bordbar
۱۴۰۱/۲/۶
این کتاب بسیار دلنشین است و بسیار مناسب برای هدیه دادن ب عزیزانمان می‌باشد
من واقعا لذت بردم
Mobina Karimi
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بسیار عالی این کتاب کوتاه میتواند احساس عشقی در مارا به جریان بیندازد
اکرم نوروزی زاد
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بسار عالی، آموزنده، جهت دهنده به زندگی، بازکننده دریچه‌ای تازه درزندگی
مشاهده همه نظرات 45

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.